Kummaline kokkusattumus rootsi autodega
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: N Mär 03, 2011 21:42
- Asukoht:
- Auto:
Olles näinud täna üht särgikavandit, meenus mulle kummaline seik - niipea, kui keegi mu tuttavatest ostab Volvo, lähen ma inimesega põhjalikult tülli ja katkestan suhtluse (enamasti mingil x-jabural põhjusel).
Kui Volvo kaob, paranevad ka suhted.
Ja ei, siin ei ole mingit alateadvuse värki. Katsetatud u 7-8 Volvo peal läbi aegade.
On kellelgi veel mingit taolist anomaaliat?
Kui Volvo kaob, paranevad ka suhted.
Ja ei, siin ei ole mingit alateadvuse värki. Katsetatud u 7-8 Volvo peal läbi aegade.
On kellelgi veel mingit taolist anomaaliat?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ma vihkan VAG grupi masinaid, tohutult. Ja enamus mu ümber olevaid lähedasi tuttavaid, omavad just selliseid sõidukeid. Eriti neid täristavaid diisleid :gun: Kellegiga päris nagu tülli pole veel jõudnud minna.
Hmm, meie peres seisavad Volvo ja VW sõbralikult Saabidega kõrvuti ja pole mingit ikaldust. Naisega on ka suhted korras ;)
Rohkem avatust, kallid kaaskodanikud :beer:
Mainitud särgikavand... no ei ole kultuurne lähenemine tõepoolest. Arvestades olukorda, kus Volvo toodab endiselt autosid ja Saab autotootjana on ..., teame kõik kus nimelt.
Rohkem avatust, kallid kaaskodanikud :beer:
Mainitud särgikavand... no ei ole kultuurne lähenemine tõepoolest. Arvestades olukorda, kus Volvo toodab endiselt autosid ja Saab autotootjana on ..., teame kõik kus nimelt.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Loomulikult tuleb vihata... Eriti neid inimesi, kes sõidavad ühe või teise tootja valmistatud sõidukitega :)
Naljatilgad olete..
"kottige" ka muidugi, kes sellest rahulduse saab või sellest erektsioon tekib Tegelikkuses kuhjaga hobujõudusid omava vankri täiemõistuslik omanik peab selle üle lihtsalt peenikest naeru ... ja sõidab rahulikult edasi ;)
Naljatilgad olete..
"kottige" ka muidugi, kes sellest rahulduse saab või sellest erektsioon tekib Tegelikkuses kuhjaga hobujõudusid omava vankri täiemõistuslik omanik peab selle üle lihtsalt peenikest naeru ... ja sõidab rahulikult edasi ;)
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
ei ole enda ega sõprade-tuttavate puhul sellist asja tähedanud.
mulle meeldib (osades) lõunapoolsetes valdav mentaliteet, et auto on tarbeese. Kriimud-kraamud on ekspluatatsiooni lahutamatu osa ja kui neist probleemi ei tee, on üks mure vähem, elu lihtsam ja närvid tervemad. Automargi ja mudeli valik ei ole eluliselt tähtis küsimus ning veel vähem kotib see, millega teised sõidavad. Mõistlik.
mulle meeldib (osades) lõunapoolsetes valdav mentaliteet, et auto on tarbeese. Kriimud-kraamud on ekspluatatsiooni lahutamatu osa ja kui neist probleemi ei tee, on üks mure vähem, elu lihtsam ja närvid tervemad. Automargi ja mudeli valik ei ole eluliselt tähtis küsimus ning veel vähem kotib see, millega teised sõidavad. Mõistlik.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Elu on liiga lühike et sõita igavate autodega See seletab niimõndagi :beer:
Hall ... Metallik .... Diisel ... :D
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: N Mär 03, 2011 21:42
- Asukoht:
- Auto:
Kummaline, kuidas teema on oma elu hakanud elama.
Enivei, remargi korras - ma ei vihka/koti kuidagi teise automargi omanikke, ja Volvo on silma järgi iluski. Lihtsalt kokkusattumus on tobe.
Enivei, remargi korras - ma ei vihka/koti kuidagi teise automargi omanikke, ja Volvo on silma järgi iluski. Lihtsalt kokkusattumus on tobe.
Siinne seltskond on isegi suht mõistlik ja väga lahmima ei kipu, aga üldiselt nii ongi, et kui autodest rääkima hakatakse, siis ükskõik kust teema alguse sai, lõpuks tekib kaks leeri. Üks väidab, et autot mis pole rariteet ja/või pidev nelivedu ja vähemalt 300kW, pole üldse mõtet omada ja teine, et pole mõtet auto peale tervet varandust kulutada, mõni tuhat maksva autoga saab ka muretult punktist A punkti B kulgeda.
