Uuemad SAABid meenutavad Opelit?

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#1

K Mai 09, 2007 18:19

D116 on siin väitnud, et uuemad Saabid väga meenutavad opelit.
Mil moel need Opelit meenutavad? Kui keegi nii väidab, siis oleks hea kuulda ka põhjendust tema väitele :)
P.S. Ma ei ole kunagi Opelit omanud, pole sellega ka sõitnud ja ei ole pädev kritiseerima ega ka kiitma. Olen alati seda meelt, et uued autod on üldjuhul korralikud ja teenivad hästi, sõltub, kuidas neid hooldatakse ja nendega sõidetakse. Kui tegemist on 'sahaga' (mõni auto ntx laguneb või satub alatihti aktsioonidesse: avariid, murdvargad mt), siis ta seda on- sel juhul ei ole margil mingit tähtsust. Siis on kaks võimalust: kas sõita sellega või mitte sõita.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#2

K Mai 09, 2007 20:04

Kui GM kontsernil üks disainer on, siis mingil määral loogiline, et GM autod sarnased on!
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

K Mai 09, 2007 20:06

Ühine nimetaja - GM. Ja sa oled kindlasti kuulnud väidet, et igast autost saab kord Opel..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#4

K Mai 09, 2007 20:18

Algselt postitas: Cyber
Ühine nimetaja - GM. Ja sa oled kindlasti kuulnud väidet, et igast autost saab kord Opel..;)

Ei saa! :drive:
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#5

K Mai 09, 2007 20:20

saabist saab lemmik mitte opel

aga alguses võivad nad kehva holduse tõttu küll opelit meenutada:D
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1963
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#6

K Mai 09, 2007 20:49

No minu Saabis meenutab Opelit peeglite reguleerimise lüliti, mis on samasugune, kui eelmises Astras ja kapotialune layout on ka sarnane.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#7

K Mai 09, 2007 20:58

Algselt postitas: ill
No minu Saabis meenutab Opelit peeglite reguleerimise lüliti, mis on samasugune, kui eelmises Astras ja kapotialune layout on ka sarnane.


Ja Cadillac BLS on tegelikult Saab 9-3, mis on tegelikult Opel - ehk siis kõik autod on Opelid :D

Hiljuti leidsin sellise hariva pildi, siit saate aru, miks mõned automargid on sarnased - sama emafirma ja pahatihti jooksevad ka sama liini pealt maha.

terv, teager

Lisatud failid
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#8

K Mai 09, 2007 21:09

Jeerum! :freak:
Palun tehke mulle nüüd ühe mulligrupi alusel selgeks, kuidas saada aru nendest protsentidest.
Näiteks: 10% Fiati on GM juures ja 5% GM-i on Fiati juures. Mida see tähendab?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

K Mai 09, 2007 21:34

A nii ongi ... 10% GM aktsiapakist on FIAT-i oma.. ja vastupidi on 5% FIATIST GM-i oma...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
marguz
Postitusi: 43
Liitunud: R Mai 04, 2007 0:18
Asukoht:
Auto:

#10

K Mai 09, 2007 21:46

vaat siis, unistame Aston Martinist, aga Fordispetsid ehitavad neid hoopis :P
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#11

K Mai 09, 2007 22:11

Algselt postitas: krss
Mine proovi sõita, selleks ei pea sugugi Opelit omama ju. Siis vaata natuke auto alla, paljud sillajupid võid osta odavamalt küsides neid Opeli (mitte Saabi) jaoks jne. Kui Chevy fännid nimetavad suurest nördimusest oma autosid kah Daewoo Corvette jne, siis Saabifännid millegipärast neelavad alla kõike, mida Saab märgi all toodetakse. Enesekriitika puudumine? Vaadates tänapäevaste autode kvaliteeti, peaks võrdlus Opeliga olema pigem tunnustus

