Huvitav, millega sa varsti sõidad?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Juba tükk aega on olnud selline tunne, et tahaks nagu mingit saabi aga millist??
Ja ma võiks arvata, et ka paljudel teistel seesama probleem.
Pole nagu midagi, mis pakuks samasugust head tunnet nagu vanasti , kui vanem mudel uuema ja uhkema vastu sai vahetatud.
Kui ma 96 ga sõitsin pidasin klassikut ikka supper-hüpper masinaks, millest unistasin,( muidugi ma pean ikka siiani!) siis edasi saigi punnitatud ja klassik saadud, siis tonnine jne,. kuni mingi aeg oli 9-5 see, kuhu sai pandud kõik olemasolev raha;
siis sai neid proovitud igasuguseid ja nüüd juba ammust aega mõtlen ja mõtlen , et oleks midagi....mille poole püüelda... no ma ei tea...
Vahest ongi selline tunne, et sõidangi varsti vaid 96 tega ja millegi pärast see tunne ainult tugevneb.
Aga kuidas teil on?
Millega plaanite sõita? Tulevikus- aasta 2...5 pärast?
Ja ma võiks arvata, et ka paljudel teistel seesama probleem.
Pole nagu midagi, mis pakuks samasugust head tunnet nagu vanasti , kui vanem mudel uuema ja uhkema vastu sai vahetatud.
Kui ma 96 ga sõitsin pidasin klassikut ikka supper-hüpper masinaks, millest unistasin,( muidugi ma pean ikka siiani!) siis edasi saigi punnitatud ja klassik saadud, siis tonnine jne,. kuni mingi aeg oli 9-5 see, kuhu sai pandud kõik olemasolev raha;
siis sai neid proovitud igasuguseid ja nüüd juba ammust aega mõtlen ja mõtlen , et oleks midagi....mille poole püüelda... no ma ei tea...
Vahest ongi selline tunne, et sõidangi varsti vaid 96 tega ja millegi pärast see tunne ainult tugevneb.
Aga kuidas teil on?
Millega plaanite sõita? Tulevikus- aasta 2...5 pärast?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Hea küsimus ka sul.
Endale ostan kevadel/suvel kas 7 kohalise mahtuniversaali või maasturi, et sellega on asi lihtne(saabid on liiga väikesed minu jaoks).
Kuid naise saabiga on keerulisem lugu. Kuniks ta titega kodus on, siis ei hakka seda väljavahetama. Milleks maksta liisingut kui auto sõidab ca 10 000km aastas, odavam maksta saabi servist 500-600€ aastas(kuniks eleri on troostis, siis ei ole see ka peavalu. Enda autoga on alati üks jama kuidas auto servisesse saada ja hiljem sealt ta kätta. Kui eleri peaks troostist lahkuma, siis on jama majas)
Tõsieslt olen kaalunud seda, et kui tuleb päev ja naine läheb tööle, siis mingi linna AWD talle asemele ning 9-5 garaasi. Äkki läheb kunagi vaja. Kuna müügi hind on tal suht olematu, siis sissemakseks ta ei kõlba. "Muidu" ka ära ei raatsi anda, liiga hea teine- las jääb siis suveautoks. Pole veel kordagi altvedanud ja teele jätnud. Uue auto valiku osas on saab ka maitsemeeled ära rikkunud. palju varustust, mugav, hea minekuga, suhteliselt öko(arvestades sõidustiili) ning seda kõike vähese raha eest(ostu hetkel). Hooldused ja vead on juba teisest liigast:wall:
Et uue auto leiab, pigem küsimus mis saab SAABist. Soe garaas ja suvel naeratus näole või sümboolse hinna eest müüki.
Endale ostan kevadel/suvel kas 7 kohalise mahtuniversaali või maasturi, et sellega on asi lihtne(saabid on liiga väikesed minu jaoks).
