Parim rehvi bränd? Aidake, vaja suveks ära otsustada... (LEITUD)
Kolleegid, kes viitsib, kirjutage palun siia teemasse täiesti tunde pealt (või mitte), milline esile toodud rehvi brändidest on teie meelest kõige tuntum/ägedam/kvaliteetsem/saabile kõige sobilikum? Teeme väikse kokkuvõtte, loen huviga! :drink:
[list=a]
[*]Bridgestone
[*]Continental
[*]Dunlop
[*]Goodyear
[*]Michelin
[*]Pirelli
[/list=a]
[list=a]
[*]Bridgestone
[*]Continental
[*]Dunlop
[*]Goodyear
[*]Michelin
[*]Pirelli
[/list=a]
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kui on tuliuus rehv, siis on kõik head; kui juba kuluma hakkab, siis tekivad vahed.
Minu eelistus suvel ja talvel cont.
Ja Eestist saab ka hea hinnaga kui natukene otsida...:notworthy:
Minu eelistus suvel ja talvel cont.
Ja Eestist saab ka hea hinnaga kui natukene otsida...:notworthy:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kõige parem rehv on uus rehv, tootja on täiesti teisejärguline. Ma oma 9-5 Aerol vahetasin 4 hooaega sõitnud (mustrit oli veel kõvasti, vähe sõidetud) Bridgestone Potenza S001 välja ja asemele läksid uued Nankang NS20, vahe on mägedekõrgune. Vana Bridgestone võttis ka 4. käiguga ratta tühjalt ringi, Nankangiga peab 3. käik juba väga hästi ja isegi teisega saab päris edukalt vajutada :)
Mina plaanin igatahes vajadusel kasvõi iga aasta uusi Nankange osta, selle asemel et 3x kallimalt osta "firma" rehvid ja nendega 3a uisutada. Lisaks on veel see asi ka, et kui sa autospordiga ei tegele, siis ma olen täiesti kindel, et sa võiksid alla panna isegi need kõige odavamad ping-pongi nimelised rehvid ja ei teeks sõites vahet. Talverehv on teine teema muidugi...
Mina plaanin igatahes vajadusel kasvõi iga aasta uusi Nankange osta, selle asemel et 3x kallimalt osta "firma" rehvid ja nendega 3a uisutada. Lisaks on veel see asi ka, et kui sa autospordiga ei tegele, siis ma olen täiesti kindel, et sa võiksid alla panna isegi need kõige odavamad ping-pongi nimelised rehvid ja ei teeks sõites vahet. Talverehv on teine teema muidugi...
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Preemium bränd kaitseb oma järelturgu, rehv on hea kuid näit maasturiga 25k km ja siledad. Korralik suvi ja siledad.
Sama isiklik kogemus contiga, kevadel alla pannes jääki 7mm poole suve peal tõstsin tagumised ette ja vastupidi, sügisel siledad ~20k km.
Peale seda veerevad 9-5 all Uniroyalid ja teiste all uued testivõitjad rahakotile. 225/45 R17 165eur jooks sügiseks on jääki 4-5mm müüd 60.- eest maha ja ostad uued.
Väldi V mustrit, saad vaiksed rehvid
Rehvil ja rehvil on vahe aga kalibreerid enda sõidustiili, säästetud raha eest naudi elu.
Sama isiklik kogemus contiga, kevadel alla pannes jääki 7mm poole suve peal tõstsin tagumised ette ja vastupidi, sügisel siledad ~20k km.
Peale seda veerevad 9-5 all Uniroyalid ja teiste all uued testivõitjad rahakotile. 225/45 R17 165eur jooks sügiseks on jääki 4-5mm müüd 60.- eest maha ja ostad uued.
Väldi V mustrit, saad vaiksed rehvid
Rehvil ja rehvil on vahe aga kalibreerid enda sõidustiili, säästetud raha eest naudi elu.
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Olen samuti kogenud premium brändi rehvi (Continental Sportcontact 5, 225/40 R18), maksis ca 500€ jooks ilma käibeta. Kestsid, nagu Rantto ütles, ca 1 suvi (15000) ja pm järgmisel hooajal ma seda enam alla ei söandanud panna sest kulumine on olnud korralik.
