Maakeelne artikkel on siin, kes inglise keelt mõistab, võib originaalteksti siit lugeda.
Tõsi, tegemist oli invaliidi jaoks ümber ehitatud autoga(delfi on selle fakti millegipärast välja jätnud), aga ikkagi, kas selline asi on tänapäeva autoga tõesti võimalik, et elektroonika läheb lolliks ja:
- auto annab ise gaasi(võib ju olla kui cruise lolliks läheb)
- pidurid ei tööta(huvitav kokkusattumus, aga võib juhtuda)
- süüdet välja keerata ega immot peale panna ei saa(wtf?)
- käiku välja võtta ei saa(wtf?)
- käsipidurit tõmmata ei saa(no ok, võibolla on mootori veojõud suurem kui käsipiduri pidurdusjõud)
ehk kõike juhiks nagu üks aju ja kui see lolliks läheb, siis manuaalselt sekkuda ei saa. Kõlab nagu anekdoot, aga täna ju ei ole esimene aprill ;)
Krt, kui nii ongi, siis peaks kõik uuemate autode omanikud analoogselt ralliautodele kohustuslikus korras salongi massilüliti installima.
Prantslase auto pidurid ütlesid üles, ta pidi kihutama 200 km/h, kuni paak tühjaks sai
Tean ühte aastatetagust lugu, kus tuttav kiirendas oma Saabiga peale raudteeülesõidu koha ületamist, ning tegi seda nii entusiastlikult, et gaas jäi peale ning auto jätkas heas tempos kiirendamist. Tema lahenduseks oli kahe jalaga piduritele hüpata. Pärast olid kõik kohad suitsu ja kärsahaisu täis, aga auto sai pidama. Autoks siis automaatkastiga Saab 9000 '87 2.0T.
Süüte väljakeeramine lülitab välja ka roolivõimu ja piduri võimenduse. Suurel kiirusel ei pruugi see hea mõte olla. :)
Süüte väljakeeramine lülitab välja ka roolivõimu ja piduri võimenduse. Suurel kiirusel ei pruugi see hea mõte olla. :)
Xantial oli nii, et süüte väljakeeramisel ei töötanud enam pidurid, roolivõimendi ega vedrustus. Süüdi oli üks pump, mis neid kõiki töös hoidis üksinda. Ma ei usu samas et Meganil oleks hüdropneumaatilist vedrustust.
Mul oli 2 a tagasi Griffiniga nii et sõites 50-ga vaikselt gaasi lisades lõi ka äkki pea kukklasse ja hakkas metsikult rebima ning kiirust lisama :freak: Ehmunult hakkasin pidurit vajutama ja siis pöörded vaibusid ning sõitis norm. edasi. Varem ja hiljem sellist kogemust ei ole olnud.
süüde ei tööta :freak:
kunagi ammu juhtus golfiga säärane lugu, et
gaasi tross läks katki, kiirendas Tallinna
kesklinnas hetkega 120km/h, kohe pidurit ja süüde välja..
seekord läks õnneks..
ot lõpp :cool:
kunagi ammu juhtus golfiga säärane lugu, et
gaasi tross läks katki, kiirendas Tallinna
kesklinnas hetkega 120km/h, kohe pidurit ja süüde välja..
seekord läks õnneks..
ot lõpp :cool:
Everyday Regular SAAB guy!
Mul oli 2 a tagasi Griffiniga nii et sõites 50-ga vaikselt gaasi lisades lõi ka äkki pea kukklasse ja hakkas metsikult rebima ning kiirust lisama :freak: Ehmunult hakkasin pidurit vajutama ja siis pöörded vaibusid ning sõitis norm. edasi. Varem ja hiljem sellist kogemust ei ole olnud.
Võibolla vajutasid püsikiirushoidja nuppu, millel oli vähe suurem kiirus salvestatud. Omal juhtus korra säärane asi :)
Meganel on kaardi ja nupuga käivitus, seetõttu ilmselt ei saanud süüdet välja võtta.
Pidurid oleks sellise kiiruse juures ilmselt jah ära põlenud.
tõenäoliselt oli automaatkast aga ei kujuta ette kas siis ei saa N peale panna sõidu ajal? Ju siis mingi probleem sellega oli.
Pidurid oleks sellise kiiruse juures ilmselt jah ära põlenud.
tõenäoliselt oli automaatkast aga ei kujuta ette kas siis ei saa N peale panna sõidu ajal? Ju siis mingi probleem sellega oli.