Külm teeb autole liiga
Nu onn alles pakane väljas. Täna hommikul keeldus antenn sisseminemast, tagaakna kojamees ei liigu (vast mootor külmunud) ja külmalt autot käima pannes teeb mootor kohe ikke koledaid hääle. Ja peale selle on kütuse külu tõusnud sinna 12 l kanti.
Kuidas teistega lood on?
Kuidas teistega lood on?
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Mul seisab auto täpselt tuule koridoris. ise nuputatud temp. andur näitab, et täna öösel oli max temp. -33C(loe: koos tuulega). See kahjuks ainuke koht kuhu ma auto saaks panna.
Auto käivitades teeb traktori häält ning esimesed 10km on nagu subaru imprezaga. Kõik koliseb ning kapoti all on boxer mootor:D.
Siis kui auto läheb soojaks on kõik endine. Aitab ka see, et ma ei kraabi jääd, vaid lasen autol seda sulatada. See säästab pisut kojamehi. Algul uksed ei käi lahti SID ei näita midagi, rool on nagu vibraator jne:D
Auto käivitades teeb traktori häält ning esimesed 10km on nagu subaru imprezaga. Kõik koliseb ning kapoti all on boxer mootor:D.
Siis kui auto läheb soojaks on kõik endine. Aitab ka see, et ma ei kraabi jääd, vaid lasen autol seda sulatada. See säästab pisut kojamehi. Algul uksed ei käi lahti SID ei näita midagi, rool on nagu vibraator jne:D
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 123
- Liitunud: T Mär 29, 2005 14:47
- Asukoht:
- Auto:
Garaazis seisavad kenasti. Eile linnapeal ringi sõites pidi teine lahtiste ustega seisma, aga selle põhjus peitub pühapäeval autole tehtud põhjalikus pesupäevas. Kõik muu töötab kui kellavärk.
Täna hommikul oli kohe eriline pakane, auto käivitus korralikult, kuid paari sekundi pärast suri välja. pean vist mingi kütusevedeldaja sisse panema.
Ja noh külma mootoriga on hea sõita, rool on kange, august läbi sõites kõik kriuksub.
mootori soojenedes on j2lle hea s6ita :drive:
Ja noh külma mootoriga on hea sõita, rool on kange, august läbi sõites kõik kriuksub.
mootori soojenedes on j2lle hea s6ita :drive:
Algselt postitas: oicu
Täna hommikul oli kohe eriline pakane, auto käivitus korralikult, kuid paari sekundi pärast suri välja. pean vist mingi kütusevedeldaja sisse panema.
Ja noh külma mootoriga on hea sõita, rool on kange, august läbi sõites kõik kriuksub.
mootori soojenedes on j2lle hea s6ita :drive:
Soovitan soojalt mitte külma mootoriga pressima hakkata. Võib kalliks maksma minna.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mootor käivitub ilma mingisugusegi koleda hääleta. Isegi kui plokisoojendus pole taga. Usun et viimase aja investeeringud on selles "süüdi". Rool kange ei ole, vedrustus ei ole samuti kangem, koliseb samapalju kui plusskraadide puhul. Täna hommikul olid ehk automaatkasti esimesed käiguvahetused veidi uimasemad. Antenn kahjuks ei sõida lõpuni sisse. Klaasipesuvedelikuga on ka mingi probleem, vett hakkab tulema alles peale väga pikka sõitu. Lasnamäe kraavis olevast diost sain ilmselt võltsklaasipesuvedelikku, peale auto jahtumist mõne miinuskraadise õhutemperatuurini, ei tulnud düüsidest tilkagi välja (parempoolne düüs keeldub pritsima isegi peale 40kraadise kontsentraadiga turgutamist).
Täna hommikul, samuti nagu ka eile. Käivitus oli raskem kui suvisel ajal kuid teisest starteri pöördest tõmbas end käima ning akende sulatust alga. Vett sai ka vabalt peale tõmmatud, et jääd kiiremini ära sulatada. :head:
Iga ratas veab and then some!
