f1 ja wrc huvilisi leidub?
No ütlen ausalt ära, tegelen erinevatel lehekülgedel ennustamisega juba hooajast 2000 alates. Omavahelise pundi vahel oli käibel ka rändkarikas, mille omanikuks ma kokku kolmel aastal olen saanud. Päris hea tunne hooaja lõpus võidusampust juua, mitte küll MUMM -i aga ikkagi hea. Teistes netisaitides on parim koht hooaja kokkuvõttes olnud vist 11.
Sõitjatest sümpatiseerinud Häkkinen, Coulthard, Frentzen, Barrichello, Button, Verstappen, Räikkonen jne.
Meeskondadest olnud poolehoidjaks McLarenile, nüüd ka BMWle, -tundub, et neil seda potensiaali ja powerit jagub.
Lisaks sellele ennustanud aastaid ka WRC -d ja mängu jälginud.
Viimasel ajal aga hakkab suurem huvi raugema, põlvkonnad vahelduvad ja ikka oled harjunud vanemate tegijatega.
Nagu kõigest sellest veel vähe oleks, siis lisaks pean excelis ka eraldi tabeleid punktiarvestuse, kohamuutuste, ennustamise kohta.
Sõitjatest sümpatiseerinud Häkkinen, Coulthard, Frentzen, Barrichello, Button, Verstappen, Räikkonen jne.
Meeskondadest olnud poolehoidjaks McLarenile, nüüd ka BMWle, -tundub, et neil seda potensiaali ja powerit jagub.
Lisaks sellele ennustanud aastaid ka WRC -d ja mängu jälginud.
Viimasel ajal aga hakkab suurem huvi raugema, põlvkonnad vahelduvad ja ikka oled harjunud vanemate tegijatega.
Nagu kõigest sellest veel vähe oleks, siis lisaks pean excelis ka eraldi tabeleid punktiarvestuse, kohamuutuste, ennustamise kohta.
tegelikult,on ju huvitavam ennustada uute peale ...ja rääkides autorallist siis WRC-s pole küll midagi huvitavat,küll aga on JWRC väga kõva vaatemäng,sest Aava on ju tegija ja ka Möder on juba seal arenend,vibolla on ka siis eestlasi näha ka WRC-s mis poleks üldsegi paha
nu mina ka väike F1 jälgija...igat etappi küll pingsalt teleka ees ei vaata kuna saabi muretsemise ajast on saab mulle rohkem huvi hakanud pakkuma:notworthy:
aga üldiselt hoidsin häkkinenile pöialt tema ajal ja nüüd hoian endiselt räikkonenile
ootan pingsalt millal saabi mootorid sinna jõuavad
audi pidi kunagi tulevikus vist tulema
aga üldiselt hoidsin häkkinenile pöialt tema ajal ja nüüd hoian endiselt räikkonenile
ootan pingsalt millal saabi mootorid sinna jõuavad
audi pidi kunagi tulevikus vist tulema
lihtsalt ,et WRC pole midagi pingeliselt vaadata,enamuse võidab Loeb siis 2. Grönholm,ja 3. sis kes sinna juhtub,pole ka seal enam märtinit,aga JWRC-s on ju 2 eestast kes sõidavad tipus ja on vähe huvitavam vaadata...
to snowguy :vaevalt ,et kunagi saab f1-hte jõuab või soovib saada
to snowguy :vaevalt ,et kunagi saab f1-hte jõuab või soovib saada
WRC-s on jah madalseis, 2 tipptehasetiimi ju lahkusid mõni aeg tagasi. Kui Aava peaks sinna jõudma, siis tasub jälle vaatama hakata. Muidu hoian pöialt Grönholmile, muhe soome papi ja sõita oskab samuti F1 lemmik on Räikkönen - mitte et ma fänn oleks, aga sellel mehel on olnud liiga palju ebaõnne :mad:
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
:angry:Algselt postitas: Morten
tegelikult,on ju huvitavam ennustada uute peale ...ja rääkides autorallist siis WRC-s pole küll midagi huvitavat,küll aga on JWRC väga kõva vaatemäng,sest Aava on ju tegija ja ka Möder on juba seal arenend,vibolla on ka siis eestlasi näha ka WRC-s mis poleks üldsegi paha
:wise:Siin võiks olla grammatiliselt õige jutt(foorumis).Msn-is omasugustega räägi kuidas soovid!!
