Millist suverehvi kasutad/soovitad/ei soovita?
Tere,
kuna kaugel pole aeg kus peab hakkama suverehvidele mõtlema ja endal vaja uus jooks osta, siis küsiks teiste kogemust. Mis firma rehvidega ise sõidate ja kas rahul või ei soovitaks seda kellelegi? Endale on miskipärast silma jäänud Barum BRAVURIS 5 HM, kuigi pole kunagi varem Barumi rehvidega kokku puutunud. Mõõduks saab 225/40/18.
kuna kaugel pole aeg kus peab hakkama suverehvidele mõtlema ja endal vaja uus jooks osta, siis küsiks teiste kogemust. Mis firma rehvidega ise sõidate ja kas rahul või ei soovitaks seda kellelegi? Endale on miskipärast silma jäänud Barum BRAVURIS 5 HM, kuigi pole kunagi varem Barumi rehvidega kokku puutunud. Mõõduks saab 225/40/18.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Suvel 235/30R20 on GoodYear ja pikkadeks sõitudeks kui midagi ka bagaaznikusse läheb siis 235/45R17 Conti, R20 Conti hind oli tunduvalt suurem kui GY
Kuigi GoodYear on madalam, aga tundub pehmemalt ja müra natuke vähem nendest. - GY kuluvad rutem kui Conti.
R20 GY-ga kuival aasfaldil võib foorilt gaasi põhja vajutada TCS ei hakka põlema(300hp@430
Nm), see tuleb ikka diameetrist, kiirendus peale starti halvem kui R17-ga
Kui sõidad väga väga rahulikult võid ka hiinakaid proovida.
Kuigi GoodYear on madalam, aga tundub pehmemalt ja müra natuke vähem nendest. - GY kuluvad rutem kui Conti.
R20 GY-ga kuival aasfaldil võib foorilt gaasi põhja vajutada TCS ei hakka põlema(300hp@430
Nm), see tuleb ikka diameetrist, kiirendus peale starti halvem kui R17-ga
Kui sõidad väga väga rahulikult võid ka hiinakaid proovida.
__In Boost We Trust__
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Olen proovinud järgnevaid: Nexen, Pirelli, Bridgestone, GY, Barum, Sava, Sunfull, Yokohama, Hankook, Nankang, Cordiant
Minu uue hooaja valik on ilmselt Nexen või Nankang. Vaatan hinna järgi. Nexen on okei, sesmõttes, et hind on väga hea ja müra on ka vähe. Pirelli eirab neid eelnevaid asju. Bridgestone on sama nagu pirelli. GY Kallis, hea pidamisega ja kulub kiiresti, natuke liiga kiiresti. Barum on väga okei igatpidi. Sava on odav GY. Sunfull... See on nii haige rehv, et ma ei oska midagi öelda kohe... üle 100 tõstab nagu auto padja peale Yokohama on ikka veel kallis ja jama. Hankook oli hea, aga pidamine vihmaga väga veider... Muidu auto võttis vähe kütust nendega ja müra oli ka vähe. Nankang uuuuhh, Kõik suvekad vist neil ära proovinud. väga meeldiv on NS-20 vihmaga. Cordiant, muidu väga hea, aga müra veits palju.
Minu uue hooaja valik on ilmselt Nexen või Nankang. Vaatan hinna järgi. Nexen on okei, sesmõttes, et hind on väga hea ja müra on ka vähe. Pirelli eirab neid eelnevaid asju. Bridgestone on sama nagu pirelli. GY Kallis, hea pidamisega ja kulub kiiresti, natuke liiga kiiresti. Barum on väga okei igatpidi. Sava on odav GY. Sunfull... See on nii haige rehv, et ma ei oska midagi öelda kohe... üle 100 tõstab nagu auto padja peale Yokohama on ikka veel kallis ja jama. Hankook oli hea, aga pidamine vihmaga väga veider... Muidu auto võttis vähe kütust nendega ja müra oli ka vähe. Nankang uuuuhh, Kõik suvekad vist neil ära proovinud. väga meeldiv on NS-20 vihmaga. Cordiant, muidu väga hea, aga müra veits palju.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Keegi DUNLOP Sport Maxx RT2 on kasutanud?
