Naljakad küsimused
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
1) on (ng900, 9-3, 9-5)
2) jah (svenssonis sikutavad nad sageli suuri haagissuvilaid, mu c900-lgi oli haakekonks)
3) pikka vaja on euroopale teeks minu isend isegi praeguses olukorras vabalt tiiru peale
2) jah (svenssonis sikutavad nad sageli suuri haagissuvilaid, mu c900-lgi oli haakekonks)
3) pikka vaja on euroopale teeks minu isend isegi praeguses olukorras vabalt tiiru peale
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
vastan ainult küsimusele kolm...
3)Enda autoga sai aastal 2001 üle Rootsi Saksa sõidetud, km tuli vist umbes 1500 ja ega midagi eriti ette küll ei valmistanud, vaatasin, et bensud-õlid veed-rõhud jne korras on ja minekut. Tõsi küll, Rootsis hakkas undama esirattalaager aga sellega sõitsin poolteise kuu pärast veel samat teed tagasi ka ja ära vahetasin siis selle järgmine kevad, kuigi seal käisin suvel...
Praegu? Ega eriti ei põeks küll, kui jälle selline retk ette võtta. Svenssonite maal oli muidugi päris lahe sõita, olid nagu ise juba Rootsi kodanik, seal neid autosi ju niivõrd palju:)
3)Enda autoga sai aastal 2001 üle Rootsi Saksa sõidetud, km tuli vist umbes 1500 ja ega midagi eriti ette küll ei valmistanud, vaatasin, et bensud-õlid veed-rõhud jne korras on ja minekut. Tõsi küll, Rootsis hakkas undama esirattalaager aga sellega sõitsin poolteise kuu pärast veel samat teed tagasi ka ja ära vahetasin siis selle järgmine kevad, kuigi seal käisin suvel...
Praegu? Ega eriti ei põeks küll, kui jälle selline retk ette võtta. Svenssonite maal oli muidugi päris lahe sõita, olid nagu ise juba Rootsi kodanik, seal neid autosi ju niivõrd palju:)
Kui sa Cornholio 20 000km.tagant õli vahetad,lõpetab su Saabi mootor
oma eksistentsi sama moodi,nagu minu ja Andrese autode mootorid,mida
eelmises elus oli haruarva värske õliga meelitatud.;)
oma eksistentsi sama moodi,nagu minu ja Andrese autode mootorid,mida
eelmises elus oli haruarva värske õliga meelitatud.;)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Kui sa Cornholio 20 000km.tagant õli vahetad,lõpetab su Saabi mootor
oma eksistentsi sama moodi,nagu minu ja Andrese autode mootorid,mida
eelmises elus oli haruarva värske õliga meelitatud.;)
Olen Trionic -uga 100 % nõus. Ega ennem ei mõista seda õli vahetamise vajadust. Kui oled ise mootori üksipulgi lahti kiskunud ja näinud mis mootoris toimunud on peale "kolksu" "loginat" vms.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Diisel Saabe tehakse viimased paar-kolm aastat, kõik on turbodiislid. Isiklik kogemus on ainult 9-5 3.0 TiD-ga. See oli väljast küll vaikne ja edasi käis ka üsnagi jõudsalt. Vähema hoolduse ja lollikindluse osas ei tea kas vahet on bensukaga. Küttekulu on küll kõvasti pisem. Üsna raske jalaga juhi käes oli keskmine kulu alla 7 liitri sajale (sama kolmene TiD).
Sinu poolt lingitud autole (NG900) diislit pole. Selle aja peale kui diisel tuli seda enam ei toodetud lihtsalt.