Vaatasin isegi, et mina kirjutan paremini..
WRC fännan tänaseni, kahju siiani ka Märtinist.
WRC fännan tänaseni, kahju siiani ka Märtinist.
F1 on minu jaoks raske haigus olnud juba 81-st aastast alates.Sellel ajal ajasin suure sebimisega sotsialistlikke maade ajakirju taga, kust sain pilte välja lõigata.Pildid olid albumisse kleebitud ja jutud juures.Üks album on siiani koos piltidega alles.Kakerdasin siis poisikesena ka raamatuantikvariaadi vahet, kust üliharva sattus ka kapitalistliku ühiskonna vastavateemalisi uuemaid ajakirju ette.No see oli ikka super kaup.Aga vanemate šampusepudelisse kogutavad 10 kopikased kippusid ikka ühte suunda kuluma.
Sellel ajal ei kantud seda ka Soome TV-s üle.Aga, kui Rosberg tuli 82 maailmameistriks, siis näidati selle aasta kaht viimast etappi ka Soomest tervenisti.Kujutage endale seda kaifi siis ette.Ja seda õnnestus ka värvi TV-s näha.
Mu klassivend oli samasugune f1 huviline.Tema vanem vend oli suur, st. juba üle 20-e ja suutis sebida palju infot.Siis olid mul peas absoluutselt kõik tema leitud infod.Detailideni, st kes millisel ringil boksis käis, millised olid kvalifikatsioonide tulemused, jne.Tundsin ära kõik autod ja sõitjad pildil nähtud pisidetailide järgi.Mul oli peaga sel ajal see probleem, et lihtsalt kõik asjad jäid meelde.Tänaseks on see probleem lahenenud ja mulle peab igat asja üle kordama, muidu unustan jälle.F1 faktid on ka peas sassis.Ei mäleta enam kõike.Õigemini on suuri raskusi mingeid asju ritta seada.
Enam selline friik ma ei ole, aga ikkagi sellel ajal, kui telekas on ülekanne, siis mind ei ole saadaval.Häda on ainult selle va väga kauge idaga.Esimeseks etapiks pidin enda kaks päeva järjest enne kella viit üles ajama.Muuseas täna oli sellest juttu, et need idapoolsed etapid võib-olla pannakse sealsesse hilisõhtusse-öösse, st euroopa kella järgi ikka pärastlõunasse.Arvatakse vist, et vana euroopa publiku eest peab rohkem hoolitsema.Homme on täiesti normaalne- äratus peale kella üheksat.
Tänastest sõitjatest on mu pöial kindlalt Kimi Jäämehe poolt.Ta on võimatult sümpaatne.Kui on etapi või kvalifikatsiooni võitnud, siis räägib vaikse tagasihoidliku häälega(samal ajal midagi sõrmedega näppides).Räägib , et näe sain jah ilusasti minema ja siis vajutasin gaasi ja hullu polnud midagi.Natuke see pidur jamas, aga vaatas et teine ei saanud ette ja nii see läks.Nagu oleks kõrvaltänavas poes käinud.Loodame, et tal mootor ikka homme lõpuni vastu peaks.
:drive:
Sellel ajal ei kantud seda ka Soome TV-s üle.Aga, kui Rosberg tuli 82 maailmameistriks, siis näidati selle aasta kaht viimast etappi ka Soomest tervenisti.Kujutage endale seda kaifi siis ette.Ja seda õnnestus ka värvi TV-s näha.
Mu klassivend oli samasugune f1 huviline.Tema vanem vend oli suur, st. juba üle 20-e ja suutis sebida palju infot.Siis olid mul peas absoluutselt kõik tema leitud infod.Detailideni, st kes millisel ringil boksis käis, millised olid kvalifikatsioonide tulemused, jne.Tundsin ära kõik autod ja sõitjad pildil nähtud pisidetailide järgi.Mul oli peaga sel ajal see probleem, et lihtsalt kõik asjad jäid meelde.Tänaseks on see probleem lahenenud ja mulle peab igat asja üle kordama, muidu unustan jälle.F1 faktid on ka peas sassis.Ei mäleta enam kõike.Õigemini on suuri raskusi mingeid asju ritta seada.
