1. leht 1-st

Challenge between diesel and petrol heads 2020

Postitatud: L Juun 06, 2020 8:29
Postitas Myke
Võiks testida nii diisel kui bensiinimasinaid.


Saabide puhul võiks proovida kiirust alates 100 km/h :drive:

ja kuskil nt lennuväljal.

Sõitudes võiks osaleda nii stock kui tuunitud masinad.

Mõtteid :?

Re: Challenge between diesel and petrol heads 2020

Postitatud: L Juun 06, 2020 10:34
Postitas Kunn
Kuna lennuliiklus on suhteliselt hõre, siis soovitaks Tallinna lennevälja või üle lahe Vantaal ;)

Re: Challenge between diesel and petrol heads 2020

Postitatud: L Juun 06, 2020 10:55
Postitas Ron24
Mõte vägev. Tasub uurida Raadi võimalusi

Re: Challenge between diesel and petrol heads 2020

Postitatud: L Juun 06, 2020 11:05
Postitas 9-5LPT
Võiksite kõigepealt uurida mis kadalipu läbi peab tegema, et sellist üritust legaalselt korraldada ja mis kulud sellega kaasnevad, lihtsam on huvilistele üks privaatne viber/whatsapp vestlusaken teha ja omavahel mõni asukoht kokku leppida ja asju arutada seal.

Re: Challenge between diesel and petrol heads 2020

Postitatud: L Juun 06, 2020 11:12
Postitas vmaster
On ju tulemas OMC

Re: Challenge between diesel and petrol heads 2020

Postitatud: L Juun 06, 2020 11:19
Postitas wilddog
vmaster kirjutas:
L Juun 06, 2020 11:12
On ju tulemas OMC
OMCl mõõdetakse lõppkiirust. "Tänava" SAABid saavad 201-225. Nad võiksid autodel logida kogu kiirendust, oleks huvitav teada, kellel on näiteks kiireim 80-160.

Re: Challenge between diesel and petrol heads 2020

Postitatud: L Juun 06, 2020 11:23
Postitas vmaster
wilddog kirjutas:
L Juun 06, 2020 11:19
vmaster kirjutas:
L Juun 06, 2020 11:12
On ju tulemas OMC
OMCl mõõdetakse lõppkiirust. Tänava saabid saavad 201-225. Nad võiksid autodel logida kogu kiirendust, oleks huvitav teada, kellel on näiteks kiireim 80-160.
Seda oleks tõesti huvitav teada saada.
Kas Raadi lennuvälja seisukord kannataks üldse taolist üritust korraldada?

Re: Challenge between diesel and petrol heads 2020

Postitatud: L Juun 06, 2020 11:55
Postitas Myke
Raadi lennuväli on suhteliselt kaetud saepuruhunnikutega , mis on küll turvaline pidurite puudumisel !!!

Re: Challenge between diesel and petrol heads 2020

Postitatud: P Juun 07, 2020 10:02
Postitas Marko647
Teeks meeleldi väikse proovi 💪

Re: Challenge between diesel and petrol heads 2020

Postitatud: P Juun 07, 2020 12:53
Postitas ill
Lähete Rutjale, vaatate, et kedagi pole ja teete ära. Kui keegi katki läheb, siis kuskile kaebama ei lähe.

Re: Challenge between diesel and petrol heads 2020

Postitatud: P Juun 07, 2020 15:12
Postitas ivomets
Arvan, et tuleks Haapsalu omadega rääkida, need kes seal rallisid korraldanud, nad teavad kuidas seda seal kasutada saab ja mis tingimustel. Igaljuhul tundus, et mõni aeg tagsi see keeruline polnud.

Re: Challenge between diesel and petrol heads 2020

Postitatud: P Juun 07, 2020 16:29
Postitas Ron24
Kiltsi lennuväli on Kaitseliidu Lääne maleva hallata. Tuleb alustuseks saata mail laane@kaitseliit.ee ja sealt saab täpse info.

