Odomeetri kerimisest ja läbisõidust
Odomeetri näit on teinekord isegi siis oluline, kui ta surmkindlalt vale on. Keskmine eesti jorss ei julge ju naabrimehele silma vaadata, kui pool milli läbi sõitnud auto ostab, isegi kui see heas korras on. Täpselt sama auto, 60k odomeetril, annab jorsile hea enesetunde kuna saab samale naabrimehele tüki ülbemalt silma vaadata :head:
Algselt postitas: triibutu
Odomeetri näit on teinekord isegi siis oluline, kui ta surmkindlalt vale on. Keskmine eesti jorss ei julge ju naabrimehele silma vaadata, kui pool milli läbi sõitnud auto ostab, isegi kui see heas korras on. Täpselt sama auto, 60k odomeetril, annab jorsile hea enesetunde kuna saab samale naabrimehele tüki ülbemalt silma vaadata :head:
That's the spirit! :thumb:
Nähtavasti oleme me triibutu näol leidnud kasutaja, kelle elu on ehk kõige probleemivabam ja närvid vaatamata kiirele elutempole palju paremas korras kui kasutatud autod Saksa autoplatsil. Müts maha.
Algselt postitas: suur
Ühel tüübil oli üks muldvana ja väga väsinud auto. Kohe nii väsinud, et seda enam ei kannatanud kasutada. Üks teine tüüp ostis selle leivaraha eest ära, et sealt varuosasid võtta. Samal ajal leidis üks kolmas tüüp turult üsnagi heas konditsioonis sama vana ning sama mudelitähist kandva auto. Ainuke probla oli, et sellel suht ok korras autol polnud pabereid. Ja juhuslikult tundis see kolmas tüüp seda teist tüüpi, kes oli endale dokumentidega sõidukõlbmatu varuosadonori ostnud. Edasi võid ise mõelda.
Kahtlustan, et sinu vana bemmi numbrid rändasid samal põhjusel teise kere külge.
Ma usun, et see võis tõesti nii olla ja kui müüja oleks asja ka nii seletanud, poleks mul sellega tõenäoliselt probleemi olnud, aga tema seletused sellest, kuidas ta ikka ise selle masina Saksast tõi jne näitasid seda, et ta püüdis teadlikult ostjat valetamisega petta.
Algselt postitas: suur
Ja veel. Üldiselt olen su jutuga päri. Läbisõidu näit on oluline kui ta õige (tõestatav) on. Samas on oht petta saada väga suur, sest enamus autoplatsidel müüdav kola on ikkagi vurri saanud.
Jah, ja ma usun nüüd, pärast mõnigast sellesisulist internetis tuulamist, et siin see tõeline vaidlusallikas peitubki.
Nimelt uurisin ma natuke, kuidas Saabidel odomeetri kerimisega (ja selle tõestamisega) lood on ja tundub, et need on üpris halvad. Ma ise olen põhjalikumalt kokku puutunud vaid saksa autodega ja neil on üpris lihtne kindlaks teha, kas odomeetrit on keritud või mitte. Uuematel masinatel saab isegi keritud odomeetril õiget läbisõitu vaadata ja seda päris mitmest kohast ja ilma igasuguste abivahenditeta. Sellepärast ma ei olegi pidanud suureks probleemiks odomeetri kerituse kindlaks tegemist (vaatamata sellele, et ka siin on võimalik suure tahtmise korral lõpuni välja kõike võltsida nii, et esindus ei saa ka aru, et midagi valesti oleks). Aga see selleks, tegelikult huvitavad meid kõiki siin ju Saabid palju rohkem kui mingid mersud ja bemmid ja seega:
Millised on võimalused saada Saabi puhul aimu sellest, kas odomeetrit on keritud või mitte? (Mind ennast isiklikult huvitavad eelmise keremudeli 9-3'ed, alates 2003. aastast siis.)
Kas piisab koodi sisestamisest armatuuri/kompuutrisse või on vaja spetskaablit ja WES tarkvara või on see veel keerulisem? (EDIT: ) Mis moodulitest läbisõitu puudutav info läbi käib või "lahendab probleemi" lausa vaid kelladeploki kiibi vahetus?