Kuid naise saabiga on keerulisem lugu. Kuniks ta titega kodus on, siis ei hakka seda väljavahetama. Milleks maksta liisingut kui auto sõidab ca 10 000km aastas, odavam maksta saabi servist 500-600€ aastas(kuniks eleri on troostis, siis ei ole see ka peavalu. Enda autoga on alati üks jama kuidas auto servisesse saada ja hiljem sealt ta kätta. Kui eleri peaks troostist lahkuma, siis on jama majas)
Tõsieslt olen kaalunud seda, et kui tuleb päev ja naine läheb tööle, siis mingi linna AWD talle asemele ning 9-5 garaasi. Äkki läheb kunagi vaja. Kuna müügi hind on tal suht olematu, siis sissemakseks ta ei kõlba. "Muidu" ka ära ei raatsi anda, liiga hea teine- las jääb siis suveautoks. Pole veel kordagi altvedanud ja teele jätnud. Uue auto valiku osas on saab ka maitsemeeled ära rikkunud. palju varustust, mugav, hea minekuga, suhteliselt öko(arvestades sõidustiili) ning seda kõike vähese raha eest(ostu hetkel). Hooldused ja vead on juba teisest liigast:wall:
Et uue auto leiab, pigem küsimus mis saab SAABist. Soe garaas ja suvel naeratus näole või sümboolse hinna eest müüki.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Millega plaanite sõita? Tulevikus- aasta 2...5 pärast?
Kavatsen oma praeguse autoga sõita nii kaua kui võimalik. 3-4 aastat kujutan seda veel hetkel ette. Eks mingi hetk muutub see auto igapäevaselt ebaotstarbekaks (läheb pühapäeva autoks). Istusin esmakordselt selle konkreetse auto rooli tükk aega enne lubade saamist (ca 12 aastat tagasi) ning peale seda pole midagi paremat leidnud. Tegemist mu esimese autoga, siiski mitte ainukesega
Autoga sõites peab endal hea tunne olema ja vastavalt sellele tuleks ka autot omada. :drink:
Huvi midagi "proovida" eriti ei ole. Töötasin 2 aastat autojuhina ja sain seal üsna palju proovida. :D
Nõustun Jupatsiga siinkohal suht 100%.
Vaatasin ka hiljuti sama mõttega ringi, et millega ma siis sõita tahan. Käisin tegin 2 kuu jooksul ligi 15 proovisõitu väga erinevate autodega ja tulemuseks oli see, et oma 9-5'le läks uus mootor sisse ja ma ise arvan, et vähemalt 5 aastat sõidan temaga veel :cool:
:eureka:Sipelgaz:mad:
Vaatasin ka hiljuti sama mõttega ringi, et millega ma siis sõita tahan. Käisin tegin 2 kuu jooksul ligi 15 proovisõitu väga erinevate autodega ja tulemuseks oli see, et oma 9-5'le läks uus mootor sisse ja ma ise arvan, et vähemalt 5 aastat sõidan temaga veel :cool:
:eureka:Sipelgaz:mad:
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Ma oma autot ei plaani niipea maha müüa. Vahepeal vaatasin ka neliveoliste TurboX-de poole, kahjuks ei saanud naisega kokkuleppele, et ta mu auto endale kasutada võtaks. Nii jäigi uue auto ost katki.
Nelivedu ongi ainuke asi, millest natuke puudust tunnen. Võibolla prooviks ära ka universaalkerega 9-3 diisel Aero või siis paari aasta pärast viimase 9-5 neliveolise :head: praegu veel tunduvad kole kallid...
Nelivedu ongi ainuke asi, millest natuke puudust tunnen. Võibolla prooviks ära ka universaalkerega 9-3 diisel Aero või siis paari aasta pärast viimase 9-5 neliveolise :head: praegu veel tunduvad kole kallid...
Ivometsal tõesti hea küsimus ja omal peas ka keerlemas. Mina olen ilmselt selles vähemuses, kellele "new" 9-5 meeldib väga ja sinna poole püüelda on piisav ahvatlus. Kahjuks on foorumis neid vähe ja juttu ka vähe. Hetkel on hinnaklass tiba krõbe veel (vähemalt sellises varustuses nagu soovin). Eks aeg näitab. Pigemini see vahepealne "prillidega" jätab emotsioonid leigeks.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2277
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
9-4X on proovimata:eureka:
Vanas rahas mill letti ja ongi massin õue peal:headbang:
Ma pole veel vanu proovinud aga millegi pärast ei kaku ka sinna.
