Võtke palun 9-3 ja Vektra küljejoon, no on palju sarnasusi. Samas sisematerjalid, eriti istmed, need ju pole päris samad ja annavad/tekitavad igati hea sõiduelamuse.
Mind isegi häirib rohkem paljude autode ühised teatud põlvkonna disainijooned, nagu näiteks ümara sisuga suuna/taga tuled, ümarad udutuled jne.
Mis aga puudutab nii Opeli kui ka näiteks Fordi kvaliteeti (kui jätta välja saksa autode ülikõvad ja ebamugavad istmed), siis pole nad ammu enam nii kehvad, kuid tee sa seda "eestlasele" selgeks.
Uuemad SAABid meenutavad Opelit?
Minu jaoks ei ole ükski korras auto kehv. Kehv on ta siis, kui mind tee äärde jätma hakkab. Kõik muu on maitse asi. Ma arvan, et Opel on selle pärast Eestis nati kesises nimekirjas, et kui omal ajal hakati läänest autosid tooma, siis veeti riiki sisse hulgaliselt Opeleid ja mitte lihtsalt Opeleid, vaid rämakaid Opeleid. No ma nägin ikka tõsiseid panne. Mujal riigis Opelisse nii kriitiliselt ei suhtuta.
Minu SAAB on mulle eelkõige tarbeese. Kui ma nokitseksin mõne unicumi kallal, siis võibolla oleks suhtumine erinev ja tarbeese oleks hobi :)
Aga mina ja kilakad-kolakad (varuosad, mutrid-poldid, tavotimöksid jmt)? Hee....iga kingsepp jäägu oma liistude juurde :D
Minu SAAB on mulle eelkõige tarbeese. Kui ma nokitseksin mõne unicumi kallal, siis võibolla oleks suhtumine erinev ja tarbeese oleks hobi :)
Aga mina ja kilakad-kolakad (varuosad, mutrid-poldid, tavotimöksid jmt)? Hee....iga kingsepp jäägu oma liistude juurde :D
Algselt postitas: Rästas
Ma arvan, et Opel on selle pärast Eestis nati kesises nimekirjas, et kui omal ajal hakati läänest autosid tooma, siis veeti riiki sisse hulgaliselt Opeleid ja mitte lihtsalt Opeleid, vaid rämakaid Opeleid. No ma nägin ikka tõsiseid panne. Mujal riigis Opelissse nii kriitiliselt ei suhtuta.
Minu arvates viis oopeli maine alla tema eelmiste mudelite väga tugevasti roostetav kere. Eesti (talve)tingimustes ei pea ükski '80/'90-ndate oopel mõistlikult vastu. Roostetab nii mis kole. Samas mootorid on tugevad ja töökindlad.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Tõsi, roostetamise probleemiga hakkas Opel alles üheksakümnendate lõpus tõsisemalt tegelema. Ühte sellist "viimast roostetavat" Astrat sai kunagi omatud, oli teine igati praktiline tööloom
Sarnased tõesti, nagu siga ja kägu :thumb:
Lisaks Saabile on peres veel üks 2005 Astra ja enne seda oli 2000 Astra. Mõlemad Opelid on olnud väga head autod ja väga tublilt teeninud. Ei mingit lagunemist (loomulik kulu välja arvatud muidugi). Enne 2000 Astrat oli veel 1990 Kadett, mis oli samuti väga korralik auto, isegi rooste ei kimbutanud (vist üks vähestest õnnelikest). Seega minul isiklikult ei ole Opelite kohta ühtegi halba sõna öelda. Natuke teeb pahuraks kui mõned Opeli kallal asjatult nöögivad.
Mis puutub Opeli ja Saabi välisesse sarnasusse, siis eks ta ikka vaataja silmades ole. Isiklikult ei ole ühtegi Saabi Opeliga segi ajanud ega vastupidi.
Lisaks Saabile on peres veel üks 2005 Astra ja enne seda oli 2000 Astra. Mõlemad Opelid on olnud väga head autod ja väga tublilt teeninud. Ei mingit lagunemist (loomulik kulu välja arvatud muidugi). Enne 2000 Astrat oli veel 1990 Kadett, mis oli samuti väga korralik auto, isegi rooste ei kimbutanud (vist üks vähestest õnnelikest). Seega minul isiklikult ei ole Opelite kohta ühtegi halba sõna öelda. Natuke teeb pahuraks kui mõned Opeli kallal asjatult nöögivad.
Mis puutub Opeli ja Saabi välisesse sarnasusse, siis eks ta ikka vaataja silmades ole. Isiklikult ei ole ühtegi Saabi Opeliga segi ajanud ega vastupidi.
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Kostan ka sõna sekka. Opel'i tippmudelid on tegelikult väga head autod. Olen omanud Kadett GSi-d ja Vectra 2000 4x4 mudeleid. Enne neid veel ühte vana kandilist Kadetti 82 aastast. Ilguvad inimesed, mis ilguvad siis mul pidasid kõik Opelid hästi vastu ja nendega oli odav sõita, nagu oli ka neid imeodav hooldada. Ainsaks erandiks oli 4x4 Vectra nelivedu, mis oli üsna nadi süsteem, see tiba nöökis... Minu arust on Opeli trump eestis hea teenindus. Ascar on tõesti hea hooldaja. Parem kui Viking Motors! ...aga õnneks on saabianti ja Troost ka olemas!