Enam selline friik ma ei ole, aga ikkagi sellel ajal, kui telekas on ülekanne, siis mind ei ole saadaval.Häda on ainult selle va väga kauge idaga.Esimeseks etapiks pidin enda kaks päeva järjest enne kella viit üles ajama.Muuseas täna oli sellest juttu, et need idapoolsed etapid võib-olla pannakse sealsesse hilisõhtusse-öösse, st euroopa kella järgi ikka pärastlõunasse.Arvatakse vist, et vana euroopa publiku eest peab rohkem hoolitsema.Homme on täiesti normaalne- äratus peale kella üheksat.
Tänastest sõitjatest on mu pöial kindlalt Kimi Jäämehe poolt.Ta on võimatult sümpaatne.Kui on etapi või kvalifikatsiooni võitnud, siis räägib vaikse tagasihoidliku häälega(samal ajal midagi sõrmedega näppides).Räägib , et näe sain jah ilusasti minema ja siis vajutasin gaasi ja hullu polnud midagi.Natuke see pidur jamas, aga vaatas et teine ei saanud ette ja nii see läks.Nagu oleks kõrvaltänavas poes käinud.Loodame, et tal mootor ikka homme lõpuni vastu peaks.
:drive:
Mina alustasin teadlikumalt enda F-1-ga kursishoidmist siis,kui sai tellitud "Tshehhoslovakkija" päritolu ajakiri "Svet Motoru".Aasta oli siis 1974 ja seda ajakirja sai tellitud kuni 1990-nda aastani vist.See oli muide nädalaajakiri,tellimus aastaks maksis 8 rubla ja 32 kopikat vist,kui mälu alt ei vea.Aga sisu oli tal hea,palju oli uudiseid sääl va kapitalistide autodest ja motikatest ja muust.Minu vormelihuvi algusesse kuulusid sõitjatena Niki Lauda,Jodi Scheckter,Villeneuve Sen. jt.Sel aastal tahaks põnevamaid sõite jälle näha.
Kas tśehhi keelsete uudistega enda kursis hoidmine raskeks ei läinud ?
Ma ostsin ka 70-80 -datel mingit tśehhi ajakirja, põhiliselt motikate piltide pärast, nime ei mäleta (MotoRevüü või oli AutoRevüü), kioskis oli hind 10, hiljem vist 15 kopikat. Lisaks veel saksa dv "jugend+technik" aga no seal vormelitest juttu vist polnud. Kui ei eksi siis ka tollane "Spordileht" kajastas F-1 uudiseid üsna põhjalikult.
Ma ostsin ka 70-80 -datel mingit tśehhi ajakirja, põhiliselt motikate piltide pärast, nime ei mäleta (MotoRevüü või oli AutoRevüü), kioskis oli hind 10, hiljem vist 15 kopikat. Lisaks veel saksa dv "jugend+technik" aga no seal vormelitest juttu vist polnud. Kui ei eksi siis ka tollane "Spordileht" kajastas F-1 uudiseid üsna põhjalikult.
Algselt postitas: maxuud
Kas tśehhi keelsete uudistega enda kursis hoidmine raskeks ei läinud ?
Ma ostsin ka 70-80 -datel mingit tśehhi ajakirja, põhiliselt motikate piltide pärast, nime ei mäleta (MotoRevüü või oli AutoRevüü), kioskis oli hind 10, hiljem vist 15 kopikat. Lisaks veel saksa dv "jugend+technik" aga no seal vormelitest juttu vist polnud. Kui ei eksi siis ka tollane "Spordileht" kajastas F-1 uudiseid üsna põhjalikult.
