Huvitav, millega sa varsti sõidad?

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
SeekordJaak
Saabiklubi liige
Postitusi: 123
Liitunud: T Mär 29, 2005 14:47
Asukoht:
Auto:

#26

R Jaan 18, 2013 10:17

Sõidan möödunud kevadest peale CNG maagaasil FIAT Multiplaga (just-just, ka S-9000 on FIAT grupi looming). Stabiilselt 4 eur/100 km. Vajadusel kogu kuueliikmeline pere või siis paar kuupmeetrit ehitusmaterjale korraga pardal. Tean, et Multipla pole just missikandidaat, aga tähtsam on ikka sisemine ilu. Laialt levinud autod pole mulle kunagi sümpatiseerinud.
Järgmine auto on kindlasti midagi sarnast.

Ja ehk kunagi pensionipõlves on niipalju vaba aega, et ringi sõita endast 2 aastat noorema, Saab 96-ga.
Swedbil
Postitusi: 219
Liitunud: E Veebr 28, 2011 13:32
Asukoht:
Auto:

#27

R Jaan 18, 2013 13:55

Jah, olen ka igasuguseid proovinud.Kohe nagu ei oskakski midagi tahta.Praeguse V12 mersuga saab s6idum6nu nautida rohkem kui kyll. Tulevikus vaataks sellist millel mootor seljataga, V-mootor, rohkem kui 8 silindrit.Ja taga v6i 4-vedu. Ilmselt Audi R8 oma V10 ja 309kw.ga. Hetkel nande hinnad veel veidi kallid ja kui jälgida nende hinnalangust siis 2-3 aasta pärast v6iks hinnaklass olla juba 30k euri ligi. Ehk siis.
Rootslaste Königseggi ei j6ua vist kunagi osta :), uut Saabi ei taha ja ilmselt ei hakkagi kunagi tahtma ka.
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
cabric
Postitusi: 402
Liitunud: N Nov 20, 2008 17:40
Asukoht:
Auto:

#28

R Jaan 18, 2013 21:25

Kui ei sõida enam 900 klassikuga, siis ilmselt mingi tagaveolise klassikuga millist pole siinmail enne nähtud.
Mida vähem istmeid-uksi, seda parem.
Tarbeautks suva, ükskõik mis.
margusmaa
Postitusi: 404
Liitunud: K Mai 25, 2011 14:50
Asukoht:
Auto:

#29

R Jaan 18, 2013 22:45

Esialgu on plaan Saabiga sõitmist jätkata aga kui kunagi midagi peaks asemele vaatama siis ehk Volvo, mis oli üks võimalik valik juba Saabi ostes :)

Samas kunagi ei tea täpselt ette ja võibolla ostan hoopis säästuka nagu Toyota Aygo :eureka:
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#30

R Jaan 18, 2013 23:02

Plaan Saabiga edasi vurada, kes ei saa aru sõitku vahepeal teise autoga ;)

Kuigi plaan on osta pisike tõsisem metsa-muda sõiduk(mis hädapärast ka linnas hakkama saaks) või pisike krapsakas linna masin.
Saku PEOREKKA hooldaja:)
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#31

R Jaan 18, 2013 23:05

Kui oma teist Saabi otsisin, siis jäi silma ka Alfa-Romeo, aga otsustasin siiski Saabi kasuks. Kui oma Griffini muu margi vastu vahetama peaks, siis praegu vaataks vist Audi ja Volvo poole, Alfa Romeo oleks ka variant.
Rein
Postitusi: 75
Liitunud: T Juul 01, 2008 22:41
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 95-75a,SAAB 9-5 Griffin-99a,MB 300TD Turbo-93
Kontakt:

#32

R Jaan 18, 2013 23:58

Jätkuvalt unistan oma 95ga madalat lendu nautida.Viimati sai 96ga sõita aastal 1995.Kui vahest saan Griffini rooli taha,siis Mondeosse tagasi istudes oled nagu tigu seljas (aga teenib meie peres juba 10 aastat).Mina ei ole eriline autode vahetaja.
Tegelikult oleks üliõnnelik kui saaks mingi 60 aastate klassiku"nagu uus" olekus autot.:eureka:
Myke
Postitusi: 710
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#33

L Jaan 19, 2013 17:26

Back to the future ;
ise läheks ajas tagasi, 80 ndad lähevad moodi.
Sama mudel oli minu esimene saab,aasta siis võis olla 92:love:

http://www.autoscout24.ch/de/d/saab-99-limousine-1981-occasion?index=20&make=12944&nav=7&page=2&priceto=4000&sort=price_asc&vehid=1107729&vehtyp=10
raineys
Postitusi: 14
Liitunud: R Dets 21, 2012 22:57
Asukoht:
Auto:

#34

L Mär 30, 2013 23:10

Mul tekkiski siis mõned ajad tagasi küsimus, et milleks taguda mõne uue seebikarbi liisingut, kui 2 kilo eest saab sellise auto? Siiani pole pettuma pidanud.