Hommikul näitas Veskimöldres -22´C
Laksust käis,paar minti soojenemist,et kastiõli ringi peale teeks ja töö poole jugama. 2km pärast pidi juba salongis tempi maha keerama ja istmesoojendus on klass omaette.Suure mootori võlud:thumb:
Akende sulatamiseks on olemas jube hea vahend Liqui Molyl.Pritsid peale ja jää sulab mühinal.Toimib ka -25`C,ise ära proovitud.Maksab 55.- ja Troostis letikaup:headbang:
Baierlane on parim talveauto ja Cyber ära üritagi redigeerida seda lauset:poke:
Laksust käis,paar minti soojenemist,et kastiõli ringi peale teeks ja töö poole jugama. 2km pärast pidi juba salongis tempi maha keerama ja istmesoojendus on klass omaette.Suure mootori võlud:thumb:
Akende sulatamiseks on olemas jube hea vahend Liqui Molyl.Pritsid peale ja jää sulab mühinal.Toimib ka -25`C,ise ära proovitud.Maksab 55.- ja Troostis letikaup:headbang:
Baierlane on parim talveauto ja Cyber ära üritagi redigeerida seda lauset:poke:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Nagiseb ainult, SID ujub algul ühelt teatelt teisele. antenn vunkab ilusti, käivitades on korraks nagu traktor, a see kaob kiiresti.
Aga selline küsimus, et tänaseni käivitus poole pöörde pealt. Täna hommikul läks suts sekund kauem. Kuidas akul see laadimine on. Kui ikka mootori soojaks lasen käia/sõidan. Kas siis sama aeg taastab ka käivitamiseks kulunud voolu? Või peaksin ikka natuke rohkem sõitma. Et muidu külma jätkudes päev päeva järel läheb iga hommikuga käivitamine raskemaks?
Aga selline küsimus, et tänaseni käivitus poole pöörde pealt. Täna hommikul läks suts sekund kauem. Kuidas akul see laadimine on. Kui ikka mootori soojaks lasen käia/sõidan. Kas siis sama aeg taastab ka käivitamiseks kulunud voolu? Või peaksin ikka natuke rohkem sõitma. Et muidu külma jätkudes päev päeva järel läheb iga hommikuga käivitamine raskemaks?
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Algselt postitas: iisak
Baierlane on parim talveauto ja Cyber ära üritagi redigeerida seda lauset:poke:
Hästi hooldatud ning heas korras peab olema. Olgu ta siis Baierlane, Rootslane. Peaasi, et Itaalane ei oleks :wise:
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: IFF
Olgu ta siis Baierlane, Rootslane. Peaasi, et Itaalane ei oleks
See kuradi rootslane on sel talvel juba kahel korral esiuksi keeldunud avamast. Põhjamaade autol ei tohiks ikka nii lolli viga olla, et ukse lukumehhanism labasel kombel ära külmub.
Aga käima läks suht-vaevaliselt. Sõites häiris algul vaid aeglane kast. Mingeid naginaid-kolinaid küll polnd.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Sid uimane, esiots meeletult kääksub, esiklaas ei taha puhtaks minna soojendusest. ei tule piisavalt sooja õhku süsteemist. Viga juba aiman. Üldse mootori temp kõigub palju. uksed töötavad ilusti :P
Hämmastab mind see, kui ilusti man kastiga käigud nii külmaga lülituvad.
Hämmastab mind see, kui ilusti man kastiga käigud nii külmaga lülituvad.
