Uuemad SAABid meenutavad Opelit?
D116 on siin väitnud, et uuemad Saabid väga meenutavad opelit.
Mil moel need Opelit meenutavad? Kui keegi nii väidab, siis oleks hea kuulda ka põhjendust tema väitele :)
P.S. Ma ei ole kunagi Opelit omanud, pole sellega ka sõitnud ja ei ole pädev kritiseerima ega ka kiitma. Olen alati seda meelt, et uued autod on üldjuhul korralikud ja teenivad hästi, sõltub, kuidas neid hooldatakse ja nendega sõidetakse. Kui tegemist on 'sahaga' (mõni auto ntx laguneb või satub alatihti aktsioonidesse: avariid, murdvargad mt), siis ta seda on- sel juhul ei ole margil mingit tähtsust. Siis on kaks võimalust: kas sõita sellega või mitte sõita.
Mil moel need Opelit meenutavad? Kui keegi nii väidab, siis oleks hea kuulda ka põhjendust tema väitele :)
P.S. Ma ei ole kunagi Opelit omanud, pole sellega ka sõitnud ja ei ole pädev kritiseerima ega ka kiitma. Olen alati seda meelt, et uued autod on üldjuhul korralikud ja teenivad hästi, sõltub, kuidas neid hooldatakse ja nendega sõidetakse. Kui tegemist on 'sahaga' (mõni auto ntx laguneb või satub alatihti aktsioonidesse: avariid, murdvargad mt), siis ta seda on- sel juhul ei ole margil mingit tähtsust. Siis on kaks võimalust: kas sõita sellega või mitte sõita.
Algselt postitas: ill
No minu Saabis meenutab Opelit peeglite reguleerimise lüliti, mis on samasugune, kui eelmises Astras ja kapotialune layout on ka sarnane.
Ja Cadillac BLS on tegelikult Saab 9-3, mis on tegelikult Opel - ehk siis kõik autod on Opelid :D
Hiljuti leidsin sellise hariva pildi, siit saate aru, miks mõned automargid on sarnased - sama emafirma ja pahatihti jooksevad ka sama liini pealt maha.
terv, teager
Algselt postitas: krss
Mine proovi sõita, selleks ei pea sugugi Opelit omama ju. Siis vaata natuke auto alla, paljud sillajupid võid osta odavamalt küsides neid Opeli (mitte Saabi) jaoks jne. Kui Chevy fännid nimetavad suurest nördimusest oma autosid kah Daewoo Corvette jne, siis Saabifännid millegipärast neelavad alla kõike, mida Saab märgi all toodetakse. Enesekriitika puudumine? Vaadates tänapäevaste autode kvaliteeti, peaks võrdlus Opeliga olema pigem tunnustus
Kusjuures uued Opelid pole enam ka odavad autod:
Näiteks Vectra Cosmo(tipp) varustustase----
2,8 V6 Turbo 169 kW/230 hj, bensiin automaat, 6-käiguline 444 020.-
3,0 V6 CDTI 135 kW/184 hj, turbodiisel manuaal, 6-käiguline 444 020 .-
Suhkruvett oleks vaja :wtf:
...milline suur segadus. Sellepärast teatud mudelid ühes esinduses koos ongi. Varem ma ei saanud sellest aru, et miks näiteks Mazda on koos Jaguari ja Land Roveriga ühes müügiesinduses. Või miks reklaamiti: "Too oma vana Ford meile, saad uue Volvo parema hinnaga!"
Meid petetakse :angry:
(tegelt täitsa rahulik, aint pisut hämmingus, milline kapsasupp)
...milline suur segadus. Sellepärast teatud mudelid ühes esinduses koos ongi. Varem ma ei saanud sellest aru, et miks näiteks Mazda on koos Jaguari ja Land Roveriga ühes müügiesinduses. Või miks reklaamiti: "Too oma vana Ford meile, saad uue Volvo parema hinnaga!"
Meid petetakse :angry:
(tegelt täitsa rahulik, aint pisut hämmingus, milline kapsasupp)
...ja ostes Samsungi pesumasina, on see disainitud Dacia disainerite poolt ning sisu on toodetud Renault' ja Nissani koostöös. Või toodab Samsung juba ka autosid? :D
EDIT: nii-öelda puhtatõulised on Teageri skeemi järgi vaid Honda, Lotus ja Porsche.