Selle arvamusega olen 100% nõus. Omal oli eelmiseks autoks 95a A4. Väga hea auto, midagi pole öelda. Uuemaid ei tahaks, sest mõttetult kallis bränd on.

Otsisin omale A6 c4 kerel. Üks kord mõtlesin, et mida huvitav Saab pakub. Suht odava hinna eest päris palju autot. Kõvasti uuem ja luksuslikum pill.
Pilt
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#35

E Jaan 20, 2014 16:24

Elustaks ühe arutelu, kuna ivomets on selle looja, siis vast ärkab arutelu ellu. Mõned mind siit foorumist varasemast teavad ja mul ikka teemaks on sääst :)

Oli siis NG mul esimene auto, pidasin kolm aastat, nüüd kolm aastat diisel 850. Muidugi autovahetus pole eriti mõistlik, too volvo on saanud natuke plekki mõlki, aga roostet pole, kuid turuhind on ikkagi mingi 1000 ja mul on mõistlik teda hoida, majaehitusel hea loom igasugu asju vedada, ei karda ka kui näiteks kivi või pruss kusagil autot kahjustab. Aga üldiselt võiks kunagi midagi uuemat, puhtamat ja ökomat peale tulla.

Ma saan aru, et ma olen imelike tujudega, ükspäev tahan turbo 9-3 või klassikut, sest nad ju maksavad nii vähe ja on nii ägedad, vahet pole see kütusekulu ja remont, siis mõtlen jälle mingi säästuasja peale. Ja olen jõudnud surugaasini. Touranid ja Zafirad ja Fiati CNG nagu ei tõmba üldse, aga ka Saabil ja Volvol on CNG. Saabil vist küll haruldused, leidsin blocketist ühe 08 aasta 9-3: http://www.blocket.se/alvsborg/Saab_9_3_Linear_Sportcombi_Gas_Bensin_Etanol_49791427.htm?ca=8&w=3 (sry ei mäleta enam lingi panemist).

Ja niipalju kui aru saan, siis palju ühistransporti (varsti Eestis ühistranspordiski) ja sõiduautodes surugaasi (mitte LPG-st ei taha rääkida) peale tuleb. Volvo tõstab 2014 CNG mahtu uue V60 surugaasiga. Teema tuli jälle meelde mulle, sest üks naabrimees suvel rääkis ja kiitis oma Fiatti surugaasi osas, kuid laupäeval sõitsin taksoga koju, arve oli 8,6 euri, aga auto oli Tourani CNG, millega 300km gaasiga läbimine maksab 15 euri. Ideaalpill ju kulu mõttes taksoks. Ühe otsaga sai päris palju kütust ja palka endale.

Mu vana diisli puhul mulle meeldib endiselt välimus, sõidumõnu maanteel, suurus, mahutavus, mugavus ja isegi kiirenduspillina on täitsa mõnna, dünaamikat on. Närvidele on hakanud käima suur salongimüra (tagapingil lapsed muidugi ka jauravad sageli ja eespinkidel vanemad ka muidugi, ma igatsen autos vaikust ja siis ka oma vana saabi endaehitatud stereod!) ja siis muidugi disla hais ka nüüdseks juba. Lisaebameeldivused on külm salong talvel ja suurte miinustega külmkäivitused.

Kütusekulu on nagu ikka, külmalt ja linnas palju, aga maanteel muidu suure auto kohta täis ökopill 5,5 sajale. Moodne diisel pidi muidugi võtma ka 3-4 vahele linnas, aga ma kardan, et sellisele peab jalaga hoogu juurde lükkama. Ja muidugi on kolme aasta jooksul kütuse hind niipalju tõusnud, et see, mis mul 10l bensusaabist ütleme 6,5 liitrit sajale võtvasse diiselvolvosse istudes toona kätte jäi on ammu käest ära võetud. Teine asi, et see uuema CNG soetamise puhul, et auto maksumus ei tohiks mingit kirvest liisingut peale panna.