Re: Challenge between diesel and petrol heads 2020

Postitatud: P Juun 07, 2020 23:34
Postitas kasparius
wilddog kirjutas:
L Juun 06, 2020 11:19
vmaster kirjutas:
L Juun 06, 2020 11:12
On ju tulemas OMC
OMCl mõõdetakse lõppkiirust. "Tänava" SAABid saavad 201-225. Nad võiksid autodel logida kogu kiirendust, oleks huvitav teada, kellel on näiteks kiireim 80-160.
Selle kôige jaoks on olemas seadmed mis kinnituvad kasvôi auto armatuurile ja tànapàevased nutiseadmed pakuvad isegi ülimat tàpsust.
Olen teadlik, mida mu masin suudab.

Mis on OP eesmàrk? Kogunemine lennuvàljal?

Re: Challenge between diesel and petrol heads 2020

Postitatud: E Juun 08, 2020 13:05
Postitas wilddog
kasparius kirjutas:
P Juun 07, 2020 23:34
wilddog kirjutas:
L Juun 06, 2020 11:19
vmaster kirjutas:
L Juun 06, 2020 11:12
On ju tulemas OMC
OMCl mõõdetakse lõppkiirust. "Tänava" SAABid saavad 201-225. Nad võiksid autodel logida kogu kiirendust, oleks huvitav teada, kellel on näiteks kiireim 80-160.
Selle kôige jaoks on olemas seadmed mis kinnituvad kasvôi auto armatuurile ja tànapàevased nutiseadmed pakuvad isegi ülimat tàpsust.
Olen teadlik, mida mu masin suudab.

Mis on OP eesmàrk? Kogunemine lennuvàljal?
Igaüks võib nurgas teha mis tahab, mõõteseadmeid tõesti igasse auku. Minu teema oli lihtsalt see, et OMC-l peaks laskma laivis suurtele eraanidele rohkem infot. Hetkel rohkem seal ei ole kui kommentaatori pressitud jutt ja oodata siis lõpu numbrit. Hetkekiirus, G, 0-60, 0-100, 0-200, 50-100, 80-120 jne. Pidurduse G ja siis aeglustuse kohta ka info, näiteks. Millise lataka näiteks vari annab, jne?

Re: Challenge between diesel and petrol heads 2020

Postitatud: E Juun 08, 2020 13:20
Postitas kasparius
wilddog kirjutas:
E Juun 08, 2020 13:05
kasparius kirjutas:
P Juun 07, 2020 23:34
wilddog kirjutas:
L Juun 06, 2020 11:19
vmaster kirjutas:
L Juun 06, 2020 11:12
On ju tulemas OMC
OMCl mõõdetakse lõppkiirust. "Tänava" SAABid saavad 201-225. Nad võiksid autodel logida kogu kiirendust, oleks huvitav teada, kellel on näiteks kiireim 80-160.
Selle kôige jaoks on olemas seadmed mis kinnituvad kasvôi auto armatuurile ja tànapàevased nutiseadmed pakuvad isegi ülimat tàpsust.
Olen teadlik, mida mu masin suudab.

Mis on OP eesmàrk? Kogunemine lennuvàljal?
Igaüks võib nurgas teha mis tahab, mõõteseadmeid tõesti igasse auku. Minu teema oli lihtsalt see, et OMC-l peaks laskma laivis suurtele eraanidele rohkem infot. Hetkel rohkem seal ei ole kui kommentaatori pressitud jutt ja oodata siis lõpu numbrit. Hetkekiirus, G, 0-60, 0-100, 0-200, 50-100, 80-120 jne. Pidurduse G ja siis aeglustuse kohta ka info, näiteks. Millise lataka näiteks vari annab, jne?
Good one!
Kiire autoga ei saa gaasiklappi avada enne kolmanda kâigu lôppu. Seega muutub kôik nimetatid data ebaoluliseks.
Uuesti tagasi:
Kas postitaja soovib saabidejauri rajal ja veenduda kui aeglased saabid on,vôi tekkis sõbraga vaidlus, et TT. Diisel on kiirem kui bensu T.
Lôppsôna: auto vôimsuse mààrab 100- ( lôpp)
Vot see nàitab mida Saab