Nüüd talvel olen istunud ikka ja jälle 9-7 rooli tagasi. Andsin naasele uue. Krt nende jääkolakate vahel on ikka suure autoga mõnus sõita.
Nii, et proovige ka 9-7x ära. Sõidumugavus ja nauding on:head:
Nii, et proovige ka 9-7x ära. Sõidumugavus ja nauding on:head:
Mida ma siis kogu aeg rääkinud olen :eureka:
Ei saanud kiusatusele vastu panna ja pidin ikka veidi kaevama.
Tutikas 9-7X saadaval(küll lastemootoriga kahjuks)
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/saab-9-7x-4-2-l6-bi-fuel-no-superbollo-monza/164580935.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=21800&makeModelVariant1.modelId=8&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT
Me võime selle Eestisse ka organseerida kui kellelgi vastupandamatu soov tekkis:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Ma sõidan hetkel küll ringi saksa autotootjate kätetööga, kuid saabipisikust päriselt lahti teadupärast saada ei ole võimalik. Kuulun kadunud põlvkonda, kellest on vanad klassikud mööda läinud ja uued mudelid samuti ei vaimusta. Ilmselt saab aastate lisandudes klassikaks ka mingi osa GM aegsetest Saabimudelitest. Ja kuna ma ei suudaks piisavalt heasse konditsiooni viia ühtegi Sonetti, siis arvatavasti püüaksin ehitada veavabasse konditsiooni midagi sellist:
http://www.saabturbo.nl/saab_9-3_viggen_cabriolet_herco.php
Sellise väärtus ilmselt väga palju enam kukkuda ei saa.
Ühte niisugust oli mul aasta tagasi võimalus ka Eestisse tuua, kuid muud prioriteedid ei ole seni lasknud hobidega tegeleda. :)
http://www.saabturbo.nl/saab_9-3_viggen_cabriolet_herco.php
Sellise väärtus ilmselt väga palju enam kukkuda ei saa.
Ühte niisugust oli mul aasta tagasi võimalus ka Eestisse tuua, kuid muud prioriteedid ei ole seni lasknud hobidega tegeleda. :)
See küsimus piinab ka mind. Nii kaua kui minu NG900 veel lendab on kõik hästi. Marki ei tahaks mitte mingil juhul vahetada. Võibolla OG 9-3 või siis sellest järgmise põlvkonna 9-3.
Ma arvan, et üks on kindel, Saabi omamine tulevikus muutub järjest keerukamaks, ja kasumlikust müügist pole mõtet rääkida. See minu mõte.
Ma arvan, et üks on kindel, Saabi omamine tulevikus muutub järjest keerukamaks, ja kasumlikust müügist pole mõtet rääkida. See minu mõte.
Ma viimasel ajal olen ka järjest enam mõelnud autovahetuse peale ja kripeldab ka küsimus, et kas proovida mõnd uuemat saabi nüüd või siis vahelduseks proovida mõnda muud marki. Eelarve nüüd ka teab mis suur ei ole ning seega mahuks sinna Saabidest ainult OG9-3 või siis mingisugune 9-5. Samas 9-5 kütusekulu minujaoks tundub piisavalt suur, et seda mitte võtta ja OG9-3 on põhimõtteliselt sama mis praegune NG900 ning väikestviisi sooviks vaheldust, kuigi alati kui ma mingisse muusse autosse sattunud olen (uuemad ja vanemad, kallimad ja odavamad), siis millegipärast oma Saabis on lõpuks ikkagi kõige parem olla olnud. Ei tea miks. Muidugi viimasel ajal olen ma märganud, et NG9-3 hinnad on ka suhteliselt allapoole langenud, nii et võib-olla tekib võimalus seda proovida :).
Eks elame ja näeme :D, saabist eemale igavaseks igastahes ei sooviks küll minna.
Eks elame ja näeme :D, saabist eemale igavaseks igastahes ei sooviks küll minna.
Saab 900 S 2,0 96kw 96´ - Mazda 323F Sport 96kw 03´ - Saab 9-5 Aero MY03 2,3 184kw 02´ - Honda Civic Executive 1,8 103kw 07´ - ?
