1. leht 1-st

Uus sõidukite tehnonõuete määrus nr 42

Postitatud: E Aug 26, 2019 16:48
Postitas 9-5LPT

Re: Uus sõidukite tehnonõuete määrus nr 42

Postitatud: E Aug 26, 2019 19:08
Postitas sigaelmar
Sa mõtled mootori vahetuse juttu?
Seda seal ka otseselt kirjas ei olnud aga EURO6 ja hullematel diislitel hakatakse OBD ga DPFi olenasolu kontrollima läbi mingite veakoodide olenasolu.

Re: Uus sõidukite tehnonõuete määrus nr 42

Postitatud: E Aug 26, 2019 20:18
Postitas 9-5LPT
Rehvimõõdud pigem, paaritute tulede arv etc..

Re: Uus sõidukite tehnonõuete määrus nr 42

Postitatud: E Aug 26, 2019 22:09
Postitas ivomets
Peale seda on kohe mõtlemist, et mis autot , mis mootoriga ehitama hakata!
üks v12 mootor jäi ükspäev lammaris silma ......

Re: Uus sõidukite tehnonõuete määrus nr 42

Postitatud: T Aug 27, 2019 8:02
Postitas Cyber
Ma ka vaatsin, et huvitav, kui kiiresti neid v8-ga Trabante nüüd liikvele tuleb..:)

Re: Uus sõidukite tehnonõuete määrus nr 42

Postitatud: T Aug 27, 2019 8:35
Postitas Pootsman
"Sõidukile asendusmootori paigaldamisel on oluline jälgida, et uue asendusmootori massi tõttu ei ületataks lubatud teljekoormuseid."

EDIT: " Maanteeameti praktikas, ei pea vahetusmootor vastama heitmeklassilt ja müramääralt sõidukile algselt paigaldatud mootorile või esmaregistreerimise hetkel kehtinud piirmäärale."

:mrgreen: seda punkti saaks ilmselt kuidagi ära kasutada DPF-i eemaldamisel. Nt Audi EURO5 mootori CDYA 176kw 3.0TDi asemele "paigaldad" Euro4 BKM 165KW, mis on ilma filtrita