Nüüd olen alla pannud 2x soodsamad (ca 225€ käibeta) rehvid (Antares, HIFLY (235/35 R19)) ja vahetan neid iga aastaselt. Uus on uus ja head vaiksed samuti :)
Talvekad on muidugi teine teema, sinna ma mingeid Vallaid ei tahaks panna :D
Nüüd olen alla pannud 2x soodsamad (ca 225€ käibeta) rehvid (Antares, HIFLY (235/35 R19)) ja vahetan neid iga aastaselt. Uus on uus ja head vaiksed samuti :)
Talvekad on muidugi teine teema, sinna ma mingeid Vallaid ei tahaks panna :D
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Minu silmis on parimad suverehvid Pirellid ja talverehvid Nokianid. Kogemused nendega lihtsalt kõige paremad olnud. Küll aga uusi suvekaid Pirelli nimelisi ma enam ei osta. Hakkan ka kasutama odavaimat lahendust. Talverehvid said üle-eelmine sügis GT Radiali naelad ostetud, pidamine hea aga see naela tekitatud müra on lausa kohutav. Ühe talve veel kasutan neid ja siis ostan Nokiani lamellid.
Rehvi valimine on üsna keeruline, kõigil tootjatel on erinevad mudelid erinevates mõõtudes ja pidevalt toimub tootearendus. Näiteks neli Goodyeari nimelist suverehvi võivad olla väga erinevate omadustega ja pelgalt nime põhjal mingeid järeldusi teha ei saa.
Alusta sellest mis mõõtu rehve sul vaja on, siis saab täpsemalt vaadata mis mudeleid selles mõõdus pakutakse.
Näiteks conti SC5 on väga sportlik rehv ja selletõttu kulub kiiresti, PC5 on aga väga mugav rehv ja kulub üsna aeglaselt, mõlemad on muidugi väga head rehvid aga saadaval ainult erinevates mõõtudes.
Gy on jällegi vastupidi, F1 asym3 on väga sportlik rehv aga kulub üsna vähe, Performance on mugav ja kulub väga kiiresti!
Premium brandi nimi ei tähenda seda, et see ei kulu kiiresti, vaid seda, et rehv on igas olukorras tasemel!
Premiumi ja hiinlaste vahel on hulk kesklassi rehve, mille seast leiab ka sobiliku. Barum 3HM kulub näiteks aeglaselt, kui see just tähtis on.
Alusta sellest mis mõõtu rehve sul vaja on, siis saab täpsemalt vaadata mis mudeleid selles mõõdus pakutakse.
Näiteks conti SC5 on väga sportlik rehv ja selletõttu kulub kiiresti, PC5 on aga väga mugav rehv ja kulub üsna aeglaselt, mõlemad on muidugi väga head rehvid aga saadaval ainult erinevates mõõtudes.
Gy on jällegi vastupidi, F1 asym3 on väga sportlik rehv aga kulub üsna vähe, Performance on mugav ja kulub väga kiiresti!
Premium brandi nimi ei tähenda seda, et see ei kulu kiiresti, vaid seda, et rehv on igas olukorras tasemel!
Premiumi ja hiinlaste vahel on hulk kesklassi rehve, mille seast leiab ka sobiliku. Barum 3HM kulub näiteks aeglaselt, kui see just tähtis on.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Hetkel nurisen kusjuures Goodyeari pärast. Just vastupidavus. Külgseinad on hästi nõrgad, lisaks kogemus on ka tuttaval škodaga, kus rehvid kulusid täiesti ebaühtlaselt(esinduse pill kõik kontrollitud jne jne). Seega ilmselt minu järgmine valik oleks kas Vredestein, Nankang(üllatab) või Sava.
Sava on üllatanud just Lamellide poole pealt, pidamist on hästi, kulub mõistlikult ning hind on hea. Nankang on viimasel ajal üllatanud kvaliteediga, just eile üks klient tõi oma autole uued ja viskasin alla. ei olnud sellised tüüpilised Aasia rehvid.
Vredestein on oma teadatuntud kvaliteediga, kuna pole ühtegi korda proovinud, siis kardan, et järgmine valik olekski need.