Kaks suve järjest sai sõidetud terve euroopa läbi sellise rehviga (+5 kraadi kuni +34): Falken ZIEX ZE310 EcoRun
Pidamine kuivas ja lausvihmas väga OK. Vaiksem rehv oleks abiks aga müra sõltub teekattest ja heliisolatsioonist väga palju.
Kaks suve järjest sai sõidetud terve euroopa läbi sellise rehviga (+5 kraadi kuni +34): Falken ZIEX ZE310 EcoRun
Pidamine kuivas ja lausvihmas väga OK. Vaiksem rehv oleks abiks aga müra sõltub teekattest ja heliisolatsioonist väga palju.
Tänud kaasamõtlejatele!
Eks ilmselt ongi kahte liini arvamusi: kas nö premium rehv et kindlapeale minna või siis pigem odav rehv aga vahetada peale ühte-kahte hooaega. See esimene kõige magusam kiht peaks ka odavamatel rehvidel Eesti oludes väga piisav olema.
Conti PremiumContactiga endal positiivne kogemus. Euroopa kiirteedel kulus siiski kuidagi ruttu kuigi kiirusklass oli rehvil vastav.
Mingid Daytoni rehvid olid suht õudsad just lärmi mõttes. Isegi ühes remondikohas oldi kindlad et rattalaager on läbi kuigi rehv tegi seda häält
Eelmisel suvel said võetud Sava UHP 2 ja pole neile midagi tegelikult ette heita.
Talverehviks olen tihti valinud Gislavedi, nende suverehv Ultra Speed 2 ka selline tabeli keskmik hinna osas, muidu Continentali tütarfirma.
Eks ilmselt ongi kahte liini arvamusi: kas nö premium rehv et kindlapeale minna või siis pigem odav rehv aga vahetada peale ühte-kahte hooaega. See esimene kõige magusam kiht peaks ka odavamatel rehvidel Eesti oludes väga piisav olema.
Conti PremiumContactiga endal positiivne kogemus. Euroopa kiirteedel kulus siiski kuidagi ruttu kuigi kiirusklass oli rehvil vastav.
Mingid Daytoni rehvid olid suht õudsad just lärmi mõttes. Isegi ühes remondikohas oldi kindlad et rattalaager on läbi kuigi rehv tegi seda häält
Eelmisel suvel said võetud Sava UHP 2 ja pole neile midagi tegelikult ette heita.
Talverehviks olen tihti valinud Gislavedi, nende suverehv Ultra Speed 2 ka selline tabeli keskmik hinna osas, muidu Continentali tütarfirma.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
1,5 hooaega enam vähem aga sõitsin 2 lõpuni. Aga need rehvid said ikka valu ka. Praegu üritan Nangangi talve omasid juba 2 hooaega siledaks saada- ei õnnestu Talvel olid kehvad juba uuena ja teist talve sõita ei tahtnud nendega.
Hea pidamisega rehv kulubki ruttu. Mitut head asja korraga ei saa
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: P Okt 08, 2017 16:59
- Asukoht: Läänemaa/Tallinn
- Auto: Saab 9-3 LPT MY99
Olen arvamusel, et igapäevasõidukil, mis väga palju njuutonmeetreid rattast teele kandma ei pea ja juhi sõidustiil agressiivne ei ole, sobib suveks täiesti keskpärane odavama otsa rehv. Uue rehvi puhul ei ole vahet, kuid hiljem on oluline hoida mustrisügavus piisav, et ka lausvihmas vesi rehvi ja tee vahelt ära saaks. Nii-öelda selle suverehvi pealt kokku hoitud raha kannaksin talverehvide fondi, kuna talverehvi ja talverehvi vahe on palju tuntavam.