Kusjuures uued Opelid pole enam ka odavad autod:
Näiteks Vectra Cosmo(tipp) varustustase----
2,8 V6 Turbo 169 kW/230 hj, bensiin automaat, 6-käiguline 444 020.-
3,0 V6 CDTI 135 kW/184 hj, turbodiisel manuaal, 6-käiguline 444 020 .-
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#12

K Mai 09, 2007 22:12

Suhkruvett oleks vaja :wtf:
...milline suur segadus. Sellepärast teatud mudelid ühes esinduses koos ongi. Varem ma ei saanud sellest aru, et miks näiteks Mazda on koos Jaguari ja Land Roveriga ühes müügiesinduses. Või miks reklaamiti: "Too oma vana Ford meile, saad uue Volvo parema hinnaga!"
Meid petetakse :angry:
(tegelt täitsa rahulik, aint pisut hämmingus, milline kapsasupp)
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#13

K Mai 09, 2007 22:17

...ja ostes Samsungi pesumasina, on see disainitud Dacia disainerite poolt ning sisu on toodetud Renault' ja Nissani koostöös. Või toodab Samsung juba ka autosid? :D

EDIT: nii-öelda puhtatõulised on Teageri skeemi järgi vaid Honda, Lotus ja Porsche.
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#14

K Mai 09, 2007 22:22

Algselt postitas: kaarel
...ja ostes Samsungi pesumasina, on see disainitud Dacia disainerite poolt ning sisu on toodetud Renault' ja Nissani koostöös. Või toodab Samsung juba ka autosid? :D

EDIT: nii-öelda puhtatõulised on Teageri skeemi järgi vaid Honda, Lotus ja Porsche.

Jääb huviga 2.0 liitrist Turbo-Samsungi ootama :D
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#15

K Mai 09, 2007 22:29

Korean automobile
Samsung's entry into the automobile industry was also ill-fated. Established in 1994, Samsung Motors started selling cars in 1998, just when South Korea was hit by the Asian financial crisis. Faced with financial difficulties, Samsung sold a seventy percent stake in the company to Renault in September 2000, and the company was renamed Renault Samsung Motors.


Täitsa olemas ju Samsungi autod...

terv, teager
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#16

K Mai 09, 2007 22:29

Samsung korporatsioon tegeleb paljupalju enamaga kui ainult olmeelektroonika :
- Kemikaalid - naftaproduktid, paber ja - tooted, orgaaniline ja anorgaaniline keemia, kummitooted:
- Digitaalne tehnika - arvutid, telekommunikatsioonivahendid, koduelektroonika
- Masinaehitus ja tööstustarbed - transpordivahendid, tööstusmasinad ja - varustus, masinaehitud, tehaste sisseseade;
- Terased ja metallid - väärismetallid, galvaanika, teras , jmt
 - Energia - süsi, vask, õli & gaas, toiduainetööstus
   
 Ja veel igavene hunnik asju, http://www.samsungcorp.com

Ja muideks, saabil on ikkagi eraldiseisev peadisainer olemas, ja tütarettevõtted, kes kuuluvad ühise korporatsiooni alla (GM siis antud juhul) ei tähenda et autod tuleksid ühelt liinilt maha, vaid seda et R & D osakond ja tippjuhtkond on ühine.. kulude kokkuhoid tänases globaliseeruvas maailmas, muud ei miskit.
Näiteks lennudusest - see et airBaltic ja Estonian Air mõlemad SASile kuuluvad, ei tähenda seda, et Tallinnast saaks lätlastest piloodite ja lennusaatjatega lennata..
Ja opeli detailidest, 9-3'l on ka käigukanginupp opelilt pärit, siiani pole see mind väga häirinud..
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#17

K Mai 09, 2007 22:30

Edit: teager jõudis ette:D
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#18

K Mai 09, 2007 23:12

Jeah... pole väga ammu tagasi, aga üks vanem link:
http://www.autonet.ee/uudised/paevauudised/8112