Tegelikult tol ajal sain päris palju aru,see (tshehhi)keel ju kah slaavi keel.Ja rohkem arusaadav kui Poola keel.Eks keelevaist ole olnd ka hea.Igatahes tunamullu Prahas olles sain vähemalt siltidest veel aru.
Ise olen rallit ning vormelit jälginud juba suhteliselt kaua (~10 a aastat) ning ei ole veel ära tüdinenud.
Suuremalt jaolt olen ma ikkagi rallifänn. Naljakas on see, et kui märtin sõitis, olid kõik eestlaste "rallifännid", kuid kui markko lõpetas, jäid järele vaid tõsised ralli fännid.
Hetkel tõesti on WRC madalseisus ning konkurentsi eriti ei ole, va Loeb/Grönholm , kes pusivad omavahel esikoha pärast. Edasi tuleb Petter, kelle käsutuses olev Subaru pole just kõige parem olnud viimasel kahel hooajal.
Taset praktiliselt enam pole WRC -s , kuna tehasetiime on vähe ning rallivõitja otsustavad ühed ning samad mehed läbi hooaja.
Kahjuks, praegu, kui Aava hakkab tegema WRC esimesi sõite on "valitsemas" selline aeg, kus ilma rahata ei saa midagi. Võid olla kui kiire sõitja tahes, kui sa endaga raha kaasa ei too, siis ilma väga-väga-väga suure vedamisteta sa sõitma ei saa hea autoga.
Hetkel ongi JRC -d veidi huvitavam jälgida, kui WRCd, kuna siin juhtub midagi, kuigi ka siin on kaks kindlat favoriiti ning teised tulevad suure vahega nende järel. Need kaks sõitjat on Andersson ning Aava. Tegelikult mind rõõmustab rohkem see, et järjest rohkem noori liitub sarjaga. Mölder on näidanud juba väga head kiirust, peaks nüüd tehnika ka. Kaur, oma esimesel rallil oli hädas tehnikaga. Pärs on alustanud kahte rallit ning mõlemal on katkestanud - teinud sõiduvea.
Lisaks neile on N-rühmas (PWRC) ka kaasa tegema Rauam, kes on ka võimeline head kiirust näitama.
Aava teeb see aasta 3-4 l WRC etapil kaasa ning ma loodan, et suudab tõestada ka end wrc autol, sest JRC klassis on ta end ammu tõestanud. Samuti usun ma, et Aavale pakutakse võimalust testida Suzuki WRC autot.
Vormelit nii pingsalt ei jälgi, kuigi olen kursis kõige toimuvaga.
Suuremalt jaolt olen ma ikkagi rallifänn. Naljakas on see, et kui märtin sõitis, olid kõik eestlaste "rallifännid", kuid kui markko lõpetas, jäid järele vaid tõsised ralli fännid.
Hetkel tõesti on WRC madalseisus ning konkurentsi eriti ei ole, va Loeb/Grönholm , kes pusivad omavahel esikoha pärast. Edasi tuleb Petter, kelle käsutuses olev Subaru pole just kõige parem olnud viimasel kahel hooajal.
Taset praktiliselt enam pole WRC -s , kuna tehasetiime on vähe ning rallivõitja otsustavad ühed ning samad mehed läbi hooaja.
Kahjuks, praegu, kui Aava hakkab tegema WRC esimesi sõite on "valitsemas" selline aeg, kus ilma rahata ei saa midagi. Võid olla kui kiire sõitja tahes, kui sa endaga raha kaasa ei too, siis ilma väga-väga-väga suure vedamisteta sa sõitma ei saa hea autoga.
Hetkel ongi JRC -d veidi huvitavam jälgida, kui WRCd, kuna siin juhtub midagi, kuigi ka siin on kaks kindlat favoriiti ning teised tulevad suure vahega nende järel. Need kaks sõitjat on Andersson ning Aava. Tegelikult mind rõõmustab rohkem see, et järjest rohkem noori liitub sarjaga. Mölder on näidanud juba väga head kiirust, peaks nüüd tehnika ka. Kaur, oma esimesel rallil oli hädas tehnikaga. Pärs on alustanud kahte rallit ning mõlemal on katkestanud - teinud sõiduvea.
