Opel Astra GSi
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: L Veebr 21, 2015 14:50
- Asukoht:
- Auto:
Mootor:B204L
3" koonusfilter
2.5" rv sisselaske torustik
intercooler 550x230x65 2,5"
Bov HKS replica type III
2.5" rv downpipe teibitud
kepsu ja raamsaale 0,25 by tõukur
saab 9000 vl kolle t3
Turbo nissan skyline GTT
MBC
pihustid 350cc
küünlad NGK BCPR7ES
õli LiquiMoly 10w60 Racing
Oil catch paak
Pidurid:
Ees 310mm ketas, nelja kolviga Brembo
Taga 288mm ketas, kahe kolviga
Veermik:
Ees bilstein b8 amort ja fk -60 vedru
Taga koni kollane amort ja fk -40 vedru
17" veljed 205/40/17
Kere:
Gsi custom esistange
Gsi + rieger tagastange
Gsi+ m-style custom küljelaiendid
custom esimesed tiivad
rieger luugitiib
Oli varem kange Let mootoriga.
Esimene käivitus
https://www.youtube.com/watch?v=HQM4ZHxZq1Q
Lasin korra soojaks mootori aga millegipärast puterdab ja pöördepealt langedes sureb välja, mitte ei jää tühikäigule. Küünlad mustad, rikka segu lõhn kh üleval.
Ideid ???
3" koonusfilter
2.5" rv sisselaske torustik
intercooler 550x230x65 2,5"
Bov HKS replica type III
2.5" rv downpipe teibitud
kepsu ja raamsaale 0,25 by tõukur
saab 9000 vl kolle t3
Turbo nissan skyline GTT
MBC
pihustid 350cc
küünlad NGK BCPR7ES
õli LiquiMoly 10w60 Racing
Oil catch paak
Pidurid:
Ees 310mm ketas, nelja kolviga Brembo
Taga 288mm ketas, kahe kolviga
Veermik:
Ees bilstein b8 amort ja fk -60 vedru
Taga koni kollane amort ja fk -40 vedru
17" veljed 205/40/17
Kere:
Gsi custom esistange
Gsi + rieger tagastange
Gsi+ m-style custom küljelaiendid
custom esimesed tiivad
rieger luugitiib
Oli varem kange Let mootoriga.
Esimene käivitus
https://www.youtube.com/watch?v=HQM4ZHxZq1Q
Lasin korra soojaks mootori aga millegipärast puterdab ja pöördepealt langedes sureb välja, mitte ei jää tühikäigule. Küünlad mustad, rikka segu lõhn kh üleval.
Ideid ???
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: L Veebr 21, 2015 14:50
- Asukoht:
- Auto:
Mis süsteemiga seda B204L-i juhitakse?
EDIT: DI peal, seega T5?
just nii
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ohhhoooooo. Cool värk. Üks asi mis ma sulle kohe ütlen, vaheta starter ära. See on peetis sul. Saabid ei taha käima minna kui starter lolli mängib. Pingelang tekib ja Trionic ei lülita ühtegi asja järgi. Hääle järgi on aru saada, et starter kas poob või on tõmberelee kontaktid omadega läbi. Ma just vahetasin oma tonnisel starteri ära uue vastu, ennem oli pidev käivitumise probleem ja aku läks ka päev päevalt tühjemaks. Nüüd on uus peal, no problemos. Uus maksab mingi 100€.
Mis küünlad sul on?
Tühikäigu klapp võib nii öelda kulunud olla, siis hakkab lollitama.
Lambda on järel?
Mis küünlad sul on?
Tühikäigu klapp võib nii öelda kulunud olla, siis hakkab lollitama.
Lambda on järel?