EDIT: nii-öelda puhtatõulised on Teageri skeemi järgi vaid Honda, Lotus ja Porsche.
Algselt postitas: kaarel
...ja ostes Samsungi pesumasina, on see disainitud Dacia disainerite poolt ning sisu on toodetud Renault' ja Nissani koostöös. Või toodab Samsung juba ka autosid? :D
EDIT: nii-öelda puhtatõulised on Teageri skeemi järgi vaid Honda, Lotus ja Porsche.
Jääb huviga 2.0 liitrist Turbo-Samsungi ootama :D
Korean automobile
Samsung's entry into the automobile industry was also ill-fated. Established in 1994, Samsung Motors started selling cars in 1998, just when South Korea was hit by the Asian financial crisis. Faced with financial difficulties, Samsung sold a seventy percent stake in the company to Renault in September 2000, and the company was renamed Renault Samsung Motors.
Täitsa olemas ju Samsungi autod...
terv, teager
Samsung korporatsioon tegeleb paljupalju enamaga kui ainult olmeelektroonika :
- Kemikaalid - naftaproduktid, paber ja - tooted, orgaaniline ja anorgaaniline keemia, kummitooted:
- Digitaalne tehnika - arvutid, telekommunikatsioonivahendid, koduelektroonika
- Masinaehitus ja tööstustarbed - transpordivahendid, tööstusmasinad ja - varustus, masinaehitud, tehaste sisseseade;
- Terased ja metallid - väärismetallid, galvaanika, teras , jmt
- Energia - süsi, vask, õli & gaas, toiduainetööstus
Ja veel igavene hunnik asju, http://www.samsungcorp.com
Ja muideks, saabil on ikkagi eraldiseisev peadisainer olemas, ja tütarettevõtted, kes kuuluvad ühise korporatsiooni alla (GM siis antud juhul) ei tähenda et autod tuleksid ühelt liinilt maha, vaid seda et R & D osakond ja tippjuhtkond on ühine.. kulude kokkuhoid tänases globaliseeruvas maailmas, muud ei miskit.
Näiteks lennudusest - see et airBaltic ja Estonian Air mõlemad SASile kuuluvad, ei tähenda seda, et Tallinnast saaks lätlastest piloodite ja lennusaatjatega lennata..
Ja opeli detailidest, 9-3'l on ka käigukanginupp opelilt pärit, siiani pole see mind väga häirinud..
- Kemikaalid - naftaproduktid, paber ja - tooted, orgaaniline ja anorgaaniline keemia, kummitooted:
- Digitaalne tehnika - arvutid, telekommunikatsioonivahendid, koduelektroonika
- Masinaehitus ja tööstustarbed - transpordivahendid, tööstusmasinad ja - varustus, masinaehitud, tehaste sisseseade;
- Terased ja metallid - väärismetallid, galvaanika, teras , jmt
- Energia - süsi, vask, õli & gaas, toiduainetööstus
Ja veel igavene hunnik asju, http://www.samsungcorp.com
Ja muideks, saabil on ikkagi eraldiseisev peadisainer olemas, ja tütarettevõtted, kes kuuluvad ühise korporatsiooni alla (GM siis antud juhul) ei tähenda et autod tuleksid ühelt liinilt maha, vaid seda et R & D osakond ja tippjuhtkond on ühine.. kulude kokkuhoid tänases globaliseeruvas maailmas, muud ei miskit.
Näiteks lennudusest - see et airBaltic ja Estonian Air mõlemad SASile kuuluvad, ei tähenda seda, et Tallinnast saaks lätlastest piloodite ja lennusaatjatega lennata..
Ja opeli detailidest, 9-3'l on ka käigukanginupp opelilt pärit, siiani pole see mind väga häirinud..
Jeah... pole väga ammu tagasi, aga üks vanem link:
http://www.autonet.ee/uudised/paevauudised/8112
Ehk siis GM on Renault Samsung Motorsi järel teine välismaine ettevõte, kes Lõuna-Koreas autosid toodab.
Renault Samsung Motors.
http://www.autonet.ee/uudised/paevauudised/8112
Ehk siis GM on Renault Samsung Motorsi järel teine välismaine ettevõte, kes Lõuna-Koreas autosid toodab.
Renault Samsung Motors.