Lisaks neile on N-rühmas (PWRC) ka kaasa tegema Rauam, kes on ka võimeline head kiirust näitama.
Aava teeb see aasta 3-4 l WRC etapil kaasa ning ma loodan, et suudab tõestada ka end wrc autol, sest JRC klassis on ta end ammu tõestanud. Samuti usun ma, et Aavale pakutakse võimalust testida Suzuki WRC autot.
Vormelit nii pingsalt ei jälgi, kuigi olen kursis kõige toimuvaga.
Pool F-1 hooaega on seljataga, aeg teha vahekokkuvõtteid. Tavaliselt teen seda oma arvutisse aga kuna ka siin selline teema olemas ja lisaks ka mõned asjast huvitatud siis mõtlesin, et kriban siia.
Sõitjad
Hamilton - kui (vägi)tegusid ühe sõnaga ära märkida siis oleks see - imemees (MagGuyver, /MägraAivar - maakeeli/). On poodiumi külge naelutatud või liimitud ja ei kavatsegi sealt lahkuda. Aga nelja parima sõitja jaoks jääb seal ruumi siiski ilmselgelt napiks. Võib siiski eeldada, et tema see siiski ei ole. Paljud sõitjad ei teeni ka kogu oma karjääri jooksul nii palju punne, kui see mees poole hooajaga. Fantastiline.
Alonso - ilmselt on temagi jaoks tiimikaaslase selline edu üllatav ja kindlasti tekitab veel mõningaid emotsioone, mida siiski rohkem enda sees üritatakse hoida. Siiski tegi õige otsuse, et meeskonda vahetas, materjal millega edu saavutada on olemas, nii et tuld. Kahekordne meister mõtleb kindlasti sellele, kui tore oleks olla kolmekordne ja juba selle aasta numbri sees.
Räikkönen - viimase ja ühtlasi kolmanda etapivõiduga rebis napilt ette tiimikaaslasest ja vähendas punktivahet hõbenooltega. Vahepeal hakkas juba tunduma, et jahihooaeg on tema jaoks sellise rahuliku positsiooni sisse võtnud ning paugutamist enam ei tule. Aga näe suutis ennast jälle joonele ajada ning kohe ka märki tabada. Soovin talle edu ja tegelikult tahaks, et ta võidaks tiitli, minu lemmik praeguste seas.
Massa - kui tihtilugu seda asjatut rabistamist vähem oleks siis võiks see mees ka hetkel parim olla ja üldse parim, tehnika võimaldab. Ajame siis nagu ikka selliste meeste puhul nende mõningased eksimused keevalise vere süüks ja soovime rahulikku meelt. No tõesti, kes jääb poodiumilt välja ?
Heidfeld - mees peab hea olema aga auto peab ka hea olema. Praegune istumisealune on hea auto ja läheb aina paremaks. Heidfeld suudab selle potentsiaali realiseerida. Ta saab sellest aru ning ei soovi meeskonda järgmisel hooajal vahetada.
Kubica - samad sõnad. Tulla peale avariid tagasi ning taas häid punkte noppida, näitab mehe võimekust ja meelekindlust.
Fisichella - keskpärane esinemine seni, sellest on aga tiimibossile kindlasti vähe. Eredamaid hetki pole seni jagunud.
Kovalainen - kuulsin temast esimest korda alles mõne aasta eest, kui ta meistrite sõidu vist kinni pani. Sõidab kindlasti hästi, vähemalt selle tehnikaga mis hetkel kasutada on.
Wurz - on tegelikult üks selline mees kes suudab üllatada. On seda korduvalt tõestanud ka varasematel aastatel, nö. Asendusmehena roolis olles.
Trulli - ei paista silma kusagilt, kuigi võiks, kogemuste pagas juba aastate pikkune ja sõiduvahend "peaks" ka hea olema.
Rosberg - käesoleval hooajal on mehele osaks saanud punktitabelis ainult kukkumine. Kas hooaja teine pool algab tõusuga, näeme mõne aja pärast.
Coulthard - minu jaoks sümpaatne sõitja. On olnud tipus ja oma headust tõestanud. Seni küll ainult üks viies koht. Teised on hetkel lihtsalt üle. Loodan, et suudab edeneda.
