Kes mis kütust kasutab?
98 ja 95 erinevused olid turboga autol väga hästi tunda. Samas vana auto mehhaanilise pritsega kah, süüde pole tõenäoliselt nii täpne kui elektroonilise pritsega autodel. Igatahes apc toimetas 95'ga tunduvalt varem ja ootuspärane laks jäi tunduvalt lühemaks kui 98'ga. Jama oli kohe sõita :(
Kuna lähemal ajal sõidan rohkem Tartu ja Tallinna vahet, siis proovin Ultima 95 kütust.
Esimene paagitäis läks 3x Tartu-Tallinn + Tallinna lähedal 840 km ja tankimisel läks täpselt 60L. Maanteel hoian stabiilselt 100, tundub, et on isegi sutsu kasulikum kui tavalisega sõita.
Esimene paagitäis läks 3x Tartu-Tallinn + Tallinna lähedal 840 km ja tankimisel läks täpselt 60L. Maanteel hoian stabiilselt 100, tundub, et on isegi sutsu kasulikum kui tavalisega sõita.
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/392899.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/392899.png[/IMG][/URL]
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Ma lihtsalt pean ütlema siia juurde, et ei tunne oma autol mingit vahet, et kas 98 või 95.
Aga kas keegi SID peal on näinud, et sõita veel tühja paagini 1020km? See oli päris koomiline, ALLA 6L/100le! Tankisin 95kütet täis, sõitsin 80-90ga 30km ja nii ta tuli. Eelnevalt oli ka rahulikult sõidetud.
Oh, see vallatu SID.
Aga kas keegi SID peal on näinud, et sõita veel tühja paagini 1020km? See oli päris koomiline, ALLA 6L/100le! Tankisin 95kütet täis, sõitsin 80-90ga 30km ja nii ta tuli. Eelnevalt oli ka rahulikult sõidetud.
Oh, see vallatu SID.
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: kasparius
Ma lihtsalt pean ütlema siia juurde, et ei tunne oma autol mingit vahet, et kas 98 või 95.
Aga kas keegi SID peal on näinud, et sõita veel tühja paagini 1020km? See oli päris koomiline, ALLA 6L/100le! Tankisin 95kütet täis, sõitsin 80-90ga 30km ja nii ta tuli. Eelnevalt oli ka rahulikult sõidetud.
Oh, see vallatu SID.
Tonnise näidik on mulle korduvalt näiduks 999 andnud...
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/392899.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/392899.png[/IMG][/URL]
Algselt postitas: kasparius
Ma lihtsalt pean ütlema siia juurde, et ei tunne oma autol mingit vahet, et kas 98 või 95.
Aga kas keegi SID peal on näinud, et sõita veel tühja paagini 1020km? See oli päris koomiline, ALLA 6L/100le! Tankisin 95kütet täis, sõitsin 80-90ga 30km ja nii ta tuli. Eelnevalt oli ka rahulikult sõidetud.
Oh, see vallatu SID.
Suvel korduvalt, kohe peale tankimist ja mõningaid kilomeetreid maanteel. Aga see läheb üle :)
Algselt postitas: kasparius
Oh, see vallatu SID.
ma kahtlustan, et SID on lihtsalt tuim robot, kes etteantud andmete järgi arvutab või need andmed lihtsalt graafiliselt kuvab. pigem on see andur paagis pikaldane/ebatäpne.
ise tangin tihti ainult ~10l kaupa ja kui eelnevalt on paak üsna kuival olnud, siis SID soovitab mul ikka veel pärast tankimist tanklasse pöörduda. keegi on äkki katsetanud, et mis siis juhtub, kui D.T.E nulli sõita, ent paagis veel tegelikult kütet jagub? mingi kiri SIDil "you friggin kiddin me?!" või elektroonika suretab auto välja?
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: tõh
Algselt postitas: kasparius
Oh, see vallatu SID.
ma kahtlustan, et SID on lihtsalt tuim robot, kes etteantud andmete järgi arvutab või need andmed lihtsalt graafiliselt kuvab. pigem on see andur paagis pikaldane/ebatäpne.
ise tangin tihti ainult ~10l kaupa ja kui eelnevalt on paak üsna kuival olnud, siis SID soovitab mul ikka veel pärast tankimist tanklasse pöörduda. keegi on äkki katsetanud, et mis siis juhtub, kui D.T.E nulli sõita, ent paagis veel tegelikult kütet jagub? mingi kiri SIDil "you friggin kiddin me?!" või elektroonika suretab auto välja?
Tühjaks sõidetud küll ja veel kuskil 15km. Ei miskit sureta välja, ootab, et saaks jälle numbreid näidata peale tankimist.
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: roomlane
Algselt postitas: kasparius
Ma lihtsalt pean ütlema siia juurde, et ei tunne oma autol mingit vahet, et kas 98 või 95.
Aga kas keegi SID peal on näinud, et sõita veel tühja paagini 1020km? See oli päris koomiline, ALLA 6L/100le! Tankisin 95kütet täis, sõitsin 80-90ga 30km ja nii ta tuli. Eelnevalt oli ka rahulikult sõidetud.
Oh, see vallatu SID.
Rantto SAABi SIDilt olen selliseid numbreid küll näinud.
