Kui palju maksis uus SAAB 10- 20a tagasi?
Me teame kui palju maksavad praegu uued SAABid Viking Motorsis võrreldes konkureerivate markidega mujal esindustes.
Milline oli SAABi hinnapoliitika 10- 20a tagasi kui SAAB ei olnud veel GM-i omanduses?
Näiteks 1987 aastal uue SAAB 900 hind võrreldes MB 190 või mõne muu sama klassi autoga?
1997 aastal uus SAAB 9000 vs MB E klass, BMW 5 seeria jne.. (sarnase varustustaseme ja võimsusega autod)
Milline oli SAABi hinnapoliitika 10- 20a tagasi kui SAAB ei olnud veel GM-i omanduses?
Näiteks 1987 aastal uue SAAB 900 hind võrreldes MB 190 või mõne muu sama klassi autoga?
1997 aastal uus SAAB 9000 vs MB E klass, BMW 5 seeria jne.. (sarnase varustustaseme ja võimsusega autod)
Palju maksis 10-20 aastat tagasi, ei tea, aga Saab hoiab oma hinda hästi. Uutel autode kukuvad hinnad u 50 000 aastas ja mingil hetkel jääb see langus päris pikaks ajaks 100 000 (pisut alla/üle) piiresse seisma. Nii tundus turuhindasid mõõtes :)
Algselt postitas: TGB
Me teame kui palju maksavad praegu uued SAABid Viking Motorsis võrreldes konkureerivate markidega mujal esindustes.
Milline oli SAABi hinnapoliitika 10- 20a tagasi kui SAAB ei olnud veel GM-i omanduses?
Näiteks 1987a SAAB 900 hind võrreldes sama aasta MB 190 või mõne muu sama klassi autoga?
97a SAAB 9000 vs MB E klass, BMW 5 seeria jne.. (sarnase varustustaseme ja võimsusega autodel)
Raamatukokku auto24 lugema? ja siis statistikat tegema, hmm kas seal õlut tohib juua;)
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Sveitsi automüügi portaalis on mõned müüjad kirjutanud oma auto ostuhinna.
SAAB 9000 CSi 2.3-16 (Limousine) 1995
Kurss on umbes 9,5 EEK-i 1 CHF.
SAAB 9000 CSi 2.3-16 (Limousine) 1995
Kurss on umbes 9,5 EEK-i 1 CHF.
Eks ikka raamatukogu on see koht, kust seda inffi peilida võiks.
Taasiseseisvunud Eestis hakati vist 90 -te alguses juba esimesi tutikaid lääne pille müüma ja reklaamidki vististi lehes ilmuma. Kuigi VM alustas Saabidega 1996 siis enne seda müüsid nad Volvosid ja vastupidi ka -> Info-Auto vist müüs Saabisid. Mingite diilerite kaudu neit vist jao kaupa siis toodi.
Aga 80 -date hindadega kurssi viimine nõuab küll välismaiste ajalehtede sorteerimist. Samas on ju Soomes raha juba vahetunud. Huvitav oleks teada saada küll mitu marka classik 20 aastat tagasi maksis.
Millega neid hindasid siis võrrelda. Kas tänaste (eesti krooni) hindadega,
üldise elatustaseme hindadega sellel ajahetkel,
eesti hinnad vs välismaa hinnad sama mudeli puhul,
või kui palju hind 20 aasta jooksul kukub.
Kuidas on suhe siis täna MB E-klass vs 9-5 mingi variant näiteks.
Taasiseseisvunud Eestis hakati vist 90 -te alguses juba esimesi tutikaid lääne pille müüma ja reklaamidki vististi lehes ilmuma. Kuigi VM alustas Saabidega 1996 siis enne seda müüsid nad Volvosid ja vastupidi ka -> Info-Auto vist müüs Saabisid. Mingite diilerite kaudu neit vist jao kaupa siis toodi.
Aga 80 -date hindadega kurssi viimine nõuab küll välismaiste ajalehtede sorteerimist. Samas on ju Soomes raha juba vahetunud. Huvitav oleks teada saada küll mitu marka classik 20 aastat tagasi maksis.
Millega neid hindasid siis võrrelda. Kas tänaste (eesti krooni) hindadega,
üldise elatustaseme hindadega sellel ajahetkel,
eesti hinnad vs välismaa hinnad sama mudeli puhul,
või kui palju hind 20 aasta jooksul kukub.
Kuidas on suhe siis täna MB E-klass vs 9-5 mingi variant näiteks.
