Taastatud turbo Lätist

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#1

K Mär 08, 2017 20:27

Kellelgi selle firma toodanguga mingit kogemust juhtub olema?
https://www.youtube.com/watch?v=geWmF00-3vY
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#2

K Mär 08, 2017 21:04

Enamus meie kontoreid viib nad sinna taastamisele. Tuttav viis ise kuna sinna oli ka muud asja. Poole päeva pärast sai kätte. Hind tunduvalt soodasam. Turbo toimib juba paar aastat ilusti. Saab kaasa ka garantiipaberi.
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#3

K Mär 08, 2017 21:09

Mis hinnaga neid turbosid siis taastatakse?
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#4

K Mär 08, 2017 23:12

Neringsil oli mingi Ebay konto, seal olid ilusti hinnad väljas
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#5

N Mär 09, 2017 10:36

Mina olen seal Neringsis kohal ka käinud ja keskmise osa tonnise jaoks ostnud.Ise vahetasin keskmise osa ära ja auto sõidab siiani selle fööniga ilma probleemideta.

Seal Neringsis käib elu nigu laevaköögis.Koht ei ole üldse suur, aga on nagu sipelgapesa, rahvast siblib.Lisaks turbodele renoveeritakse seal diislite kõrgsurvepumpasid, pihusteid, startereid, generaatoreid, roolilatte, jne.

Kuul Jaak näitas erinevate tootjate tiivikuid.On tiivikuid, mis ei ole päris õigesti tehtud.Nendega ei tööta turbo nii, nagu peaks.See on aga liiga spetsiifline jutt ja ma ei julge täpsemalt sõna võtta.Muidu võetakse tõe pähe, aga tegelikult oleks see naised saunas rääkisid jutt.Neringsi videos nähtul on küll õiged tiivikud küljes, aga mida siis pannakse, kui originaale pole võtta.Fakt on see, et Neringsist saab asju , neid on kasutatud ja on ka tööle jäänud.Veaprotsenti ei tea.Kasutatavate osade kvaliteeti ei oska kommenteerida.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

N Mär 09, 2017 11:43

Kordd üks lätlasest sõber ütles, et neid, mida taastatakse ja maksavad alla 500 euro, et neid enam ta oma töökojas ei kasuta. >liiga palju jama. mõned töötavad, mõned tahavad remonti taas õigepea.

kui on täiendavaid küsimusi, võin vastata. aga pikka juttu kah kirjutada ei viitsi.
Lihtsalt kirjutasin yhe oma arvamuse, mille sõbra käest sain, kui mõni aeg tagasi 9-5 turbiine küsiti nädalas 2....3 tükki.

edit: olen lasknud ka kuulil teha. kestis alla 3000 km, kui ümer tegi. Ei teadnud ise kah, et miks läbi läks; arvas, et pärnus niiske mereõhk....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#7

N Mär 09, 2017 13:29

Kordd üks lätlasest sõber ütles, et neid, mida taastatakse ja maksavad alla 500 euro, et neid enam ta oma töökojas ei kasuta. >liiga palju jama. mõned töötavad, mõned tahavad remonti taas õigepea.


See on kuldaväärt info.

Kellegil on sõber, kes kord ütles midagi.

Kasutades kainet loogikat, siis kogu see ülal olev jutt on üsna tühi jutt.500 on hinnapiir.Kes taastas, millest taastas, milliseid tööriistu-masinaid kasutas, milliseid vahetatavaid osi kasutas?Kui fakte ei ole, siis ole see muud, kui oletus-üldistus.