Ma näen SIDis peale paagi täitmist maanteesõidul numbreid 13xx :headbang:
reaalselt on sõidetud 1080 ja tuli veel põlema ei hakanud.
saabiga pole proovinud (ainult 98), aga kunagi oma sierraga tegin katse ja tulemus oli selline, et ökonoomitades sai 98'ga 140km rohkem sõita.
paak oli 60l
95'ga 700 km
98'ga 840 km
minu jaoks oli see vahe piisav, et edaspidi ainult 98'ga sõita.
parimatega
muuseas
PS krt, nüüd läks küll sama asi topelt, eelmisel lehel sisult sama jutt, ahhh, ehk moded saavad emma-kumma postituse maha kraapida... :red:
paak oli 60l
95'ga 700 km
98'ga 840 km
minu jaoks oli see vahe piisav, et edaspidi ainult 98'ga sõita.
parimatega
muuseas
PS krt, nüüd läks küll sama asi topelt, eelmisel lehel sisult sama jutt, ahhh, ehk moded saavad emma-kumma postituse maha kraapida... :red:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Algselt postitas: kasparius
Algselt postitas: Jürgen
98 + mergi, kütusekuluks nüüd linnas 9.4 ja maanteel 6.4:head: :wtf: !
Kas tasub ära?
Mul küll tasub, keskmine kulu on on Mergiga 0,4L väiksem. Mergi lisab kütuseliitri hinnale +25senti aga sellegi poolest on säästmine olemas. Pluss tiba parem minek, kütuse külmumiskindlus ja on hea kogu kütusesüsteemile. Olen kasutanud sellest ajast alates kui kõrgsurvepump otsad andis:drive:
Mul oli au kunagi omada Honda CRX'i; kui keegi ei tea siis see pisike honda tühimassiga 900kg ja 1,6-se mootoriga mis alla 98 ei luba tankida. Sellega oli siuke huvitav lugu et kui suvel võtta Nestest 98-t siis oli 8 liitrit per 100km aga kui statoilist siis 7l per 100km. Peale seda enam Neste teenuseid ei kasuta(v.a. eriti kriitilised olukorrad).
Saabiga sõites ei ole mingit vahet Statoili 98-l ja 95-l. Pigem on keskmine kulu isegi 95-ga madalam. Nestest pole Saabi tilkagi võtnud eelpool oleva jutu tõttu.
Saabiga sõites ei ole mingit vahet Statoili 98-l ja 95-l. Pigem on keskmine kulu isegi 95-ga madalam. Nestest pole Saabi tilkagi võtnud eelpool oleva jutu tõttu.
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Mina lasen 98-ga ringi, sest eelmine omanik ütles, et pani 95 ja siis ei tahtnud nii hästi liikuda kui 98-ga. Ja tegelikult on bena luugi peal sees pool suur roheline kiri, mis ütleb, et "only 98". Las ta joob siis seda, mida tahab..
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Sunniviisiliselt N-terminali 95. Senini pole probleeme täheldanud. Lõhnab alati ühtemoodi, erinevalt Statoili ja Neste aegajalt levitatavast haisupilvest. Arumaeisaa kuidas see võimalik saab olla, peaks ju olema sama leedu kraam. Alul kartsin, aga nüüd joodan ka tonnist.
Panen regulaarselt Lukoilist diislit. Ei tea kas on solk või?:) Palju ei sõida ka üldiselt, et saaks kütte puhul mingeid järeldusi teha. Auto olnud pool aastat.
Rantto, kui masina korda saad, anna kindlasti teada, mis viga oli. Mul oli nüüd ka jama hiljuti, mis seisnes selles, et immo pani peeti. Kustutati Warmas veakoodid ära ja hakkas tööle. Üks vigadest ütles, et mootor ei saa immoga ühendust. Ilmselt see jättis talle püsiva bloki peale. Vahest ikka veab ka. Põhjus: kas on võtme kivi läbi või tõenäoliselt iseenda rumalusest tekitasin, kui võtme (varuvõtme) kivi eemaldasin (oli võtmest välja võetud) süüteluku piirkonnast kui mootor töötas.
Rantto, kui masina korda saad, anna kindlasti teada, mis viga oli. Mul oli nüüd ka jama hiljuti, mis seisnes selles, et immo pani peeti. Kustutati Warmas veakoodid ära ja hakkas tööle. Üks vigadest ütles, et mootor ei saa immoga ühendust. Ilmselt see jättis talle püsiva bloki peale. Vahest ikka veab ka. Põhjus: kas on võtme kivi läbi või tõenäoliselt iseenda rumalusest tekitasin, kui võtme (varuvõtme) kivi eemaldasin (oli võtmest välja võetud) süüteluku piirkonnast kui mootor töötas.
Algselt postitas: olaviv
Mina panen paaki sellist ollust nagu vedel gaas :)
Minek on viletsam aga sigaodav on, p/p suhe parem kui ühelgi bensiinil
Kui ma ei eksi, siis nägin kuskil gaasi hinda 8.50 ja bensiin 14+...
Kui minu tonnisel veel gaasiagregaat oli, siis olid hinnad vastavalt 6 ja 10. Asi on igal juhul gaasi poolt vaadates soodsamaks läinud :)
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/392899.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/392899.png[/IMG][/URL]