Opel Astra GSi

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
motoroller
Postitusi: 21
Liitunud: L Veebr 21, 2015 14:50
Asukoht:
Auto:

#1

N Mai 14, 2015 22:37

Mootor:B204L
3" koonusfilter
2.5" rv sisselaske torustik
intercooler 550x230x65 2,5"
Bov HKS replica type III
2.5" rv downpipe teibitud
kepsu ja raamsaale 0,25 by tõukur
saab 9000 vl kolle t3
Turbo nissan skyline GTT
MBC
pihustid 350cc
küünlad NGK BCPR7ES
õli LiquiMoly 10w60 Racing
Oil catch paak
Pidurid:
Ees 310mm ketas, nelja kolviga Brembo
Taga 288mm ketas, kahe kolviga
Veermik:
Ees bilstein b8 amort ja fk -60 vedru
Taga koni kollane amort ja fk -40 vedru
17" veljed 205/40/17
Kere:
Gsi custom esistange
Gsi + rieger tagastange
Gsi+ m-style custom küljelaiendid
custom esimesed tiivad
rieger luugitiib
Oli varem kange Let mootoriga.


Pilt



Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Esimene käivitus
https://www.youtube.com/watch?v=HQM4ZHxZq1Q
Lasin korra soojaks mootori aga millegipärast puterdab ja pöördepealt langedes sureb välja, mitte ei jää tühikäigule. Küünlad mustad, rikka segu lõhn kh üleval.
Ideid ???
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#2

N Mai 14, 2015 22:43

Mis süsteemiga seda B204L-i juhitakse?

EDIT: DI peal, seega T5?
motoroller
Postitusi: 21
Liitunud: L Veebr 21, 2015 14:50
Asukoht:
Auto:

#3

N Mai 14, 2015 22:46

Mis süsteemiga seda B204L-i juhitakse?

EDIT: DI peal, seega T5?

just nii
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#4

N Mai 14, 2015 22:46

Ohhhoooooo. Cool värk. Üks asi mis ma sulle kohe ütlen, vaheta starter ära. See on peetis sul. Saabid ei taha käima minna kui starter lolli mängib. Pingelang tekib ja Trionic ei lülita ühtegi asja järgi. Hääle järgi on aru saada, et starter kas poob või on tõmberelee kontaktid omadega läbi. Ma just vahetasin oma tonnisel starteri ära uue vastu, ennem oli pidev käivitumise probleem ja aku läks ka päev päevalt tühjemaks. Nüüd on uus peal, no problemos. Uus maksab mingi 100€.
Mis küünlad sul on?
Tühikäigu klapp võib nii öelda kulunud olla, siis hakkab lollitama.
Lambda on järel?
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#5

N Mai 14, 2015 22:48

4WD ?
Regular Saab Guy
motoroller
Postitusi: 21
Liitunud: L Veebr 21, 2015 14:50
Asukoht:
Auto:

#6

N Mai 14, 2015 22:53

Ohhhoooooo. Cool värk. Üks asi mis ma sulle kohe ütlen, vaheta starter ära. See on peetis sul. Saabid ei taha käima minna kui starter lolli mängib. Pingelang tekib ja Trionic ei lülita ühtegi asja järgi. Hääle järgi on aru saada, et starter kas poob või on tõmberelee kontaktid omadega läbi. Ma just vahetasin oma tonnisel starteri ära uue vastu, ennem oli pidev käivitumise probleem ja aku läks ka päev päevalt tühjemaks. Nüüd on uus peal, no problemos. Uus maksab mingi 100€.
Mis küünlad sul on?
Tühikäigu klapp võib nii öelda kulunud olla, siis hakkab lollitama.
Lambda on järel?

Starter peaks veel toimetama aga aku on imepisike pagasis. Lisaks sellele tegi see starer tööd viimati noh väga ammu. Starter muide on pärit opeli c20xe mootori küljest.
küünaldest tean niipalju, et beru ja 2 elektroodiga see on kõik.
tyhikäiguklapi takistus vähemalt vastas eeskirjadele
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#7

N Mai 14, 2015 22:59

Mul on projektika peal murutraktori aku, seega ma tean mida ma räägin :D.
Küünlad viska minema kohe. Hoobilt, naabri aeda. Pane NGK BCPR7ES, mingi 3 euri tükk ja elektroodi vahe vist pidi 1mm olema??? Keegi võiks parandada.
Klapi takistus võib kindlasti õige olla aga klapi asend on ära kulunud, siis võib lollusi tegema hakata. Ma olen kunagi üht klappi uurinud ja sellel oli ära kulutanud koha kus klapp toetub puhke asendis, klapp oli juba nii öelda teistpidi augu suhtes.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#8

N Mai 14, 2015 23:16

Pane NGK BCPR7ES, mingi 3 euri tükk ja elektroodi vahe vist pidi 1mm olema???


1mm ja kõik on okas. R-tähistusega küünal PEAB olema. Ülalmainitud mark on põhimõtteliselt ainuõige.

Madal pinge T5-le ei meeldi. Aku olgu korras ja laadimine (ka juhtmed/massid).
motoroller
Postitusi: 21
Liitunud: L Veebr 21, 2015 14:50
Asukoht:
Auto:

#9

N Mai 14, 2015 23:34

4WD ?

FWD

Küünlad vahetan ära!
motoroller
Postitusi: 21
Liitunud: L Veebr 21, 2015 14:50
Asukoht:
Auto:

#10

P Mai 17, 2015 11:58

Eelmainitud küünlad peal, töötavalt isendilt pärit tühikäigumootor. Tulemus endine
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#11

P Mai 17, 2015 13:11

Map sensor? (saabil oli vist vooliku läbimõõt ja pikkus isegi tähtis)
Vaakumid?

Oma kogemus 4barise sensoriga. Tegin Suites 4bar sensor conversioni ja ei töötand korralikult, võib olla oli sensor ise peetis.

Check Engine vigu ei näita? Paned süüte sisse ja ootad, hakkab vilkuma (kui vigu on).
motoroller
Postitusi: 21
Liitunud: L Veebr 21, 2015 14:50
Asukoht:
Auto:

#12

P Mai 17, 2015 15:55

Mapil jällegi takistuse järgi ok. Map vaakumvoolig orig. Brake cleaneriga yritanud lisaõhku leida aga ei saa naq miskid aru.
Veakoode pole
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#13

P Mai 17, 2015 16:10

Ecu soft?

Pistikud kõik õigesti?

K: Nukkade ajastus õige?

Vastus:

K: Kindel? :P

(varsti ei oska küsida enam midagi).
motoroller
Postitusi: 21
Liitunud: L Veebr 21, 2015 14:50
Asukoht:
Auto:

#14

P Mai 17, 2015 17:44

Ecu soft õõõ väga keeruline.
Jõudsid juba nukkade ajastust küsida vl sai hammas edasi keerata ja käib okeilt. Kusjuures märkide järgi enam vägahästi ei kattu (vist oleks aeg kett vahetada).Välja ei sure. Pööre kohati kõigub veic aga see ei ole enam teemaks.
Tänan kaasamõtlejatele.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#15

P Mai 17, 2015 20:38

Just nädal tagasi oli see teema käsil omal. Mõtlesin ka tükk aega kuidas parem oleks, aga panin õigesti. Pööre võib kõikuda sellepärast, et ecu õpib tühikäiku alles. Aga krt, siis on hea kui asi korras. Keep us informed.
motoroller
Postitusi: 21
Liitunud: L Veebr 21, 2015 14:50
Asukoht:
Auto:

#16

T Mai 19, 2015 20:45

Esimene triip maha tõmmatud. Liigub küll aga kindlasti tuleb juurde.
Boosti tuli vaid 0.3 bar.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#17

T Mai 19, 2015 21:14

Esimene triip maha tõmmatud. Liigub küll aga kindlasti tuleb juurde.
Boosti tuli vaid 0.3 bar.


tundub, et nagu oleks base boost? Wastegate varda seade võiks anda baseboostiks vähe rohkem. Tundub, et peaks lugema/logida veakoode, et miks nõnda vähe tuleb.
kroom
Postitusi: 319
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast

#18

K Mai 20, 2015 13:57

Siin räägitakse veakoodidest ja Check Engine tulest, aga kas ja kuidas sa üldse näidikute ploki tööle said (kui said)? Opeli oma ei ole ju "plug and play", isegi teise Saabi oma ei ole.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#19

K Mai 20, 2015 14:09

Check Engine on lihtne põlema saada. Võtad LED-i, plussi ühendad otse, miinus läheb ecu külge. Või siis otsid Opeli ChkEng tulukese miinuse välja ja ühendad selle ecuga.
motoroller
Postitusi: 21
Liitunud: L Veebr 21, 2015 14:50
Asukoht:
Auto:

#20

K Mai 20, 2015 21:34

no mis te räägite kellad ikka kõik tööle pandud.
Mõned vajalikud jutud on veel piilaris.
https://www.youtube.com/watch?v=dpcLJhnMfT4
motoroller
Postitusi: 21
Liitunud: L Veebr 21, 2015 14:50
Asukoht:
Auto:

#21

K Mai 27, 2015 22:03

boosti tuleb 0,5x bar. Miks niivähe pole hetkel kindel ilmselt boostcontroller vigane.
Lambda veateate lööb sõiduaeg sisse aegajalt.
Muidu hakkab valmis saama.

Pilt

Pilt
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#22

K Mai 27, 2015 22:08

Ma ei usu, et see boosti probleeme hetkel tekitab, aga IAT-le see koonuse asukoht head ei tee. Rohkem küljele õue ei anna panna ja CAI juurde meisterdada?
motoroller
Postitusi: 21
Liitunud: L Veebr 21, 2015 14:50
Asukoht:
Auto:

#23

K Mai 27, 2015 22:17

Ma ei usu, et see boosti probleeme hetkel tekitab, aga IAT-le see koonuse asukoht head ei tee. Rohkem küljele õue ei anna panna ja CAI juurde meisterdada?

CAI ?
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#24

K Mai 27, 2015 22:18

Cold Air Intake äkki?:eureka:
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#25

K Mai 27, 2015 22:24

Cold Air Intake ehk miski aretus, et filter oleks kuumast eraldatud ja sinna siseneks võimalikult külm õhk.

Muide. Originaal T5 klapp on sigakirves. Selle saab softi abil asendada T7 klapiga, mis on kordades odavam ja töökindlam. Teine võimalus on MBC ehk Manual Boost Controller, käsikraan. Lihtsam viis rõhku tõsta ja ka kui vaja turbo õhku lasta. MBC on temperatuuridele väga vastuvõtlik. Õues +5 on boost üks ja +25 hoopis teine. Peaks ikka uurima, miks nood vead tulevad, mida ECU märkab.
Vasta