Rootslased vahetavad autosid nagu sokke?
Küsimus on tingitud Rootsi automüügiportaalides tuhnimisest ja päringu tegemisest selle aadressi kaudu. Sealt on võimalik vaadata ka seda, mitu omanikku autol seni olnud on ja täiesti tavaline on, et 9-10 aastat vanal autol on olnud 7-9 omanikku. Ühel 2007 aasta 9-5 Aerol lausa 13! Kas see tuleneb mingist liisingulepingute eripärast või on mingi muu arusaadav põhjus? Või on need tõesti mingid käest-kätte müüdavad romud millest kõik tahavad lahti saada? Piltide järgi küll seda ei ütleks..
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ei mäleta enam üksikasju aga kunagi ammu ammu kui tonnise tõin rootsist, jäi ka midagi minu ja tegeliku autot omanud ja kasutanud viimase omaniku vahele.
Mul oli kunagi sama küsimus ja viimati 9-3 aerot ostes sain automüüjalt vastuse ka. Rootsis nõuab seadus, et (kasutatud autode) müüja peab iga müüdava auto esmalt oma nimele vormistama ja alles siis edasi müüma. Osa Vägverketi statistika mõistes omanikke on sisuliselt vahendajad.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Ka see edasimüügiga tegelev ettevõte on siiski omanik. Kuskil ei ole nõutud, et omanik peab tingimata autot tarbima. Tegelikult on see Rootsi varjant päris hea ju. Kui kõik omanikud registrist näha on. Eestis võib mõni auto aastaid ja aastaid ringi vurada ja käest-kätte käia ilma, et keegi mnt-s paberimajanduse korda ajaks.