Kes mis kütust kasutab?
gaasi kulub selgelt rohkem aga palju täpselt ei oska öelda, pole teinud võrdlust bensiiniga. Kui tehasenäiduga võrrelda siis läheb 11-12% rohkem. Enamasti räägitakse 10-15% suuremast kulust. Suurem kulu tuleb kusjuures sellest, et liiter vedelgaasi kaalub vähem, kui liiter bensiini. Aga just põlevaine mass on see, mis energiat annab. Kuid see-eest on LPG oktaan kõrgem, oli vist 103, niiet turbomootorist saaks gaasiga rohkem võimsust välja võtta :head:
Järgneva uudise valguses küsiks, et kas keegi siit ka sõidab E85-ga ja palju seda kulub?
Augusti lõpus kahes tanklas bioetanooli E85 müügiga alustanud AS Eesti Statoil on bioetanooli seni müünud alla 1000 liitri kuus.
Statoili juhataja Helle Kirs-Toiger ütles, et tulemus on ootuspärane, sest spetsiaalselt bioetanooli kasutamiseks seadistatud autode arv Eestis on väga väike.
Samas kavandab Statoil Kirs-Toigeri sõnul Laagri ja Kristiine teenindusjaamades avatud tankuritele lisa Pärnu ja Tartu tankurite näol.
Kütus E85, mis sisaldab 85 protsendi ulatuses etanooli, sobib kasutamiseks ainult selleks spetsialselt kohandatud mootorites. Eestis alustas selliste mootoritega varustatud sõiduautode müüki Saab. Tavalistes bensiiniga töötavates sisepõlemismootorites tohib kasutada vaid kuni viieprotsendilise etanoolisisaldusega mootoribensiini.
Rootsis müüs Statoil 2006. aastal 20 miljonit liitrit bioetanooli E85.
Lisaks Eestile alustas Statoil bioetanooli müüki novembrikuus ka Leedus ja Lätis. Tallinnas ja Vilniuses on seejuures bioetanool müügil kahes tanklas, Lätis saab seda kütust osta ühes tanklas.
Augusti lõpus kahes tanklas bioetanooli E85 müügiga alustanud AS Eesti Statoil on bioetanooli seni müünud alla 1000 liitri kuus.
Statoili juhataja Helle Kirs-Toiger ütles, et tulemus on ootuspärane, sest spetsiaalselt bioetanooli kasutamiseks seadistatud autode arv Eestis on väga väike.
Samas kavandab Statoil Kirs-Toigeri sõnul Laagri ja Kristiine teenindusjaamades avatud tankuritele lisa Pärnu ja Tartu tankurite näol.
Kütus E85, mis sisaldab 85 protsendi ulatuses etanooli, sobib kasutamiseks ainult selleks spetsialselt kohandatud mootorites. Eestis alustas selliste mootoritega varustatud sõiduautode müüki Saab. Tavalistes bensiiniga töötavates sisepõlemismootorites tohib kasutada vaid kuni viieprotsendilise etanoolisisaldusega mootoribensiini.
Rootsis müüs Statoil 2006. aastal 20 miljonit liitrit bioetanooli E85.
Lisaks Eestile alustas Statoil bioetanooli müüki novembrikuus ka Leedus ja Lätis. Tallinnas ja Vilniuses on seejuures bioetanool müügil kahes tanklas, Lätis saab seda kütust osta ühes tanklas.
Ametlikult Saabi lehel siis 7+ liitrit sajale too BioPower võtab. 9-3 ja 9-5 BioPower hinnad algavad poolest millist.
Ise jäin Statoili pressiüritusel
biokütja sumpsinuuskimisega vahele
Ise jäin Statoili pressiüritusel
biokütja sumpsinuuskimisega vahele
-
- Postitusi: 170
- Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
- Asukoht:
- Auto:
95 ikka peamiselt ja uuno iks. Aga bens on ikka solk kohati küll:wise:
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Et tegemist turbo mootoriga siis alla 98 ei mängi kuidagi välja, parema meelega paneks isegi suurema oktaaniga, aga need juba ropult kallimad. Ja olen Neste klient ikka veel. Tundub, et jään kah.
Viimased 4 paagitäit olen tankinud nestest 98 ja lisanud NOS Racing Formula Octane Boosterit, juurde peaks see andma +6 oktaani.