ChipTuning
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
Vaatasin siin ühte autosaadet ja seal öeldi,et chip-iga saad mootori võimsamaks,samas kütusekulu väheneb.A miks autofirma kohe sellist softi oma masinale ei pannud?Turbo saab rohkem koormust?Sellest ei räägi ju keegi.Kui palju seda juttu tõepähe tasub võtta`.Samas Dpf eemaldus peaks ka oluliselt auto eluiga pikendama,mis on ilmselt tõsi,aga seda autosaates reklaamida üle Eesti,et kõik ikka dpf filtrit eemaldama hakkaks
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Kütusekulu vähenemine on minuteada marginaalne. See saab tulla lahjema segu arvelt. Mis (kui segu näppimisega liiale minna) toob kaasa ülekuumenemise ja kolbide läbipõlemise riski. Autotootja ei soovi seda riski võtta.
Lisaks fakt, et autotootja peab arvestama kõikvõimalike tingimustega ja piirkondadega, kus autot müüakse ja kasutatakse. Ehk sisuliselt peavad nii -30 kui +50 juures mootori omadused samaks jääma. See vähendab tunduvalt mängimisruumi mootori seadistamise juures.
Tihtipeale aftermarket enam sellega arvestama ei pea, samuti ei pea nii suure töökindluse ja koormusele vastupidamise pärast muretsema (reaalne maailm vs testimistingimused).
Suur faktor on ka turustamisel. Lihtsam on välja arendada üks mootor ja seda erinevate hinnatasemete juures müüa erinevas seadistuses ning sellega arenduskulusid kokku hoida.
Küttekulu vähenemine on väga suhteline. Lisaks küttesegu lahjendamisele on võimalik, et peale jõu suurendamist samasugustes tingimustes autot kasutades ei pea nii palju gaasi vajutama, pöörded on madalamad ja kütust kulub vähem.
Tihtipeale aftermarket enam sellega arvestama ei pea, samuti ei pea nii suure töökindluse ja koormusele vastupidamise pärast muretsema (reaalne maailm vs testimistingimused).
Suur faktor on ka turustamisel. Lihtsam on välja arendada üks mootor ja seda erinevate hinnatasemete juures müüa erinevas seadistuses ning sellega arenduskulusid kokku hoida.
Küttekulu vähenemine on väga suhteline. Lisaks küttesegu lahjendamisele on võimalik, et peale jõu suurendamist samasugustes tingimustes autot kasutades ei pea nii palju gaasi vajutama, pöörded on madalamad ja kütust kulub vähem.
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
Ega see Dpf filtri eemaldus ka vist alati hästi ei pruugi lõppeda.Olen lugenud juhtumite kohta,kus lööb mootori tule põlema, lisaks kaob püsikiiruse hoidja ära. Teine asi,need kes seda eemaldus pakuvad,programmeerivad selle auto ajust välja, kuid füüsiliselt seda ei eemalda.See tuleb siis eraldi veel kuskil töökas lasta küljest võtta?
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Eks igasuguseid asju võib juhtuda, kuid kindlasti oleneb väljaprogrammeerija pädevusest ka. Kui ikka auto kuidagi aru saab, et seda pole, siis pole programmeerimine edukas olnud.
On erinevaid variante, kes pakub kogu eemaldamist, kes ainult progemist ja siis vaja jah lasta füüsiliselt eemaldada eraldi.
On erinevaid variante, kes pakub kogu eemaldamist, kes ainult progemist ja siis vaja jah lasta füüsiliselt eemaldada eraldi.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ega see Dpf filtri eemaldus ka vist alati hästi ei pruugi lõppeda.Olen lugenud juhtumite kohta,kus lööb mootori tule põlema, lisaks kaob püsikiiruse hoidja ära. Teine asi,need kes seda eemaldus pakuvad,programmeerivad selle auto ajust välja, kuid füüsiliselt seda ei eemalda.See tuleb siis eraldi veel kuskil töökas lasta küljest võtta?
ja, jah. arvutiga tahavad kõik töötada aga mis on tagajärg kui kübemefilter ise sisse jääb?? seda arvutiga ei eemalda, tuleb käed õliseks teha ja mitte ainult.
ära taha teada!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Ja 2018 või kunas iganes see seadus jõustub, panete kõik oma kübemefiltrid tagasi :D
Kopsik tühjaks teha ja küll need tarkvarad ka ära petetakse nii, et lihtsam tester näitab, et kõik on ok :)
Vaatasin siin ühte autosaadet ja seal öeldi,et chip-iga saad mootori võimsamaks,samas kütusekulu väheneb.A miks autofirma kohe sellist softi oma masinale ei pannud?Turbo saab rohkem koormust?Sellest ei räägi ju keegi.Kui palju seda juttu tõepähe tasub võtta`.Samas Dpf eemaldus peaks ka oluliselt auto eluiga pikendama,mis on ilmselt tõsi,aga seda autosaates reklaamida üle Eesti,et kõik ikka dpf filtrit eemaldama hakkaks
Kuidas tehased ei tee VW diisliskandaalist oled kuulnud?
Edasi on kõik turundus..