...ja olles kindlaks teinud, et läbisõit ei näita mitte midagi, siis mida tuleks Saab 9-3 puhul erilise hoolikusega vaadata (tüüpvead)? Olen kuulnud/lugenud, et 2003. aasta automaatkastid, turbod, karteri jahutus, tagasild ja mis veel? Kas turbo ongi kulumaterjal, mida teatud intervalliga vahetama/remontima peab või saab ka siin midagi ära teha. Omamata elus ühtegi turbomootorit, olen ma selles vallas täna sündinud, aga olen kuulnud, et turbod kustuvad aja jooksul pea kõigil masinatel ja tootjatel. Vastab tõele või mitte?
Kas ka Saabil peaks airbagi tuli armatuuris kustuma umbes sekund pärast teisi tulesid?
Algselt postitas: Hendrique
Ma ise olen põhjalikumalt kokku puutunud vaid saksa autodega ja neil on üpris lihtne kindlaks teha, kas odomeetrit on keritud või mitte. Uuematel masinatel saab isegi keritud odomeetril õiget läbisõitu vaadata ja seda päris mitmest kohast ja ilma igasuguste abivahenditeta. Sellepärast ma ei olegi pidanud suureks probleemiks odomeetri kerituse kindlaks tegemist
Ütle nüüd kõigile otse välja,kuidas näiteks BMW-l saab kindlaks teha originaalläbisõitu auto peal??????
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
ma tean mingit nippi, mida pole saanud ise katsetada, kuna bemmi pole käepärast (pidi toimima siis miski 90 keskpaiga masinatel, millel digitaalne km lugemine), aga trikk pidi seisma selles et kui keerata süüte võti esimesse asendisse ja siis nullida trip, pidi näha olema tegelik läbisõit. See olevat kadunud siis kui infot hakati võtmesse kodeerima. Seda rääkis mulle mees kellega me 13 aastat tagasi kadaka turul koos autosid müüsime. Kui kellelgi on võimalus võiks proovida, saaks ise ka teada, kas toimib :P
Algselt postitas: Chipy
ma tean mingit nippi, mida pole saanud ise katsetada, kuna bemmi pole käepärast (pidi toimima siis miski 90 keskpaiga masinatel, millel digitaalne km lugemine), aga trikk pidi seisma selles et kui keerata süüte võti esimesse asendisse ja siis nullida trip, pidi näha olema tegelik läbisõit. See olevat kadunud siis kui infot hakati võtmesse kodeerima. Seda rääkis mulle mees kellega me 13 aastat tagasi kadaka turul koos autosid müüsime. Kui kellelgi on võimalus võiks proovida, saaks ise ka teada, kas toimib
Ise olen BMWga päris kaua aega liikunud. Minu autol see väidetav tegelik läbisõit ei muutnud, alati kui vaadata oli sama number. Seda on ka mõned teised väitnud, seega ilmselt on mingi muu numbriga tegemist.
Ennastki huvitaks väga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Härrased, Hendrique selgitas oma vaatenurka ja nägemust. Pole mõtet temaga detailide üle norida! Vähemasti üritasid (või eksin?) bmw insenerid läbisõitu kerimiskindlaks teha.
EDIT: Pealegi pole bemm siinse foorumi teemaks. Sai selgeks, et Saabi odot pole sisuliselt võimalik kontrollida.
EDIT: Pealegi pole bemm siinse foorumi teemaks. Sai selgeks, et Saabi odot pole sisuliselt võimalik kontrollida.
Algselt postitas: suur
Härrased, Hendrique selgitas oma vaatenurka ja nägemust. Pole mõtet temaga detailide üle norida!
Mul ei ole mõtteski norida,aga kui inimene esitab väite ühe teatava toimingu võimalikkusest koduste vahenditega siis on ilmselge,et minul,kui mitteteadjal tekib inimlik uudishimu sellesama teatava toimingu läbiviimise võimalikkuse kohta koduste vahenditega....
Ma loodan,et ma väljendasin ennast piisavalt selgelt ja mõte ei läinud väga pikaks....:drink:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: iisak
Ma veel ootan Hendrique vastust siis kirjutan sellest teemast täpsemalt:wise:
ee, ma nüüd üritan iga hinna eest mitte libastuda ;), aga here comes.
Kõigepealt võtaks omanikult autovõtme ja siis läheks sellega UM-i ja paluks väljavõte teha ja siis vaataks numbrite ja tehasetähiste ühtimist ja hooldusraamatut.
