Autolehe 9000 artikkel (IFF'i masin nüüd kohalik kuulsus)

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#26

R Mär 03, 2006 16:19

pole head ilma halvata ja vastupidi
:drive:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#27

R Mär 03, 2006 16:29

Noh kui nüüd ausalt kõik ära rääkida, siis mina küll autot ostest, ei mõlenud selle peale, et kui ma teda n aastat pean ning parandan, et ma kohe tema eest müües vähem raha saan. Pikgem sõidan temaga mitmed aastad ning kui uue järgi isu tuleb jätan enda masina kas õele või siis nooremale vennale.

Kuid härrased ärgem unustagem, et mugavus ning sõidurõõm maksab ka midagi. :drive:
Iga ratas veab and then some!
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#28

R Mär 03, 2006 16:32

Ausalt õeldes mina ka ei mõelnud müümisele, ikka sõitmise peale aastateks ja mugavus seep see kõige tähtsam ikka :D:drive:
Saku PEOREKKA hooldaja:)
maxuud
Postitusi: 533
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#29

L Mär 04, 2006 23:30

Lahe. Jõudsin ka täna poodi ja ostsin ajakirja. Mulle jutt istus ja tundus nagu kõik paika pidavat. Väga muhedaks ja enesetunnet tõstvaks (mis siis et mul ei ole turbo, aga ikkagi) tegi see lõik kus HPT -ga varustatud "rakett" viienda käiguga mõõdasõidu kiirendusel isegi porchedele ja ferrudele silmad ette teeb. Vot see on lahe. Rääkimatta siis "tava sportautodest".

Mis puutub remomditööde ja varuosade kallidusse siis sõltub see paljuski ikka sellest, et kui varsti sa peale auto ostmist juppe välja vahetama pead hakkama. Kui see toimub lühikeste intervallide tagant ja sõlmedeks on just küttesüsteem ja ketid või veel mingid el.probleemid siis võib küll kõhedaks tõmmata ikka mõneks ajaks, enne kui taas kosud ja uuesti remondiraha koguda jaksad (toetun oma kogemustele ning muidugi sõltub ka igamehe palganumbrist).
Aga kui jälle kõik kenasti liigub ja toimib siis ikka fännad täie rauaga edasi seda et Saab tagumiku all.

Keskmise kütusekulu teemat väga põhjalikult ei mäleta aga mõnevõrra üllatas 2,0 lpt mootori kulu 90km/h, milleks ajakirjas märgitud 6,6 l. Kas tõesti on võimalik sellist numbrit välja sõita. Oma autol olen saanud minimaalseks 9,8 kuigi kw -sid sama palju. Ei hakka sellest siin pikemalt jahuma, selleks ju teine teema olemas. Lihtsalt üllatas.

Kokkuvõttes jutt ja lisatud pildid väga asjalikud. Iffi massin muidugi kena ka - alates kerevärvist, kerevärvi pampritest ja -peeglitest ning lõpetades valukatega.

P.S. Kes kelle üles otsis (kuidas tekib jutt), kas sulesepp Saabifanaatiku või vastupidi.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#30

P Mär 05, 2006 2:23

Artikli kirjutajal tuli natuke suust suitsu,kui ütles,et viimaste aastate mudelitel oli isegi tagumiste ukseklaaside tuulutus.Vähemalt 87a. omadel on mul juba need puhurid ustes olnud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#31

P Mär 05, 2006 7:48

Ma pakkusin,et kirjutaks romaani tonnise maine upitamiseks,aga ruumi eriti ei olnud lehes.Kribasin siis A4 jagu suunavaid jutujuppe,millest toimetati minu lühike nupp ja muud teksti kasutati üldises tekstis siin seal.Pakkusin ka Griffini ja VT pildistamist,mis mõlemad on tõeliselt korras masinad,see ka ei sobinud kahjuks.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#32

P Mär 05, 2006 11:29

Siis on kergelt eelarvamusliku suhtumise maik asjal juures,kui täiesti korralikke näha ei taheta.Kümne aasta vanuste autode seast võib leida täielikke saastasid ja täielikke kompusid.Spetsialistide hinnangud on need,mis objektiivselt mingit marki-mudelit iseloomustavad olenemata sellest,kas vaadeldav isend on peldik või mitte.Rubriigi lõpus on seal plussi ja miinuse lahtrid selle jaoks iseloomustamaks üldiselt mudelit.Kui aga spetsiaalselt tahetakse kehvemat näha,siis ...Ja need IFFi auto vead olid sellised,mis ei olnud ju midagi,mis marki või mudelit maha teeks.Loomlik kulumine on nii zaporoosetsil,kui ka Bugatti veironipoisil.Mõlemal peab pidurivedelikku aeg-ajalt vahetama.Usaldatavus on vist trööbatud tonnisel ikka suurem,kui sama vanal vazzil,mis on üle vaatamise hetkeks kompuks tehtud.
Palju minagi neist väljamaa autodest tean,aga selle pisku teadmise juures olen Autolehest mitu korda möödarääkimisi lugenud.Ja päris tõsiseid möödapanekuid,mitte nagu see klaasi tuulutaja tonnisel.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#33

P Mär 05, 2006 14:10

Algselt postitas: Trionic
Pakkusin ka Griffini ja VT pildistamist,mis mõlemad on tõeliselt korras masinad,see ka ei sobinud kahjuks.
Äkki ajas neile hirmu nahka nende auotde "tõelislt korda" tegemise rahasumma..:) Iseasi, kas sa ka mainisid seda. Neil oleks ära jäänud ka vigade leidmise rõõm.:P
Mul hetk ei meenu, aga kas ajakirjanikule sõiduvõimalust ka pakuti? See oleks olnud VT-ga äärmiselt ekstreemne kogemus pahaaimamatule ajakirjanikule..:P Iffi oma lippab küll mõnusalt, aga nii griff kui VT oleks valmistanud üsna unustamatu sleeperikogemuse..:evil:
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#34

P Mär 05, 2006 16:03

VT tänu oma lisakelladele vist enam päris sleeperi muljet ei jäta
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#35

P Mär 05, 2006 18:34

Algselt postitas: Nastix
VT tänu oma lisakelladele vist enam päris sleeperi muljet ei jäta


Kuni kellad ei paista, siis jääb väljast ikkagi üsna sleeperi mulje (nagu enamus tonnistest).
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#36

E Mär 06, 2006 18:34

Ega kellad pole pea 190kW eelduseks.Tegu on natuke erilise Saabiga,kuna kaks siinset kodanikku on oma hinge sinna sisse pannud VT`d raualasust praegusesse seisu ehitades.
Arne
Postitusi: 19
Liitunud: K Nov 09, 2005 15:30
Asukoht:
Auto:

#37

E Mär 06, 2006 19:32

Mitmete asjaolude kokkulangemise tõttu on siis ivometsa endine auto järgmine, mis AL - i kasutatud autode rubriigis nö. esineb. Kuna ise olen seni jõudnud sõita ostupäeval Pärnust Viljandi kaudu Tallinnasse, siis loodan omaniku kommentaari kirjutades endise omaniku abile. Ja ennem, kui Allauto spetsialistid taskulampidega peale lendavad, külastan kindlasti Kadaka pst. asuvat firmat.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#38

E Mär 06, 2006 21:35

Ot nüüd läheb ükshaaval SAABi mudelite lahkamiseks seal või?? Millal classicuni jõutakse?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Arne
Postitusi: 19
Liitunud: K Nov 09, 2005 15:30
Asukoht:
Auto:

#39

T Mär 07, 2006 9:08

Classicuni jõutakse suve lõpus või sügise alguses. Ja kas meil siis vingeid classicuid siin vähe on.....
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#40

T Mär 07, 2006 9:38

Minu meelest on classicut juba seal lahatud.. kunagi.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#41

T Mär 07, 2006 11:39

ega sa, Epsum, siin teemas mainitud artiklit ei mõtle?? (Veebruar 2005 võiks vist olla, "Kuidas vanur üles vuntsida, et tema eest palju pappi välja võiks pigistada")

Mainitud võiks olla, et see artiklis olnud auto on nüüd mu hoovis doonorina..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
maxuud
Postitusi: 533
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#42

T Mär 07, 2006 12:39

Kindlasti ei ole see artikkel millele Cyber vihjas. Seal nagu artikkli sisu sisuliselt puudus. Aga classicust on pikemalt ja põhjalikumalt (nagu praegu Iffi masinast) juttu tehtud küll. Ei mäleta kas Autolehes või koguni Tehnika Maailmas. Kindlasti on mul see ajakiri kodus olemas, ainult ülesleidmisega tekib raskusi ja skannerit ei ole mul ka isiklikku. Lisaks on juttu olnud veel pealkirja all "Turborootsalased" (jutt siis 9-3 -st (või oli NG900) ja Volvo S-40 -st). Jutte on ikka üksjagu olnud alates sellest ajast kui Autoleht veel lehena ilmus. Mis mulle silma alla on jäänud need olen kokku kogunud.
RedBaron
Postitusi: 167
Liitunud: E Jaan 31, 2005 14:56
Asukoht:
Auto:

#43

N Mär 09, 2006 18:33

Algselt postitas: Trionic
Pakkusin ka Griffini ja VT pildistamist,mis mõlemad on tõeliselt korras masinad,see ka ei sobinud kahjuks.


No kurat, ajakirjanikele SAABismi populariseerimiseks alati valmis Griffinit presenteerima ja proovisõitugi tegema. Las saavad ka aru, mida üks heas korras SAAB tähendab.....eriti veel Griffin :head: ja selle eest siinkohal härrastele Trionicule ja Iisakule :notworthy::notworthy: Griffiniga on isegi igahommikune töölesõit nauditav elamus :P
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#44

N Mär 09, 2006 22:24

Algselt postitas: RedBaron
Algselt postitas: Trionic
Pakkusin ka Griffini ja VT pildistamist,mis mõlemad on tõeliselt korras masinad,see ka ei sobinud kahjuks.


No kurat, ajakirjanikele SAABismi populariseerimiseks alati valmis Griffinit presenteerima ja proovisõitugi tegema. Las saavad ka aru, mida üks heas korras SAAB tähendab.....eriti veel Griffin :head: ja selle eest siinkohal härrastele Trionicule ja Iisakule :notworthy::notworthy: Griffiniga on isegi igahommikune töölesõit nauditav elamus :P


Aitähhhh nii minu,kui Mr.Iisaku poolt.
Eks ajakirjanikul olid omad huvid+eelistused
tog
Postitusi: 160
Liitunud: T Sept 20, 2005 22:07
Asukoht:
Auto:

#45

N Mär 09, 2006 23:44

Algselt postitas: RedBaron
No kurat, ajakirjanikele SAABismi populariseerimiseks alati valmis Griffinit presenteerima ja proovisõitugi tegema.

Igati päri, ka VT on selleks eesmärgiks ikka kättesaadav. Eeskätt siis lõunapoolsetele ajakirjanikele:)
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#46

R Mär 10, 2006 20:32

Algselt postitas: Trionic
Pakkusin ka Griffini ja VT pildistamist,mis mõlemad on tõeliselt korras masinad,see ka ei sobinud kahjuks.


Loo autor oli minuga juba kokkuleppinud ning ei pidanud sobivaks oma kokkuleppest taganeda. Ta teadis VT ja Griffinist ka ning millist hoolt, armastust ja raha nende sisse pandud on, samuti on ta lugenud ka siinset foorumit ja just sellepärast küsis ta just Sinult Trionic, kui spetsialistilt, arvamust selle mudeli kohta. Kuid kuna tegemist on üldistava artikliga ning pilditeks ning kontrolliks oli lihdsalt minu auto. ( ega see Allauto tegi nn tavalise rutiinse kontrolli. Olen nõus, et nad ei ole Saabi spetsialistid, pidin ise talle näitama, et ei ole mõtet õlivarrast otsida, et see on õlikorgi alll. Aga kuna Autoleht teeb antud rubriigile kõik kontrollid seal siis on neil vähemalt olemas võrdlusmoment ja ühtlane tase läbivaatamisel, mis iganes marki ka sõiduk ei ole.)

Mis ma siin kohal öelda tahan, et sellised artiklid on kirjutajale igakord rasked, alati on antud margi "fännid" ning teadjad mehed kes pärast helsitavad, kirjutavad neile, olles kurjad artiklis esinenud vigade ning ebatäpsuste üle. Kuid ärgem unustagem, et artikkel oli mõeldud kasutatud auto ostjatele, kellele tuleb kõik võimalikud vead ette lugeda. :poke:

Ma ei ole küll varem seda rubriiki lugenud, aga miskipärast ei usu, et seal eelnevad isendid on kõikide tärnide säras välja tulnud. :freak:

Aga las ta jääb nüüd. Mina sain vähemalt oma auto puhtaks ning mõned profesionaali tehtud fotod :D

Ja ma ei tunne põrmugi vähem sõidurõõmu ega uhkust oma Saabiga edasi sõites. :head:
Iga ratas veab and then some!
Vasta