Sinu poolt lingitud autole (NG900) diislit pole. Selle aja peale kui diisel tuli seda enam ei toodetud lihtsalt.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kunagi oli tõesti mõistlik õli 10000 km tagant vahetada ja veel varem isegi oli manuaale, kus soovitatakse iga 3000 km tagant vahetust ja koos moto pesemisega . aga ajad on muutunud ja õlid oma olemuselt ikka väga palju täienenud ja paremaks läinud...
milleks raisata õli ressurssi,
kui ise sõidad oma autoga aastaid ja tead teda kui oma viite varvast, siis pole probleem vaid kord aastas õli vahetada, kui läbisõit jääb alla 20000 km.
ja miks mitte ka 20000 km tagant, kui kaasaegne mootor ja sissesõidetud.
kõik sõltub muidugi masina mootorist, võimsusest, kulumisest jne....ja eks ikka kõige rohkem ikka õlist, mda kasutatakse ja mida osta raatsitakse.
suur reklaam ei tähenda veel kvaliteetset õli
muidugi suure õlivahetsvälba puhul on probleemiks viletsa kvaliteegiga filtrid, mida meil siin poodides kuni 100 kr osta saab.
samas, arvestade meie olude ja võimalustega, on ikka täiesti mõistlik vahetada määrde-, pesu- ja jahutusvedeliku
mootoris 10000 km läbisõidu puhul.
;)
milleks raisata õli ressurssi,
kui ise sõidad oma autoga aastaid ja tead teda kui oma viite varvast, siis pole probleem vaid kord aastas õli vahetada, kui läbisõit jääb alla 20000 km.
ja miks mitte ka 20000 km tagant, kui kaasaegne mootor ja sissesõidetud.
kõik sõltub muidugi masina mootorist, võimsusest, kulumisest jne....ja eks ikka kõige rohkem ikka õlist, mda kasutatakse ja mida osta raatsitakse.
suur reklaam ei tähenda veel kvaliteetset õli
muidugi suure õlivahetsvälba puhul on probleemiks viletsa kvaliteegiga filtrid, mida meil siin poodides kuni 100 kr osta saab.
samas, arvestade meie olude ja võimalustega, on ikka täiesti mõistlik vahetada määrde-, pesu- ja jahutusvedeliku
mootoris 10000 km läbisõidu puhul.
;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ma nii huvi pärast küsin, et miks inimesed näevad vaeva numbri peitmisega veebis. Pole ise viitsinud kunagi seda teha, aga äkki on mingi hea põhjus ja peaksin ka kõik numbrid "maha võtma".
--
uudishimulik
--
uudishimulik
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
nojah, seda saab vabalt ka siis teha, kui sinu auto parklas seisab või müügiplatsil või lihtsalt mööda sõidab.
Aga eks ta vahest vast parem oleks kui kogu elulugu kohe välja ei tuleks....
To:Must9000 mis andmebaas see siis varsti välja antakse? Kas Imre Perl vol 2? või oled lihtsalt kapo palgal ;)
Aga eks ta vahest vast parem oleks kui kogu elulugu kohe välja ei tuleks....
To:Must9000 mis andmebaas see siis varsti välja antakse? Kas Imre Perl vol 2? või oled lihtsalt kapo palgal ;)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Kas keegi suudab kukutada müüdi diiselmootoriga auto odavamatest ülalpidamiskuludest, vähesemast hoolduse vajadustest, suuremast lollikindlusest ?
Arvan, et see asi nii ei ole, kuigi pole ise kunagi ühtegi diislit omanud. Tulenavalt kütuseliigist arvan, et hooldamine on just diisli puhul kallim:
- tihedam hoolduse periood
- talvised, suure pakasega (probleemsed) külmkäivitused
- kütusepumba, -pihustite vahetus-remont
- tihtilugu CO mittevastavus normidele
- diislikütus maksab juba pea sama palju kui bensiin (kuigi kulub vähem 100 peale)
- ostes maksab ju diiselauto ka palju rohkem kui bensiinimootoriga (maksad juba ette selle eest, et teda "odavam" pidada oleks.
Kindlustus vast on tõesti odavam, kuna kW reeglina vähem.
Arvan, et see asi nii ei ole, kuigi pole ise kunagi ühtegi diislit omanud. Tulenavalt kütuseliigist arvan, et hooldamine on just diisli puhul kallim:
- tihedam hoolduse periood
- talvised, suure pakasega (probleemsed) külmkäivitused
- kütusepumba, -pihustite vahetus-remont
- tihtilugu CO mittevastavus normidele
- diislikütus maksab juba pea sama palju kui bensiin (kuigi kulub vähem 100 peale)
- ostes maksab ju diiselauto ka palju rohkem kui bensiinimootoriga (maksad juba ette selle eest, et teda "odavam" pidada oleks.