Juttu jätkub alati kauemaks ja tõde selles vaidluses ei selgu :D
Juttu jätkub alati kauemaks ja tõde selles vaidluses ei selgu :D
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Siinkohal ma pean selgitama oma viha. Vag grupp on peaaegu kõigil ja nad isegi ei oska väga seletada miks neil see on. Ilmselt sellepärast, et naabril ka on. Diisel kindlasti, hea läristada. Sisse on nendesse keeruline istuda, ukse avad on väiksed. Istmed on ülisitad. Salong on nõme. Kuna ma pean neid rappeid remontima ka, siis VAGi on vaieldamatult kõige sitem remontida. Kõik asjad käivad idiootse loogika järgi lahti. Enamus ajast on autod igasugu paska täis. Hooldamata, pesemata. Pooled asjad ei tööta, diislite remondi teeb veel rõõmsamaks see must s....ne õli, mis on iga võimaliku kohapealt välja tulnud. Omanikud on üldjuhul väga ülbed. Passati omanike jaoks on kõik liiga kallis, äkki saab kuidagi ise aretada, odavamalt. Ilmselt midagi jäi panemata. Aga noh, you get my point.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Siinkohal ma pean selgitama oma viha. Vag grupp on peaaegu kõigil ja nad isegi ei oska väga seletada miks neil see on. Ilmselt sellepärast, et naabril ka on. Diisel kindlasti, hea läristada. Sisse on nendesse keeruline istuda, ukse avad on väiksed. Istmed on ülisitad. Salong on nõme. Kuna ma pean neid rappeid remontima ka, siis VAGi on vaieldamatult kõige sitem remontida. Kõik asjad käivad idiootse loogika järgi lahti. Enamus ajast on autod igasugu paska täis. Hooldamata, pesemata. Pooled asjad ei tööta, diislite remondi teeb veel rõõmsamaks see must s....ne õli, mis on iga võimaliku kohapealt välja tulnud. Omanikud on üldjuhul väga ülbed. Passati omanike jaoks on kõik liiga kallis, äkki saab kuidagi ise aretada, odavamalt. Ilmselt midagi jäi panemata. Aga noh, you get my point.
Naelapea on vägagi pihta saanud :beer:
Siinkohal võiks tegelikult VAG ükskõik mis muu tootjaga vahetada. VAG grupil on muuhulgas näiteks Audi A8 ja VW Phaeton, mis ilmselgelt selle kirjelduse alla ei kuulu(välja arvatud võibolla remondi keerukus, selle koha pealt ei oska arvamust avaldada). Ehk pigem peaks mainima omanike kategooriat, kes max 1000€ eest auto ostavad, sõidavad sellega niikaua kui midagi sellist küljest ära kukub, mis edasi sõitmist takistab ja siis nätsu ja teibiga lappida üritavad ja mida rondim auto, seda rohkem räägivad kui vinge auto neil on.
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Mina olin ka juhuse sunnil 2 a VAG grupi auto omanik, täpsemalt VW Vento, mille kohta mul pole sinnamaani ühtegi paha sõna öelda kui ükspäev lihtsalt seisma jäi ja mingi vägev VW süüteblokeering peale läks ja mind lihtsalt ühel väga tähtsal päeval Soomes koduhoovi lollilt seisma jättis. Laenasin siis naabri universaalkerega mersu, -95 a diisli, millel 1300000 läbisõitu ja käisin ostsin oma elu esimese tonnise. Senimaani pole oma ostu kahetsenud, silm puhkab kui parklas seisvat käru vaatad ja isegi vales kohas asuv süütelukk ei häiri. Ilmselt oleme kõik ühel arvamusel, et täiesti eriline disain ja ergonoomiline lähenemine salongis on selle tootja mudelid meile lähedaseks teinud. Saabidel on enamjaolt kõik nii stiilselt väljapeetud, et ei ole vaja oma identiteedi rõhutamiseks disainile midagi lisada. Ja vist ehk hoiame oma autosid tõesti rohkem, saades täiesti isikupäratu Vento soome tellija käest tasumata tööde katteks, pidin õli mootorist välja leotama, sest seda polnud ilmselt viimased 100000 km vahetatud. Massist eristumiseks pole peale Saabi palju tarvis.
Meil seisavad 855 ja 93 OG kõrvuti, mina kasutan esimest ja naine teist. Kõik korras.
Aga selle VAG teema kohta on jah S9K kirjeldus 100% täpne. Kah pidanud neid lappima ja omanikelt eelistuse ohta tuleb kah tavaliselt ainult mõmin. Ning ei jaga mina matsu lahti, kui need jupid nii odavad on siis miks enamik masinaid ikkagi rapped on? Ja pole see Audi ka palju parem kui VW. Varuosade erinevus hinnas on tegelikult see et Audi b-osa on VW a-osa. Mersudega on see teema et need on ka autod kuni Chrysleriga ühinemiseni, kunagi peale ühinemist nägin s-klassi mis oli 100% avarii ja kriimuvaba katusega aga 2 aasta vanusena juba katuse serv roostetas! Ainuke kvaliteetne lihtsakslane on veel ainult bjuumer aga see on viimsatel aastatel hiilanud disainväärastustega(x6, x4 jne.) ja maine on tänu rullnokkadele madalam kui värskelt pügatud muru(ega uuemate liikurite lihtsalt ülbetest omanikest kontigent selle maine parandamisele ka kaasa ei aita).