-
- Postitusi: 35
- Liitunud: E Juul 17, 2006 22:00
- Asukoht:
- Auto:
Veebist saab WayBackMachine abil 10 aasta tagant küll arhiveeritud lehti kätte. Kuldne Börs on otsirobotitele blokeeritud, kuid "Soov"-is reklaamis ka VM oma uusi autosid, näide REEDE 19.DETSEMBER 1997:
SAAB 900 2.0i 5D, 130 hj, standardvarustuses: ABS pidurid, juhi turvapadi, esimeste turvavööde eelpinguti, lisa-pidurituli, esitulede puhastid/pesu, veluuristmed, esiistmete soojendus aut. väljalülitamisega, salongi õhufilter, el.aknad, el. küljepeeglid koos soojendusega, kesklukustus ja topeltlukustus, pakiruumi avamine salongist, toonitud selektiivklaasid, allalastav tagaiste 40/100, tagaistme käetugi ja suusaluuk, esitulede reguleerimine, rooliasendi reguleerimine, h 283'000 kr - VIKING MOTORS AS, Paldiski mnt 135 Tallinn EE0035, 2 6564 043
SAAB 9000 CSE 2.0i , 150 hj, standardvarustuses: ABS pidurid, kergvaluveljed, juhi turvapadi, esimeste turvavööde eelpingutid, Saab alarm distantspuldi ja immobilaiseriga, lisa-pidurituli, esitulede puhastid/pesu, veluuristmed, esiistmete soojendus aut. väljalülitamisega, kliimaseade, salongi õhufilter, el.klaasid, el. küljepeeglid koos soojendusega, kesklukustus ja topeltlukustus, soojustneelavad selektiivklaasid, pakiruumi avamine salongist ja distantspuldilt, allalastav tagaiste 60/40, pardaarvuti Saab, püsikiiruse hoidja, esitulede reguleerimine, rooliasendi reguleerimine, nahkrool, nahast käigukangi nupp, audiovalmidus 4 kõlarit ja el.antenn, tekstiilist jalamatid, h 374'000 kr - VIKING MOTORS AS, Paldiski mnt 135 Tallinn EE0035, 2 6564 043
Võrdluseks:
BMW 520i , h 447'000 kr - ASC AS
MERCEDES C-KLASS, h 329'220 kr - MB Eesti Autokeskus
http://www.archive.org/web/web.php
OT: veel 10 a taguse hinnataseme meenutuseks sama numbri lehest
3TOAL. krt Ehitajate teel männituka taga, 9/3, erast., 70 m2, rem., parkett, uus san.tehnika, soovi korral köögimööbel, läbi maja, väga heas korras, rõdu, tel, uued siseuksed, rauduks, veemõõtjad, valmis sisse kolimiseks, tule kindlasti vaatama, saad hea korteri. Hind 345'000 kr - Mart. VARAHALDUSKESKUSE AS
SAAB 900 2.0i 5D, 130 hj, standardvarustuses: ABS pidurid, juhi turvapadi, esimeste turvavööde eelpinguti, lisa-pidurituli, esitulede puhastid/pesu, veluuristmed, esiistmete soojendus aut. väljalülitamisega, salongi õhufilter, el.aknad, el. küljepeeglid koos soojendusega, kesklukustus ja topeltlukustus, pakiruumi avamine salongist, toonitud selektiivklaasid, allalastav tagaiste 40/100, tagaistme käetugi ja suusaluuk, esitulede reguleerimine, rooliasendi reguleerimine, h 283'000 kr - VIKING MOTORS AS, Paldiski mnt 135 Tallinn EE0035, 2 6564 043
SAAB 9000 CSE 2.0i , 150 hj, standardvarustuses: ABS pidurid, kergvaluveljed, juhi turvapadi, esimeste turvavööde eelpingutid, Saab alarm distantspuldi ja immobilaiseriga, lisa-pidurituli, esitulede puhastid/pesu, veluuristmed, esiistmete soojendus aut. väljalülitamisega, kliimaseade, salongi õhufilter, el.klaasid, el. küljepeeglid koos soojendusega, kesklukustus ja topeltlukustus, soojustneelavad selektiivklaasid, pakiruumi avamine salongist ja distantspuldilt, allalastav tagaiste 60/40, pardaarvuti Saab, püsikiiruse hoidja, esitulede reguleerimine, rooliasendi reguleerimine, nahkrool, nahast käigukangi nupp, audiovalmidus 4 kõlarit ja el.antenn, tekstiilist jalamatid, h 374'000 kr - VIKING MOTORS AS, Paldiski mnt 135 Tallinn EE0035, 2 6564 043
Võrdluseks:
BMW 520i , h 447'000 kr - ASC AS
MERCEDES C-KLASS, h 329'220 kr - MB Eesti Autokeskus
http://www.archive.org/web/web.php
OT: veel 10 a taguse hinnataseme meenutuseks sama numbri lehest
3TOAL. krt Ehitajate teel männituka taga, 9/3, erast., 70 m2, rem., parkett, uus san.tehnika, soovi korral köögimööbel, läbi maja, väga heas korras, rõdu, tel, uued siseuksed, rauduks, veemõõtjad, valmis sisse kolimiseks, tule kindlasti vaatama, saad hea korteri. Hind 345'000 kr - Mart. VARAHALDUSKESKUSE AS
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: K Mär 28, 2007 10:35
- Asukoht:
- Auto:
Kõige parem pildi saab hoopis kinnisvarahindade tõusust. Tutikas 9k ja korter Mustamäel samas hinnas:wall:
9-5 LPT 2,3 - 428 800kr - 1998.a
9-5 LPT 3.0 V6 - 556 500kr - 1998.a
900 2.0i Talladega 5 ukseline - 361 800kr - 1998.a
9000 CSE Anniversary 2.3 TS - 534 000kr - 1998.a
MB E320 - 652 540kr
MB C200 - 376 420kr
BMW 520i - 464 200kr
BMW 528i - 551 100kr
Audi A6 1.8T - 414 200kr
Audi A6 2.8Q - 549 200kr
Audi A4 2.4 - 383 300kr
Volvo S70 2.3T R - 678 000kr (R maskab siis lisa 178000kr :freak:)
Volvo S70 2.3T - 501 500kr
leidsin need 1998.a AutoKataloogist . Hinnad on antud käibemaksuga ning üldjuhul on tegemist baasmudelitega.
