Kõige-kõige odavamad talverehvid 225/45 R17
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Otsin kõige odavamaid talverehve(lamell)
225/45 R17
Tänane soodsaim pakkumine 190eur komplekt aga olen kindel, et on veel odavamat liikvel.
Otsin neid enda tarbeks testautole, ostan hinda.
Jagage infot, mis on kõige odavam ja kust osta
Hetke favoriit: Racealone Snoway
225/45 R17
Tänane soodsaim pakkumine 190eur komplekt aga olen kindel, et on veel odavamat liikvel.
Otsin neid enda tarbeks testautole, ostan hinda.
Jagage infot, mis on kõige odavam ja kust osta
Hetke favoriit: Racealone Snoway
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Vaata auto24-st kah.
Mingid päris huvitavad leidsin... http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=378186
Mingid päris huvitavad leidsin... http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=378186
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
See hooaeg müüakse palju Minerva rehve, tutikas jooks naast rehve hinnaga 300eur. Pidamine hea, vaiksed kuid teen oma testi ja kõik mis alla 200eur jooks proovin ära.
Mingid Minerva lamellid leidsin 47eur/tk kuid tellida saab alates 6. jaanuar
Olukorras kus talutavad kasutatud rehvid maksavad ~250eur jooks ja neid jagub üheks talveks siis peab alternatiive proovima
Mingid Minerva lamellid leidsin 47eur/tk kuid tellida saab alates 6. jaanuar
Olukorras kus talutavad kasutatud rehvid maksavad ~250eur jooks ja neid jagub üheks talveks siis peab alternatiive proovima
Olukorras kus talutavad kasutatud rehvid maksavad ~250eur jooks ja neid jagub üheks talveks siis peab alternatiive proovima
See jutt ei vasta tõele.Omal nahal järgi proovitud.Eelmisel sügisel panin uued Masteri Nordic naelad alla ja sõitsin 10 tuhat maha.Sellel talve hakul panin sama jooksu alla.Ei mäletanudki enam, mis seisus olid, kuid alla pannes vaatasin ja imestasin- esimene sild on vedav ja selle silla omad olid näha, et on midagi teinud (kolm naela oli ka keegi ära virutanud), aga tagumised olid nagu uued.Ja pidamine on ka sama hea.
Samas on protil ja protil tohutud vahed- nagu öö ja päev.Kunagi aastaid tagasi sain uueväärsed ja ka ea poolest mitte vanad protitud naelad alla - väga külma ilmaga jää peal täiesti olematu pidamine, ka naelad ei aidanud.Pärast seda otsustasin, et ei pane enam mitte kunagi protti alla.Aga juhus tõi minu juurde purustamiseks auto, millel olid uued Masteri Nordic 3-d all ja kuna asjaolu sattus täpselt kokku minu hetke vajadustega (täpselt sama mõõtu mul just hetkel tarvis oligi) , siis panin enda autole alla ja pärast olin sunnitud oma senist arvamust prottide suhtes muutma.Ja nüüd lasen jälle nendega ringi.Lärmavad küll veidi kõvemini, kui teise auto all olevad uuena ostetud Good Year UG500, aga pidamine on sama hea.Ultragripil on isegi üks häiriv miinus.Karkass on vedel, auto plödiseb peal.Sama asja tuleb ka proti muretsemisel tähele panna, et mis alusmaterjali peale on tehtud.Mul sattus võimalus saada hea põhjaga jooks.