See on tegelikult päris temaatiline küsimus... Kui võtta praktiliselt kõik täna müügil olevad uued autod, siis need ei tekita kahjuks mingisugust sellist... noh... emotsiooni. Sõidavad, ilusad, mugavad - aga miskit jääb puudu.
Kui võtta vanad autod, nö uunikumid - siis need pole minu elus ka vähimatki emotsiooni mulle tekitanud. Välja arvatud üks punnis silmade ja tagamootoriga Ferdinandi tehtud auto, fööniga 911 Carrera või nii.
Vene autosid ma olen elus piisavalt remontinud ja omanud ja sõitnud ja ehitanud - jätavad siiani suhteliselt külmaks.
Seega: kui tahta autot, mis maksab väga mõistlikku hinda, pakub meeletult sõidulusti ja on extreemselt vastupidav - STI, EVO või TypeR. Omanud kõiki, pole üheski pettunud. Täiesti probleemivabad.
Aga: kui eestlaste ülemakstud miljoniliste läbisõitudega "lemmikud" nagu 525, Passat ja A6 kõrvale jätta, võtta näppu 2000 euri ja tahta heade lisaega autot, mis oleks mahukas, talvel seest soe, suht kaasaegse välimusega ning tegelikult küllaltki vastupidav - siis ma pakuks 9-5-te. Ei lagune ta mitte tuhkagi rohkem, kui mõni eelpool toodu. Selle raha eest, millega neid müüakse, pakub aga uskumatult palju vastu. Mul tekkiski siis mõned ajad tagasi küsimus, et milleks taguda mõne uue seebikarbi liisingut, kui 2 kilo eest saab sellise auto? Siiani pole pettuma pidanud.
Kui võtta vanad autod, nö uunikumid - siis need pole minu elus ka vähimatki emotsiooni mulle tekitanud. Välja arvatud üks punnis silmade ja tagamootoriga Ferdinandi tehtud auto, fööniga 911 Carrera või nii.
Vene autosid ma olen elus piisavalt remontinud ja omanud ja sõitnud ja ehitanud - jätavad siiani suhteliselt külmaks.
Seega: kui tahta autot, mis maksab väga mõistlikku hinda, pakub meeletult sõidulusti ja on extreemselt vastupidav - STI, EVO või TypeR. Omanud kõiki, pole üheski pettunud. Täiesti probleemivabad.
Aga: kui eestlaste ülemakstud miljoniliste läbisõitudega "lemmikud" nagu 525, Passat ja A6 kõrvale jätta, võtta näppu 2000 euri ja tahta heade lisaega autot, mis oleks mahukas, talvel seest soe, suht kaasaegse välimusega ning tegelikult küllaltki vastupidav - siis ma pakuks 9-5-te. Ei lagune ta mitte tuhkagi rohkem, kui mõni eelpool toodu. Selle raha eest, millega neid müüakse, pakub aga uskumatult palju vastu. Mul tekkiski siis mõned ajad tagasi küsimus, et milleks taguda mõne uue seebikarbi liisingut, kui 2 kilo eest saab sellise auto? Siiani pole pettuma pidanud.
Isegi olen mõelnud, et kui vahetaks autot siis mille vastu, midagi eriti huvitavat ei paista olevat sellises hinnaklassis mida võimaldaks osta.
Kõik nii tavalised ning ei paku huvi...meelepärane oleks Alfa Rome 159, või siis faceliftitud 9-3 SS , 9-3x või samalaadne Volvo.
Aga ilmselt lähi paar aastat saab veel enda autoga sõita ja siis hakkame mõtlema mis turul pakutakse.
Kõik nii tavalised ning ei paku huvi...meelepärane oleks Alfa Rome 159, või siis faceliftitud 9-3 SS , 9-3x või samalaadne Volvo.
Aga ilmselt lähi paar aastat saab veel enda autoga sõita ja siis hakkame mõtlema mis turul pakutakse.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Kavatsen oma tonnisega elu lõpuni sõita, kui veel vähegi juppe saada on Vähemalt praegu olen seda meelt veel. Uutest autodest ei taha mitte ühtegi. Kunagi äkki lisandub kollektsiooni ka turbo klassik, mõni maastur ja van Vanemad pillid rohkem mu meele järele...