Ja nüüd mida ma ei soovita. Michelin, peale aastast kasutamist läksid hästi puiseks ja kõvaks, olen sama kuulnud ka paljudelt teistelt, et kvaliteet on langenud jõudsalt, ka rehvimüüjad pakuvad pigem midagi odavamat ennem.
Sunny jms Handymani rehvid. Need on need rehvi mis isegi asfaldile jutti ei jäta, ma isegi ei kujuta ette millest need tehtud on.
Sava on üllatanud just Lamellide poole pealt, pidamist on hästi, kulub mõistlikult ning hind on hea. Nankang on viimasel ajal üllatanud kvaliteediga, just eile üks klient tõi oma autole uued ja viskasin alla. ei olnud sellised tüüpilised Aasia rehvid.
Vredestein on oma teadatuntud kvaliteediga, kuna pole ühtegi korda proovinud, siis kardan, et järgmine valik olekski need.
Ja nüüd mida ma ei soovita. Michelin, peale aastast kasutamist läksid hästi puiseks ja kõvaks, olen sama kuulnud ka paljudelt teistelt, et kvaliteet on langenud jõudsalt, ka rehvimüüjad pakuvad pigem midagi odavamat ennem.
Sunny jms Handymani rehvid. Need on need rehvi mis isegi asfaldile jutti ei jäta, ma isegi ei kujuta ette millest need tehtud on.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
Tänud kõigile põhjaliku tagasiside eest!
Täpsem rehvi mõõt minu autole on 17" - 225/45.
Julgustaks siiski kõiki kirjutama (võib ka lühidalt), et millised premium brändid laiemalt kõlama jäänud, ning kui peaksitegi ostma rehvi ainult tootja järgi, siis milline ülal toodud brändidest läheks Teie Saabi alla?
Sellest oleks mulle suur abi ja ma arvan, et kõigil huvitav lugeda.
Enda jaoks teen vahekokkuvõtte: usk premium rehvidesse on kadumas; samuti on huvitav info minu jaoks, et vaikse rehvi otsijad väldivad V mustrit; mis iganes valimit rehvide osas ei koostataks, kurikuulus Nangkang niikuinii kohe platsis :thumb:
Mainitud rehvid:
Continental
Bridgestone
Pirelli
Goodyear
Michelin
Mainimata:
Dunlop
Täpsem rehvi mõõt minu autole on 17" - 225/45.
Julgustaks siiski kõiki kirjutama (võib ka lühidalt), et millised premium brändid laiemalt kõlama jäänud, ning kui peaksitegi ostma rehvi ainult tootja järgi, siis milline ülal toodud brändidest läheks Teie Saabi alla?
Sellest oleks mulle suur abi ja ma arvan, et kõigil huvitav lugeda.
Enda jaoks teen vahekokkuvõtte: usk premium rehvidesse on kadumas; samuti on huvitav info minu jaoks, et vaikse rehvi otsijad väldivad V mustrit; mis iganes valimit rehvide osas ei koostataks, kurikuulus Nangkang niikuinii kohe platsis :thumb:
Mainitud rehvid:
Continental
Bridgestone
Pirelli
Goodyear
Michelin
Mainimata:
Dunlop
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Kui kiiret ei ole, shoppaks natuke ringi ja otsiks peaaegu uued rehvid kasutatud rehvide hinnaga. Sõltumata tootjast. Paar nädalavahetust autofoorumites sisustatud. Kui leidub midagi sobivat, super. Kui ei, tasus proovida. Kui midagi paremat teha ei olnud. :beer:
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Jeebile ostsin talveks soovituse põhjal paduhiinakad, odavaimad saadaolevad. Sailun nimeks. 4 talve on nad mind edukalt teeninud. Kaevasid edukalt nii lumes kui mudas, pidasid edukalt nii jääl kui asfaldil. Ei näe põhjust kalliste nimede ostmiseks enam.
Pidamiselt parimad olnud siiani Continental SportContact ja Michelin PilotSport. Kuluvad mõlemad mehiselt. Näiteks oli Michelini mustrit 5mm ja sai euroopasse mindud, kus 4500km pärast tuli rehvid ära vahetada, kuna mägedes sõit oli riide välja kulutanud:) (225/45/17) Kulununa mõlemad rehvid käivad ikka korralikult all ringi. Isegi kuiva ilmaga.