See, et Saab 93, 95 ja NG900 on sama platvorm Opel Vectra/Calibraga (muuseas tõesti kõigel kolmel Saabil, sest platvorm ei võrdu põhi ja sama teljevahe) ja uuel 93-l uue Vectra ja Cadillac BLS-i või Fiat Croma-ga ei tee Saabe veel kehvaks. Olles ka mitme Saabiga sõitnud tuleb tõdeda, et tõesti GM astumine Saabi omanikuks põhjustas alguses segadust. NG900 laguneb veidrates pisiasjades ikka palju... Arvatavasti oli probleem, et Saabist tehti osaliselt Opel. Sellega kaotati ka ilmselt turvalisuses (millega muidu seletada NG900 kehva tärnide arvu kokkupõrke testides). Saabist teeb Saabi kvaliteet + teistmoodi ja eritsuv ergonoomiline disain = julgus lahendada asju teisti kui tavaliselt + sõiduomadused. Ja need on head nagu eelpool toodud. Leidke auto, mis on sama ökonoomne ja hea kiirendaja kui Saab! Pole ju niiväga. Kui siis mõned turbo VW-d aga vot need lagunevad! Erinevalt tutvusringkonna Mersu ja VW omanikest on kõik Opeli ja Saabi omanikud üsna rahul. Kindlasti hoiab viimane paremini hinda. Ja kindlasti ei ole keskmine Saab sama mugav kui keskmine Opel. Ajage rajale aga Vectra OPC mudel ja 93 Aero ja siis on juba keerukam öelda kumb sõidu omadustelt parem. Jääb maitse küsimus. Selle üle ei olegi mõtet vaielda. Seega mulle lihtsalt meeldib üle kõige 9000 seeria. Pole näinud ega tea stiilsemat lahendust kui ehk universaal 95 otsast-otsani Hirch (nagu Janne praegu müüb!) välja arvata. See juba peaaegu on vana Saabi tase. Ehki kõrvalt aidatud sinnani.
Ühes olen veel kindel: auto ajalugu ei tea teist samahead istet kui tonnise Aero iste!
Seega valige oma maitse järgi. Elage ise. Ja laske teistel elada. Ja kui teil on võimalus siis proovige korra OPC Opeleid! Siis asuge neid Aeroga võrldema. Sest tõesti Corsat/Astrat ju pole mõtet Saabiga võrrelda, pole sama autoklass ega hinnaklass. Ja muide, kusagilt lugesin, et Opel olevat Euroopa parima kvaliteediga autotootja aastal 2006 (ilmselt nad õppisid Saabilt midagi seda ostes!), Mazda lõi neid vaid osades kohtades teeninduse kvaliteediga. Mersu, VW jpt jäid kaugele maha... Seega kodanikud saabistid, kel tagumiku all 93 või 95, ka teil on Euroopa kvaliteetsima autotootja sõsarmudel!
See, et Saab 93, 95 ja NG900 on sama platvorm Opel Vectra/Calibraga (muuseas tõesti kõigel kolmel Saabil, sest platvorm ei võrdu põhi ja sama teljevahe) ja uuel 93-l uue Vectra ja Cadillac BLS-i või Fiat Croma-ga ei tee Saabe veel kehvaks. Olles ka mitme Saabiga sõitnud tuleb tõdeda, et tõesti GM astumine Saabi omanikuks põhjustas alguses segadust. NG900 laguneb veidrates pisiasjades ikka palju... Arvatavasti oli probleem, et Saabist tehti osaliselt Opel. Sellega kaotati ka ilmselt turvalisuses (millega muidu seletada NG900 kehva tärnide arvu kokkupõrke testides). Saabist teeb Saabi kvaliteet + teistmoodi ja eritsuv ergonoomiline disain = julgus lahendada asju teisti kui tavaliselt + sõiduomadused. Ja need on head nagu eelpool toodud. Leidke auto, mis on sama ökonoomne ja hea kiirendaja kui Saab! Pole ju niiväga. Kui siis mõned turbo VW-d aga vot need lagunevad! Erinevalt tutvusringkonna Mersu ja VW omanikest on kõik Opeli ja Saabi omanikud üsna rahul. Kindlasti hoiab viimane paremini hinda. Ja kindlasti ei ole keskmine Saab sama mugav kui keskmine Opel. Ajage rajale aga Vectra OPC mudel ja 93 Aero ja siis on juba keerukam öelda kumb sõidu omadustelt parem. Jääb maitse küsimus. Selle üle ei olegi mõtet vaielda. Seega mulle lihtsalt meeldib üle kõige 9000 seeria. Pole näinud ega tea stiilsemat lahendust kui ehk universaal 95 otsast-otsani Hirch (nagu Janne praegu müüb!) välja arvata. See juba peaaegu on vana Saabi tase. Ehki kõrvalt aidatud sinnani.
Ühes olen veel kindel: auto ajalugu ei tea teist samahead istet kui tonnise Aero iste!
Seega valige oma maitse järgi. Elage ise. Ja laske teistel elada. Ja kui teil on võimalus siis proovige korra OPC Opeleid! Siis asuge neid Aeroga võrldema. Sest tõesti Corsat/Astrat ju pole mõtet Saabiga võrrelda, pole sama autoklass ega hinnaklass. Ja muide, kusagilt lugesin, et Opel olevat Euroopa parima kvaliteediga autotootja aastal 2006 (ilmselt nad õppisid Saabilt midagi seda ostes!), Mazda lõi neid vaid osades kohtades teeninduse kvaliteediga. Mersu, VW jpt jäid kaugele maha... Seega kodanikud saabistid, kel tagumiku all 93 või 95, ka teil on Euroopa kvaliteetsima autotootja sõsarmudel!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Rahustaks seltsilisi veel ka sellise näitega, nimelt Pesukaru 806, Citikas Evasion, Fitikas Ylisee ja Lansikas Zeta, 2 üsna erinevat autotootjat, kuid samast tehasest tulevad autod ja võrreldes 9-3 ning Vektraga ikka väga sarnased masinad. Hea, et Saabiga pole nii läind .......