Saab õnnetuses
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
aiai.. need pildid olid küll kole suured... ma tegin väiksemaks. 1280x 1024 ei ole väga hea mõõt foorumisse panemiseks. 800x600 ikka parem.
A näe ainult tulesid ja grilli vaja... isegi suunad terved. Ega see klassiku stange a papist pole..:D
A näe ainult tulesid ja grilli vaja... isegi suunad terved. Ega see klassiku stange a papist pole..:D
Algselt postitas: Cyber
Ega see klassiku stange a papist pole..:D
... sedan´t küll aga kui mats nii tugev oli siis paneb imestama küll 9-5 tagapamper, et nii terveks jäi. Või siiski lõi mingid praod sisse, kinnitustest lahti ?
Võib-olla jõudis klassiku sohver siiski mingil määral pidurdada, kallutas esiotsa allapoole ja ei tabanud oma pamperiga 9-5 -te vaid just tiba kõrgemalt, mis tuledele saatuslikuks sai. Või ongi klassiku esimene pamper madalamal kui 9-5 tagumine.
Päris harv või lausa esmakordne juhtum kus kaks lennukit omavahel kokku saavad.
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: E Aug 07, 2006 23:46
- Asukoht:
- Auto:
tagumine unistas esimesest;);)
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: E Aug 07, 2006 23:46
- Asukoht:
- Auto:
huvitav nägin eile õhtul pärnu mnt.l. matsu aga see tundus palju kõvem, 9-5 oli kõnniteel ja mahlad väljas, jupid olid veel täna õhtulgi seal maas
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Valgamaalases kirjutas, et kõigil õnnetuses viibunutel oli olnud turvavööd lahti. Arvatakse, et saabijuhi surmapõhjus on topelt löök. 1. vastu juhipoolset ust ning 2. inertsiga lend kaassõitja poole, vigastades ka teda. Bemmivend oli lihtsalt autost välja lennanud. Kole Kole...
Sõitsin 3 tundi hiljem sealt kaudu pärnust võrru... ka 9-5ga kiirusel 80... rohkem ei julgenud...:(
Kahju sellest 15a. tüdrukust, kes paistab, et ainukesena süüdi ei olnud.
Kaastunne omaksetele!
Sõitsin 3 tundi hiljem sealt kaudu pärnust võrru... ka 9-5ga kiirusel 80... rohkem ei julgenud...:(
Kahju sellest 15a. tüdrukust, kes paistab, et ainukesena süüdi ei olnud.
Kaastunne omaksetele!
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
See ei lähe küll otseselt siia teema alla kui...
Panen nii endale, kui ka kõigile saabi foorumi liikmetele südamele, tulevikus alati turvavöö kinni hoida.
Isegi kui endast nii palju ei hooli, siis tuleks mõelda vähemalt kaasõitjate peale, keda juht õnnetuse ajal autos ringi lennates vigastada võib.
Panen nii endale, kui ka kõigile saabi foorumi liikmetele südamele, tulevikus alati turvavöö kinni hoida.
Isegi kui endast nii palju ei hooli, siis tuleks mõelda vähemalt kaasõitjate peale, keda juht õnnetuse ajal autos ringi lennates vigastada võib.
õnneks on mul harjumus alati olnud, et panen vöö kohe kinni kui autosse istun
vahest pärsi narr kui kuskil plastsi vaja aint tagurdada korraks ja kohe vöö peal
kõrvalistujalt nõuan ak alati vöö kinnitamist. Sama peaks oelma tagaisutjatega, aga millegipärast see mind ei häiri
vahest pärsi narr kui kuskil plastsi vaja aint tagurdada korraks ja kohe vöö peal
kõrvalistujalt nõuan ak alati vöö kinnitamist. Sama peaks oelma tagaisutjatega, aga millegipärast see mind ei häiri
Algselt postitas: jupats
See ei lähe küll otseselt siia teema alla kui...
