Saab õnnetuses
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Just näitas telekas seda. Keegi Ivan keeras Liivalaiast Ravisse (vasakpööre) ja ei lasknud läbi otse sõitnud Stanislavi (Saabi roolis). Kokkupõrke tulemusena paiskus Saab veel otsa Ravi tänaval parempööret ootavat autole, mille juht viidi haiglasse. Kõik ilm mahlasid täis ja kolm autot suht sodid..:(
Vaat kui erinev võib olla info ühe sündmuse kohta. Kuulsin , et mingi tibi Seat`i roolis ei andnud teed sõidueesõigust omavale SAAB i juhile mille tulemusena SAAB müksas ka Ravi tänaval seisvat maasturit ( vist Toyota) seda kertgelt mõlkides. Seat´i juht vajas haiglaravi aga SAAB ikka nii turvaline , et selline kolakas ainult ehmatab veidi ja auto veel isegi veeremiskõlbulik. Nii , et kas saab või ei saa aga auto olgu SAAB.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 264
- Liitunud: N Sept 13, 2007 10:13
- Asukoht: Saaremaa / Tartu
- Auto: Saab 9-5 Griffin, Saab 9-5 Aero,
Lasnamäe tänaval seisab üks eest väga katkine Saab 9-5 SE (210AZZ)
Kuna veel mõni aeg tagasi seisis see auto täiesti tervelt ühe sealse maja ees (iga päev aknast nägin)
siis puhtalt huvi pärast tahaks teada mis juhtus, et auto nii katki eest läks???
Äkki keegi (omanik näiteks satub lugema) oskab kommenteerida :)
Kuna veel mõni aeg tagasi seisis see auto täiesti tervelt ühe sealse maja ees (iga päev aknast nägin)
siis puhtalt huvi pärast tahaks teada mis juhtus, et auto nii katki eest läks???
Äkki keegi (omanik näiteks satub lugema) oskab kommenteerida :)
"Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how much of the wall you take with you."
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Täna kell 14.29 põrkasid Viljandi—Rõngu maanteel Vardja külas kokku kaks autot.
Lõuna politseiprefektuuri pressiesindaja Kristina Kostina sõnul sai õnnetuses esialgsetel andmetel viga neli inimest.
Päästeteenistuse teatel oli üks vigasaanutest laps, kuid seda informatsiooni ei osanud Kostina kinnitada ega ümber lükata.
«Avariigrupp on praegu alles sündmuskohal,» lausus ta kella 15.15 paiku.
Õnnetuspaigas viibiv välijuht, vanemkonstaabel Ülar Saar ütles, et lörtsipudrusel teel kaotas juhitavuse Suzuki maastur ning sõitis otsa sõiduautole Saab. Saab paiskus seepeale kraavi.
Vigastatute kohta ei osanud ka Saar täpsemat infot anda, kuid nentis, et ühes autos oli turvahällis laps.
http://www.sakala.ajaleht.ee/?id=204665
Lõuna politseiprefektuuri pressiesindaja Kristina Kostina sõnul sai õnnetuses esialgsetel andmetel viga neli inimest.
Päästeteenistuse teatel oli üks vigasaanutest laps, kuid seda informatsiooni ei osanud Kostina kinnitada ega ümber lükata.
«Avariigrupp on praegu alles sündmuskohal,» lausus ta kella 15.15 paiku.
Õnnetuspaigas viibiv välijuht, vanemkonstaabel Ülar Saar ütles, et lörtsipudrusel teel kaotas juhitavuse Suzuki maastur ning sõitis otsa sõiduautole Saab. Saab paiskus seepeale kraavi.