Ehk siis GM on Renault Samsung Motorsi järel teine välismaine ettevõte, kes Lõuna-Koreas autosid toodab.
Renault Samsung Motors.
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 757
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#19

K Mai 09, 2007 23:19

Algselt postitas: kaarel
EDIT: nii-öelda puhtatõulised on Teageri skeemi järgi vaid Honda, Lotus ja Porsche.


ei enam, Porsche on nüüd VW suuromanik
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1963
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#20

K Mai 09, 2007 23:44

Ja Lotus pole ju samuti ammu enam iseseisev ettevõte, ammu-ammu oli ta GM- oma ja hetkel peaks ta kuuluma sellisele suurepärasele Malaisia autotootjale nagu Proton. Jääb siis Honda.
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#21

N Mai 10, 2007 9:45

Uus 9-3 on vaga vectra, ikkagi valjast - paistab et mahuks sama konveierisse.
9-5 on veel kuidagi saab, pigem hea saabi imitatsioon - pole fylosoofiat enam - qiged saabid on vaga effektiivsed seadmed. Naiteks klassik - auto on vaga lihtne, aga igati hea. Tonnine on kaa. Aga 9-5 aero 1700kg aeg sajani...
Kysimus ei ole kes kellele kuulub, kysimus on oma fylosoofias, mida saabil enam pole - mootor jai ainult.
Hetkel ei nae mqttet saabi ostmises - subaru vqi audi turboga.
Saabi logo palju eraldi ostes maksab? Milleks siis ylejaanud opel? :)))

Aga muidu jah - vanasti autod olid parem ja kindlasti huvitavam ja kardetavam, naiste rinnad olid suurem ja qlu oli maitsvam jnejne :)))))))))))))))))))
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#22

N Mai 10, 2007 10:59

Väga huvitav protsentide jaotus on sel joonisel. Andmete järgi on Fiatil välja lastu 110% aktsiaid:D ja GM`il 105%. Kuna GM omab 10% Fiati aktsiaid siis Fiatil endal peaks olema 95% oma aktsiatest. Sama süsteem ka GM`ga. Kui nüüd väga norijaks minna siis enamus neist on börsi ettevõtted, mille puhul "Finantstavade" puhul oma aktsiate omamine üle 1 perioodi on keelatud. Viimaste uudisti järgi on VW omandanud ka 51% porsche aktsiatest.
Aitab mölast nüüd:D
Loodame, et GM`is leidub tulevikust mõni põline rootslane kes saabi kui kultusautot elus hoiab, ning ei lase sel margil solgistuda teiste markidega. Mis tehtud see tehtud, lootkem tulevikku.
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#23

N Mai 10, 2007 11:34

Minule ei meenuta uuemad Saabid Opelit, no ma räägin vaid disainist (ma ikka tunnen kaugelt vaadates ära, kumb on Saab, kumb Opel). See, mis kapoti all on, on hoopis teine asi.
Mulle näiteks ei meeldi mõningad vahepealsed Saabi keremudelid. Päris vanad unicumi autod on aga alati vinged olenemata margist :thumb: Eriti veel, kui neile on võimalikult originaalilähedane hing ja ilu tagasi antud.
Tegelikult on kõige olulisem ikkagi see, mis aparaadil kapoti all on ning mis tunde annab isendiga sõitmine :drive:
Prim pakett on mugavus+teravus+turvalisus+ökonoomsus.
Ameeriklase roolist Saabi rooli istudes said kõik eelmised kriteeriumid kaetud, st ka teravus ja ökonoomsus.
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#24

P Mai 13, 2007 20:57

Kust tuleb disainiidee?

Lisatud failid
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#25

N Juun 07, 2007 14:27

Täna üks mees ütles mulle:
"Saabi disainis elamiseks peab olema isemoodi ajukuju."
See käis ilmselt minu Opeli-kujulise saabi kohta :D
Vasta