Panen nii endale, kui ka kõigile saabi foorumi liikmetele südamele, tulevikus alati turvavöö kinni hoida.
Isegi kui endast nii palju ei hooli, siis tuleks mõelda vähemalt kaasõitjate peale, keda juht õnnetuse ajal autos ringi lennates vigastada võib.
Ka tagaistmel tuleb turvavöö kinni panna. Mul on niikuradipalju tuttavaid, kes esiistmel istudes panevad vöö peale, aga tagaistmel kipuvad trakse lahti jätma :nono:. Jube raske on mõnele põhimõttekindlale tüübile selgeks teha, miks minu autos panevad kõik reisijad turvavöö peale isegi siis, kui ebamugav on.
EDIT: Kui tagaistujal on õnnetuse korral turvavöö kinnitamata ning ta ettepoole lendab, siis esiistme seljatoe konstruktsioon ei suuda neid masse kinni hoida ning eesistuja turvavöö peab sisuliselt 2 meest kinni hoidma ning rõhub esimesele mehele topeltjõuga. Tehke omad järeldused...
Algselt postitas: optimus
Sama peaks oelma tagaisutjatega, aga millegipärast see mind ei häiri
Mul üks kena sõbranna tegi Volvo roolis olles laupkokkupõrke normaalsel kiirusel. Temal olid rihmad peal olnud, kuid tema taga istuja (ilma traksideta) lendas pauguga vastu juhiistet, niiet see tütarlaps jättis osa esihammastest roolile.
Seda lugu räägin tavaliselt taga istujatele, kes lubavad laksu korral istmest kinni hoida. :wall:
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Päris karmid klipid olid :wise:
Algselt postitas: roomlane
Selle teema alguses on päris ilmekad klipid: http://krakow.aster.pl/www/portal_gr/viewtopic.php?p=131700&sid=e23623d739f3e65a1f086c4d8692b193
1. Füüsika kehtib ka tagaistmel, aga ka taksos.
2. Turvavöö tuleb alati peale panna ka rasedatel, on saadaval spetsiaalsed turvavöö suunajad.
3. Lubatust kiirema sõidu armastajatel tuleb meeles pidada, et teised võivad pidada neid normaalkiirusel liikujaks, nii autojuhid kui ka teeäärsed külaelanikud.
Olen ise taksos oma riided tolmuse turvavöö tõttu määrinud, maanteel sõidan vahest lubatu+20, kuid piirangualas alati max lubatu+5, lugupidamisest kohalike elanike vastu.
2. Turvavöö tuleb alati peale panna ka rasedatel, on saadaval spetsiaalsed turvavöö suunajad.
3. Lubatust kiirema sõidu armastajatel tuleb meeles pidada, et teised võivad pidada neid normaalkiirusel liikujaks, nii autojuhid kui ka teeäärsed külaelanikud.
Olen ise taksos oma riided tolmuse turvavöö tõttu määrinud, maanteel sõidan vahest lubatu+20, kuid piirangualas alati max lubatu+5, lugupidamisest kohalike elanike vastu.
http://www.pol.ee/?id=117366:
...
25.11.2006 kella 13 paiku sõitis Pepleri 3 maja juures linnaliinibuss Volvo külge sõidutee äärde pargitud sõidukile Saab 9000. Juhi sõnul oli buss sunnitud pidurdama ja paremale keerama, kuna ristuvalt teelt tegi vasakpöörde ja sõitis vastassuunavööndisse valget värvi sõiduauto.
...
On kannatajaks keegi foorumi-rahvast? :freak:
...
25.11.2006 kella 13 paiku sõitis Pepleri 3 maja juures linnaliinibuss Volvo külge sõidutee äärde pargitud sõidukile Saab 9000. Juhi sõnul oli buss sunnitud pidurdama ja paremale keerama, kuna ristuvalt teelt tegi vasakpöörde ja sõitis vastassuunavööndisse valget värvi sõiduauto.
...
