Saabi pankrotihaldurite tühjendusmüük
See oleks mu ainuge valik kui peaks ostma Saab 9-5 Turbo6 XWD SportCombi Aero
https://www.kvd.se/sv/auktion/saab/saab-9-5-turbo6-xwd-sportcombi-aero-authelladergpshud300hk-2012_554355/images.html?in_window=yes&start=img2363297&start=img2363297
https://www.kvd.se/sv/auktion/saab/saab-9-5-turbo6-xwd-sportcombi-aero-authelladergpshud300hk-2012_554355/images.html?in_window=yes&start=img2363297&start=img2363297
www.tmuuga.eu
Sportcombi saab äkki eestis iseehitatuna arvele? Tüübikinnitust sel mudelil ju pole.. Aga ilmselt vastab ta kõikidele nõuetele (ja äkitse saab crashtesti andmed ka pankrotivara pahna seest kätte).. v noh. Leedusse ikka arvele saab..
... if there is a will, there is a way
... if there is a will, there is a way
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Sportcombi saab äkki eestis iseehitatuna arvele? Tüübikinnitust sel mudelil ju pole.. Aga ilmselt vastab ta kõikidele nõuetele (ja äkitse saab crashtesti andmed ka pankrotivara pahna seest kätte).. v noh. Leedusse ikka arvele saab..
... if there is a will, there is a way
See oleks päris põnev...
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
No kui ma ikka olen mõnest autost sügavalt huvitet, kes mind aitaks. Ma kahjuks ise ju Ruotsi keelt ei mõista.
aga inglish? https://www.kvdauctions.com/en/auction/saab.html
No ma ei mõista seda ju ka!:wall:
aga kui seda lugeda, siis võid selle sportcombiga nigu nalja Ruotsimaal teedel sõita.
The cars are approved and registered for use on the road in Sweden. The registration of these cars is transferred to the buyer on delivery and the car can be driven away
Ehh, lugesin edasi ja sain teada jah, et need vaid museumi omad...
UHH, kuidas see ajab närvi. Universaal 9-5 on niiii lähedal ja sai peaaegu valmis, isegi pildid ja kuulutused üleval - aga see tehing oleks ilmselt ebamõistlik, eriti kui sellega siin sõita ei tohi :wall: PM öeldakse hetkel, et näe vaata aga ei saa :)
Miks ei saa sõita, saab ikka. Usun, et on olemas täiesti legaalne tee tüübikinnituse saamiseks. Iseasi kas seda ostu on mõtet teha. Kui tarbeautoks osta, siis tuleb endale tunnistada, et kuni viimasegi rooste kadumiseni on ta sinu oma.. kui just kellegile ära ei kingi, sest ratsionaalselt mõtlev inimene seda su käest ei osta ja nokkadele on teised margid.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
SU: The 9-5 Sport Combi’s were registered as test-vehicles and can NOT be put into any registration and used as a road car since it never received its crash and street-vehicle approvals.
Ma ei julge öelda, et kindlasti saab Eestis arvele, aga see on üsna tõenäoline.Mati Leivategija teeb ju reaalselt olematuid asju ja need saadakse tänavalegaalseks.Kui ühe auto põhi ja teise kuut omavahel liidetakse, siis ei ole ju enam mitte mingit kehtivat crashtesti enam olemas.Ja nii Leivategija just teebki.Ja autod on ametlikult Eesti registris.
Ise olen ühe auto ilma keret muutmata ümber ehitanud ja sellega saadeti põhjalikule ülevaatusele, et kõik legaalseks saaks.Originaalist säilis ainult kere, kõik muu läks võõras külge.Kontrolliti sildu, tulesid, pidureid, jne kõiki ülevaatusel vaadatavaid asju.Kõi asjad töötasid ja oli asi kombes.
EDIT
Asi ei andnud rahu ja helistasin Leivategijale.Räägib, et need ajad, kui mina endale ehitasin, on möödas ja nõuded on hullemaks läinud.Teda pidi ka ARKis koinitama erinevate nõuetega.Ta ütles, et selle Saabi saaks arvele ainult ise-ehitatud autona.Kas siis peaks sellel tõepoolest mingeid muutusi tegema.....Teoreetiliselt on siiski mingi võimalus.
Ise olen ühe auto ilma keret muutmata ümber ehitanud ja sellega saadeti põhjalikule ülevaatusele, et kõik legaalseks saaks.Originaalist säilis ainult kere, kõik muu läks võõras külge.Kontrolliti sildu, tulesid, pidureid, jne kõiki ülevaatusel vaadatavaid asju.Kõi asjad töötasid ja oli asi kombes.