Sato - teeb oma igapäevast tööd, lõhub masinaid, teeb vigureid, siis lõhub jälle masinaid, vahelduseks näitab meistrile punast tuld ning korjab ka mõne punni.
Webber - on nagu rajal küll aga jääb märkamatuks...
Ralf Schumacher - kõige pealt tuleb jutt ja siis kusagil tükk maad tagapool tuleb Ralf.
Vettel - ainumas kord mis mees rajal oli suutis ka punni noppida. Kiitus.
Button - alles äsja, üsna hiljuti sai tipus oldud, hetkel on sellest ainult vari.
Barrichello - peaks pillid kotti panema ja pinsile minema. Muidu kustuvad eredad mälestused temast.
Meeskonnad.
McLaren - hõbenooled on leidnud uue püssirohu või siiski "laenanud" midagi ka punaste leerist. Mine võta kinni aga suudavad edukad olla ja sõitjad on neil head.
Ferrari - on tugev ka ilma Michaelita, peab siiski pingutama, kui tahab tiitlit püüda.
BMW - tegi õige otsuse Williamsist lahku lüües. Tugev tehnika ja norm sõitjad lubavad nautida kolmandat kohta ja ilmselt see nii ka jääbki kokkuvõttes.
Renault - täht läks minema. Fisichella ei vea koormat üksi välja.
Williams - tipptiimist on saanud keskpärane tiim, üle öö. Kahju on Franki´st. Ta ootas tiitlit juba ammu aga seda ei tulnud, ega tulnud ja kas tulebki. Mis tooks muudatust.
Toyota - suur rahakott üksi ei tähenda veel edu. Küllap on nad sellest juba aru saanud.
Red Bull - tiivad on küll olemas aga mitte kõrgustesse lendamiseks.
Super Aguri - normaalne koht uuele tulijale minu arust.
Honda - mehed on ju ometi võimekad, on see tegematta kodutöö meeskonna poolt.
Isiklikud ennustuse tulemused lähevad mul ka ülesmäge hetkel.
Sõitjad
Hamilton - kui (vägi)tegusid ühe sõnaga ära märkida siis oleks see - imemees (MagGuyver, /MägraAivar - maakeeli/). On poodiumi külge naelutatud või liimitud ja ei kavatsegi sealt lahkuda. Aga nelja parima sõitja jaoks jääb seal ruumi siiski ilmselgelt napiks. Võib siiski eeldada, et tema see siiski ei ole. Paljud sõitjad ei teeni ka kogu oma karjääri jooksul nii palju punne, kui see mees poole hooajaga. Fantastiline.
Alonso - ilmselt on temagi jaoks tiimikaaslase selline edu üllatav ja kindlasti tekitab veel mõningaid emotsioone, mida siiski rohkem enda sees üritatakse hoida. Siiski tegi õige otsuse, et meeskonda vahetas, materjal millega edu saavutada on olemas, nii et tuld. Kahekordne meister mõtleb kindlasti sellele, kui tore oleks olla kolmekordne ja juba selle aasta numbri sees.
Räikkönen - viimase ja ühtlasi kolmanda etapivõiduga rebis napilt ette tiimikaaslasest ja vähendas punktivahet hõbenooltega. Vahepeal hakkas juba tunduma, et jahihooaeg on tema jaoks sellise rahuliku positsiooni sisse võtnud ning paugutamist enam ei tule. Aga näe suutis ennast jälle joonele ajada ning kohe ka märki tabada. Soovin talle edu ja tegelikult tahaks, et ta võidaks tiitli, minu lemmik praeguste seas.
Massa - kui tihtilugu seda asjatut rabistamist vähem oleks siis võiks see mees ka hetkel parim olla ja üldse parim, tehnika võimaldab. Ajame siis nagu ikka selliste meeste puhul nende mõningased eksimused keevalise vere süüks ja soovime rahulikku meelt. No tõesti, kes jääb poodiumilt välja ?