9-5 LPT 3.0 V6 - 556 500kr - 1998.a
900 2.0i Talladega 5 ukseline - 361 800kr - 1998.a
9000 CSE Anniversary 2.3 TS - 534 000kr - 1998.a
MB E320 - 652 540kr
MB C200 - 376 420kr
BMW 520i - 464 200kr
BMW 528i - 551 100kr
Audi A6 1.8T - 414 200kr
Audi A6 2.8Q - 549 200kr
Audi A4 2.4 - 383 300kr
Volvo S70 2.3T R - 678 000kr (R maskab siis lisa 178000kr :freak:)
Volvo S70 2.3T - 501 500kr
leidsin need 1998.a AutoKataloogist . Hinnad on antud käibemaksuga ning üldjuhul on tegemist baasmudelitega.
-
- Postitusi: 36
- Liitunud: N Mär 08, 2007 17:39
- Asukoht:
- Auto:
Erinevatel saitidel on mainitud, et klassik oli 20 aastat tagasi bemari 300 seeriaga samas hinnas.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Algselt postitas: sigaelmar
www.autoweek.nl
sealt saab vaadata peaaegu kõikide autode tehnilisi andmeid ja ka seda, mis nad omal ajal uuena maksid.
Valima peab ülevalt vasakult valgest kastist direct naar margi ja siis edasi mudel.
Meeletu, kas tõesti on seal maal uued autod nii kallid e. siis minu auto seal maal 2002 aastal uuena üle 700 000.- meie raha.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: iisak
9000Griffin 1995 € 59.423:wtf::bs:
Kui nüüd vaadata auoweek teisi andmeid erinevate autode kohta, siis on seal ka muid kaheldavaid parameetrieid (nagu kõigis andmebaasides kus palju sõidukeid)
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: Rästas
Algselt postitas: janek555
aastal 1988 saksamaa.
Saab 900
Kurss krooni suhtes oli 1:8
Hind: 342 000 :freak:
1988 polnud meil krooni, vaid vana hea vene rubla :D
Krt, isegi internetti polnud meil tollal, ei saa Wayback Machine ka kasutada :(
terv, teager
Algselt postitas: teager
Algselt postitas: Rästas
Algselt postitas: janek555
aastal 1988 saksamaa.
Saab 900
Kurss krooni suhtes oli 1:8
Hind: 342 000 :freak:
1988 polnud meil krooni, vaid vana hea vene rubla :D
terv, teager
Muidugi polnud :D
Kroon tuli 1992, aga ma ikka rehkendasin, sest vene rubla kurssi ei mäleta.
Välismaalt hindu vaadates arvestage ka seda, et mõnes riigis on osadel autodel luksuskauba maks peal ning mõnes on nad üldse maksustatud vägagi kõrge protsendiga.
Kui õieti mäletan siis Hollandis on teatud masinatel luksus maks ning Taanis näiteks on kõigil riigi poolt maks vähemalt 180% (luksus masinatel midagi üle 200%).
Kui õieti mäletan siis Hollandis on teatud masinatel luksus maks ning Taanis näiteks on kõigil riigi poolt maks vähemalt 180% (luksus masinatel midagi üle 200%).
Ma ükspäev vaatasin huvipärast saabi hinda eestis ja soomes.Kuna ise elan Soomes...
Soomes on enamuselt autod kallimad kui eestis,aga 9-3 Aero hind oli suhteliselt sama hinnavahe oli väga väike...
Saab nagu hoiab oma hinda võrreldes teiste autodega.
Soomes on enamuselt autod kallimad kui eestis,aga 9-3 Aero hind oli suhteliselt sama hinnavahe oli väga väike...
Saab nagu hoiab oma hinda võrreldes teiste autodega.