Hiinakad on tehtud mingist kõvast sulamist. Ringi käivad ja pidamist pole, aga mustrit on pool alles peale 7 aastat (215/55/16)
Bridgestone on nii tutikast kui kulunud peast täiesti pidav. Sõitnud ca 60 000 km ja saab veel natuke sõita. (245/40/19)
Talvekatest oli täielik üllatus Hankook I Pike RS. Sellist pidamist pole veel näinud. Nokianid lendasid kohe tagumisteks. Hind oli ka ca 100EUR tk. (225/45/18)
Talvel täis saast Pirelli. Paksu lumega uisutasin sedasi kontrollimatult (vaikse hooga), et oleks avarii teinud. (225/45/18)
Goodyeari 500 ja extreme on heast küljest ennast näidanud ja mõistliku kuluga ka olnud (225/45/17) (215/55/16)
Hiinakad on tehtud mingist kõvast sulamist. Ringi käivad ja pidamist pole, aga mustrit on pool alles peale 7 aastat (215/55/16)
Bridgestone on nii tutikast kui kulunud peast täiesti pidav. Sõitnud ca 60 000 km ja saab veel natuke sõita. (245/40/19)
Talvekatest oli täielik üllatus Hankook I Pike RS. Sellist pidamist pole veel näinud. Nokianid lendasid kohe tagumisteks. Hind oli ka ca 100EUR tk. (225/45/18)
Talvel täis saast Pirelli. Paksu lumega uisutasin sedasi kontrollimatult (vaikse hooga), et oleks avarii teinud. (225/45/18)
Goodyeari 500 ja extreme on heast küljest ennast näidanud ja mõistliku kuluga ka olnud (225/45/17) (215/55/16)
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Parim kontakt ikka Contiga ja kuluvad kauem kui Goodyear.
Veel paremat kontakti tahad siis Toyo, hind ainult x2
Bridgestone- suht norm rehvid
Dunlop - suure kaarega mööda, ükski komplekt ei elanud mustri ärakulumiseni,
Goodyear- väiksed ja pehmed- kuluvad kiiresti.
Pirelli - talverehvid halvad.
Veel paremat kontakti tahad siis Toyo, hind ainult x2
Bridgestone- suht norm rehvid
Dunlop - suure kaarega mööda, ükski komplekt ei elanud mustri ärakulumiseni,
Goodyear- väiksed ja pehmed- kuluvad kiiresti.
Pirelli - talverehvid halvad.
__In Boost We Trust__
Kaks suve olnud all Barum 3HM XL 225/45 R17. Nüüd sõidab ühe suve veel ja siis utiili ilmselt. Sõidan keskeltläbi 15 kkm aastas suverehvidega.
Hind oli hiinakate ja nö Premiumi tootjate vahel ja seetöttu valituks osutusid. Midagi halba ei oska öelda. Ülemäära ei kulu ja pidamist tundub olevat.
Hind oli hiinakate ja nö Premiumi tootjate vahel ja seetöttu valituks osutusid. Midagi halba ei oska öelda. Ülemäära ei kulu ja pidamist tundub olevat.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Piktor sa mainid külgseinu. Nende koormusindeks on sul vale. Numbrid peaks ikka autotootja soovituse järgi olema :)
Minul pole probleeme, uutel esinduse autodel on see probleem, kes liiguvad välja GY-ga. Talvel Nokianiga probleeme polnud, ei kulumist ega puruks minemist.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
Proovin siin teemas minna oma valikus konkreetsemaks - aktiivsemad kolleegid - andke palun kriitikat.
Hetkel hüpoteetilisel sõelal on järgmised rehvimudelid:
Michelin Pilot Sport 4 ja Continental Sport Contact 6
Kas neid kahte rehvi on võimalik hetkeseisuga Eestis osta?
Hetkel hüpoteetilisel sõelal on järgmised rehvimudelid:
Michelin Pilot Sport 4 ja Continental Sport Contact 6
Kas neid kahte rehvi on võimalik hetkeseisuga Eestis osta?
Everything will be alright t o m o r r o w . . .