Audidest on autod vaid kuni 2000 kanti S ja RS isendid, kuni c4 kereni a6 ja vana 80 kupee quatro rallilegend. VW lõppes ära kui tootmisest võeti maha Corrado(see originaal mitte uus odav koopia) ja Sirocco, nendel masinatel oli kvaliteet ja iseloom, nad olid lihtsad ja vastupidavad(Corrado G60 kompressor välja arvatud aga kuna Saksas ei maksa uus kompressor tuhkagi siis sakslasi see eriti ei koti).
tegelikult on meil peres ka üks pilusilm, Mazda 323 BG GT millest on plaan ehitada pojale rallikrossi auto kui poisist asja peaks saama. Mingi aeg oli meil kodus näiteks 6 Mazdat ja 5 neist olid 323 BG ja 3 neist omakorda 323f.
Kusjuures polnud meil 93 soetamise päeval ka sihtmärgiks mitte Saab vaid Volvo V40 LPT. Kuna aga kõik vaatamas käidud oli rapped ja see 93 polnud Lõunakeskusest kaugel siis sai seda vaatama mindud ja kuna masin oli rahuldavas korras ning hind sobiv ja läks ka kaubaks. Tegelikuses piilusime algul 95 wagonit aga kuna ühtegi eelarvesse mahtunut korralikku ei olnud, sai rahuldutud mitte universaaliga. Tegelikuse algas Saabi huvi siis kui naise Audi b4 õnnestus maha parseldada ja uut autot oli vaja.
Meie rootslaste lembuse põhjus on omapärane välimus, kvaliteet ja turvalisus.
Aga selle VAG teema kohta on jah S9K kirjeldus 100% täpne. Kah pidanud neid lappima ja omanikelt eelistuse ohta tuleb kah tavaliselt ainult mõmin. Ning ei jaga mina matsu lahti, kui need jupid nii odavad on siis miks enamik masinaid ikkagi rapped on? Ja pole see Audi ka palju parem kui VW. Varuosade erinevus hinnas on tegelikult see et Audi b-osa on VW a-osa. Mersudega on see teema et need on ka autod kuni Chrysleriga ühinemiseni, kunagi peale ühinemist nägin s-klassi mis oli 100% avarii ja kriimuvaba katusega aga 2 aasta vanusena juba katuse serv roostetas! Ainuke kvaliteetne lihtsakslane on veel ainult bjuumer aga see on viimsatel aastatel hiilanud disainväärastustega(x6, x4 jne.) ja maine on tänu rullnokkadele madalam kui värskelt pügatud muru(ega uuemate liikurite lihtsalt ülbetest omanikest kontigent selle maine parandamisele ka kaasa ei aita).
Audidest on autod vaid kuni 2000 kanti S ja RS isendid, kuni c4 kereni a6 ja vana 80 kupee quatro rallilegend. VW lõppes ära kui tootmisest võeti maha Corrado(see originaal mitte uus odav koopia) ja Sirocco, nendel masinatel oli kvaliteet ja iseloom, nad olid lihtsad ja vastupidavad(Corrado G60 kompressor välja arvatud aga kuna Saksas ei maksa uus kompressor tuhkagi siis sakslasi see eriti ei koti).
tegelikult on meil peres ka üks pilusilm, Mazda 323 BG GT millest on plaan ehitada pojale rallikrossi auto kui poisist asja peaks saama. Mingi aeg oli meil kodus näiteks 6 Mazdat ja 5 neist olid 323 BG ja 3 neist omakorda 323f.
Kusjuures polnud meil 93 soetamise päeval ka sihtmärgiks mitte Saab vaid Volvo V40 LPT. Kuna aga kõik vaatamas käidud oli rapped ja see 93 polnud Lõunakeskusest kaugel siis sai seda vaatama mindud ja kuna masin oli rahuldavas korras ning hind sobiv ja läks ka kaubaks. Tegelikuses piilusime algul 95 wagonit aga kuna ühtegi eelarvesse mahtunut korralikku ei olnud, sai rahuldutud mitte universaaliga. Tegelikuse algas Saabi huvi siis kui naise Audi b4 õnnestus maha parseldada ja uut autot oli vaja.
Meie rootslaste lembuse põhjus on omapärane välimus, kvaliteet ja turvalisus.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Viimased kvaliteetsed a tugevad autod olid VAGI tootevalikust ainult Audi c4 ja VW b4 Passat. Kokku selle ajapeale on nad tootnud umbes kuus tõsiselt head mootorit, ülejäänu on puhas kräpp. Aga olgem ausad, ka Saab on peale 9000 ära lörtsitud. See mis sellest jäänud on ainult stiilne välimus ja isikupära.