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: L Veebr 21, 2015 14:50
- Asukoht:
- Auto:
Ohhhoooooo. Cool värk. Üks asi mis ma sulle kohe ütlen, vaheta starter ära. See on peetis sul. Saabid ei taha käima minna kui starter lolli mängib. Pingelang tekib ja Trionic ei lülita ühtegi asja järgi. Hääle järgi on aru saada, et starter kas poob või on tõmberelee kontaktid omadega läbi. Ma just vahetasin oma tonnisel starteri ära uue vastu, ennem oli pidev käivitumise probleem ja aku läks ka päev päevalt tühjemaks. Nüüd on uus peal, no problemos. Uus maksab mingi 100€.
Mis küünlad sul on?
Tühikäigu klapp võib nii öelda kulunud olla, siis hakkab lollitama.
Lambda on järel?
Starter peaks veel toimetama aga aku on imepisike pagasis. Lisaks sellele tegi see starer tööd viimati noh väga ammu. Starter muide on pärit opeli c20xe mootori küljest.
küünaldest tean niipalju, et beru ja 2 elektroodiga see on kõik.
tyhikäiguklapi takistus vähemalt vastas eeskirjadele
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mul on projektika peal murutraktori aku, seega ma tean mida ma räägin :D.
Küünlad viska minema kohe. Hoobilt, naabri aeda. Pane NGK BCPR7ES, mingi 3 euri tükk ja elektroodi vahe vist pidi 1mm olema??? Keegi võiks parandada.
Klapi takistus võib kindlasti õige olla aga klapi asend on ära kulunud, siis võib lollusi tegema hakata. Ma olen kunagi üht klappi uurinud ja sellel oli ära kulutanud koha kus klapp toetub puhke asendis, klapp oli juba nii öelda teistpidi augu suhtes.
Küünlad viska minema kohe. Hoobilt, naabri aeda. Pane NGK BCPR7ES, mingi 3 euri tükk ja elektroodi vahe vist pidi 1mm olema??? Keegi võiks parandada.
Klapi takistus võib kindlasti õige olla aga klapi asend on ära kulunud, siis võib lollusi tegema hakata. Ma olen kunagi üht klappi uurinud ja sellel oli ära kulutanud koha kus klapp toetub puhke asendis, klapp oli juba nii öelda teistpidi augu suhtes.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Pane NGK BCPR7ES, mingi 3 euri tükk ja elektroodi vahe vist pidi 1mm olema???
1mm ja kõik on okas. R-tähistusega küünal PEAB olema. Ülalmainitud mark on põhimõtteliselt ainuõige.
Madal pinge T5-le ei meeldi. Aku olgu korras ja laadimine (ka juhtmed/massid).
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: L Veebr 21, 2015 14:50
- Asukoht:
- Auto:
4WD ?
FWD
Küünlad vahetan ära!
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: L Veebr 21, 2015 14:50
- Asukoht:
- Auto:
Eelmainitud küünlad peal, töötavalt isendilt pärit tühikäigumootor. Tulemus endine
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Map sensor? (saabil oli vist vooliku läbimõõt ja pikkus isegi tähtis)
Vaakumid?
Oma kogemus 4barise sensoriga. Tegin Suites 4bar sensor conversioni ja ei töötand korralikult, võib olla oli sensor ise peetis.
Check Engine vigu ei näita? Paned süüte sisse ja ootad, hakkab vilkuma (kui vigu on).
Vaakumid?
Oma kogemus 4barise sensoriga. Tegin Suites 4bar sensor conversioni ja ei töötand korralikult, võib olla oli sensor ise peetis.
Check Engine vigu ei näita? Paned süüte sisse ja ootad, hakkab vilkuma (kui vigu on).
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: L Veebr 21, 2015 14:50
- Asukoht:
- Auto:
Mapil jällegi takistuse järgi ok. Map vaakumvoolig orig. Brake cleaneriga yritanud lisaõhku leida aga ei saa naq miskid aru.
Veakoode pole
Veakoode pole
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: L Veebr 21, 2015 14:50
- Asukoht:
- Auto:
Ecu soft õõõ väga keeruline.
