Alates
VW passat Variant`92 2,0 85 kw (2002-2015)
Saab 9-5 Aero Estate MY02 184 kw (2008-2014)
Audi A6 Avant Quattro 2.5TDI 103 kw`97 (2015 - ....)
Viimased 6 aastat on ka mind täielikult täisverelise nelikveolise auto usku viinud, seega edaspidi on see must be, mis järgmise uue auto valikul just väga palju valikuvariante ei jäta, kui just väikebussi peale ei liigu.
Kuhu liikusid edasi SAAB-i pealt ?
Autode valik on seni olnud korrelatsioonis pere suurusega:
900 '89 (suhtes)
900 aero '86 (poissmees)
9-5 aero '04 (suhtes, 2 last)
Land Rover Discovery 3 (abielus, 3 last ja täismõõdus koer - Saabidesse see kombo ära ei mahu kahjuks)
Probleemi kohta on tabavalt kirjutatud Autogeeniuses: "Erinevalt aga meie võrdlemisi hõredalt asustatud maast ei mahu ühte tavalisse autosse lapsi siiski väga palju. Pärast kolmandat on piir ees ning taamal kumab ähvardavalt väikebuss – tuntud ka kui sotsiaalse elu ja nooruse lõpu neljarattaline mälestuskivi."
Keskeakriisi lähenedes olen jälle hakanud flatnose-klassikuid piiluma hobiautoks.
900 '89 (suhtes)
900 aero '86 (poissmees)
9-5 aero '04 (suhtes, 2 last)
Land Rover Discovery 3 (abielus, 3 last ja täismõõdus koer - Saabidesse see kombo ära ei mahu kahjuks)
Probleemi kohta on tabavalt kirjutatud Autogeeniuses: "Erinevalt aga meie võrdlemisi hõredalt asustatud maast ei mahu ühte tavalisse autosse lapsi siiski väga palju. Pärast kolmandat on piir ees ning taamal kumab ähvardavalt väikebuss – tuntud ka kui sotsiaalse elu ja nooruse lõpu neljarattaline mälestuskivi."
Keskeakriisi lähenedes olen jälle hakanud flatnose-klassikuid piiluma hobiautoks.
Meist kõigil on oma maitse ja erinevad põhjused, miks mingi mudel meeldib või mitte.
Kui mina 2011 oma 9-5 Aero ära müüsin, siis midagi Saabidest nagu enam ei osanud tahta. Minu jaoks 2005 aasta 9-5 Aero oligi lagi ja sealt uuemad Saabid enam ei tõmmanud kohe üldse.
Otsustatud sai rootslase kasuks. Ostsin Saksast kasutatud XC70 (D5) ja kui sellega olin natuke sõitnud, otsustasin, et tahan sama autot, aga uut. Seega jälle XC70 (D5) ning seekord uus. Siis tellisin juba tehasest endale uue V70 (D3) ning selle juurde jäin pikemalt. Müüsin aga ära, sest vahetasin töökohta ja sealt pakuti vabalt valitud tööautot. Läksin poodi ja uueks sõbraks sai V90CC (D5). Sellega sõitsin 215k km ja siis tundsin, et tahan midagi muud. Kuidagi polnud enam seda Volvo tunnet. Kuna tööandjal oli endiselt suva millega sõidan, siis võtsin endale BMW 6GT (630d) (olin saanud sõbra oma proovida ja mulle hakkas kohe meeldima). Tulles töölt ära, olin GT-sse nii armunud, et ostsin endale ka kohe uuesti 6GT (630d). Siis tekkis mingi ajutine error hinge ja ego vahel ning hoovi veeres X7. Sellest "bussist" sai aga isu täis ning nüüd sõidan taas 6GT-ga (640d). Hetkel vahetust ei plaani
Ehk siis, kirjutatule vaadates on justkui mingi loogiline muster täitsa olemas.
Eelkõneleja mainis, et vaatab flatnose. Nii ka mina piilun ikka aegajalt, mis 90/99/900 turul toimub. Aga kohe kui mõte jääb natuke püsivamalt, siis naine oma ratsionaalsete küsimustega toob mu maapeale tagasi.
Kui mina 2011 oma 9-5 Aero ära müüsin, siis midagi Saabidest nagu enam ei osanud tahta. Minu jaoks 2005 aasta 9-5 Aero oligi lagi ja sealt uuemad Saabid enam ei tõmmanud kohe üldse.
Otsustatud sai rootslase kasuks. Ostsin Saksast kasutatud XC70 (D5) ja kui sellega olin natuke sõitnud, otsustasin, et tahan sama autot, aga uut. Seega jälle XC70 (D5) ning seekord uus. Siis tellisin juba tehasest endale uue V70 (D3) ning selle juurde jäin pikemalt. Müüsin aga ära, sest vahetasin töökohta ja sealt pakuti vabalt valitud tööautot. Läksin poodi ja uueks sõbraks sai V90CC (D5). Sellega sõitsin 215k km ja siis tundsin, et tahan midagi muud. Kuidagi polnud enam seda Volvo tunnet. Kuna tööandjal oli endiselt suva millega sõidan, siis võtsin endale BMW 6GT (630d) (olin saanud sõbra oma proovida ja mulle hakkas kohe meeldima). Tulles töölt ära, olin GT-sse nii armunud, et ostsin endale ka kohe uuesti 6GT (630d). Siis tekkis mingi ajutine error hinge ja ego vahel ning hoovi veeres X7. Sellest "bussist" sai aga isu täis ning nüüd sõidan taas 6GT-ga (640d). Hetkel vahetust ei plaani
Ehk siis, kirjutatule vaadates on justkui mingi loogiline muster täitsa olemas.
Eelkõneleja mainis, et vaatab flatnose. Nii ka mina piilun ikka aegajalt, mis 90/99/900 turul toimub. Aga kohe kui mõte jääb natuke püsivamalt, siis naine oma ratsionaalsete küsimustega toob mu maapeale tagasi.