Vigastatute kohta ei osanud ka Saar täpsemat infot anda, kuid nentis, et ühes autos oli turvahällis laps.
http://www.sakala.ajaleht.ee/?id=204665
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Roolis oli minu ja S9K hea sõber ja endine klassivend. On ta ka olnud paar-kolm aastat tagasi ühel suvisel kokkutulekul. Sõber ise oli roolis. Sõbral oli jalaluumurd, kõrvalistmel istunud onul tal oli käeluumurd, tagaistmel olnud sõbra tüdruksõbral ja tema 2,5 aastasel tütrel vigastusi polnud, ehkki tüdruksõber kurtis natuke valude üle.
Auto oli tal olnud paar aastat, ostetud carcomist, ning läks mahakandmisele. Paar aastat tagasi juhtus tal õnnetus tema eelmise Saabiga(9-5), millega sõites kaotasid nad musta jää tõttu juhitavuse ja rullusid üle katuse, tookord läks auto samuti mahakandmisele, kuid inimestega midagi ei juhtunud.
Tema 2,5 aastasel tütrel oli see juba teine liiklusõnnetus, kus lapsel vigastusi ei tekkinud.
See õnnetus tõestab veelkord, et Saabiga on väga turvaline liigelda. Suhtlesin ka temaga täna, ning peale jõule läheme vist talle uut autot vaatama, kuid ei tea veel täpselt, kas kaalukausile jääb Volvo, või jääb ta Saabile truuks.
Auto oli tal olnud paar aastat, ostetud carcomist, ning läks mahakandmisele. Paar aastat tagasi juhtus tal õnnetus tema eelmise Saabiga(9-5), millega sõites kaotasid nad musta jää tõttu juhitavuse ja rullusid üle katuse, tookord läks auto samuti mahakandmisele, kuid inimestega midagi ei juhtunud.
Tema 2,5 aastasel tütrel oli see juba teine liiklusõnnetus, kus lapsel vigastusi ei tekkinud.
See õnnetus tõestab veelkord, et Saabiga on väga turvaline liigelda. Suhtlesin ka temaga täna, ning peale jõule läheme vist talle uut autot vaatama, kuid ei tea veel täpselt, kas kaalukausile jääb Volvo, või jääb ta Saabile truuks.
Teeolud paistavad viimases õnnetuses täiesti Eestile sellisele ilmale omaselt - "nigelalt hooldatud"
Teepuhastamises on samuti märgata "masu". Nimelt kukalt võttis kratsima, kui paar päeva tagasi nägin ühte sahka teed lükkamas. Lükkas too tee keskelt ühe saha laiuselt ja kõik. Jäime sõbraga ootama, et millal too nö teist rada tuleb sisse lükkama või noh, laiemalt teed puhastama, aga ootama oleks võinud jäädagi, sest seda sahamehel plaanis polnud. Nüüd kui mõelda sellele, et kohaliku inimesena julgen väita, et sellel teelõigul sõidavad autod talvel no u 70 km/h ning sellest sahalükkamisest tekkis nö puhastatud teed pooleteise, külgkülje vastu 2, auto laiuselt, siis tekib küsimus, et kas õigem on rõhuda õnnetuste tekkimisel autojuhtide valedele sõiduvõtetele ning kogenematusele või on asi siiski milleski muus.
Teepuhastamises on samuti märgata "masu". Nimelt kukalt võttis kratsima, kui paar päeva tagasi nägin ühte sahka teed lükkamas. Lükkas too tee keskelt ühe saha laiuselt ja kõik. Jäime sõbraga ootama, et millal too nö teist rada tuleb sisse lükkama või noh, laiemalt teed puhastama, aga ootama oleks võinud jäädagi, sest seda sahamehel plaanis polnud. Nüüd kui mõelda sellele, et kohaliku inimesena julgen väita, et sellel teelõigul sõidavad autod talvel no u 70 km/h ning sellest sahalükkamisest tekkis nö puhastatud teed pooleteise, külgkülje vastu 2, auto laiuselt, siis tekib küsimus, et kas õigem on rõhuda õnnetuste tekkimisel autojuhtide valedele sõiduvõtetele ning kogenematusele või on asi siiski milleski muus.
