Saab õnnetuses
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Mulle jääb segaseks, milleks lõhkuda armatuurlaudu?
Selleks, et makk sealt kätte saada.
"Kunagi" tehti veel autosid, millel ei olnud sisseehitatud originaalmakke, mille turustusvõimalused on seeläbi piiratud.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
http://tartu.postimees.ee/galerii/43261/tartus-krolli-lasteaia-juures-seisab-ruustatud-autoromu/
Päris õnnetus pole, aga kui kellelgi juppe on vaja...
Streetrace foorumis rääkis sellest. Omanik ise ütles, et tal seal juhtmestikku vaja ja midagi veel. Kui need kätte saab, siis pidi emexisse viima. Küll aga ma ei tea, kas tal see õnnestus, sest päev peale seda oli juba nahksisu minema viidud.
Regular Saab Guy
Tegin tiba offrõudi. Umbes 70ga külg ette, näppu enam ei saanud, külgselgeees kraavi. Sain omal jõul välja..
Auto on terve, aga s....ne.
...ja kui poleks omal jõul välja saanud, siis teisel pool teed just tõmmati üht meest kraavist välja, kel nii hästi ei läinud:
Sai padjaga ka näkku.
Must jää...
Auto on terve, aga s....ne.
...ja kui poleks omal jõul välja saanud, siis teisel pool teed just tõmmati üht meest kraavist välja, kel nii hästi ei läinud:
Sai padjaga ka näkku.
Must jää...
Läks hästi. Kas kohapeal oli must jää?
Tegin tiba offrõudi. Umbes 70ga külg ette, näppu enam ei saanud, külgselgeees kraavi. Sain omal jõul välja..
Auto on terve, aga s....ne.
...ja kui poleks omal jõul välja saanud, siis teisel pool teed just tõmmati üht meest kraavist välja, kel nii hästi ei läinud:
Sai padjaga ka näkku.
Must jää...
Regular Saab Guy
Keila-Joa tee peal peale Vääna-Jõesuud?
Just. See kurv mis peale Vääna-Jõesuud paremale läheb suure kaarega ja see on teiselt poolt tulles suvel suht järsk. Terve tee oli korralik must jää, sain sellest aru enne vääna-jõesuud möödasõitu tehes juba kui kickdowniga pastla ringi tõmbas. Siis võtsingi vaiksemalt aga tundub et mitte piisavalt vaikselt... Ühtlasi on see mu esimene pauk, nüüd tuleb vist lahti korkida?
EDIT: keegi saab aru mis auto see teine on? Mul kohapeal oli tegemist et põlvevõdinast üle saada, ei suitseta ka enam, siis ei pand tähele.
Praegu kuuleb ikka igalt poolt, et musta jää nahka on mindud. Eks peabki vist alguses kahtlaselt sõitma ja ohutult väikesel kiirusel tugevamaid pidurdusi tegema, et testida musta jää olemasolu.
Kokkuvõttes läks sul ikka väga õnnelikult ja vedas, et nn "eurokraavi" polnud.
Kokkuvõttes läks sul ikka väga õnnelikult ja vedas, et nn "eurokraavi" polnud.
Regular Saab Guy
Kusjuures ma ka testisin pidurdades, ega igal pool ei olegi...soovitan rahulikult võtta.
Joppas jah sellega, see hetk kui külg ees oli ja hoog veel sees, oli küll siuke tunne, et no jooooooooooooohhhhhhaidiiiiiiii - nätaki :beer:
Joppas jah sellega, see hetk kui külg ees oli ja hoog veel sees, oli küll siuke tunne, et no jooooooooooooohhhhhhaidiiiiiiii - nätaki :beer:
See kraaviskäik ei ole önnetus - ÖNNEKS. Pölved aga nörgad kindlasti kui liug läheb sellesse suunda kuhu ise ei soovi. Ei ole vahet kas naelrehv vöi lamellrehv vöi suverehv , kusagil on ikka piir millest üle haakumine teepinnaga järgi annab. Tasa söuame , kaugemale jöuame. Edu ja arukust köigile SAABi omanikele.
ma ei saa aru kuidas saab mingi võõra numbrimärgiga ringi sõita? Mis sellega kasu saab? Ei maksta kindlustust, ei käida ülevaatusel jne?
Kui nö originaalriigi kindlustus ja ülevaatus veel kehtivad, siis (ajutine) sääst minimaalselt 250 eurot (arvelevõtt, ülevaatus, kindlustus). Jumet lisab mõnikord ka ntks asjaolu, kui vastavas välisriigis autoga tööl käiakse (ntks Eesti/Soome registrimärk vs Soome toll)