Kindlustus vast on tõesti odavam, kuna kW reeglina vähem.
Algselt postitas: Zazou
nojah, seda saab vabalt ka siis teha, kui sinu auto parklas seisab või müügiplatsil või lihtsalt mööda sõidab.
Aga eks ta vahest vast parem oleks kui kogu elulugu kohe välja ei tuleks....
To:Must9000 mis andmebaas see siis varsti välja antakse? Kas Imre Perl vol 2? või oled lihtsalt kapo palgal
Esialgu varsti politsei palgal ;)
noo siis on ju suurepärane...
teen ettepaneku hr.Must9000 üks suur pai juba ette ära teha, et siis kui tekivad erimeelsused seaduste tõlgendamis(te)s, oleks kelle poole lahke palvega pöörduda. ;)
sest ega ju seda $ pole meil kellelgi palju, aga mis teha kui Saab sosistab vaikselt kõrva, et liigume nüüd ikka kiiremini :D
teen ettepaneku hr.Must9000 üks suur pai juba ette ära teha, et siis kui tekivad erimeelsused seaduste tõlgendamis(te)s, oleks kelle poole lahke palvega pöörduda. ;)
sest ega ju seda $ pole meil kellelgi palju, aga mis teha kui Saab sosistab vaikselt kõrva, et liigume nüüd ikka kiiremini :D
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: maxuud
Kas keegi suudab kukutada müüdi diiselmootoriga auto odavamatest ülalpidamiskuludest, vähesemast hoolduse vajadustest, suuremast lollikindlusest ?
-- Cyber lisab: Tänapäeval uuena autot ostes on mõtet diislit osta ainult siis kui sul on oodata üüratuid läbisõite. Keskmise eestlase aastane 20 tuhat on selleks selgelt liiga vähe. Hoolduskulusid arvestades tuli kasu sisse vist mingi 60-70 tuhande juures.
Arvan, et see asi nii ei ole, kuigi pole ise kunagi ühtegi diislit omanud. Tulenavalt kütuseliigist arvan, et hooldamine on just diisli puhul kallim:
- tihedam hoolduse periood
- talvised, suure pakasega (probleemsed) külmkäivitused
- kütusepumba, -pihustite vahetus-remont
- tihtilugu CO mittevastavus normidele
- diislikütus maksab juba pea sama palju kui bensiin (kuigi kulub vähem 100 peale)
- ostes maksab ju diiselauto ka palju rohkem kui bensiinimootoriga (maksad juba ette selle eest, et teda "odavam" pidada oleks.
-- Cyber lisab: Uute puhul ma seda nimekirja ei arvestaks, kui siis võib selle nimekirja põhjuseks tuua meie kütuse olematut kvaliteeti. Kasutatu puhul võib juhtuda nagu kasutatu puhul ikka, võid saada kohe valmiskirjutatud arve pagassis kaasa, võid sõita aastaid muretult. Kõik olened eelmisest omanikust. Diisel kusjuures maksab juba samapalju kui 95 bensiin..:)
Kindlustus vast on tõesti odavam, kuna kW reeglina vähem.
-- Cyber lisab: Ma ei ole kindel aga kas mitte diislitel ja bensukatel erinevad koefitsendid pole?? Vähemalt mõningates riikides on diisli kindlustussummad selgelt kallimad.
Kas keegi suudab kukutada müüdi diiselmootoriga auto odavamatest ülalpidamiskuludest, vähesemast hoolduse vajadustest, suuremast lollikindlusest ?
-- Cyber lisab: Tänapäeval uuena autot ostes on mõtet diislit osta ainult siis kui sul on oodata üüratuid läbisõite. Keskmise eestlase aastane 20 tuhat on selleks selgelt liiga vähe. Hoolduskulusid arvestades tuli kasu sisse vist mingi 60-70 tuhande juures.