Ja nii kaua, kui naelu ei keelata, ei kavatse mina mitte kunagi enam lamelli alla panna.Ka aastaid tagasi panin uued Nokia teistivõitjad lamellkummikud jalga.Ise ka imestasin, et milline pidamine lumes ja ka tambitud lumes- sõidad nigu miilenki, tundsin end väga vabalt-muretult kuni .... tuli olukord, kus õhukese lumevaiba all ja kurvis oli klaas-sile jää.Ja kiirus oli väike, sest olin juba ohuvõimalust märganud, aga auto molu sai päris palju kannatada.Nii saigi must lamellipõlgaja.Need väited, et ainult linnas sõit, jne ei ole huvitavad.Olukord ronib kusagilt imekohast kohale nii linnas, kui maal.Naelaga ja sealjuures kindlasti ka hea kummiga on palju suurem tõenäosus end jamast välja upitada.Mis on mind teinud ka esiveo fänniks.Ma olen end naeltega väga tõsistest väljasõidu olukordadest välja kraapinud.
Vaata auto24-st kah.
Mingid päris huvitavad leidsin... http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=378186
Hmm, see foto, mille müüja on oma kuulutusele lisanud, kujutab tegelikult Michelin X-ice North'i, mis on kindlasti korralik rehv. Peab ja ei lärma. TÄPSELT sama foto:
http://1tire.ru/wp-content/uploads/2013/01/Michelin-X-Ice-North_2.jpg
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Saabidel on kõigil premium klassi rehvid all aga on ka paar test masinat kus alternatiive proovida. 17" lamellid just selle pärast, et siis saaks kasvõi suvel nendega kulgeda kui talvel sõita ei kannata.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Loodan, et tegu ikka tõsimeelse teemaga. Rantto, ma arvan, et sul on lihtsam ja rahakotile valutum otsida kasvõi raamatukogust välja nii ca 8a tagused Tehnikamaailma talvrehvitestid. TM kasutas päris mitu hooaega testautodena just Saab 9-3 ning need tolle aja tipprehvid on sageli just sama kontserni odavkaubamärkide (Nordman jmt) nimede all endiselt müügis.
Kõige odavamat lamelli otsides saad arvatavasti Hiina suverehvid, millel on veidi mustrit muudetud ja M+S küljele kirjutatud.
Meenub hiljuti kuskilt ajakirjast loetu, kui autoajakirjanik käis Hiinas messil, kus müüdi ka erinevaid talverehve. Küsis müüja käest, et kuidas te neid arendate ja testite ja mis kummisegu kasutate. Vastus oli midagi sellist, et talverehvi kummisegu on sama mis suverehvil vaid muster on teine ja paneme naelad ka sisse :)
Kõige odavamat lamelli otsides saad arvatavasti Hiina suverehvid, millel on veidi mustrit muudetud ja M+S küljele kirjutatud.
Meenub hiljuti kuskilt ajakirjast loetu, kui autoajakirjanik käis Hiinas messil, kus müüdi ka erinevaid talverehve. Küsis müüja käest, et kuidas te neid arendate ja testite ja mis kummisegu kasutate. Vastus oli midagi sellist, et talverehvi kummisegu on sama mis suverehvil vaid muster on teine ja paneme naelad ka sisse :)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Linnas autod sõidavad ringi Hiina rehvid all: Nankang, Nexen, Yokohama, Sunny, Sailun jne. Ei ole tähendanud, et keegi neist foori tagant minema ei saa või siis pidama. Nexen-i lamell on üli pehme seguga mis kohe kuidagi ei tõesta suverehvi teooriat.
Talverehvid koosnevad nagunii kahest rehvisegust, all tugevam segu, et rehv koos püsiks ja peal pehme, et pidamist oleks. Selleks on ka lamellrehvidel kaks kulumis joont, esimene neist 4mm mis näitab pehme segu lõppu ja 2mm et on aeg uued rehvid osta.
Ehk siis lamellrehv mille jääk on 4mm on suverehv, 5mm jäägiga talvekal on kasutegur 1mm.
Olen seda meelt, et pigem see tutikas 9mm jäägiga uus hiinakas on vähe parem investeering... Eile said tellitud Pärnust ühed Sunny lamellid 226eur Tartus käes
Talverehvid koosnevad nagunii kahest rehvisegust, all tugevam segu, et rehv koos püsiks ja peal pehme, et pidamist oleks. Selleks on ka lamellrehvidel kaks kulumis joont, esimene neist 4mm mis näitab pehme segu lõppu ja 2mm et on aeg uued rehvid osta.