EDIT
Asi ei andnud rahu ja helistasin Leivategijale.Räägib, et need ajad, kui mina endale ehitasin, on möödas ja nõuded on hullemaks läinud.Teda pidi ka ARKis koinitama erinevate nõuetega.Ta ütles, et selle Saabi saaks arvele ainult ise-ehitatud autona.Kas siis peaks sellel tõepoolest mingeid muutusi tegema.....Teoreetiliselt on siiski mingi võimalus.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Et siis: Ise tehtud-hästi tehtud. Kõlab nii!
Ikkagi olen mõnest mallist huvitatud. Kohale ma vaevalt minema hakkan, et tutvuda aga järgi mineku jaoks olen valmis! Kõik oleneb muidugi hindadest, sest ma arvan, et seal lähevad need hinnad ikka päris lakke.
Ikkagi olen mõnest mallist huvitatud. Kohale ma vaevalt minema hakkan, et tutvuda aga järgi mineku jaoks olen valmis! Kõik oleneb muidugi hindadest, sest ma arvan, et seal lähevad need hinnad ikka päris lakke.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Naljakas on see et Opeli Insignia universaal sõidab ju ringi. Aga saabi jaoks on vaja Crash teste teha. Autod on ju põhimõteliselt samad. Keegi tahab lihtsalt paberile linukese saada.
Naljakas on see et Opeli Insignia universaal sõidab ju ringi. Aga saabi jaoks on vaja Crash teste teha. Autod on ju põhimõteliselt samad. Keegi tahab lihtsalt paberile linukese saada.
See ei tähenda midagi, et nad põhimõtteliselt samad on. Ainuüksi kerekuju on juba teine.. See võib juba paljugi muuta. Näiteks jalakäia turvalisus võib muutuda jne.
EDIT
Asi ei andnud rahu ja helistasin Leivategijale.Räägib, et need ajad, kui mina endale ehitasin, on möödas ja nõuded on hullemaks läinud.Teda pidi ka ARKis koinitama erinevate nõuetega.Ta ütles, et selle Saabi saaks arvele ainult ise-ehitatud autona.Kas siis peaks sellel tõepoolest mingeid muutusi tegema.....Teoreetiliselt on siiski mingi võimalus.
Päris naljakas situatsioon kui seisad ARK-s selle Saabi kõrval ja küsimusele, kust said selle vastad, et ise tegin noh :D
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Minu arust on Selle universaal Saabi nina samasugune kui sedaanil (autodel on arvatavasti massi vahe)
Ja kas jalakäiad siis jäävad sedaanile ja universaal kerega saabile erinevalt ette?
Saan aru et oleks vaja mingit tagantpoolt otsa sõidu katseid teha.
Ja kas jalakäiad siis jäävad sedaanile ja universaal kerega saabile erinevalt ette?
Saan aru et oleks vaja mingit tagantpoolt otsa sõidu katseid teha.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
SU andmetel on jällegi müügis natuke autosid. Dealers only...
31x 9-4x, 7x 9-5 SC, 37x 9-5 (MY2012) üks kolmest 9-3 SS-ist Skyblue värviga ja viimane 9-3x mis tehtis Stallbackas.
Lisaks üks huvitav 9-5 (ainu)eksemplar, millel kapoti all 2.9l turbodiisel (245hp)
Nagu vahepeal on välja tulnud, siis kusagil Saksamaal on ka need SC-d registrisse saadud, niiet päris vaid garaažieksemplariks nad ei jää.
31x 9-4x, 7x 9-5 SC, 37x 9-5 (MY2012) üks kolmest 9-3 SS-ist Skyblue värviga ja viimane 9-3x mis tehtis Stallbackas.
Lisaks üks huvitav 9-5 (ainu)eksemplar, millel kapoti all 2.9l turbodiisel (245hp)
Nagu vahepeal on välja tulnud, siis kusagil Saksamaal on ka need SC-d registrisse saadud, niiet päris vaid garaažieksemplariks nad ei jää.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Tänan Cyber, asi sai selgemaks.
huvitav, kui Rootsis ei saa misinat arvele võtta, kuna tehase testauto, kas ma siis eestis saan selle arvele? saksas saaks jah isegi combid arvele... aga eestis sedaan?
huvitav, kui Rootsis ei saa misinat arvele võtta, kuna tehase testauto, kas ma siis eestis saan selle arvele? saksas saaks jah isegi combid arvele... aga eestis sedaan?