Nii see ongi , et rahuliku söidustiili puhul on rehvi pidamisomadus ja kuluvuskestvus teisejärguline. Kuid mis möte on siis uhkelt kirjutada - mina ja minu Aero. See Aero ei ole söiduomadustelt enam Aero vääriline kui mingid PingPongid vöi MaaPurjed 16" velgedele on paigaldatud. Sama hästi vöib SAABi asemele Citroen C1 osta ja vähemalt poole väiksema kütusekuluga tasatasa punktist A punkti B liigelda.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Su jutus on iva Ma ei tea võrdlusena kaua kestavad hea brändi hästi pidavad rehvid. Nende eest küsitakse poole rohkem raha. Odava rehvi puhul kestab ta võibolla isegi 4 hooaega aga mingit pidamist ka ei ole. Või ostad igal aastal tutikad hästi pidavad odavad. Kas kallid kestavad poole kauem?I-Vaari kirjutas: ↑T Veebr 11, 2020 14:47Nii see ongi , et rahuliku söidustiili puhul on rehvi pidamisomadus ja kuluvuskestvus teisejärguline. Kuid mis möte on siis uhkelt kirjutada - mina ja minu Aero. See Aero ei ole söiduomadustelt enam Aero vääriline kui mingid PingPongid vöi MaaPurjed 16" velgedele on paigaldatud. Sama hästi vöib SAABi asemele Citroen C1 osta ja vähemalt poole väiksema kütusekuluga tasatasa punktist A punkti B liigelda.
Minu isiklik kogemus suve Continentalidega on negatiivne.
Omalt poolt lisaks sellise tõsiasja, et olen sõitnud neli hooaega(kevad-sügis) KING MEILER SUMMER TACT 235/45/17 prottidega. Alla läksid tutikatena. Kusjuures ei harrasta aeglast sõitu. Midagi halba ei tahaks küll öelda. Palju loeb ka läbisõit. Ise olen ainult autoga liikleja. Heast küljest mainiks veel UNIROYALit ja DUNLOPi(jutt käib ikka suverehvidest).
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Kunagi kui nangkang tuli oli see odav kuid tänaseks on juba kerkinud hind sellisele tasemele, et pole raatsinud osta.
Ostsin kunagi talveks ka testivõitjad, tegin tripi põhja 4kkm nii ja naa. Tagasi Eestis kus talve polnud panin teised veljed saksa lamelliga kuna 700eur rehvidest hakkas kahju. Kui talv meile saabus sõitsin saksa lamelliga ära. Järgmisel talvel ostsin kõige odavamad lamellid ja nende peale ka jäänud, põhjas ka korduvalt teinud sama trippi, kõik kõrvade vahel kinni.
Suveks pikki soontega muster ja talveks klots, muretut lendu!
Pakkuda 6mm pluss mustriga Nokian suvekad 225/45 R17
Ja sama väärilised conti suvekad 205/55 R16
Ostsin kunagi talveks ka testivõitjad, tegin tripi põhja 4kkm nii ja naa. Tagasi Eestis kus talve polnud panin teised veljed saksa lamelliga kuna 700eur rehvidest hakkas kahju. Kui talv meile saabus sõitsin saksa lamelliga ära. Järgmisel talvel ostsin kõige odavamad lamellid ja nende peale ka jäänud, põhjas ka korduvalt teinud sama trippi, kõik kõrvade vahel kinni.
Suveks pikki soontega muster ja talveks klots, muretut lendu!
Pakkuda 6mm pluss mustriga Nokian suvekad 225/45 R17
Ja sama väärilised conti suvekad 205/55 R16
Fundamentaalne, kas panustada hooaeg-kaks vana premium rehvi peale või osta ikkagi uued. Uuena, Nankang NS-2R. Ka 18" mõõdus veel võimalik hea õnne korral hankida ~70..75 €/tk, koos käibega (nt 1a.ee). Soojalt on pidamist rohkem kui hing unistada võiks, ka 16" juures. 80 pealt 3. käiguga 600+ Nm järgi lõi, siis veel +12 kraadi juures ratast ringi ei tõmmanud. +5 juures aga loomulikult ka 3. käiguga ratas ringi. Taolise rehvi kohta pidamine ka lausvihmas väga mõistlik. Vesiliugu ülemäära pelgama ei pidanud.