Soovib keegi arutleda CNG teemadel?
Milline on kasutatud autodest hea töökindel mudel?
Kes tehases paigaldatud CNG-autosid remondib väljaspool esindusi?
Kas lähiajal on näha ka tanklate juurde tulemist?
Kas riik mingil ajal hakkab gaasi enam maksustama?
jne jne.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#36

E Jaan 20, 2014 17:26

Peres on üks auto saab olnud alates 2001sest aastast, läbi on peetud
'88 saab 9000 cc 2.0i
'90 saab 9000 cd 2.0t
'99 saab 9-3 tid
'00 saab 9-5 aero vagun
'06 saab 9-5 tid.

Kahjuks siiski ilmselt järgmiseks autoks (kevadel või siis kui järgmine autovahetustuhin peale tuleb), ei saa seda rida enam jätkata saabiga. Tõenäoliseks järgmiseks ohvriks on saksa kolmeharulise tähe valikust midagi (ebapraktilist aga siiski 4 uksega, koledat ja ainult suurte mootoritega), kuna üle pika aja sai sõidetud sihukese autoga, mis suutis sama emotsiooni tekitada nagu aero omal ajal:).
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#37

E Jaan 20, 2014 17:51

Kui see CNG liiga populaarseks muutub, paneb riik kindlasti maksu peale, millegagi peab seda suurt ja äärmiselt ebaeffektiivset monstrumit nimega riik kui toitma.

Mina tegelikult hetkel ootaks ja vaataks, mis elektriautodest saab. Iseenesest on elektriauto hooldusvabam ja odavama kilomeetri hinnaga, aga hetkel ei ole suudetud veel toota normaalse hinnaga akusid, millega võiks vahepeal laadimata Tartusse ja tagasi sõita ja junnil millega kehvematel päevadel ühe laadimisega vaid 50km kanti sõita saab pole mõtet, sooja ilmaga lühikeste otste sõitmiseks mul jalgratas juba on :D
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#38

E Jaan 20, 2014 18:16

Kui see CNG liiga populaarseks muutub, paneb riik kindlasti maksu peale, millegagi peab seda suurt ja äärmiselt ebaeffektiivset monstrumit nimega riik kui toitma.

Mina tegelikult hetkel ootaks ja vaataks, mis elektriautodest saab. Iseenesest on elektriauto hooldusvabam ja odavama kilomeetri hinnaga, aga hetkel ei ole suudetud veel toota normaalse hinnaga akusid, millega võiks vahepeal laadimata Tartusse ja tagasi sõita ja junnil millega kehvematel päevadel ühe laadimisega vaid 50km kanti sõita saab pole mõtet, sooja ilmaga lühikeste otste sõitmiseks mul jalgratas juba on :D


Tesla ju olemas?
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#39

E Jaan 20, 2014 18:51

ma arvan, et senikaua kui inimesed otsivad alternatiivsetest kütustest odavamat km hinda, ollakse valel teel. Kuluva energia hind võib ju väiksem olla aga mis sest kasu, kui auto ise on kallim.
Eelmainitud Tesla on ju hea näide sellest, kuidas kalli rahaga soetatud auto näitab omaniku suhtumist "loodusesse". Just selle viimasega suudaksin ma endale ära põhjendada alternatiivse kütuse ostu.
Aga teemasse tagasi tulles, siis olen kasutaja "napoleoniga" nõus, et CNG ja muud alternatiivid on soodsad senikaua, kui nende kasutamine on olulises vähemuses.
Seega kodanik Vallikas - kiirustage, veel jõuab raha kokku hoida :) Peaasi, et see auto kasutusmugavuse arvelt ei tule.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#40

E Jaan 20, 2014 20:02

Kui see CNG liiga populaarseks muutub, paneb riik kindlasti maksu peale, millegagi peab seda suurt ja äärmiselt ebaeffektiivset monstrumit nimega riik kui toitma.

Mina tegelikult hetkel ootaks ja vaataks, mis elektriautodest saab. Iseenesest on elektriauto hooldusvabam ja odavama kilomeetri hinnaga, aga hetkel ei ole suudetud veel toota normaalse hinnaga akusid, millega võiks vahepeal laadimata Tartusse ja tagasi sõita ja junnil millega kehvematel päevadel ühe laadimisega vaid 50km kanti sõita saab pole mõtet, sooja ilmaga lühikeste otste sõitmiseks mul jalgratas juba on :D


Tesla ju olemas?


Jah, aga rõhk on normaalsel hinnal. Kui võtame aku elueaks ca 5 aastat, siis kahtlen kas see kilomeetri hind ikka nii odav tuleb.
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#41

E Jaan 20, 2014 20:29



Jah, aga rõhk on normaalsel hinnal. Kui võtame aku elueaks ca 5 aastat, siis kahtlen kas see kilomeetri hind ikka nii odav tuleb.