Ehk siis lamellrehv mille jääk on 4mm on suverehv, 5mm jäägiga talvekal on kasutegur 1mm.
Olen seda meelt, et pigem see tutikas 9mm jäägiga uus hiinakas on vähe parem investeering... Eile said tellitud Pärnust ühed Sunny lamellid 226eur Tartus käes
Sa Pärnust võtsid Taunex autost Sunnyd?
Neil on erinevaid hiinakaid pakkuda muidu, alates 50 tk
http://www.rehvigrupp.ee/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=12747&category_id=76&option=com_virtuemart&Itemid=10
http://www.rehvigrupp.ee/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=16994&category_id=76&option=com_virtuemart&Itemid=10
Neil on erinevaid hiinakaid pakkuda muidu, alates 50 tk
http://www.rehvigrupp.ee/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=12747&category_id=76&option=com_virtuemart&Itemid=10
http://www.rehvigrupp.ee/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=16994&category_id=76&option=com_virtuemart&Itemid=10
insa on prott ja Fortuna oli vanasti Rumeenia toode.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Taunex autost jah, algul oligi soov proovida neid Insa protte kuid need oli naela aukudega, et suvel sõitmiseks kehva variant. Sunnyd said kiiruga juba autosse visatud ja pole lähemalt uudistanud.
Eks need "low budget" rehvid meile Lätist tulevad, oskab keegi mõnda sealset saiti juhatada kes meile ka saadavad?
Eks need "low budget" rehvid meile Lätist tulevad, oskab keegi mõnda sealset saiti juhatada kes meile ka saadavad?
Linnas autod sõidavad ringi Hiina rehvid all: Nankang, Nexen, Yokohama, Sunny, Sailun jne. Ei ole tähendanud, et keegi neist foori tagant minema ei saa või siis pidama...
Tsiteerin iseennast: Tänapäeval ei ole kvaliteet otseselt geograafiaga seotud. Kvaliteet on seotud sellega, kas tootearendus on tasemel, kas tootmine on efektiivne, kas personal on motiveeritud, kas kvaliteedikontroll pädeb jne. Kõik see kajastub loomulikult tootmise omahinnas. Geograafiaga, rassiga, rahvusega kvaliteedil otsest seost ei ole.
Enamikel rehvitootjatel on (ülla-ülla) mitmed erinevad lamellid ja M+S-id valikus. Näiteks minu Skåne 9-3-l olid all suht kobedad Nankang SV1, mis on tüüpiline "kesk-euroopa" lamell. Pehmes ja õhukeses lumes käib küll aga meie talves sain ma nendega kiirelt mitu tõsist ehmatust. Kõvakstallatud lumel oli külgpidamine sisuliselt null. Jalakäijakiirusel :(. Täiesti suverehvi tunne tekkis. Oma sõidustiili teades ma parem sõidangi need suvel lõpuni
Tsiteerin iseennast: Tänapäeval ei ole kvaliteet otseselt geograafiaga seotud. Kvaliteet on seotud sellega, kas tootearendus on tasemel, kas tootmine on efektiivne, kas personal on motiveeritud, kas kvaliteedikontroll pädeb jne. Kõik see kajastub loomulikult tootmise omahinnas. Geograafiaga, rassiga, rahvusega kvaliteedil otsest seost ei ole.
See jutt kehtib suvalise toote mitte ainult rehvide puhul. Aga teatav seaduspära joonistub siiski geograafiliselt välja, olgu siis teemaks riided, elektroonika või autodega seonduv. Eks ta ole umbes sama teema, et ei saa väita, et margiesindus kunagi käkki kokku ei keera ega ka seda, et "vasja karaasis" kunagi kvaliteetset tööd ei tehta, kuid ühega on risk <piiks> saada lihtsalt palju suurem kui teisega ;)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Racealon jooks sai testauto alla paigaldatud, kõik sulab ja selle pudru ja saasta sees toimetas normaalselt. Eks külmas tõmbab ikka kangemaks aga katsetused jätkuvad.