Heidfeld - mees peab hea olema aga auto peab ka hea olema. Praegune istumisealune on hea auto ja läheb aina paremaks. Heidfeld suudab selle potentsiaali realiseerida. Ta saab sellest aru ning ei soovi meeskonda järgmisel hooajal vahetada.
Kubica - samad sõnad. Tulla peale avariid tagasi ning taas häid punkte noppida, näitab mehe võimekust ja meelekindlust.
Fisichella - keskpärane esinemine seni, sellest on aga tiimibossile kindlasti vähe. Eredamaid hetki pole seni jagunud.
Kovalainen - kuulsin temast esimest korda alles mõne aasta eest, kui ta meistrite sõidu vist kinni pani. Sõidab kindlasti hästi, vähemalt selle tehnikaga mis hetkel kasutada on.
Wurz - on tegelikult üks selline mees kes suudab üllatada. On seda korduvalt tõestanud ka varasematel aastatel, nö. Asendusmehena roolis olles.
Trulli - ei paista silma kusagilt, kuigi võiks, kogemuste pagas juba aastate pikkune ja sõiduvahend "peaks" ka hea olema.
Rosberg - käesoleval hooajal on mehele osaks saanud punktitabelis ainult kukkumine. Kas hooaja teine pool algab tõusuga, näeme mõne aja pärast.
Coulthard - minu jaoks sümpaatne sõitja. On olnud tipus ja oma headust tõestanud. Seni küll ainult üks viies koht. Teised on hetkel lihtsalt üle. Loodan, et suudab edeneda.
Sato - teeb oma igapäevast tööd, lõhub masinaid, teeb vigureid, siis lõhub jälle masinaid, vahelduseks näitab meistrile punast tuld ning korjab ka mõne punni.
Webber - on nagu rajal küll aga jääb märkamatuks...
Ralf Schumacher - kõige pealt tuleb jutt ja siis kusagil tükk maad tagapool tuleb Ralf.
Vettel - ainumas kord mis mees rajal oli suutis ka punni noppida. Kiitus.
Button - alles äsja, üsna hiljuti sai tipus oldud, hetkel on sellest ainult vari.
Barrichello - peaks pillid kotti panema ja pinsile minema. Muidu kustuvad eredad mälestused temast.
Meeskonnad.
McLaren - hõbenooled on leidnud uue püssirohu või siiski "laenanud" midagi ka punaste leerist. Mine võta kinni aga suudavad edukad olla ja sõitjad on neil head.
Ferrari - on tugev ka ilma Michaelita, peab siiski pingutama, kui tahab tiitlit püüda.
BMW - tegi õige otsuse Williamsist lahku lüües. Tugev tehnika ja norm sõitjad lubavad nautida kolmandat kohta ja ilmselt see nii ka jääbki kokkuvõttes.
Renault - täht läks minema. Fisichella ei vea koormat üksi välja.
Williams - tipptiimist on saanud keskpärane tiim, üle öö. Kahju on Franki´st. Ta ootas tiitlit juba ammu aga seda ei tulnud, ega tulnud ja kas tulebki. Mis tooks muudatust.
Toyota - suur rahakott üksi ei tähenda veel edu. Küllap on nad sellest juba aru saanud.
Red Bull - tiivad on küll olemas aga mitte kõrgustesse lendamiseks.
Super Aguri - normaalne koht uuele tulijale minu arust.
Honda - mehed on ju ometi võimekad, on see tegematta kodutöö meeskonna poolt.
Isiklikud ennustuse tulemused lähevad mul ka ülesmäge hetkel.
F1-e üritan ikka võimaluse korral telekast jälgida. Lemmikuks on saanud Kimi Räikkonen.
McLarenis oli ikka mehel parajalt ebaõnne. Eks "Härra Kulm" (Fernando Alonso) on osalt ka tänu sellele 2-e kordne maailmameister.
Aga selline see tehnikasport juba on.
Läbi aegade olen aga fännanud vaid ühte sõitjat - Ayrton Senna da Silva.
Keegi ei tea mis oleks Shumacheril saavutamata jäänud kui Senna ei oleks nii vara lahkunud.
R.I.P.
