Minu Saabid

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
Myke
Postitusi: 710
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#1

E Mär 15, 2021 20:05

Kuna Saabide pidamine on tõsine haigus siis eeldan et leidub teisigi nakatunuid:

Teeks nimekirjad autodest mida peetud ja vb mõned märkmed lemmikute kohta.

Minul Saabidest peetud:

900NG (1996a) 2.0 autom 96kw (vahetatud mootor ,väga pommikindel ning liigub siiani)
9-5 (2000a) 2,3 autom 125kw (tehtud mootori kap rem koos kettidega ja liigub samuti mööda Eestit)
9000 (1996) 2.0 autom 110kw+hirsch chip (tehtud ka suurem renoveerimine)
9-3 SC(2006) 2.0 autom 129kw (siiani kõige õnnestunum auto liigub julgelt iga suuremate kuludeta 0,5 miljoni poole)
9-3 SS (2003) 2.0 autom 154kw (esimese aastakäigu Aero millelt kõrvaldatud palju lapsevigu) ja ta kulgeb !
C900 (1987) 2.0 manu 5k 74kw (tekkis huvi klassiku vastu renoveerimine veel poolel teel)

:head: :head: :head: :head:
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#2

E Mär 15, 2021 21:16

1) Saab 9-5 2.3lpt 125kw - esimene saab, kogemata passati asemele sattus kätte, aga igati rahul et nii läks, midagi väga suurt tegema ei pidanud.
2) 9-3 2.0T - märksa nobedam pill, 136kw, kohe alguses ketivahetus, muus osas kestis.
3) 3x 9000aero, 165kw manuaalid, väga ägedad emotsiooniga autod, suurt märkimisväärset remonti ei vajanud, keretöid tegin mõnel natukene.
4) 9-5 hirsch, 225kw, manuaal - seni kõige rohkem emotsioone pakkunud auto, full hirsch paketiga - twin summutist suure coolerini.
5) 9-3 hirsch cabrio, 2002, manuaal 154kw - kütusefiltri ja pumba vahetasin, muud midagi ei teinud.
6) 9-3 Aero, 151kw, manuaal - ilus auto, tehniliselt enamvähem (mingi vibra kiirendusel millest mina jagu ei saanudki), just ükspäev viskas ette pildi mälestustest telefonis. Viimast kolme igatseks tagasi.

Mingeid tavalisi 9-5 ja yks tonnine käisid veel vahepeal põgusalt läbi.
8908F2BE-AEFB-4019-985C-DDB812938252.jpeg
8908F2BE-AEFB-4019-985C-DDB812938252.jpeg (346.85 KiB) Vaadatud 2909 korda
Kogenud Aeronaut. :drive:
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#3

E Mär 15, 2021 23:50

9-5LPT kirjutas:
E Mär 15, 2021 21:16
6) 9-3 Aero, 151kw, manuaal - ilus auto, tehniliselt enamvähem (mingi vibra kiirendusel millest mina jagu ei saanudki), just ükspäev viskas ette pildi mälestustest telefonis. Viimast kolme igatseks tagasi

8908F2BE-AEFB-4019-985C-DDB812938252.jpeg
OT:Liiga madal oli auto, sellest vibra. Võibolla olels saanud mootorit tõstes paremaks aga uus omanik otsustas originaal vedrustuse taastada.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#4

T Mär 16, 2021 13:55

Aja jooksul on ka möned SAAB id nii argipäeva kui hobiautoks tulnud.

1) MY2002 SAAB 9-5 Arc Estate Peres 1. SAAB , ostetud aastal 2007. Siiani toimib tiptop kuigi tehniliselt palju muudetud. Hobiauto selline.
2) MY2003 SAAB 9-5 Aero Estate , mootorikett körises. Sai söidetud Ivometsa korraldatud talveralli ja siis töökotta seisma jäi kuna vajas "keretöid".
3) MY2009 SAAB 9-5 Vector Griffin Estate , ostuhetkeks 8 a olnud Sveitsis kasutusel ja "mootorivea" ja mingi ratta "ulumise" töttu Eestisse treileriga toodud.
Mootori veaks osutus DI töölepingu löppemine kuna süüteküünalde sädevahe oli 2mm , kuna suur alumise öötshoova puks oli haiget saanud ja lötkuga
siis tagarehvi sisekülg oli kui traktoriratas,sellest ka ulumine. Mootor ja veel möndagi on ümber ehitatud ja ootab veelgi täiendust. Hobiauto selline.
4) MY2006 SAAB 9-5 Vector Estate , oli ostuhetkel mootoriveaga . Poolraamile sai töstetud MY2009 pealt vöetud 2.0 mootor ja auto toimetab poja kasutuses.
5) MY2004 SAAB 9-5 Aero Estate Hirsch Performance , oli nii enamvähem korralik ostuhetkel kuid sai veidi muudatusi ja nüüd tunduvalt reipam. Hobiauto selline.
6) MY2008 SAAB 9-5 Vector Estate , sai ostetud mingi uitmötte ajel. Algne pisike värviparandustöö muutus kogu auto demonteerimiseks ja ülevärvimiseks.
Nüüd see "lego" ootab töökoja nurgas koostamist.
7) MY2007 SAAB 9-5 Vector Estate , ostuhetkel mootoriveaga (keps purunenud ja mootoriblokis lisatuulutus) , sai kasutatud ja remonditud mootori poolraamile ja
minul igapäevakasutuses.
8) MY2003 SAAB 9-5 Vector Estate , autot ostes sai poeg kaubapeale ömblusmasina mida pole veel suutnud autost üles leida. Ehitusmaterjalide transpordiks sobiv auto.
9) MY2003 SAAB 9-5 Aero , jälle ostetud mingi suvalise mötte ajendil , sai isegi söidukorda seatud. Hoovil seistes aga solvus vist ja nüüd mootor enam ei käivitunud.
10)MY2002 SAAB 9-5 Vector Estate , väimees ostis , söitis aasta ja müüs minule varuosadeks. Kui abs viga körvaldada siis täitsa söidetav auto samas.
Renee_
Postitusi: 85
Liitunud: N Okt 16, 2014 9:12
Asukoht:
Auto: 9-3SS Aero Cabriolet

#5

K Apr 21, 2021 21:09

1: 06a 93 Aero manual. Veidi peale keeratud sidurihävitaja:
https://ibb.co/bLtZNVM

2: 04a Aero Cabrio. Ehitatud ja näpitud endale, kuna moment reisida ei saa siis oli vaja lihtsalt. (on ka õige summa eest saadaval)
https://ibb.co/W6X23zz
https://ibb.co/4TQ9SKV
Vasta