sellised isendid:
Number 1
Number 2
Igasugused komentaarid on üli-teretulnud, songin maad millist varianti osta ja millejärgi otsustada...
Egon
omada või mitte omada ...
Kuuldavasti on paljud Leedus müüdavad 9-5'd toodus Saksamaalt avariilistena ja seal võimalikult vähese raha eest korda kõpitsetud, sellest ka mõneti odavamad hinnad kui Eestis. Seega tasub ostmisel väga hoolikalt jälgida avariikahjustusi ja sellest tulenevaid potensiaalseid probleemkohti.
Leedus pidavat olema terve väike tööstusharu mis põhineb laksuga masinate taastamisel ja müümisel. Seega tasub masinat enne Eestisse tellimist kindlasti koha peal vaatamas käia ja seda soovitavalt pädevate inimeste juuresolekul kui endal teadmisi napib.
Aga see info põhineb muidugi enamuses külajuttudel ja on peamiselt mõeldud paranoia külvamiseks, but then again - sellises suurusjärgus väljamineku puhul ei tasu kunagi olla liiga ettevaatlik :)
Leedus pidavat olema terve väike tööstusharu mis põhineb laksuga masinate taastamisel ja müümisel. Seega tasub masinat enne Eestisse tellimist kindlasti koha peal vaatamas käia ja seda soovitavalt pädevate inimeste juuresolekul kui endal teadmisi napib.
Aga see info põhineb muidugi enamuses külajuttudel ja on peamiselt mõeldud paranoia külvamiseks, but then again - sellises suurusjärgus väljamineku puhul ei tasu kunagi olla liiga ettevaatlik :)
a miks leedu?
vaatan,et vikingis on paar nunnut 9-5 Wagon ehk Estate?
Kütusekulu mure unusta ära...selles mõttes, et seda ikka kulub.
Kunagi ühe teise autoga õnnestus unus kord tankimine tõesti. kuna olen tanklate vahel valiv, siis hoidsin hinge kinni, et kohale jõuda.
SAABiga muret ei ole. Tanklakülastus on regulaarne ja sisseharjunud tegevus. Minul SAABIl tekib janu keskmiselt umbes 500...700 km järel. sõltuvalt sellest, kas linn või maa.
Kulu väheneb, kui 90-ga sõita:-)))), olen täheldanud. aga kiusatus on ju tiba rohkem..
Aga sõltub millega võrrelda. Sama klassi masinatega ilmselt vahet ei ole. Teistes foorumites on teema üle arutatud. Ja nende kokkuvõte on mu arusaama järgis selline: jaapanlane ja prantslane võivad vähem kütust võtta. Samas aga kaotad auto sõidu- ja kasutuse kvaliteedis. Sinu valik!
vaatan,et vikingis on paar nunnut 9-5 Wagon ehk Estate?
Kütusekulu mure unusta ära...selles mõttes, et seda ikka kulub.
Kunagi ühe teise autoga õnnestus unus kord tankimine tõesti. kuna olen tanklate vahel valiv, siis hoidsin hinge kinni, et kohale jõuda.
SAABiga muret ei ole. Tanklakülastus on regulaarne ja sisseharjunud tegevus. Minul SAABIl tekib janu keskmiselt umbes 500...700 km järel. sõltuvalt sellest, kas linn või maa.
Kulu väheneb, kui 90-ga sõita:-)))), olen täheldanud. aga kiusatus on ju tiba rohkem..
Aga sõltub millega võrrelda. Sama klassi masinatega ilmselt vahet ei ole. Teistes foorumites on teema üle arutatud. Ja nende kokkuvõte on mu arusaama järgis selline: jaapanlane ja prantslane võivad vähem kütust võtta. Samas aga kaotad auto sõidu- ja kasutuse kvaliteedis. Sinu valik!
9-5 saabi diisel on siis, nagu ma aru olen saanud, keegi korealane - daihatsu vist. oleks tõesti huvitav, kui keegi kommenteeriks. aga eestis neid vist praktiliselt ei liigu? leedu BRCs nägin, et on mõned eksemplarid müügis. ja 9-3 diisel vist on miski muu...
mis puutub eestis diislikütusesse, siis tegin oma eelmiste autode juures range otsuse - ei mingit kokkuhoidu ning külades traktorijaamas tankimist. kasutasin algul nestet ja hiljem statoili. kahe autoga sai sõidetud kokku 200000. ja ainult ühel korral sain mäo nestes mingi kahtlase koostisega vedelikku. õnneks midagi hullu ei juhtunud. ja muidu aga probleeme ei olnud.
ma tean küll, et selle peale rünnatakse mind- naiivitar, see ja see ei ole ka puhas kütus. OK! OK! lihtsalt tuginen arvamusele, et lisaks riiklikule kontrollile (mis on sisuliselt olematu) on mainit tanklates ka omanikukontroll. MTJ-laadsete tankalte puhul kardan, et omanikukontrolli tähendab mitte kütuse kvaliteedi tagamist vaid max kasumi saavutamist kõiki lubatud ja lubamatuid vahendeid kasutades...
mis puutub eestis diislikütusesse, siis tegin oma eelmiste autode juures range otsuse - ei mingit kokkuhoidu ning külades traktorijaamas tankimist. kasutasin algul nestet ja hiljem statoili. kahe autoga sai sõidetud kokku 200000. ja ainult ühel korral sain mäo nestes mingi kahtlase koostisega vedelikku. õnneks midagi hullu ei juhtunud. ja muidu aga probleeme ei olnud.
ma tean küll, et selle peale rünnatakse mind- naiivitar, see ja see ei ole ka puhas kütus. OK! OK! lihtsalt tuginen arvamusele, et lisaks riiklikule kontrollile (mis on sisuliselt olematu) on mainit tanklates ka omanikukontroll. MTJ-laadsete tankalte puhul kardan, et omanikukontrolli tähendab mitte kütuse kvaliteedi tagamist vaid max kasumi saavutamist kõiki lubatud ja lubamatuid vahendeid kasutades...
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
ei ole koeralane, isuzu on.
daihatsu, muuseas, on üks vanemaid jaapani autotootjaid.
:cool:
daihatsu, muuseas, on üks vanemaid jaapani autotootjaid.
:cool:
See Isuzu V6 töötati välja ekstra 9-5 jaoks,hiljem pidi vist mujalegi
paigutatama.Võrreldes 9-3 opeli dislaga ikka teine maailm.Isuzu maailma
kõvemaid disla projekteerijaid-tootjaid.
paigutatama.Võrreldes 9-3 opeli dislaga ikka teine maailm.Isuzu maailma
kõvemaid disla projekteerijaid-tootjaid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989