Kuna tundub, et mõlemal nii 9-3og'l kui tonnisel hakkavad akud korraga otsa lõppema :head:
...siis uuriks kust rahvas omale akusid soetab ja milliseid?
Siiani olen enda omad hankinud automaailmast aga äkki on mõni muu mõistlik variant.
Samas kui kellegil on pakkuda kasvõi nt korralikku väga vähe kasutatud akut võib ka sellest märku anda. :)
Aku teema!
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Samas kui kellegil on pakkuda kasvõi nt korralikku väga vähe kasutatud akut võib ka sellest märku anda. :)
Seismine midagi head akkule ei tee! Mida värsem, seda parem!
Ega soovitada ka ei saa midagi, kõik nad tundub on samad e. 3-4a. ja uus
BOSCHi ei soovita, see isegi 3a. ei kannatanud mul
__In Boost We Trust__
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Viimati (ca kuu aega tagasi) ostsin Mustamäelt, Akukeskusest (http://www.avt.ee/). Asukoht ok Skype maja taga, suht pisike maja. Tol hetkel oli mul kasutada küll töökaaslase soodukadiil, mis hinna kõvasti allapoole tõi..:P
Varem olen kasutanud ka Renovaari teenuseid (http://www.renovaar.ee). Siit foorumist Morris oli varem nende Tondi poes ja hinnad paindusid seal ka..:) Praegu on ta vist Peterburi maanteel vähe kõvemaks kärbseks, kui letis olija..:).
Varem olen kasutanud ka Renovaari teenuseid (http://www.renovaar.ee). Siit foorumist Morris oli varem nende Tondi poes ja hinnad paindusid seal ka..:) Praegu on ta vist Peterburi maanteel vähe kõvemaks kärbseks, kui letis olija..:).
Samas kui kellegil on pakkuda kasvõi nt korralikku väga vähe kasutatud akut võib ka sellest märku anda. :)
Seismine midagi head akkule ei tee! Mida värsem, seda parem!
Ega soovitada ka ei saa midagi, kõik nad tundub on samad e. 3-4a. ja uus
BOSCHi ei soovita, see isegi 3a. ei kannatanud mul
Eluiga on akudel jah max 3-4 aastat, kunagi 9-3 pidas orig. isegi kuus aastat. Kasutatud puhul pidasin silmas kui nt on kasutatud max mõned kuud ja mootor on nt kottijooksnud vms.
Everyday Regular SAAB guy!
05.2007. Saabi Itaalia diileri juures 9-5-le paigaldatud originaalaku andis veel 6,5 aastat hiljem akumeeste mõõteriista järgi tubli 580A voolu välja. Nagu ma ka siin kirjutasin - starterile maa ja ilm aga küünaldele jäi hommikuti juba napiks. Akuvahetusest alates pole hommikustel käivitustel enam puterdanud.
Edit: 2016. suvel hakkas jälle aegajalt sama asi. Juhiti mu tähelepanu, et starter veab vaevaliselt. Lasen starteri remontida-taastada ja hoopis kiiremini kerib nüüd. Käivitub 5+.
Edit: 2016. suvel hakkas jälle aegajalt sama asi. Juhiti mu tähelepanu, et starter veab vaevaliselt. Lasen starteri remontida-taastada ja hoopis kiiremini kerib nüüd. Käivitub 5+.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Minu kogemus: Moll on HEA, Deta - kahtlane ja tundub saast, Snajder - need tuleb hävitada või ringiga mööda käi. Omal 2 tükki peeti läind, sõbral 3 tükki. Seda rohelist tuld pole mõtet üldse vaadata. Ühel akul oli see all pesas kinni üldse (see millel sai korgina välja keerata).
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
Samas kui kellegil on pakkuda kasvõi nt korralikku väga vähe kasutatud akut võib ka sellest märku anda. :)
Seismine midagi head akkule ei tee! Mida värsem, seda parem!
Ega soovitada ka ei saa midagi, kõik nad tundub on samad e. 3-4a. ja uus
BOSCHi ei soovita, see isegi 3a. ei kannatanud mul
See et SUL Bosch isegi 3 aastat ei kestnud,ei pruugi aku viga olla,sadu samasuguseid viiteid on teiste firma akude kohta,lõpuks ei kõlba ükski??
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Samas kui kellegil on pakkuda kasvõi nt korralikku väga vähe kasutatud akut võib ka sellest märku anda. :)
Seismine midagi head akkule ei tee! Mida värsem, seda parem!
Ega soovitada ka ei saa midagi, kõik nad tundub on samad e. 3-4a. ja uus
BOSCHi ei soovita, see isegi 3a. ei kannatanud mul
See et SUL Bosch isegi 3 aastat ei kestnud,ei pruugi aku viga olla,sadu samasuguseid viiteid on teiste firma akude kohta,lõpuks ei kõlba ükski??
Ikka akku! Sama auto oli pikkalt kasutuses, teised Varta, Exide elasid kauem, kõige kauem oli Banner.
__In Boost We Trust__
Boschi odavam ots osta autole peale on tõesti veits arulage tegevus. Säästab ca 20 eurot. Olen ainult Boschi kasutanud ja ostnud Silver line (gold line seerias pole sobivat) akut (S3 või S4). Esimene aku kestis 5,5 aastat. LS sellel ajal oli vast 65000km. Hetkel teine peal mitu aastat. Kusjuures sai see esimene Bosch ümber tõstetud tookord tonnise peale, sest seal oli Varta (mingi Ultimate/ultra vms) karm aku 2 aastaga otsad andnud. Selle vana Boschiga veeres tonnine ka veel aastakese ja peale isegi. Kogu selle aja jooksul oli 2 või 3 laadimist ka, kuna keegi oli unustanud tule põlema vms ja aku oli pildituks lastud.
Miks valisin Boschi? Uurisin pikalt turgu ja no ei leidnud odavamat akut turult sel hetkel. Ostsin Pärnu mnt esindusest.
Tonnise peal on olnud 10 aasta jooksul 3 erinevat akut (varta, exide jms)+ see vana Bosch. Nii vaadates, siis peavad jah need teised 3 aastat vastu.
Miks valisin Boschi? Uurisin pikalt turgu ja no ei leidnud odavamat akut turult sel hetkel. Ostsin Pärnu mnt esindusest.
Tonnise peal on olnud 10 aasta jooksul 3 erinevat akut (varta, exide jms)+ see vana Bosch. Nii vaadates, siis peavad jah need teised 3 aastat vastu.