Kummaline kokkusattumus rootsi autodega

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
heletumesinine
Postitusi: 43
Liitunud: N Mär 03, 2011 21:42
Asukoht:
Auto:

#1

E Mär 09, 2015 20:53

Olles näinud täna üht särgikavandit, meenus mulle kummaline seik - niipea, kui keegi mu tuttavatest ostab Volvo, lähen ma inimesega põhjalikult tülli ja katkestan suhtluse (enamasti mingil x-jabural põhjusel).

Kui Volvo kaob, paranevad ka suhted.

Ja ei, siin ei ole mingit alateadvuse värki. Katsetatud u 7-8 Volvo peal läbi aegade.

On kellelgi veel mingit taolist anomaaliat?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#2

E Mär 09, 2015 20:58

Ma vihkan VAG grupi masinaid, tohutult. Ja enamus mu ümber olevaid lähedasi tuttavaid, omavad just selliseid sõidukeid. Eriti neid täristavaid diisleid :gun: Kellegiga päris nagu tülli pole veel jõudnud minna.
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#3

E Mär 09, 2015 21:56

No ei saa mainimatta jätta ka minu tohutut antipaatiat VAG-ide suhtes :D
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#4

T Mär 10, 2015 15:33

Hmm, meie peres seisavad Volvo ja VW sõbralikult Saabidega kõrvuti ja pole mingit ikaldust. Naisega on ka suhted korras ;)

Rohkem avatust, kallid kaaskodanikud :beer:

Mainitud särgikavand... no ei ole kultuurne lähenemine tõepoolest. Arvestades olukorda, kus Volvo toodab endiselt autosid ja Saab autotootjana on ..., teame kõik kus nimelt.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1973
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#5

T Mär 10, 2015 22:21

Mul ka VAG-i toode (Octavia RS) ja 9000 koos kasutuses. Pole kummagi kohta halbu sõnu öelda :)
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#6

T Mär 10, 2015 22:58

Kõigil meil on õigus oma arvamusele, õigus armastada ja õigus ka vihata :beer:
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#7

T Mär 10, 2015 23:33

Mul on nüüd bmw.
Meelega üritan linnavahel saabe kottida...
...sest ma kadestan neid.
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#8

K Mär 11, 2015 0:43

Loomulikult tuleb vihata... Eriti neid inimesi, kes sõidavad ühe või teise tootja valmistatud sõidukitega :)
Naljatilgad olete..
"kottige" ka muidugi, kes sellest rahulduse saab või sellest erektsioon tekib :) Tegelikkuses kuhjaga hobujõudusid omava vankri täiemõistuslik omanik peab selle üle lihtsalt peenikest naeru :) ... ja sõidab rahulikult edasi ;)
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#9

K Mär 11, 2015 5:51

Mina isiklikult ei vihka inimesi, kes vale autoga sõidavad. See tuleb neil omal välja teenida ;)
9-5LPT
Postitusi: 1238
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#10

K Mär 11, 2015 7:28

Küsiks et kuidas Richardil saabide "kottimine" läheb? :D Sportlikust huvist..
Kogenud Aeronaut. :drive:
tauber
Postitusi: 202
Liitunud: R Apr 13, 2012 21:48
Asukoht:
Auto:

#11

K Mär 11, 2015 7:58

Päris huvitav lugemine !!!
Poleks osanud arvata ,et inimestel selliseid probleeme esineb.Kurb tegelikult:(

13piisab
Postitusi: 446
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku / TLN
Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
Kontakt:

#12

R Mär 20, 2015 15:48

ei ole enda ega sõprade-tuttavate puhul sellist asja tähedanud.
mulle meeldib (osades) lõunapoolsetes valdav mentaliteet, et auto on tarbeese. Kriimud-kraamud on ekspluatatsiooni lahutamatu osa ja kui neist probleemi ei tee, on üks mure vähem, elu lihtsam ja närvid tervemad. Automargi ja mudeli valik ei ole eluliselt tähtis küsimus ning veel vähem kotib see, millega teised sõidavad. Mõistlik.
vvs
Pealik
Postitusi: 4259
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#13

R Mär 20, 2015 16:11

Elu on liiga lühike et sõita igavate autodega :) See seletab niimõndagi :beer:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#14

R Mär 20, 2015 16:43

Elu on liiga lühike et sõita igavate autodega :) See seletab niimõndagi :beer:


Hall ... Metallik .... Diisel ... :D
heletumesinine
Postitusi: 43
Liitunud: N Mär 03, 2011 21:42
Asukoht:
Auto:

#15

L Mär 21, 2015 11:31

Kummaline, kuidas teema on oma elu hakanud elama.

