Külm teeb autole liiga

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#1

R Veebr 09, 2007 9:02

Nu onn alles pakane väljas. Täna hommikul keeldus antenn sisseminemast, tagaakna kojamees ei liigu (vast mootor külmunud) ja külmalt autot käima pannes teeb mootor kohe ikke koledaid hääle. Ja peale selle on kütuse külu tõusnud sinna 12 l kanti.

Kuidas teistega lood on?
Black
Postitusi: 254
Liitunud: N Okt 19, 2006 17:36
Asukoht:
Auto:

#2

R Veebr 09, 2007 9:07

auto on garaazis ja probleeme pole :eureka:
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#3

R Veebr 09, 2007 9:16

Mul seisab auto täpselt tuule koridoris. ise nuputatud temp. andur näitab, et täna öösel oli max temp. -33C(loe: koos tuulega). See kahjuks ainuke koht kuhu ma auto saaks panna.

Auto käivitades teeb traktori häält ning esimesed 10km on nagu subaru imprezaga. Kõik koliseb ning kapoti all on boxer mootor:D.
Siis kui auto läheb soojaks on kõik endine. Aitab ka see, et ma ei kraabi jääd, vaid lasen autol seda sulatada. See säästab pisut kojamehi. Algul uksed ei käi lahti SID ei näita midagi, rool on nagu vibraator jne:D
SeekordJaak
Saabiklubi liige
Postitusi: 123
Liitunud: T Mär 29, 2005 14:47
Asukoht:
Auto:

#4

R Veebr 09, 2007 9:16

Garaazis seisavad kenasti. Eile linnapeal ringi sõites pidi teine lahtiste ustega seisma, aga selle põhjus peitub pühapäeval autole tehtud põhjalikus pesupäevas. Kõik muu töötab kui kellavärk.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#5

R Veebr 09, 2007 9:22

Njaa kui sellise ilmaga autot pesta, siis soovitaksin mustikakeskuse all parklas olevat pesulat. Seal käivad poisid suruõhuga kõik kriitilised kohad üle. Väga pro kvaliteet
oicu
Postitusi: 91
Liitunud: N Jaan 11, 2007 16:21
Asukoht:
Auto:

#6

R Veebr 09, 2007 9:29

Täna hommikul oli kohe eriline pakane, auto käivitus korralikult, kuid paari sekundi pärast suri välja. pean vist mingi kütusevedeldaja sisse panema.
Ja noh külma mootoriga on hea sõita, rool on kange, august läbi sõites kõik kriuksub.
mootori soojenedes on j2lle hea s6ita :drive:
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#7

R Veebr 09, 2007 9:40

Algselt postitas: oicu
Täna hommikul oli kohe eriline pakane, auto käivitus korralikult, kuid paari sekundi pärast suri välja. pean vist mingi kütusevedeldaja sisse panema.
Ja noh külma mootoriga on hea sõita, rool on kange, august läbi sõites kõik kriuksub.
mootori soojenedes on j2lle hea s6ita :drive:


Soovitan soojalt mitte külma mootoriga pressima hakkata. Võib kalliks maksma minna.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#8

R Veebr 09, 2007 9:42

Mootor käivitub ilma mingisugusegi koleda hääleta. Isegi kui plokisoojendus pole taga. Usun et viimase aja investeeringud on selles "süüdi". Rool kange ei ole, vedrustus ei ole samuti kangem, koliseb samapalju kui plusskraadide puhul. Täna hommikul olid ehk automaatkasti esimesed käiguvahetused veidi uimasemad. Antenn kahjuks ei sõida lõpuni sisse. Klaasipesuvedelikuga on ka mingi probleem, vett hakkab tulema alles peale väga pikka sõitu. Lasnamäe kraavis olevast diost sain ilmselt võltsklaasipesuvedelikku, peale auto jahtumist mõne miinuskraadise õhutemperatuurini, ei tulnud düüsidest tilkagi välja (parempoolne düüs keeldub pritsima isegi peale 40kraadise kontsentraadiga turgutamist).
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#9