Kuidas seda sama asja Saabil teha?
Algselt postitas: iisak
Iisak ootab endiselt Hendrique vastust:poke:
Algselt postitas: iisak
Kas Hendriquel said sõnad otsa või otsib internetst paaniliselt kinnitusi oma linnalegendidele?:wtf:
Algselt postitas: iisak
Ma veel ootan Hendrique vastust siis kirjutan sellest teemast täpsemalt:wise:
Mees, mis su probleem on ? Ma ei tule 50 min pärast iseenda postituse tegemist ilkuma, et kus hr iisak oma postitusega nüüd on :poke:, see ei ole siin msn.
Tsitaat:
Ma ise olen põhjalikumalt kokku puutunud vaid saksa autodega ja neil on üpris lihtne kindlaks teha, kas odomeetrit on keritud või mitte. Uuematel masinatel saab isegi keritud odomeetril õiget läbisõitu vaadata ja seda päris mitmest kohast ja ilma igasuguste abivahenditeta. Sellepärast ma ei olegi pidanud suureks probleemiks odomeetri kerituse kindlaks tegemist .
Sellest väitest tekkisid need küsimused.Võtmega esindusse minek pole enam koduste vahenditega läbisõidu kontrollimine.
Ei saa ei bmw,mb,audi,ega ka Saabi puhul mingit tegelikku läbisõitu niisama näha.Saabidel on eriti lihtne näitu petta,kuna see kinnistub ainult ühte-kahte mällu. Sakslastel pea kõikidesse ecudesse ja ka võtmesse.Iga enesest lugupidav kerimiseinsener muudab näidud KÕIKIDES mäludes .Seepärast maksab ka näiteks 9-5 kerimine 400eeku,aga e-60 bmw oma üle 4000 eegu,kuna töömaht on oluliselt suurem.
Linnalegend bemarite tegeliku läbisõidu nägemisest mingi nupu-võtme kombinatsiooniga ei vasta tõele. Ettetulev nr. 365XXX näitab teatud parameetreid,varustust,tootmisaega jms,mis kõik teatud algoritmi abil kuute numbrisse on kodeeritud.
Kuna pesitseme automüügiplatside keskel,näeme päevast-päeva kõiksuguseid veidraid toiminguid.Alates 2000.- eest tehtud mootori kap.remonti,kui läbisõidunäidu võltsimist. Üks tuntud härra käib kindlatel aegadel oma tehnikaga platsid läbi ja lahkub väga kopsaka summaga,mille eest kõik masinad on muutunud tunduvalt nooremaks läbisõidult.
Parim näide oli volvo,3.a. vana,rootsist,takso.Ls.üle 400000km. Masin nägi välja nagu uus,kulumata oli isegi salong.Leidis kohe uue ostja,120000km. ls.ees.
Ma ise olen põhjalikumalt kokku puutunud vaid saksa autodega ja neil on üpris lihtne kindlaks teha, kas odomeetrit on keritud või mitte. Uuematel masinatel saab isegi keritud odomeetril õiget läbisõitu vaadata ja seda päris mitmest kohast ja ilma igasuguste abivahenditeta. Sellepärast ma ei olegi pidanud suureks probleemiks odomeetri kerituse kindlaks tegemist .
Sellest väitest tekkisid need küsimused.Võtmega esindusse minek pole enam koduste vahenditega läbisõidu kontrollimine.
Ei saa ei bmw,mb,audi,ega ka Saabi puhul mingit tegelikku läbisõitu niisama näha.Saabidel on eriti lihtne näitu petta,kuna see kinnistub ainult ühte-kahte mällu. Sakslastel pea kõikidesse ecudesse ja ka võtmesse.Iga enesest lugupidav kerimiseinsener muudab näidud KÕIKIDES mäludes .Seepärast maksab ka näiteks 9-5 kerimine 400eeku,aga e-60 bmw oma üle 4000 eegu,kuna töömaht on oluliselt suurem.
Linnalegend bemarite tegeliku läbisõidu nägemisest mingi nupu-võtme kombinatsiooniga ei vasta tõele. Ettetulev nr. 365XXX näitab teatud parameetreid,varustust,tootmisaega jms,mis kõik teatud algoritmi abil kuute numbrisse on kodeeritud.