Enivei, remargi korras - ma ei vihka/koti kuidagi teise automargi omanikke, ja Volvo on silma järgi iluski. Lihtsalt kokkusattumus on tobe.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#16

L Mär 21, 2015 15:27

Siinne seltskond on isegi suht mõistlik ja väga lahmima ei kipu, aga üldiselt nii ongi, et kui autodest rääkima hakatakse, siis ükskõik kust teema alguse sai, lõpuks tekib kaks leeri. Üks väidab, et autot mis pole rariteet ja/või pidev nelivedu ja vähemalt 300kW, pole üldse mõtet omada ja teine, et pole mõtet auto peale tervet varandust kulutada, mõni tuhat maksva autoga saab ka muretult punktist A punkti B kulgeda.
Juttu jätkub alati kauemaks ja tõde selles vaidluses ei selgu :D
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#17

L Mär 21, 2015 15:59

Siinkohal ma pean selgitama oma viha. Vag grupp on peaaegu kõigil ja nad isegi ei oska väga seletada miks neil see on. Ilmselt sellepärast, et naabril ka on. Diisel kindlasti, hea läristada. Sisse on nendesse keeruline istuda, ukse avad on väiksed. Istmed on ülisitad. Salong on nõme. Kuna ma pean neid rappeid remontima ka, siis VAGi on vaieldamatult kõige sitem remontida. Kõik asjad käivad idiootse loogika järgi lahti. Enamus ajast on autod igasugu paska täis. Hooldamata, pesemata. Pooled asjad ei tööta, diislite remondi teeb veel rõõmsamaks see must s....ne õli, mis on iga võimaliku kohapealt välja tulnud. Omanikud on üldjuhul väga ülbed. Passati omanike jaoks on kõik liiga kallis, äkki saab kuidagi ise aretada, odavamalt. Ilmselt midagi jäi panemata. Aga noh, you get my point.
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#18

L Mär 21, 2015 16:31

Ka saabi omanik võib mitte seedida teist saabi meest vaatan :) http://www.auto24.ee/used/1959239
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#19

L Mär 21, 2015 16:41

And my 12 points goes to......................S9K :beer:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 380
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
Kontakt:

#20

L Mär 21, 2015 22:50

Siinkohal ma pean selgitama oma viha. Vag grupp on peaaegu kõigil ja nad isegi ei oska väga seletada miks neil see on. Ilmselt sellepärast, et naabril ka on. Diisel kindlasti, hea läristada. Sisse on nendesse keeruline istuda, ukse avad on väiksed. Istmed on ülisitad. Salong on nõme. Kuna ma pean neid rappeid remontima ka, siis VAGi on vaieldamatult kõige sitem remontida. Kõik asjad käivad idiootse loogika järgi lahti. Enamus ajast on autod igasugu paska täis. Hooldamata, pesemata. Pooled asjad ei tööta, diislite remondi teeb veel rõõmsamaks see must s....ne õli, mis on iga võimaliku kohapealt välja tulnud. Omanikud on üldjuhul väga ülbed. Passati omanike jaoks on kõik liiga kallis, äkki saab kuidagi ise aretada, odavamalt. Ilmselt midagi jäi panemata. Aga noh, you get my point.


Naelapea on vägagi pihta saanud :beer:
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#21

L Mär 21, 2015 23:44

Siinkohal võiks tegelikult VAG ükskõik mis muu tootjaga vahetada. VAG grupil on muuhulgas näiteks Audi A8 ja VW Phaeton, mis ilmselgelt selle kirjelduse alla ei kuulu(välja arvatud võibolla remondi keerukus, selle koha pealt ei oska arvamust avaldada). Ehk pigem peaks mainima omanike kategooriat, kes max 1000€ eest auto ostavad, sõidavad sellega niikaua kui midagi sellist küljest ära kukub, mis edasi sõitmist takistab ja siis nätsu ja teibiga lappida üritavad ja mida rondim auto, seda rohkem räägivad kui vinge auto neil on.
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1197
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#22

P Mär 22, 2015 3:18

Audi a8 ja phaeton kuulub väga selle keerukuse grupi alla. Kui 8 tundi kulub esitule piri vahetusek tehase sõnul(phaeton) siis asi on keeruline ja debiilne.
s9k on väga naelapihta saanud.
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#23

P Mär 22, 2015 8:46

Mina olin ka juhuse sunnil 2 a VAG grupi auto omanik, täpsemalt VW Vento, mille kohta mul pole sinnamaani ühtegi paha sõna öelda kui ükspäev lihtsalt seisma jäi ja mingi vägev VW süüteblokeering peale läks ja mind lihtsalt ühel väga tähtsal päeval Soomes koduhoovi lollilt seisma jättis. Laenasin siis naabri universaalkerega mersu, -95 a diisli, millel 1300000 läbisõitu ja käisin ostsin oma elu esimese tonnise. Senimaani pole oma ostu kahetsenud, silm puhkab kui parklas seisvat käru vaatad ja isegi vales kohas asuv süütelukk ei häiri. Ilmselt oleme kõik ühel arvamusel, et täiesti eriline disain ja ergonoomiline lähenemine salongis on selle tootja mudelid meile lähedaseks teinud. Saabidel on enamjaolt kõik nii stiilselt väljapeetud, et ei ole vaja oma identiteedi rõhutamiseks disainile midagi lisada. Ja vist ehk hoiame oma autosid tõesti rohkem, saades täiesti isikupäratu Vento soome tellija käest tasumata tööde katteks, pidin õli mootorist välja leotama, sest seda polnud ilmselt viimased 100000 km vahetatud. Massist eristumiseks pole peale Saabi palju tarvis.
SvenR
Postitusi: 269
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht: Võrumaa
Auto:
Kontakt:

#24

P Mär 22, 2015 9:40

Meil seisavad 855 ja 93 OG kõrvuti, mina kasutan esimest ja naine teist. Kõik korras.

Aga selle VAG teema kohta on jah S9K kirjeldus 100% täpne. Kah pidanud neid lappima ja omanikelt eelistuse ohta tuleb kah tavaliselt ainult mõmin. Ning ei jaga mina matsu lahti, kui need jupid nii odavad on siis miks enamik masinaid ikkagi rapped on? Ja pole see Audi ka palju parem kui VW. Varuosade erinevus hinnas on tegelikult see et Audi b-osa on VW a-osa. Mersudega on see teema et need on ka autod kuni Chrysleriga ühinemiseni, kunagi peale ühinemist nägin s-klassi mis oli 100% avarii ja kriimuvaba katusega aga 2 aasta vanusena juba katuse serv roostetas! Ainuke kvaliteetne lihtsakslane on veel ainult bjuumer aga see on viimsatel aastatel hiilanud disainväärastustega(x6, x4 jne.) ja maine on tänu rullnokkadele madalam kui värskelt pügatud muru(ega uuemate liikurite lihtsalt ülbetest omanikest kontigent selle maine parandamisele ka kaasa ei aita).

Audidest on autod vaid kuni 2000 kanti S ja RS isendid, kuni c4 kereni a6 ja vana 80 kupee quatro rallilegend. VW lõppes ära kui tootmisest võeti maha Corrado(see originaal mitte uus odav koopia) ja Sirocco, nendel masinatel oli kvaliteet ja iseloom, nad olid lihtsad ja vastupidavad(Corrado G60 kompressor välja arvatud aga kuna Saksas ei maksa uus kompressor tuhkagi siis sakslasi see eriti ei koti).

tegelikult on meil peres ka üks pilusilm, Mazda 323 BG GT millest on plaan ehitada pojale rallikrossi auto kui poisist asja peaks saama. Mingi aeg oli meil kodus näiteks 6 Mazdat ja 5 neist olid 323 BG ja 3 neist omakorda 323f.

Kusjuures polnud meil 93 soetamise päeval ka sihtmärgiks mitte Saab vaid Volvo V40 LPT. Kuna aga kõik vaatamas käidud oli rapped ja see 93 polnud Lõunakeskusest kaugel siis sai seda vaatama mindud ja kuna masin oli rahuldavas korras ning hind sobiv ja läks ka kaubaks. Tegelikuses piilusime algul 95 wagonit aga kuna ühtegi eelarvesse mahtunut korralikku ei olnud, sai rahuldutud mitte universaaliga. Tegelikuse algas Saabi huvi siis kui naise Audi b4 õnnestus maha parseldada ja uut autot oli vaja.

Meie rootslaste lembuse põhjus on omapärane välimus, kvaliteet ja turvalisus.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Renee_
Postitusi: 85
Liitunud: N Okt 16, 2014 9:12
Asukoht:
Auto: 9-3SS Aero Cabriolet

#25

E Mär 23, 2015 8:51

Viimased kvaliteetsed a tugevad autod olid VAGI tootevalikust ainult Audi c4 ja VW b4 Passat. Kokku selle ajapeale on nad tootnud umbes kuus tõsiselt head mootorit, ülejäänu on puhas kräpp. Aga olgem ausad, ka Saab on peale 9000 ära lörtsitud. See mis sellest jäänud on ainult stiilne välimus ja isikupära.
Vasta