R Veebr 09, 2007 9:51

Täna hommikul, samuti nagu ka eile. Käivitus oli raskem kui suvisel ajal kuid teisest starteri pöördest tõmbas end käima ning akende sulatust alga. Vett sai ka vabalt peale tõmmatud, et jääd kiiremini ära sulatada. :head:
Iga ratas veab and then some!
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#10

R Veebr 09, 2007 10:33

Hommikul näitas Veskimöldres -22´C
Laksust käis,paar minti soojenemist,et kastiõli ringi peale teeks ja töö poole jugama. 2km pärast pidi juba salongis tempi maha keerama ja istmesoojendus on klass omaette.Suure mootori võlud:thumb:
Akende sulatamiseks on olemas jube hea vahend Liqui Molyl.Pritsid peale ja jää sulab mühinal.Toimib ka -25`C,ise ära proovitud.Maksab 55.- ja Troostis letikaup:headbang:
Baierlane on parim talveauto ja Cyber ära üritagi redigeerida seda lauset:poke:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#11

R Veebr 09, 2007 10:38

Nagiseb ainult, SID ujub algul ühelt teatelt teisele. antenn vunkab ilusti, käivitades on korraks nagu traktor, a see kaob kiiresti.

Aga selline küsimus, et tänaseni käivitus poole pöörde pealt. Täna hommikul läks suts sekund kauem. Kuidas akul see laadimine on. Kui ikka mootori soojaks lasen käia/sõidan. Kas siis sama aeg taastab ka käivitamiseks kulunud voolu? Või peaksin ikka natuke rohkem sõitma. Et muidu külma jätkudes päev päeva järel läheb iga hommikuga käivitamine raskemaks?
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#12

R Veebr 09, 2007 10:39

Algselt postitas: iisak
Baierlane on parim talveauto ja Cyber ära üritagi redigeerida seda lauset:poke:


Hästi hooldatud ning heas korras peab olema. Olgu ta siis Baierlane, Rootslane. Peaasi, et Itaalane ei oleks :wise:
Iga ratas veab and then some!
Guun
Postitusi: 132
Liitunud: N Juun 30, 2005 0:42
Asukoht:
Auto:

#13

R Veebr 09, 2007 10:49

Minu traktor käivitub väga hästi tänu eelsoojenudusele, ainult antenn ei taha täiesti välja tulla sellise külmaga. Ja tänu Troostile ei nagise puksid ka enam :headbang:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#14

R Veebr 09, 2007 10:49

Algselt postitas: IFF
Olgu ta siis Baierlane, Rootslane. Peaasi, et Itaalane ei oleks

See kuradi rootslane on sel talvel juba kahel korral esiuksi keeldunud avamast. Põhjamaade autol ei tohiks ikka nii lolli viga olla, et ukse lukumehhanism labasel kombel ära külmub.
Aga käima läks suht-vaevaliselt. Sõites häiris algul vaid aeglane kast. Mingeid naginaid-kolinaid küll polnd.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#15

R Veebr 09, 2007 10:51

Sid uimane, esiots meeletult kääksub, esiklaas ei taha puhtaks minna soojendusest. ei tule piisavalt sooja õhku süsteemist. Viga juba aiman. Üldse mootori temp kõigub palju. uksed töötavad ilusti :P
Hämmastab mind see, kui ilusti man kastiga käigud nii külmaga lülituvad.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#16

R Veebr 09, 2007 11:01

on ka väga õnnelikke inimesi, näiteks kristi, kelle 900 ng, läks väga kylmal valgamaal kohe kenasti käima!
ja tunneb täiega rõõmu saabi yle!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#17