Ma olen taastanud igasuguseid asju.Kui algmaterjal (korpus, jne) on kasutatav ja kasutada kvaliteetseid tükke, siis on ju kõik korras.Ei ole mitte mingisugust vahet, kas osta poest uus või jätta enda vana taastatud.Turbo puhul on tarvis balseerimispinki.Mis maksab raha.Mille soetamishind tuleb tahasi teenida.Tööliste, ruumide, osade raha tuleb tasa teenida.Kuidas seda saavutada.Kui mingit sodi suvaliselt kokku tampida, siis kaua see ei õnnestuks.Vaatasin praegu neringsi seisu ebays.Hetkel 15536 kommi.Positiivne tagasiside 99,6 %.Heakene küll , oletame , et 25% feedbacki andnutest on poolearulised ja ei tea, mida üldse suust välja ajavad.Isegi sel juhul oleks 1 neljast veaga.Ja sel juhul oleks tagasiside küsitav, kuna keegi ei tea, kes ja kuidas paigaldas.Tutikas asi on võimalik ebaproffesionaalse paigaldusega ka ära rikkuda.

Iseküsimus on muidugi see , et milliseid varuosi kasutatakse.Aga kuna ei tea, siis ei saa ka kaasa rääkida.

Ma olen rääkinud kellegagi Leedust auto toomisest.Vähemalt 7 kümnest ütlevad, et seal on kolmest kokku klopsitud asjad.Ehk kaine mõistus ja analüüsivõime on ära jäetud ja on mindud labase üldistuse peale.Kaine mõistus ütleb, et sellise müügimassi juures ei ole lihtsalt võimalik leida aega, tahtmist, pusletükke, mida kokku miksida.SEE ON LIHTSALT VÕIMATU.See on selge, et seal proovitakse kõik võimalikult odavate kuludega rahaks teha- see on täiesti haige, mis seal toimub.Üks näide- Auto hinnaga 5000€.Supervarustusega- tippteos.Tõmban õlivarda välja - seal otsas on selline tökat, et see on seal vähemalt 40 tuhat olnud.Ei raatsi kulutada paarkümmet euri, et õli ära vahetada.
Aga selleks peab asjatundjaga minema.Ma olen Leedust 6 korda auto toonud.3 sain jackpoti.Parim üldse, mida võimalik saada.3 korda ei saanud päris seda, mida oli tarvis, aga need aseained on jälle omade seast suurepärased.Seal peab lihtsalt kainelt selekteerima.See võib väga pikalt aega võtta.2 korda olin juba loobumas- sõtsime pool Leedut läbi ja ainult jama, aga lõpuks ikka näkkas.Lihtsalt see autode mass on TOHUTU, mille seast valida.Pool leedukate rahast on vist kasutatud autode all kinni.Miks ma seda OT siia otsa kirjutasin.Ma loodan, et mind ei karistata serveruumi kulutamise eest.Iva oli selles, et mõelge kainelt- analüüsige faktide pealt, mitte selle järgi, mida kellegi sõber kusagil rääkis.

Minu faktid on sellised.Enne, kui ma sealt turbo ostsin, helistasin Kuulile, kes teab turboremondi teemat meie riigis kõige paremini.Tema ütles täpselt seda , mida ülal seletasin.Kui varuosi ei tea, siis ei julge seisukohta võtta.Ja seda ütles ka , et samas sellist suurt tootmist ei saa päris pasa peal elus hoida.Ütles, et proovi.Summa oli 150 kulli.Pankrotti ei vii.Tegin ära- töötab.
Troostiga tegin ka juttu ja tema väitel on need taastatud ellu jäänud.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#8

N Mär 09, 2017 13:51

Lätist saab taastatud turbo keskosa u.250 euroga. Kvaliteet hea. Mina ise olen sellise soetanud. Vanalt turbolt tõstad ise kojad ringi ja tehtud.
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#9

N Mär 09, 2017 14:01

Juhatasin ka sõbra 3a tagasi Neringsi eBay poe lehele. Soetas sealt vahetusfondiga taastatud Garretti oma 9-5 jaoks. Töötab nüüd tema auto peal see juba üle 3a probleemideta.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
caarel
Postitusi: 313
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#10

R Mär 10, 2017 1:23

Nende käest soetatud roolivõimu pump pidas küll vaid paar kuud vastu ja tegi ikka sellist häält, et hirmus hakkas.
Vasta