"Kas õigem on rõhuda õnnetuste tekkimisel autojuhtide valedele sõiduvõtetele ning kogenematusele või on asi siiski milleski muus." Teeolud on need mis pidevalt muutuvad ja LE määrab , et autojuht peab sõidukiiruse valima vastavalt teeoludele. Paraku aga on roolikeerajate seas selliseid tolvaneid kes arvavad end füüsikaseadustest üle olevat. Nagu selleski viimases avariis kus neliveolise juht arvas , et lumine tee on probleemiks seebikarpidele aga tema võib kruisida täiega. Laupkokkupõrke puhul aga tundub SAAB päris vastupidav olevat.
Turvaliselt läbitud sadu tuhandeid kilomeetreid kõigile SAAB`i omanikele. Hoidke pea selge ja silmas/kõrvad liigeldes lahti , siis jõuate ka kobakäppade eksimustest ise puhtalt mööda hiilida.
Turvaliselt läbitud sadu tuhandeid kilomeetreid kõigile SAAB`i omanikele. Hoidke pea selge ja silmas/kõrvad liigeldes lahti , siis jõuate ka kobakäppade eksimustest ise puhtalt mööda hiilida.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Pisut OT, aga tulge Viljandisse ja te näete, masu vm. , pigem ei saada hakkama vm. , isegi ümber linna ringteed ning ohtlikud ristmikud, ei suudeta hooldada. Sõidad Tartusse ja nii kui emajõe sillast üle saad, oled nagu paradiisis (Tartu piirkond).
Ja alles eile tahtis üks RAV4 (või sarnane) mees ka mulle Viljandi ringil Mustla lõigul, umbes samal ajal (olin just S9K-le üht vidinat viimas), laupkokkupõrke sooritada, teel olid korralikud tuisuvaalud, millest ühes ilmselgelt liiga suure kiiruse tõttu tagumine ots kaotas hetkeks juhitavuse. Õnneks hetk hiljem juhitavus taastus ja õnnetus jäi olemata.
Ja alles eile tahtis üks RAV4 (või sarnane) mees ka mulle Viljandi ringil Mustla lõigul, umbes samal ajal (olin just S9K-le üht vidinat viimas), laupkokkupõrke sooritada, teel olid korralikud tuisuvaalud, millest ühes ilmselgelt liiga suure kiiruse tõttu tagumine ots kaotas hetkeks juhitavuse. Õnneks hetk hiljem juhitavus taastus ja õnnetus jäi olemata.
Tolvanid tolvaniteks - need saavad on õppetunnid ükskord ka suviselt heades teeoludes kätte!
Aga asi on lihtsalt selles, et "sitast saia" ikka ei tee küll sellises valdkonnas. Kui ikka olud väga kehvad, siis ole kui hea juht tahes, just Sinu mainitud füüsika vastu ei saa. Ja see sobiva sõidukiiruse valik, see on selline poliitiku jutt ju! Issand, see on ju loogiline, et kihutada ei maksa, selleks ongi kehtestatud kiirusepiirangud ja reguleeritakse liiklust eeskirjadega. Kui mõni juht tunneb, et olud on väga kehvad ning valib vastavalt sellele maanteel vastava kiiruse, no näiteks 50 km/h, siis see liikleja on rohkem ohtlik kui väheke ebakindel 90 km/h kiiruse lähedal liikleja. Sellistel ebakindlatle juhtidel ei maksaks kehvade oludega üldse rooli taha istudagi. Leida kogenum juht või liigelda ühistranspordiga.