Kas Shumacher oleks 7-e kordne maailmameister - kahjuks saame selle üle ainult spekuleerida.
McLarenis oli ikka mehel parajalt ebaõnne. Eks "Härra Kulm" (Fernando Alonso) on osalt ka tänu sellele 2-e kordne maailmameister.
Aga selline see tehnikasport juba on.
Läbi aegade olen aga fännanud vaid ühte sõitjat - Ayrton Senna da Silva.
Keegi ei tea mis oleks Shumacheril saavutamata jäänud kui Senna ei oleks nii vara lahkunud.
R.I.P.
Kas Shumacher oleks 7-e kordne maailmameister - kahjuks saame selle üle ainult spekuleerida.
F1 püüan jälgida nii tihti kui võimalik...tundub et see hooaeg tuleb kõvasti huvitavam kui eelmine. Tänastest pilootidest on kõige meelepärasem Jäämees.
WRC-d enam ei jälgi, kui siis mingeid kokkuvõtteid vaatan...väga igavaks on läinud. Kui veel Märtin viimast hooaega sõitis sai isegi Soomes ära käidud, aga peale seda enam ei pakkunud pinget. Mitte just sellepärast et Märtin ei sõida, vaid et tiimid on kadunud!
Lisaks omalt poolt, et vaatan veel MotoGP-d. Huvitavam isegi kui F1, WRC-st rääkimata...sõidud on pigelised ja huvi pakkuvad, tänu kahele rattale käivad kohtade vahetused palju tihedamini kui F1-s, mis teeb sellest väga vaatemängulise sarja:headbang:
WRC-d enam ei jälgi, kui siis mingeid kokkuvõtteid vaatan...väga igavaks on läinud. Kui veel Märtin viimast hooaega sõitis sai isegi Soomes ära käidud, aga peale seda enam ei pakkunud pinget. Mitte just sellepärast et Märtin ei sõida, vaid et tiimid on kadunud!
Lisaks omalt poolt, et vaatan veel MotoGP-d. Huvitavam isegi kui F1, WRC-st rääkimata...sõidud on pigelised ja huvi pakkuvad, tänu kahele rattale käivad kohtade vahetused palju tihedamini kui F1-s, mis teeb sellest väga vaatemängulise sarja:headbang:
Tänane sõit oli küll väga karmi algusega, autosid lajatas seina äärde järjepanu tänu kurvi eelselt üle tee voolavale veele. Samas tundus vahepeal, et Hamiltonil on ikka suur õnnesärk seljas, et sai rajale tagasi, tänu reeglitelel õnnestus ring tagasi võtta, vaata et tuleb jällegi esikolmikusse.
Samas kui eluolu läks keerulisemaks siis kommentaatorid ei saand ikka ültse sotti selles, kes kui kaugel on, vahepeal tuleb ikka täitsa huuupi infot sõidu järjekorra kohta.
Samas kui eluolu läks keerulisemaks siis kommentaatorid ei saand ikka ültse sotti selles, kes kui kaugel on, vahepeal tuleb ikka täitsa huuupi infot sõidu järjekorra kohta.
Nad on üleüldse tore paar:D,kahjuks pole paremaid ka eestist võtta.
Minu arust parimaid kommentaatoreid oli lähikonnast JJ Lehto,kes lasi omadelt
põtradelt ka pidevalt tuult välja,kui need sokkima hakkasid.
Meie omadele oli vahepeal vääriliseks toeks noor Asmer,kelle seosetu jutt vääriks omaette teemat.
Aga sõit oli super üle tüki aja.
Minu arust parimaid kommentaatoreid oli lähikonnast JJ Lehto,kes lasi omadelt
põtradelt ka pidevalt tuult välja,kui need sokkima hakkasid.
Meie omadele oli vahepeal vääriliseks toeks noor Asmer,kelle seosetu jutt vääriks omaette teemat.
Aga sõit oli super üle tüki aja.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tundub, et McLareniga läks kehtvasti. Väidetavalt disklafiti nad 2-ks hooajaks. Telekas uudistes mainiti ja veebis ka juba ringleb jutt. Ametlikku teadet veel siiski pole.