Milline pardakaamera valida?

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#26

K Veebr 03, 2016 9:12

Osadel mudelitel on ka motion detector peal. Ehk siis kui midagi auto ees toimuma hakkab, kaamera lülitub sisse ja hakkab filmima. Miinused, et akutoitel toimib ainult (ehk siis aku mahtuvuse järgi 0.2-0.5h filmib) ning kasutajad räägivad, et ainult lähedal olevaid sündmusi registreerib.

terv, teager
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 956
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#27

K Veebr 03, 2016 9:32

mul küsimus nende kaamerate kohta üldiselt - aga ootan ka soovitusi.

Kas nad lülitavad automaagiliselt sisse kui vool taha tuleb? Ja siis hakkavad lindistama?
Mis siis saab kui mu autol sigaretisüütajas konstantselt vool on? Filmib 24/7 ja pärast hommikul saan tööle sõitmise asemel vaadata mis toredat öösel juhtus?



Jah, nad lülituvad sisse kui auto käivitada ja lülituvad välja kui auto seisma jätta. G sensori abiga peaks nad hakkama ka taas filmima kui miskit juhtub parkimise ajal, reeglina hiinakatel on küll aku tühi ja mingit filmimist toimuma ei hakka. Motion detect ajab reeglina kaamera hulluks kui kuskil kortermaja või kaubanduskeskuse juures parkida ning tekivad kaardile lukustatud (st automaatselt neid faile üle ei kirjutata) failid, mis täidavad peagi mälukaardi.
Enamikel autodel tänapäeval sigaretisüütaja pesas toidet pole, kui süüdet sees pole. Ja enamikel kaameratel saab menüüdest seadistada automaatse väljalülituse mingi x arv minutite pärast kui mingit liikumist või tegevust ei toimu.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
oswald
Postitusi: 368
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#28

K Veebr 03, 2016 9:46

Kuna auto pargib tänava ääres ja väike paranoia varaste osas, siis endale tellisin ebayst peegli peale käiva versiooni. Kui vaadata ei oska, siis tõesti eriti aru ei saa. Komplektis nii esimene kui tagumine kaamera, tagumise saab tööle panna ka tagurduskaamerana ning selle aktiveerimiseks vajalik juhtmestik oli juba kaasas. juhtmed plaanis ära peita ning ühendus tekitada kaitsmekarpi "kaitsmejagaja" abil. Koos süütega peaks kohe salvestama hakkama. Ka sigaretisüütajas hoides hakkab ise peale käivitamist salvestama.

Paar asja, millega ma arvestada ei osanud:
- see on suurem kui tavaline peegel, eriti venib kõrvalistuja poole, seega päikesesirmi seal pool normaalselt kasutada ei saa.
- täpselt kaamera ees on esiklaasis paar väikest täket - pooltel kordadel on fookus seal ning kogu liiklus on paras "siil udus". Kuna peegel on autos kindlalt paigas, siis selle vastu pole muud rohtu peale uue klaasi.
- Saab 9-5 peegel on suht lae lähedal, seega juhtmetega majandamine on millimeetrite küsimus. Kaasas olnud laadijaotsaga juhe oli 90-kraadise usb otsaga, teine juhe ei olnud, sellele oli vaja nurk-üleminekut. Sama kehv on ära võtta mälukaarti.
- See pole siiski " õige" tahavaate peegel, seega esialgu tekkis kuidagi "poole pikema auto tunne", sest see näitab asju nii nagu on, mitte ei too lähemale. Samuti ei ole tõenäoliselt võimalik öösel tagant läheneva auto tulesid "pimendada".
Kasutaja avatar
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#29

E Veebr 08, 2016 6:17

Töömasinas kasutusel Transcend DrivePro 200.
http://www.transcend-info.com/Products/No-498
Plussiks suht hea video kvaliteet ka vähema resolutsiooni korral, lai vaatenurk ja wifi kaudu nutiseadmega ühendamine.
Miinuseks on aku puudumine. Töömasinal see ei sega, kuna sigaretisüütajas pidevalt vool olemas. Veidi häirib ka pidev WB muutumine salvestamisel, kuid see pole eriti suur.
32GB kaart laseb salvestada peaaegu terve tööpäeva (8,5h).
Vasta