SAABi viimine romulasse: raske, peaaegu et võimatu
Käisin täna romulas vajaliku kraami toomas ning niisama jutu jätkuks küsisin et ega nad SAABi sisse osta ei taha. Küsiti minult paar küsimust seisukorra ja mudeli kohta, natuke mõeldi ja öeldi EI. Kuna antud autot vahelduva eduga ka teistesse romulatesse pakutud ja keegi ei ole tahtnud siis küsisin et mis see põhjus on miks keegi ei taha teda. Vastus oli lihtne. Me ostame romulasse autosid mis lagunevad, SAAB aga on nii kuradi hea auto et tema jääks meile siia lihtsalt seisma. Tee nüüd mis sa tahad, kas tegu positiivse või negatiivse vastusega, esimene reaktsioon minupoolt oli igaljuhul naer. Tõdesin ka oma peas et kui järgmise auto ostan siis vast SAABi.
Kui mu esimene SAAB sodiks sõideti, siis pakkusin teda kah erinevatesse romulatesse, sest võtta sai tema küljest veel parasjagu juppe. Paraku keeldusid romulad eelkõige sel põhjusel, et Saabide, kui sõidukite vähesuse tõttu (arvuliselt) ei tuntud ka nende varuosade suhtes huvi ja romulas oleks masin samamoodi seisma jäänud.
no noh, see on ju umbes nagu viiks oma vana hea suksu vanadus põlves lihakombinaati... jäta parem hoovi lagunema, õigel saabimehel on ikka hoovis vrakk või paar või teine varjant, anna oma saabile uus elu!
terve pildi seeria ja lugu rubriigis huvitavaid pilte saabidest
terve pildi seeria ja lugu rubriigis huvitavaid pilte saabidest
Eelkõige oli teema ideeks siiski SAABimeeste egode upitamine mitte mure kurtmine, et ma autost lahti ei saa. Küll ma temaga midagi ette suudan võtta. Ja Kuusakoskisse viimine tähendab seda, et auto tuleb laiali lammutada. Kui sa viid auto kere millel ala on kasvõi 1 ratas all maksab tonn 200 krooni. Puhas plekk iseenesest 2000. Teeb vahe sisse vast. Kusjuures Prillimäe oli isegi huvitatud, too kohale vaatame üle räägime hinnast. See aga riskantne ettevõtmine kuna Prillimäe hinnapoliitika on suht kehvake kliendi jaoks.
Ka selline kogemus, helistasin ühte romulasse et ega nad mu SAABi endale taha, küsiti kohe mis aasta ja mudel. Oma vastuse andnud öeldi mulle ilma pikema mõtlemiseta EI TAHA põhjuseks pidi olema auto haruldus. Pole nõudlust juppidele. Ja sellise vastuse sain ma veel kahest kohast!
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
aga ega kui ise romulas töötaks ei tahaks kah, sest tõesti isegi siin foorumis on varuosade rubriigis neid vanu klassikuid pakutud ja väga vähesed on loosi läinud, põhiline mida vaja, on üld-kulumaterjalid või siis tüüp lagunevad osad mida doonorilt naljalt ei saa. Ja teine asi on see, et paljud vanemate autode armastajad on ka ise putitajad ja neil on doonorid juba olemas sest homo saabiens naljalt marki ei vaheta.
Sattusin ka täna Betooni tn. Kuusakoskisse. Viisin 2 tk oma vana sumpa tagumisest poolest sinna, ei tahtnud metalli prükkarisse visata. Aga hoovi peal hakkas silma aia ääres konutav eksemplar: Saab 900 klassik, valge, 4-ust sedaan, aastast a 85-86, küljes olid korralik komplekt esituled+suunad, tagatuled, mõlemad küljepeeglid, kärukonks, kapott oli lahti ning olemas olid ka jahutusvedeliku paisupaak, klaasipesupaak jne. Kõik väljanägemiselt korralikud ja terved. Kirjutan lihtsalt sellepärast, et kahju vaadata kui ei kruvita selliseid juppe küljest ära ja viiakse kogu täiega ja saadakse siis 200,- / tonni eest. Omanik oleks võinud siiki paar tunnikest kulutada ning sellised jupid maha kruvida, ma arvan et õlleraha või ehk rohkemagi eest oleks ta nende juppide eest kui mitte koheselt siis mingi aja jooksul iga kell lahti saanud. Number oli 884 MEF, kui õigesti mäletan. Liikluskindlustusjuhtumiga ei tundunud ka tegu olevat.
Kellel juppide vastu huvi ja on ka vanarauda mida ära viia siis võib enne platsilt välja sõitu need selle isendi küljest ära kruvida, hea oleks kui juppide kaal ei ületa vanaraua kaalu, sest väljudes tuleb ju kaalu pealt läbi sõita. Kohalik eestlasest töömees kes seal kõrval töötas andis ka oma nõusoleku sellisele variandile. Teeksin seda ise aga mul ei ole rauda mida sinna viia.
Ühte kuldset / beezi klassikut mäletan silmanurgast ka Vääna teeristis olevas lammutuskojas.
Kellel juppide vastu huvi ja on ka vanarauda mida ära viia siis võib enne platsilt välja sõitu need selle isendi küljest ära kruvida, hea oleks kui juppide kaal ei ületa vanaraua kaalu, sest väljudes tuleb ju kaalu pealt läbi sõita. Kohalik eestlasest töömees kes seal kõrval töötas andis ka oma nõusoleku sellisele variandile. Teeksin seda ise aga mul ei ole rauda mida sinna viia.
Ühte kuldset / beezi klassikut mäletan silmanurgast ka Vääna teeristis olevas lammutuskojas.