Sent from my Monte Carlo using B236
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
on ka väga õnnelikke inimesi, näiteks kristi, kelle 900 ng, läks väga kylmal valgamaal kohe kenasti käima!
ja tunneb täiega rõõmu saabi yle!
ja tunneb täiega rõõmu saabi yle!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No minu oma eile enam ei käivitunud... Süüdlaseks mina ise, kes õigel ajal akut ei laadinud. Erilist sõitmist ka pole, et asi end sõites turgutaks pisut..:) Eelmisel korral vedas -15-ga veel ringi mootori, eile enam ei jõudnud. Samas on see aku ikka üsna vana ka, vast mingi 5-6 aastat juba.
Ega ma kellelegi oma akulaadijat pole laenanud? Oma ei suutnud leida...
Iisak, ei leia põhjust redigeerida. Niisama norin, et mille järgi võtta, kas selle järgi, kui kiiresti soojaks läheb või selle järgi, kuidas lumehanges mütata on..;) Kõik on definitsiooni küsimus..:D
Ega ma kellelegi oma akulaadijat pole laenanud? Oma ei suutnud leida...
Iisak, ei leia põhjust redigeerida. Niisama norin, et mille järgi võtta, kas selle järgi, kui kiiresti soojaks läheb või selle järgi, kuidas lumehanges mütata on..;) Kõik on definitsiooni küsimus..:D
Raske vaevaga peale pikka turtsumist vedas käima, ilmselt on süsteemis mingi kala. Suured tänud ka morrisele, ilma temalt ostetud uue akuta poleks lootustki olnud.
See eest kui juba käis, polnud midagi häda, ka käigud käisid normaalselt. Mingil müstilisel kombel on hakanud ka uksed peale avamist kenast kinni jääma.
See eest kui juba käis, polnud midagi häda, ka käigud käisid normaalselt. Mingil müstilisel kombel on hakanud ka uksed peale avamist kenast kinni jääma.
Minul siis käivitus ka -28 ga ilma probleemideta järgmise päeva õhtul panin plokisoojenduse sisse ja hommikul käivitus veel paremini ja ei nagise sest kõik sillaosad saavad hästi läbi omavahel,plaan ka salongi puhur installida et klaase ei peaks jääst kraapima.:P
Käivitusprobleemi (siiani ) pole, küll aga keelduvad tagumised uksed avanemast. Litsud puldist uksed lahti - esimesed avanevad - tagumised ei kõssa. Asi algas esimese suurema külmaga, vahepeal oli väheke soojem ning probleem leevenes, kuid nüüd peab taas tagumise uste avamiseks nupud käsitsi üles sikutama. Tagaluugi klaas ei jõuagi lühikeste otsadega üles soojeneda - tema on peaasjalikult seestpoolt härmas. Eks see ole vist õhuniiskusele kõige sobivam koht kondenseerumiseks. Lühema sõiduga ei jõua jäälilled ka tagumistelt ukseklaasidelt ära kaduda. Usun, et lahenduseks oleks pikem sõit.
Positiivne on aga see, et tõmme on läinud väheke paremaks. Vähemasti tundub nii. Kas on põhjuseks see, et iga sissetõmmatud kulbitäis külma õhku sisaldab rohkem väärtuslikke hapnikumolekule? :freak:
Positiivne on aga see, et tõmme on läinud väheke paremaks. Vähemasti tundub nii. Kas on põhjuseks see, et iga sissetõmmatud kulbitäis külma õhku sisaldab rohkem väärtuslikke hapnikumolekule? :freak:
külma mootoriga kohe vajutada ei ole vist väga mõtet jah...
tõsi.
lukud käivad - uksed avanevad.
tihenditele on muidugi kena pai see et sai silikoonspray'ga neid hellitatud.
ei murra talvel neid liialt ära.
laksust käib :headbang:
head sõbrad, külmad päevad veel tulevad, see on vaid jäämäe tipp :)
tõsi.
lukud käivad - uksed avanevad.
tihenditele on muidugi kena pai see et sai silikoonspray'ga neid hellitatud.
ei murra talvel neid liialt ära.
laksust käib :headbang:
head sõbrad, külmad päevad veel tulevad, see on vaid jäämäe tipp :)