Jõudsid juba nukkade ajastust küsida vl sai hammas edasi keerata ja käib okeilt. Kusjuures märkide järgi enam vägahästi ei kattu (vist oleks aeg kett vahetada).Välja ei sure. Pööre kohati kõigub veic aga see ei ole enam teemaks.
Tänan kaasamõtlejatele.
Jõudsid juba nukkade ajastust küsida vl sai hammas edasi keerata ja käib okeilt. Kusjuures märkide järgi enam vägahästi ei kattu (vist oleks aeg kett vahetada).Välja ei sure. Pööre kohati kõigub veic aga see ei ole enam teemaks.
Tänan kaasamõtlejatele.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Just nädal tagasi oli see teema käsil omal. Mõtlesin ka tükk aega kuidas parem oleks, aga panin õigesti. Pööre võib kõikuda sellepärast, et ecu õpib tühikäiku alles. Aga krt, siis on hea kui asi korras. Keep us informed.
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: L Veebr 21, 2015 14:50
- Asukoht:
- Auto:
Esimene triip maha tõmmatud. Liigub küll aga kindlasti tuleb juurde.
Boosti tuli vaid 0.3 bar.
Boosti tuli vaid 0.3 bar.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Esimene triip maha tõmmatud. Liigub küll aga kindlasti tuleb juurde.
Boosti tuli vaid 0.3 bar.
tundub, et nagu oleks base boost? Wastegate varda seade võiks anda baseboostiks vähe rohkem. Tundub, et peaks lugema/logida veakoode, et miks nõnda vähe tuleb.
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: L Veebr 21, 2015 14:50
- Asukoht:
- Auto:
no mis te räägite kellad ikka kõik tööle pandud.
Mõned vajalikud jutud on veel piilaris.
https://www.youtube.com/watch?v=dpcLJhnMfT4
Mõned vajalikud jutud on veel piilaris.
https://www.youtube.com/watch?v=dpcLJhnMfT4
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: L Veebr 21, 2015 14:50
- Asukoht:
- Auto:
boosti tuleb 0,5x bar. Miks niivähe pole hetkel kindel ilmselt boostcontroller vigane.
Lambda veateate lööb sõiduaeg sisse aegajalt.
Muidu hakkab valmis saama.
Lambda veateate lööb sõiduaeg sisse aegajalt.
Muidu hakkab valmis saama.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Ma ei usu, et see boosti probleeme hetkel tekitab, aga IAT-le see koonuse asukoht head ei tee. Rohkem küljele õue ei anna panna ja CAI juurde meisterdada?
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: L Veebr 21, 2015 14:50
- Asukoht:
- Auto:
Ma ei usu, et see boosti probleeme hetkel tekitab, aga IAT-le see koonuse asukoht head ei tee. Rohkem küljele õue ei anna panna ja CAI juurde meisterdada?
CAI ?
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Cold Air Intake ehk miski aretus, et filter oleks kuumast eraldatud ja sinna siseneks võimalikult külm õhk.
Muide. Originaal T5 klapp on sigakirves. Selle saab softi abil asendada T7 klapiga, mis on kordades odavam ja töökindlam. Teine võimalus on MBC ehk Manual Boost Controller, käsikraan. Lihtsam viis rõhku tõsta ja ka kui vaja turbo õhku lasta. MBC on temperatuuridele väga vastuvõtlik. Õues +5 on boost üks ja +25 hoopis teine. Peaks ikka uurima, miks nood vead tulevad, mida ECU märkab.
Muide. Originaal T5 klapp on sigakirves. Selle saab softi abil asendada T7 klapiga, mis on kordades odavam ja töökindlam. Teine võimalus on MBC ehk Manual Boost Controller, käsikraan. Lihtsam viis rõhku tõsta ja ka kui vaja turbo õhku lasta. MBC on temperatuuridele väga vastuvõtlik. Õues +5 on boost üks ja +25 hoopis teine. Peaks ikka uurima, miks nood vead tulevad, mida ECU märkab.