On kannatajaks keegi foorumi-rahvast? :freak:
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Postimehes oli kirjas ,et üks 9-5 ja audi 80 ninapidi kokku said (audis hukkus inimene)
Ega saabijuht meie foorumlane polnud.
http://www.postimees.ee/031206/esileht/krimi/liiklus/232146.php?r=
Ega saabijuht meie foorumlane polnud.
http://www.postimees.ee/031206/esileht/krimi/liiklus/232146.php?r=
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Kahju ,et inimesed ei mõtle, kui autot ostavad, et peaks odavatest ikka võimalikult turvalisema valima.Viimase poolaasta jooksul on audi 80 ja samuti ka a4 jadega olnud hulgaliselt õnnetusi milles ka surmajuhtumeid. Ei ütle, et to audi sitt masin on kuid omast käest teades on just see mudel täiesti olematu turvasüsteemiga.
Algselt postitas: roomlane
Tea, kas peaks [hte teemasse need koguma...
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=4071
Tegin ühe suure saabiõnnetuste teema.
Algselt postitas: vulkanus
Postimehes oli kirjas ,et üks 9-5 ja audi 80 ninapidi kokku said (audis hukkus inimene)
Ega saabijuht meie foorumlane polnud.
http://www.postimees.ee/031206/esileht/krimi/liiklus/232146.php?r=
SLÕhtulehes veidi pikemalt
http://www.sloleht.ee/2006/12/04/uudised/212025/
Foto ka juures, Saabi esiosa ka läinud
Süttis mõte :eureka: - lennukis peetava turvaloenguga analoogne tekst autole mugandatuna plaati ja siis reisijatega liiklemise puhul mängima sõidu alguses. :D
Turvavöödest - sõber käis äsja seal "Ohutu ja libeda sõidu" kursusel. Kasulikku/huvitavat muidugi kopaga aga üks hea näide ilma vöödeta sõitjatele: keegi seal teatas "ma ju taga istudes hoian laes olevast käepidemest kinni, milleks turvavöö?". Instruktori vastus: "80 kilone inimene 'kaalub' 90kmh kiirusega toimuva kokkupõrke puhul ca 13 tonni, kui sa suudad 13 tonni käe otsas hoida siis palun, lase käia."
Need sellid kõik vist endised liikluspolitseid/avariigrupp, tundub väga julge hinnang aga ütlesid, et 10 laibast Eesti avariides 8 jääks ellu kui turvavöö oleks korrektselt kasutuses...
Turvavöödest - sõber käis äsja seal "Ohutu ja libeda sõidu" kursusel. Kasulikku/huvitavat muidugi kopaga aga üks hea näide ilma vöödeta sõitjatele: keegi seal teatas "ma ju taga istudes hoian laes olevast käepidemest kinni, milleks turvavöö?". Instruktori vastus: "80 kilone inimene 'kaalub' 90kmh kiirusega toimuva kokkupõrke puhul ca 13 tonni, kui sa suudad 13 tonni käe otsas hoida siis palun, lase käia."
Need sellid kõik vist endised liikluspolitseid/avariigrupp, tundub väga julge hinnang aga ütlesid, et 10 laibast Eesti avariides 8 jääks ellu kui turvavöö oleks korrektselt kasutuses...
Algselt postitas: optimus
ei tea, polnd tal aega midagi seal mõelda, instiktiivselt pigem tõmbas pea alla.
Lugedas tundus endalegi kummaline.
kui mina oma ühe eelmistest liikuritest sodiks sõitsin vastu puud, siis mõni hetk enne tabamust tõmbasin jalad pedaalide pealt ära(vist), kuid kindlasti hoidsin pead üleval, mitte ei lasknud alla, sest siis oleks lagipeaga vastu rooli laiatanud ja poleks vaid mõne kriimuga pääsenud. nii lõin laubaga vastu roolil olevat kätt ja kriimistusin kella metallrihmaga otsaesist