Uus 9-3 on vaga vectra, ikkagi valjast - paistab et mahuks sama konveierisse.
9-5 on veel kuidagi saab, pigem hea saabi imitatsioon - pole fylosoofiat enam - qiged saabid on vaga effektiivsed seadmed. Naiteks klassik - auto on vaga lihtne, aga igati hea. Tonnine on kaa. Aga 9-5 aero 1700kg aeg sajani...
Kysimus ei ole kes kellele kuulub, kysimus on oma fylosoofias, mida saabil enam pole - mootor jai ainult.
Hetkel ei nae mqttet saabi ostmises - subaru vqi audi turboga.
Saabi logo palju eraldi ostes maksab? Milleks siis ylejaanud opel? :)))
Aga muidu jah - vanasti autod olid parem ja kindlasti huvitavam ja kardetavam, naiste rinnad olid suurem ja qlu oli maitsvam jnejne :)))))))))))))))))))
9-5 on veel kuidagi saab, pigem hea saabi imitatsioon - pole fylosoofiat enam - qiged saabid on vaga effektiivsed seadmed. Naiteks klassik - auto on vaga lihtne, aga igati hea. Tonnine on kaa. Aga 9-5 aero 1700kg aeg sajani...
Kysimus ei ole kes kellele kuulub, kysimus on oma fylosoofias, mida saabil enam pole - mootor jai ainult.
Hetkel ei nae mqttet saabi ostmises - subaru vqi audi turboga.
Saabi logo palju eraldi ostes maksab? Milleks siis ylejaanud opel? :)))
Aga muidu jah - vanasti autod olid parem ja kindlasti huvitavam ja kardetavam, naiste rinnad olid suurem ja qlu oli maitsvam jnejne :)))))))))))))))))))
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Väga huvitav protsentide jaotus on sel joonisel. Andmete järgi on Fiatil välja lastu 110% aktsiaid:D ja GM`il 105%. Kuna GM omab 10% Fiati aktsiaid siis Fiatil endal peaks olema 95% oma aktsiatest. Sama süsteem ka GM`ga. Kui nüüd väga norijaks minna siis enamus neist on börsi ettevõtted, mille puhul "Finantstavade" puhul oma aktsiate omamine üle 1 perioodi on keelatud. Viimaste uudisti järgi on VW omandanud ka 51% porsche aktsiatest.
Aitab mölast nüüd:D
Loodame, et GM`is leidub tulevikust mõni põline rootslane kes saabi kui kultusautot elus hoiab, ning ei lase sel margil solgistuda teiste markidega. Mis tehtud see tehtud, lootkem tulevikku.
Aitab mölast nüüd:D
Loodame, et GM`is leidub tulevikust mõni põline rootslane kes saabi kui kultusautot elus hoiab, ning ei lase sel margil solgistuda teiste markidega. Mis tehtud see tehtud, lootkem tulevikku.
Minule ei meenuta uuemad Saabid Opelit, no ma räägin vaid disainist (ma ikka tunnen kaugelt vaadates ära, kumb on Saab, kumb Opel). See, mis kapoti all on, on hoopis teine asi.
Mulle näiteks ei meeldi mõningad vahepealsed Saabi keremudelid. Päris vanad unicumi autod on aga alati vinged olenemata margist :thumb: Eriti veel, kui neile on võimalikult originaalilähedane hing ja ilu tagasi antud.
Tegelikult on kõige olulisem ikkagi see, mis aparaadil kapoti all on ning mis tunde annab isendiga sõitmine :drive:
Prim pakett on mugavus+teravus+turvalisus+ökonoomsus.
Ameeriklase roolist Saabi rooli istudes said kõik eelmised kriteeriumid kaetud, st ka teravus ja ökonoomsus.
Mulle näiteks ei meeldi mõningad vahepealsed Saabi keremudelid. Päris vanad unicumi autod on aga alati vinged olenemata margist :thumb: Eriti veel, kui neile on võimalikult originaalilähedane hing ja ilu tagasi antud.
Tegelikult on kõige olulisem ikkagi see, mis aparaadil kapoti all on ning mis tunde annab isendiga sõitmine :drive:
Prim pakett on mugavus+teravus+turvalisus+ökonoomsus.
Ameeriklase roolist Saabi rooli istudes said kõik eelmised kriteeriumid kaetud, st ka teravus ja ökonoomsus.