Tere. Saab 9-5 soetamis abi.

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
Jospa
Postitusi: 4
Liitunud: L Aug 12, 2017 19:32
Asukoht:
Auto:

#1

L Aug 12, 2017 21:02

Tere Saabi pere.
Surfasin mööda interneti ja loobusin ning mõtlesin et saab siit rohkem inffi.
Plaan soetada 9-5 2000+aastaga masin, 2.3t 184kw. Sõidan muidu 3.0v6 omegaga aga särtsu tahaks rohkem saada ning prooviks siis juba bena turboka koosluse äta. Olen teadlik et Saabid küllaltki turvalised. Kuid mõndadele küsimustele vastust pole saada. Enamus mu tuttavad laidavad Saabe, ok mulle veel ei meeldi Saabi armatuur aga inimene harjub kõigega.
Kas vastab tõele et saabil on õlitus probleemid? Kui nüüd soetada saab ja ls on seal 250-350 tuhat siis kas hakata kohe igasuguseid õli pumpasid, võttureid jne õlitamisega seonduvaid asju soetama?
Kas üldse tasub osta sellise ls-iga saabe, oleme ausad, vanust on neil palju ja sellest ka suur ls :)
Kuidas veermikuga lood on? A varuosasid leidub? Vectra veermiku juppide teed minna või polüretaan jupid/puksid!?
Kas kipub Saab 9-5 184kw või ~165kw ( mõlemad siis 2.3t) kallis lõbu ülalpidamise suhtes olema? Jätame kindlustused, kütusekulu jne välja, mõtlen selles suhtes just seda et Saab ei toodeta väga ja kas varuosade saamisega/leidmisega on probleeme?
Kas tasuk tänasel päeval soetada hoopis Saabi asemel mingi VAG grupi masin või võib ka veel tiksuda 3-4 Saabi peal?
Vabalt võin ka minna Omega 2.5DTI peale aga hingelt olen bensuka mees ja Saabi veider kuju, turvalisus ning.mitte nii suur rooste lembus kaalub nibin-nabin omega üle.
Heameelega soetaksin siit foorumist mõne musta värvi universaalo, manuaali ja soovituslikult stock seadmes ehk without remapinguta juhul kui ei ole korralikult tehtud :) suurem osa kasutamisest jääb ikka perega sõitmiseks.
Arvamused on teretulnud, auto24 foorumi moodi sõimamist ja maha tegemist ei viitsi kuulata. Auto soetamis vahemik 2500-4000 jevrot.
Lugupidamisega Jospa
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

L Aug 12, 2017 21:06

Õlipumpasid pole vaja vahetada, ikka mootor korraga. Õnneks on saabiantis alati korralik mootorite varu sees, nii, et sõit seisma ei jää.
Aga muidu auto nagu iga teine.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Jospa
Postitusi: 4
Liitunud: L Aug 12, 2017 19:32
Asukoht:
Auto:

#3

L Aug 12, 2017 21:12

Õlipumpasid pole vaja vahetada, ikka mootor korraga. Õnneks on saabiantis alati korralik mootorite varu sees, nii, et sõit seisma ei jää.
Aga muidu auto nagu iga teine.

Palji see terve mootor plekib? Saan aru et kõike pole vaja soetada va. puhastatud riistvara ise?
Jospa
Postitusi: 4
Liitunud: L Aug 12, 2017 19:32
Asukoht:
Auto:

#4

L Aug 12, 2017 21:16

Vaatasin seal saabianti e-poes olevaid kaupasid ja tundub et odavamad hinnad kui omega v6 mootorile
vvs
Pealik
Postitusi: 4251
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#5

L Aug 12, 2017 22:25

Ainuke Saabi häda on see, et sellel automargil on kõik paigas - On aru saada, et see auto on loodud inimesele, kes hindab turvalisust, mugavust, kvaliteeti, isikupära, emotsioone. Saabil on kõik need omadused olemas!

Sõidan juba teise Saabiga oma elus ja ka kolmas tuleb Saab, 100% :cool:

Soovitan vaid Aero versioone :gun:


Hoiatus: peale esimest kokkupuudet on enamjaolt kindel, et järgmine pereliige saab olema Saab :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#6

L Aug 12, 2017 23:21

Mina sõidan neljanda Saabiga, tegelikult neljanda ja kolmandaga, kuna eelmine jäi ka alles. Nagu vvs ütles, soovitan ka pigem Aerot. Soovitaksin osta 2004 ja sealt edasi 9-5, selle kohta leiad kirjandust kindlasti veebist. Minu omal tuleb kohe 390K ette.
www.madalvee.com
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#7

P Aug 13, 2017 4:13

Tonnari plokk vist oleks mõtekam juba panna kui mootori vahetuseks läheb :)
Jospa
Postitusi: 4
Liitunud: L Aug 12, 2017 19:32
Asukoht:
Auto:

#8

P Aug 13, 2017 8:39

Tonnari plokk vist oleks mõtekam juba panna kui mootori vahetuseks läheb :)

Aga kui reaalne on et enamus 200 00-300 00 ls-ga isendid tahavad kindlasti moto puhastust vms? Kahtlen et see Saab nüüd nii kehvake on. Klapikambrikaane eemaldus annaks vist päris hea ülevaate. Kuidas üldse nende kkk kõverdumistega on!? Saabil olev GM 3.0V6 on ka plastik kkk või alumiiniumist?
tarmiit
Saabiklubi liige
Postitusi: 392
Liitunud: K Juul 28, 2004 23:45
Asukoht:
Auto:

#9

P Aug 13, 2017 15:11

Reaalne on see,et siin hooldustes(teatud kohtades) sellise läbisõiduga masinad on reeglina need protseduurid läbinud(õlivõttur,karterituulutused,mootori õlivahetus intervalliga max 10tkm.jne.)Loomulikult on ka erandeid,aga sisse toodud masinad väljalaskeaastaga 2000- ja läbisõiduga 127tkm.kus mootori õli on tavotistund,sellega hakkad vaeva nägema!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Vasta