R Veebr 09, 2007 11:52

Minu diisel käivitub suurepäraselt isegi akendel pole jääkirmet, auto seisab loomulikult väljas.
Parking Heater mmm....:thumb:
Black
Postitusi: 254
Liitunud: N Okt 19, 2006 17:36
Asukoht:
Auto:

#18

R Veebr 09, 2007 12:48

Ma ei taha oma autot üldse ööseks kuhugi tänavale jätta.:red:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#19

R Veebr 09, 2007 13:20

No minu oma eile enam ei käivitunud... Süüdlaseks mina ise, kes õigel ajal akut ei laadinud. Erilist sõitmist ka pole, et asi end sõites turgutaks pisut..:) Eelmisel korral vedas -15-ga veel ringi mootori, eile enam ei jõudnud. Samas on see aku ikka üsna vana ka, vast mingi 5-6 aastat juba.

Ega ma kellelegi oma akulaadijat pole laenanud? Oma ei suutnud leida...

Iisak, ei leia põhjust redigeerida. Niisama norin, et mille järgi võtta, kas selle järgi, kui kiiresti soojaks läheb või selle järgi, kuidas lumehanges mütata on..;) Kõik on definitsiooni küsimus..:D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#20

R Veebr 09, 2007 13:43

Algselt postitas: Cyber
Ega ma kellelegi oma akulaadijat pole laenanud? Oma ei suutnud leida...

Võin sulle oma laenata, kui järgi tuled :P
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#21

R Veebr 09, 2007 14:01

Raske vaevaga peale pikka turtsumist vedas käima, ilmselt on süsteemis mingi kala. Suured tänud ka morrisele, ilma temalt ostetud uue akuta poleks lootustki olnud.
See eest kui juba käis, polnud midagi häda, ka käigud käisid normaalselt. Mingil müstilisel kombel on hakanud ka uksed peale avamist kenast kinni jääma.
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#22

R Veebr 09, 2007 14:28

Minul siis käivitus ka -28 ga ilma probleemideta järgmise päeva õhtul panin plokisoojenduse sisse ja hommikul käivitus veel paremini ja ei nagise sest kõik sillaosad saavad hästi läbi omavahel,plaan ka salongi puhur installida et klaase ei peaks jääst kraapima.:P
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#23

R Veebr 09, 2007 14:37

miks ei tohi autot koha peal soojendada?
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#24

R Veebr 09, 2007 14:49

Käivitusprobleemi (siiani :evil: ) pole, küll aga keelduvad tagumised uksed avanemast. Litsud puldist uksed lahti - esimesed avanevad - tagumised ei kõssa. Asi algas esimese suurema külmaga, vahepeal oli väheke soojem ning probleem leevenes, kuid nüüd peab taas tagumise uste avamiseks nupud käsitsi üles sikutama. Tagaluugi klaas ei jõuagi lühikeste otsadega üles soojeneda - tema on peaasjalikult seestpoolt härmas. Eks see ole vist õhuniiskusele kõige sobivam koht kondenseerumiseks. Lühema sõiduga ei jõua jäälilled ka tagumistelt ukseklaasidelt ära kaduda. Usun, et lahenduseks oleks pikem sõit.

Positiivne on aga see, et tõmme on läinud väheke paremaks. Vähemasti tundub nii. Kas on põhjuseks see, et iga sissetõmmatud kulbitäis külma õhku sisaldab rohkem väärtuslikke hapnikumolekule? :freak:
Cordis
Postitusi: 43
Liitunud: E Aug 14, 2006 17:36
Asukoht:
Auto:

#25

R Veebr 09, 2007 14:57

külma mootoriga kohe vajutada ei ole vist väga mõtet jah...
tõsi.
lukud käivad - uksed avanevad.
tihenditele on muidugi kena pai see et sai silikoonspray'ga neid hellitatud.
ei murra talvel neid liialt ära.

laksust käib :headbang:

head sõbrad, külmad päevad veel tulevad, see on vaid jäämäe tipp :)
Vasta