Lihtsalt harivat lugemist otse omanikult koos 5 aastase garantii ja muu jamaga:)
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=41082
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#42

E Jaan 20, 2014 22:31

Seal paistab mingi üldine möla olema, kus igaüks midagi lihtsalt arvab. Kui mingile konkreetsele postitusele viidata tahtsid, siis anna viide postitusele, kogu teemat küll läbi lugeda ei viitsi.
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#43

E Jaan 20, 2014 22:48

Tesla jutt on huvitav küll, aga reaalsus on minu jaoks näiteks pigem riigitoetusega iimjuu, mille liising + elekter tuleks umbes sama mis praegu diislile kulub. Aga diisel tuleks ikkagi alles jätta ja mjuuga saaks vaid linnas ja selle lähedal külgeda.

Aga ise küsin ja vastan CNG kohta. Praegu olematu hinnaga diiselautoga siis kulgen aastas u 25000km 2000 euro eest. CNG sääst oleks aastas kütuselt ütleme 850 euri. Kolme aasta peale vast paras summa liisingu sissemakseks 10000 euri maksvale CNG volvole näiteks. Põhimõtteliselt säästu netu, kui välja arvata võrdlus sama palju maksva diisel või bensiiniautoga, siis nagu oleks ikka sääst.
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#44

E Jaan 20, 2014 22:59

Seal paistab mingi üldine möla olema, kus igaüks midagi lihtsalt arvab. Kui mingile konkreetsele postitusele viidata tahtsid, siis anna viide postitusele, kogu teemat küll läbi lugeda ei viitsi.

Vabandust - seal küll töötab ka search nupp, kuid siin on copy tekstist:
Model S puhul on garantii piiramatu arv kilomeetreid ja 8 aastat. Selle 8 aasta järel on ennustuslik maksimaalne distants ca 80-90% vahemikus algsest. Ehk siis 85kWh aku on umbkaudselt võrdväärne tutika 60kWh akuga oma kasutuse seisukohalt.

http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=41082&spid=328643#328643
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#45

T Jaan 21, 2014 1:47

CNG teemal:


Kas lähiajal on näha ka tanklate juurde tulemist?
Kas riik mingil ajal hakkab gaasi enam maksustama?
jne jne.


Hetkel on olemas 5 tanklat ja tasapisi peaks ja juurde tulema. Põhimõtteliselt saab ka kodutankla soetada ja tavagaasivõrgust tankida aga kiiret tasuvust sellel ei ole kui megalt ei sõida. Avalikud surugaasi (CNG) tanklad on täna olemas Narvas, Pärnus, Tartus ja Tallinnas (2tk).

MKM esindaja hiljuti ühel konverentsil väitis, et riik hoiab CNG aktsiisimaksuta, sest nii saab välja aretada taristu, mis hiljem sobib biogaasi müügiks (CNG auto või buss sõidab ka biogaasiga). Seega lähimad 10 aastat peaks üsna murevaba periood olema. Seda ütlust toetab ka info siin (viimane lõik): http://elik.nlib.ee/euroopa-komisjon-soosib-alternatiivkutuste-tanklate-rajamist/.

Seni on CNG autode valik Eestis kitsas aga kasutatuna ja uuena Euroopas üsna suur. Infot uutest autodest leiad siit: http://www.erdgas-mobil.de/privatkunden/vielseitig/

TEEMASSE KA:
9-4X Aero ja Viggen kabriolett oleks toredad autod pikemas kasutuses ära proovida. Suurima akuga Tesla meeldiks ka (eriti lahe oleks muidugi see versioon, mis oli prototüübina aga tootmisse ei jõudnud: http://designapplause.com/2012/tesla-s-launches/27235/ - sellel on väga Saablikult lahe sisemus!).

Unistaks ka uuest 9-3 elektri Saabist!

Kui aga vastata küsimusele - millega sa varsti sõidad? Siis varsti sõidan endiselt ühega neist kolmest, mis hetkel kasutada on. Kõik head Saabid, eriti nüüd talvel!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#46

T Jaan 21, 2014 9:12

Tesla jutt on huvitav küll, aga reaalsus on minu jaoks näiteks pigem riigitoetusega iimjuu, mille liising + elekter tuleks umbes sama mis praegu diislile kulub. Aga diisel tuleks ikkagi alles jätta ja mjuuga saaks vaid linnas ja selle lähedal külgeda.