Eks tasub ka jälgida rehvi peal olevat indeksit, H või T peaks meie kliimas toimima.
Eks tasub ka jälgida rehvi peal olevat indeksit, H või T peaks meie kliimas toimima.
Kolm aastat tagasi tõin kaasale suvel Soomest auto.Kaasa anti ka teine jooks rattaid koos talvekatega.Ma veel olin häpi, et sai teise jooksu kaasa..Just ülalmainitud tootjalt Sunny.Need olid naelad, millel oli mustrit 6-7mm ehk siis läinud oli 1-2mm.Need olid küll paras rämps.Otspidamine mingisugune isegi oli, aga kurv ei meeldinud neile üldse.Vastik olukord, kui tundub, et nagu peaks ka midagi, aga järsku on pepu taga viltu.
Ma olen Timutit´ga sarnase asja üle elanud. Kasutasin Ford Mondeol HKPL 5 naaste ja sai järgmisena võetud lamellid Continentalilt. Mingi maani oli pidamine väga hea, aga ühel sajusel päeval, kui temperatuur oli suht nullilähedane, lendasin kruusateel lihtsalt üsna otse teelt välja. Oli samuti jää sadanud lume all. Enne kurvi tahtsin veidi pidurdada ja käigu alla vahetada, auto reaktsioon oli null ja enam rooligi ei kuulanud. Sai lennatud läbi mahavõetud lepavõsahunniku. Mõlemad stanged, kõik tiivad ja uksed said haiget. Tollal siis mingi 20K remont koos värvimisega. Tõotasin endale, et lamelli enam ei kasuta :P. Rikkusin siiski seda reeglit ja ostsin 9-3 jaoks kasutatud lamellid koos velgedega. Enne jõule tundsin Turus nädalavahetusel maha sadanud värskel kinnisõidetud lumel, et naast oleks ikka parem sellistes oludes, kus pidurduskohad enne ristmikku on täielikud liuväljad. Aga üldisemalt võttes ei kurda ka praeguste Dunlop Graspic lamellide üle. Üleeelmine aasta sai neid kiiremal sõidul Haapsalu lahel ka jäärajal proovida. Eks lamell töötab paremini muidugi külmemate ilmadega. Üldiselt loeb talverehvil ka see, millisele turule ta mõeldud on. Põhjamaa ja Prantsusmaa talv ei ole siiski päris ühesugused.
Odavad hiinakad töötavad piisavalt hästi ainult uuena, julgen isegi väita, et 4 aastata vanad vähe sõitnud head rehvid peavad sitemini uuest hiina imest.
97x UG500 nägiv välja uueväärsena, kuid peale 4 aastat sõita ei kõlvanud - endale hiinakaid auto alla ei pannud ja on taas UG-d kasutusel, kuid tööliikuritele käivad hiinakad küll:)
97x UG500 nägiv välja uueväärsena, kuid peale 4 aastat sõita ei kõlvanud - endale hiinakaid auto alla ei pannud ja on taas UG-d kasutusel, kuid tööliikuritele käivad hiinakad küll:)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Hind on hetkel väga oluline, lihtsalt auto all peavad olema talverehvid, mida rohkem jääki seda parem.
Kui korralik jooks selles mõõdus rehve maksab 600+ eur siis neid säästu rehve saab kolm jooksu. Sõida talv ja suvi ka veel otsa.
Teema ongi pigem selleks millised on need kõige-kõige soodsamad
Kui korralik jooks selles mõõdus rehve maksab 600+ eur siis neid säästu rehve saab kolm jooksu. Sõida talv ja suvi ka veel otsa.
Teema ongi pigem selleks millised on need kõige-kõige soodsamad