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
- Asukoht: Tallinn
- Auto:
Ma kaaperdaks natuke teemat ja küsiks millest alustada, et leida kõige vaiksemat suverehvi üldse? Kui tootja ja mudel on sama, kas 225/45/17 võiks olla vaiksem kui 225/40/18? Aga sama 225/45/17 vs 225/50/18? Või otsida hoopis kitsamaid? Mul nimelt kaks setti velgi suveks olemas: 17 ja 18 tollised, ja ühele neist tuleks nüüd tutikad rehvid peale osta. Ei aja taga max pidamist, kruiisin sujuvalt ja kuulan transistorit. Kulumine ka väga ei huvita, mul siiani läinud rehvid enne plastikuks kui mustri miinimum kätte jõuab.
Körgema küljega rehv on vaiksem üldjuhul. Kuid 18" rehviga on ehk XL klassi rehv velgede tervishoiu koha pealt parem kui körgus % 40 vöi 35. Müra tekitab Eestimaa maanteede pindamistehnoloogia (asfaltmass+bituumen+killustik) , mujal pöhjamaades teepinna kulumine(peenem fraksioon kulub rataste veeremise kohalt suurema kiviaine vahelt ära). Targem vist rattakoobaste ümber ja uste sisse mürasummutusmatte lisaks paigaldada kui vaiksemat söidukit soovid. "Premium" rehvi ja "odava" rehvi erinevust alati ei märkagi kui ringrajal vöi kiirtteel ei kihuta. Ka sama "premium" toote rehvid vöivad olla erinevas hinnas söltuvalt nende söiduomadustest. 235/40R18 "premium" vöib olla hinnaga 100 eur/tk , ( nt Toyo Proxes Sport 110 eur/tk aga Toyo Proxes R888R 180 eur/tk)
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
puhtalt tootja põhjal rehvide hindamine ei ole ühene. Mul käisid kunagi nt Kadett GSi all kahed Barumid: 1gen Brilliantised kulusid minu kui toonase tudengi meelehärmiks 15Mm-ga ära, samas 2gen Bravurised ei tahtnud kuidagi otsa saada. Plaanisin need tuttava käes E36 cupil kuuma saanud (ja näritud ühe servaga) rehvid eelmise Barumi kogemuses kiirelt ära kulutada, aga no ei läinud nii
aga ka ma hakkasin siinse teema peale suverehvi valima. Naguke review-de lugemist ja hindade vaatlemist ning tundub, et Goodyear Eagle F1 sai rehvina paika. Reviewd pigem kiidavad, mõistlik hind (225/45/17 on ca 80eur) ja kuna lähevad mul esialgu alla 9-5-st täpsema rooliga ooplile, siis muuhulgas kiidetav handling (mida odavamate rehvide puhul kiitma ei kiputa) on oluline, laidetav lärmakus aga teisejärguline
ma pole enne selle peale mõelnud, aga kas praegu suverehvi valimine on hea, kuna ilmselt on suverehvi hinnad madalseisus ja kui tootmiskuupäeva taga ei aja, tasuks ära osta? St varsti ilmselt märksõnad "hooaeg" ja "uus mudel", mis hindu ülespoole kangutavad?
aga ka ma hakkasin siinse teema peale suverehvi valima. Naguke review-de lugemist ja hindade vaatlemist ning tundub, et Goodyear Eagle F1 sai rehvina paika. Reviewd pigem kiidavad, mõistlik hind (225/45/17 on ca 80eur) ja kuna lähevad mul esialgu alla 9-5-st täpsema rooliga ooplile, siis muuhulgas kiidetav handling (mida odavamate rehvide puhul kiitma ei kiputa) on oluline, laidetav lärmakus aga teisejärguline
ma pole enne selle peale mõelnud, aga kas praegu suverehvi valimine on hea, kuna ilmselt on suverehvi hinnad madalseisus ja kui tootmiskuupäeva taga ei aja, tasuks ära osta? St varsti ilmselt märksõnad "hooaeg" ja "uus mudel", mis hindu ülespoole kangutavad?
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas