Turbo flutter sound (emakeelset väljendit ei tea)
Tere
Siin jaanuari külmemate ilmadega -10 ja -15C vahel on Saab hakanud kohati tegema turbo flutter heli - tõesti ei tea kuidas selle õige tehniline nimetus on. Inglise keeles on selle tõlgendus selline:
Air pressure that moves backward through the turbocharger and is expelled through the turbo inlet causes a condition commonly known as turbo flutter. The term refers to the noise produced by the turbocharger in this situation, which is due to the backward-moving air disrupting the rotation of the intake turbine. This is caused by various issues with the turbo system.
Minu küsimus on selles, et kas külma õhu suurem tihedus on tõesti selle tekitaja antud hetkel? Või on tegemist peagi pead tõstva tehnilise probleemiga?
Heli ise on midagi sellist:
http://www.youtube.com/watch?v=lbJp0VpTuso
Tervisi
Allan
EDIT: masinal on softi veidi üle kirjutatud, kuid eelmise omaniku sõnutsi rõhk ei tohiks eriti üle 0,8 bar minna. BOV puudub.
Siin jaanuari külmemate ilmadega -10 ja -15C vahel on Saab hakanud kohati tegema turbo flutter heli - tõesti ei tea kuidas selle õige tehniline nimetus on. Inglise keeles on selle tõlgendus selline:
Air pressure that moves backward through the turbocharger and is expelled through the turbo inlet causes a condition commonly known as turbo flutter. The term refers to the noise produced by the turbocharger in this situation, which is due to the backward-moving air disrupting the rotation of the intake turbine. This is caused by various issues with the turbo system.
Minu küsimus on selles, et kas külma õhu suurem tihedus on tõesti selle tekitaja antud hetkel? Või on tegemist peagi pead tõstva tehnilise probleemiga?
Heli ise on midagi sellist:
http://www.youtube.com/watch?v=lbJp0VpTuso
Tervisi
Allan
EDIT: masinal on softi veidi üle kirjutatud, kuid eelmise omaniku sõnutsi rõhk ei tohiks eriti üle 0,8 bar minna. BOV puudub.
WASSAAB?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Pompaaz ... või inglise keeles ka compressor surge .. Probleemi tekitajaks võib olla kinni jäänud wastegate näiteks :)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Nojah ... ma maadlen sama asjaga, aga pisike mööndus on, et wg on (oli) 1,2 bar :D
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Bypass otsas
EDIT: Rõhku on seal kindlasti rohkem kui 0.8 bar. Võta SID lahti ja anna kolmandaga täistald vaata mis Pinl näitab. Minumeelest lagi oli 1.1 bar. On ka otsast lendavaid vac voolikuid.
EDIT: Rõhku on seal kindlasti rohkem kui 0.8 bar. Võta SID lahti ja anna kolmandaga täistald vaata mis Pinl näitab. Minumeelest lagi oli 1.1 bar. On ka otsast lendavaid vac voolikuid.
Sent from my Monte Carlo using B236
Bypass otsas
EDIT: Rõhku on seal kindlasti rohkem kui 0.8 bar. Võta SID lahti ja anna kolmandaga täistald vaata mis Pinl näitab. Minumeelest lagi oli 1.1 bar.
Oh irooniat. SID viskas enne ostu hieroglüüfid ette :wall:
WASSAAB?
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Soft on 330NM
Mreq 1035 ja suurim Pinl (rõhk sisselaskes)mis tabloolt nägin oli peaaegu 1.2 bar-i.
Moded peaks selle tõstma og9-3 tehnilise alla.
EDIT: Soovitan osta mingi klapi, mis paremini peab. Originaalid saavad üle 1,0 rõhu puhul otsa. MIngi replica peaks 40ga kätte saama.
Mreq 1035 ja suurim Pinl (rõhk sisselaskes)mis tabloolt nägin oli peaaegu 1.2 bar-i.
Moded peaks selle tõstma og9-3 tehnilise alla.
EDIT: Soovitan osta mingi klapi, mis paremini peab. Originaalid saavad üle 1,0 rõhu puhul otsa. MIngi replica peaks 40ga kätte saama.
Sent from my Monte Carlo using B236
Soft on 330NM
Mreq 1035 ja suurim Pinl (rõhk sisselaskes)mis tabloolt nägin oli peaaegu 1.2 bar-i.
Moded peaks selle tõstma og9-3 tehnilise alla.
EDIT: Soovitan osta mingi klapi, mis paremini peab. Originaalid saavad üle 1,0 rõhu puhul otsa. MIngi replica peaks 40ga kätte saama.
Ohoo, tänud kasparius! Sain oma maisna kohta palju targemaks kohe :)
Kas on mingi lihtne võimalus bypassi surma testimiseks?
WASSAAB?
Võtad bypassi väikse vaakum vooliku lahti ja imed. kui vaakum tekib on membraan korras. Kui vaakumit ei teki, siis bypass kutu.
Või kui sul spetsiaalne abinõu vaakumi tekitamiseks, siis võid seda ka kasutada.
Või kui sul spetsiaalne abinõu vaakumi tekitamiseks, siis võid seda ka kasutada.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Ja kuhu see bypass siis selle üleliigse rõhu laseb ? :conf:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Jah ... seda juhul kui gaasiklapp peaks kinni lajatama. Ma millegipärast eeldasin algusest peale, et jutt on sellest, et puterdab sõites-kiirendades :freak:
Jah ... seda juhul kui gaasiklapp peaks kinni lajatama. Ma millegipärast eeldasin algusest peale, et jutt on sellest, et puterdab sõites-kiirendades :freak:
Mootor ei puterda, asi on puhtalt helis ehk siis see flutter sound. Edev hääl küll, kuid see ei tundu tervislik :)
WASSAAB?