Aga asi on lihtsalt selles, et "sitast saia" ikka ei tee küll sellises valdkonnas. Kui ikka olud väga kehvad, siis ole kui hea juht tahes, just Sinu mainitud füüsika vastu ei saa. Ja see sobiva sõidukiiruse valik, see on selline poliitiku jutt ju! Issand, see on ju loogiline, et kihutada ei maksa, selleks ongi kehtestatud kiirusepiirangud ja reguleeritakse liiklust eeskirjadega. Kui mõni juht tunneb, et olud on väga kehvad ning valib vastavalt sellele maanteel vastava kiiruse, no näiteks 50 km/h, siis see liikleja on rohkem ohtlik kui väheke ebakindel 90 km/h kiiruse lähedal liikleja. Sellistel ebakindlatle juhtidel ei maksaks kehvade oludega üldse rooli taha istudagi. Leida kogenum juht või liigelda ühistranspordiga.
Kella 16.40(26.12) ajal toimus liiklusõnnetus Ida- Viru maakonnas Toila vallas Tallinn- Narva maantee 173. kilomeetril, kus sõiduauto Saab 9000, mida juhtis 40aastane Sergei, kaotas möödasõidul juhitavuse ja põrkas kokku vastassuunas liikunud sõiduautoga Honda Accord, mida juhtis 27aastane Allan. Honda Accordis viibinud 24astane Ester lubati peale esmaabi kodusele ravile.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
täna lõunapaiku oli keegi oma ilusa hõbedase 9-5 vaguni pannud pärnu-tallinn mntl kuskil märjamaast pärnu poole ilusti sügava kraavi pervele.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivomets
täna lõunapaiku oli keegi oma ilusa hõbedase 9-5 vaguni pannud pärnu-tallinn mntl kuskil märjamaast pärnu poole ilusti sügava kraavi pervele.
nägin ka seda, kui pärnust tallinna poole sõitsin. jälgede järgi tundus, et oli tallinna poolt tulnud ning pirueti järel taguots ees kraavi sõitnud.
Eesti on ikka väike...just rääkisin sõbraga, kes oli selles autos õnnetuse hetkel
õnnelik õnnetus..inimesed viga õnneks ei saanud :thumb:
EDIT:
kusjuures seal olevat olnud eeldavasti kohalike poolt veel lisaks pärast tervitus
tagaklaasile oli joonistatud häid jõule ja üks tagatuli katki löödud :o
õnnelik õnnetus..inimesed viga õnneks ei saanud :thumb:
EDIT:
kusjuures seal olevat olnud eeldavasti kohalike poolt veel lisaks pärast tervitus
tagaklaasile oli joonistatud häid jõule ja üks tagatuli katki löödud :o
Everyday Regular SAAB guy!
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Nii kaua, kui mina mäletan, on seal iga kord pühade ajal autod kraavis või puu otsas. See aasta oli siis ca 40 auto kohta 3 õnnetust. Arusaamatu tundub see pisut. Seega kõigile, kes sinna puhkust veetma lähevad, soovitan kurvides kiirusepiirangust kinni hoida. Teed on küll korralikult hooldatud aga kurvid on salakavalad. Sirgete peal paugutage palju tahate.
Aga siiski tore, et kannatanuid polnud...
Aga siiski tore, et kannatanuid polnud...
Algselt postitas: Jupats
Nii kaua, kui mina mäletan, on seal iga kord pühade ajal autod kraavis või puu otsas. .... Teed on küll korralikult hooldatud aga kurvid on salakavalad. Sirgete peal paugutage palju tahate.
Minu teada kehtib kogu saarel 50km/h piirang, nii et paugutada pole seal kohane. :facts: :nono:
Võimalik, et mõnd saare püsielanikku häiris nurga tagant välja lendav külalisauto, sestap läkski tagatuli pärast "katki". :fight:
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Ütlesin need sõnad nii, kuna on selge, et see kiirusepiirang kedagi seal ei koti. Kahjuks on see juba nii. Hädasti oleks mõnda korralvalvurit vaja sinna, et vähegi hirmu tunnet tekiks.
Muideks arvasime, et õnnetu auto omanik suurest vihast ise tule katki löönud. Tundus kuidagi seletuseta vigastus:P
Muideks arvasime, et õnnetu auto omanik suurest vihast ise tule katki löönud. Tundus kuidagi seletuseta vigastus:P