Arvan, et see asi nii ei ole, kuigi pole ise kunagi ühtegi diislit omanud. Tulenavalt kütuseliigist arvan, et hooldamine on just diisli puhul kallim:
- tihedam hoolduse periood
- talvised, suure pakasega (probleemsed) külmkäivitused
- kütusepumba, -pihustite vahetus-remont
- tihtilugu CO mittevastavus normidele
- diislikütus maksab juba pea sama palju kui bensiin (kuigi kulub vähem 100 peale)
- ostes maksab ju diiselauto ka palju rohkem kui bensiinimootoriga (maksad juba ette selle eest, et teda "odavam" pidada oleks.
-- Cyber lisab: Uute puhul ma seda nimekirja ei arvestaks, kui siis võib selle nimekirja põhjuseks tuua meie kütuse olematut kvaliteeti. Kasutatu puhul võib juhtuda nagu kasutatu puhul ikka, võid saada kohe valmiskirjutatud arve pagassis kaasa, võid sõita aastaid muretult. Kõik olened eelmisest omanikust. Diisel kusjuures maksab juba samapalju kui 95 bensiin..:)
Kindlustus vast on tõesti odavam, kuna kW reeglina vähem.
-- Cyber lisab: Ma ei ole kindel aga kas mitte diislitel ja bensukatel erinevad koefitsendid pole?? Vähemalt mõningates riikides on diisli kindlustussummad selgelt kallimad.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Räägime siiski reaalsest elust, kõik ei osta hõlma alt kütet. Ja 100kkm, isegi 50kkm on üle keskmise ja kõvasti.
Su näide on toodud Soome tingimuste pealt. diisel ja 95 on siinmail ühes hinnas, niiet kokkuhoid väheneb. Täiesti usun, et sealse küttega need asjad kestavadki kauem. Meil räägitakse (ja ilmselt jäädakse veel pikaks ajaks) kütuse kvaliteedist (ehk selle olematusest) nii bensiini kui diisli puhul. Tuleb ta huvitaval kombel täpselt sealt samast idapiiri tagant. Kas ei suuda meie tanklad oma hoidlaid puhastada, segavad sinna jumal teab mida või on neil mingi kokkulepe varuosamüüjatega (krt, see vist läheb juba väga paranoiliseks..:D). Ilmselt saab tuua kümneid näiteid sellest kuidas alla aasta sõitnud autod on pidanud üle elama üsna kapitaalseid küttesüsteemi remonte küttekvaliteedi olematuse tõttu (kõrgsurvepumbad jms). Ja nende remont ei käi mitte kasutatud osadena. Vanemate autode iseremondi ja kasutatud osade puhul ei garanteeri sulle keegi, et see jupp ei kärva lähemal ajal uuesti
Tegelikult ma ei vaidlegi sulle vastu. Lähtekohad ja tingimused on vaja enne kokku leppida..:)
Su näide on toodud Soome tingimuste pealt. diisel ja 95 on siinmail ühes hinnas, niiet kokkuhoid väheneb. Täiesti usun, et sealse küttega need asjad kestavadki kauem. Meil räägitakse (ja ilmselt jäädakse veel pikaks ajaks) kütuse kvaliteedist (ehk selle olematusest) nii bensiini kui diisli puhul. Tuleb ta huvitaval kombel täpselt sealt samast idapiiri tagant. Kas ei suuda meie tanklad oma hoidlaid puhastada, segavad sinna jumal teab mida või on neil mingi kokkulepe varuosamüüjatega (krt, see vist läheb juba väga paranoiliseks..:D). Ilmselt saab tuua kümneid näiteid sellest kuidas alla aasta sõitnud autod on pidanud üle elama üsna kapitaalseid küttesüsteemi remonte küttekvaliteedi olematuse tõttu (kõrgsurvepumbad jms). Ja nende remont ei käi mitte kasutatud osadena. Vanemate autode iseremondi ja kasutatud osade puhul ei garanteeri sulle keegi, et see jupp ei kärva lähemal ajal uuesti
Tegelikult ma ei vaidlegi sulle vastu. Lähtekohad ja tingimused on vaja enne kokku leppida..:)