Aga ise küsin ja vastan CNG kohta. Praegu olematu hinnaga diiselautoga siis kulgen aastas u 25000km 2000 euro eest. CNG sääst oleks aastas kütuselt ütleme 850 euri. Kolme aasta peale vast paras summa liisingu sissemakseks 10000 euri maksvale CNG volvole näiteks. Põhimõtteliselt säästu netu, kui välja arvata võrdlus sama palju maksva diisel või bensiiniautoga, siis nagu oleks ikka sääst.

ma ei saanud täpselt aru, kas mõtled hetkel kogu auto kulu kokku on hetkel aastas 2000€? Ma ise vahetasin 6 kuud tagasi bensiini diisli vastu ja kütuse arvelt järgi jääv raha on märgatav ja katab ära ka diisli kallima hoolduse, olen otsusega rahul. CNG kohapealt teeb ettevaatlikuks just tulevik. Hoiad raha kokku küll, aga kui autot müüma hakkad kunagi võid raha kaotada oluliselt rohkem kui võitsid.... hetkel ju ei tea kuidas asjad liiguvad.
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#47

T Jaan 21, 2014 13:22

Just, Ets. Mul on turuhinnas umbes 1000 euri maksev 17 aastat vana 2,5TDI. Remonti panin mullu ühe korraga 850 euri, sel aastal vbla 3-4 korda vähem. Aastane kütusekulu on u 2000 euri, kindlustus vist mingi 120. Gaasiga saaks selle läbisõidu juures 850 eurot odavamalt. Minu arvutuskäik on, et CNG puhul peaks ma võtma siis näiteks mingi 2006. aasta gaasika liisingusse, kuus läheks umbes 70-80 eurot liisingule + kindlustus/kasko ja remont ja kütusele kulub raha umbes 40 protsenti vähem.

Kokkuvõttes võibolla kuluks aasta keskmisena praeguse 17 aastat vana diisli või 7-8 aasta vanuse CNG auto liisingusse võtmisele sama läbisõidu puhul sama palju raha. Ühel juhul saaks lihtsalt 10 aastat uuema auto, millega võib kaasneda risk kaotada raha kui sel autol järelturgu pole, sest 1000 euri maksev sõiduk läheb ju pigem vanarauda või juppideks ükspäev.

SeekordJaak võiks kogemusi jagada oma Fiat CNG-ga. Minul odav diisel küttekuluna pigem üle 8 euro, tal 4 eurot 100/km kohta.

Teemasse: pole aimugi millega ma varsti sõidan, püüan siin mõtteid koondada :)
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#48

T Jaan 21, 2014 13:39

Kui kokkuhoid per kuu on kõige tähtsam, siis kõige odavam vana diiselpunn on kindlasti parim valik. Ostuinvesteering väike, kulu väike ja hiljem müües ei maksa ka midagi. Suurema remondi korral viid emexisse ja hangid uue. Sõidumõnu ja muud palju ei saa, kuid kogukulu kuus on kindlasti väikseim.

Kõik need TCO arvutused elektrikate kasulikkusest on tehtud eeldusel, et hangitakse uus kallis auto, kus kaskod ja liisingud on juba piisavalt suured.
Ma sõitsin pikalt 20+ liitrit linnas sajale rüüpava monstrumiga ja kuna läbisõidud kuus oli väikesed, siis väikeauto liising oleks söönud säästu ära, lisaks oleks siis pidanud liiklema piniseva punniga:) Seega kõige odavam on sõita sellega, mis juba olemas on ja mõistlikuse piires püüda hoida teda tehniliselt korras.

Vallikal on 100km hind 8€ ja aastane kulu 2000€, seega ca 25kkm aastas ja 160€ kuus. Kui nüüd siia sisse panna liising ja kasko, lisaks veel eksootilisem hooldus, kas ikka tuleb odavam?
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#49

T Jaan 21, 2014 22:45

Tegin mingi väikese võrdluse tehniliste parameetrite, kütusekulu ja turuhindadega. Tundub, et vana disla jääb 10 aastat uuema CNG vastu kindlalt vahetamata. Sõiduulatus on probleem näiteks ja kuluna pole ka vahet ollagi, selle sööks liising ja amortisatsioon ära.

Lisatud failid
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#50

K Jaan 22, 2014 11:56

Kulude mõttes tuleb võibolla kõige mõistlikum osta odav kasutatud auto, millel gaasiseade(LPG) juba peal on. Veel odavam on muidugi autoga üldse mitte sõita. Eriti pisikese läbisõidu puhul võib muidugi üllatuseks selguda, et kui kõik kulud kokku lüüua, tuleb võibolla odavam hoopis taksoga sõita :D
Vasta