Kuna pesitseme automüügiplatside keskel,näeme päevast-päeva kõiksuguseid veidraid toiminguid.Alates 2000.- eest tehtud mootori kap.remonti,kui läbisõidunäidu võltsimist. Üks tuntud härra käib kindlatel aegadel oma tehnikaga platsid läbi ja lahkub väga kopsaka summaga,mille eest kõik masinad on muutunud tunduvalt nooremaks läbisõidult.
Parim näide oli volvo,3.a. vana,rootsist,takso.Ls.üle 400000km. Masin nägi välja nagu uus,kulumata oli isegi salong.Leidis kohe uue ostja,120000km. ls.ees.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Et asi lõpuni selge oleks.
Bmw-l tähendab see numbrijada auto indentifitseerimiskoodi/HW/SW koodi/tootmiskuupäeva. Saab nähtavaks teha kellade testi tehes varjatud menüüst:facts:
Aga aitab Bmw OT-st,siin on Saabifoorum:wise:
Bmw-l tähendab see numbrijada auto indentifitseerimiskoodi/HW/SW koodi/tootmiskuupäeva. Saab nähtavaks teha kellade testi tehes varjatud menüüst:facts:
Aga aitab Bmw OT-st,siin on Saabifoorum:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: Trionic
1. Sellest väitest tekkisid need küsimused. Võtmega esindusse minek pole enam koduste vahenditega läbisõidu kontrollimine.
Ei saa ei bmw,mb,audi,ega ka Saabi puhul mingit tegelikku läbisõitu niisama näha.
2. Saabidel on eriti lihtne näitu petta,kuna see kinnistub ainult ühte-kahte mällu. Sakslastel pea kõikidesse ecudesse ja ka võtmesse.Iga enesest lugupidav kerimiseinsener muudab näidud KÕIKIDES mäludes .Seepärast maksab ka näiteks 9-5 kerimine 400eeku,aga e-60 bmw oma üle 4000 eegu,kuna töömaht on oluliselt suurem.
3. Linnalegend bemarite tegeliku läbisõidu nägemisest mingi nupu-võtme kombinatsiooniga ei vasta tõele. Ettetulev nr. 365XXX näitab teatud parameetreid,varustust,tootmisaega jms,mis kõik teatud algoritmi abil kuute numbrisse on kodeeritud.
4. Kuna pesitseme automüügiplatside keskel,näeme päevast-päeva kõiksuguseid veidraid toiminguid.Alates 2000.- eest tehtud mootori kap.remonti,kui läbisõidunäidu võltsimist. Üks tuntud härra käib kindlatel aegadel oma tehnikaga platsid läbi ja lahkub väga kopsaka summaga,mille eest kõik masinad on muutunud tunduvalt nooremaks läbisõidult.
5. Parim näide oli volvo,3.a. vana,rootsist,takso.Ls.üle 400000km. Masin nägi välja nagu uus,kulumata oli isegi salong.Leidis kohe uue ostja,120000km. ls.ees.
1. Mhmh, aga ma ei ole väitnudki, et saab koduste vahenditega (mis see kodune vahend oleks siis - testeriga aju kallale minemine või?) - ma ütlesin:
ja mis ma silmas pidasin oli see, et ei ole vaja läpakat BMW Carsoftiga kaasasvedida ja kolmveerand tundi auto juures seda käima pusida ja siis sealt mitte midagi näha. Lugedes uuesti oma postitust, saan ma aru, et kõne all olev rida võis tõesti olla väheke eksitav. Vabandust, minu viga. Ma rohkem kartsin, et võib tekkida vaidlus teemal: "millist infot ja kellele esindus jagab," sest esindused erinavad - mõnest esindusest saadetakse sind kohe pikalt ja öeldakse, et nad tahavad näha auto omanikku, dokumente, hooldusraamatut, autot ennast ja Jeesuse surilina; mõnes esinduses vabandatakse, et väljavõte võib viis minutit aega võtta.Algselt postitas: Hendrique
ilma igasuguste abivahenditeta
2. Kuidas teevad Saabi esindused kindlaks auto läbisõitu, näiteks garantiiperioodi ajal? Või ei teegi?
3. Üksikutel vanadel bmw-del näitas taoline kolmega algav kuuekohaline number max. odomeetri näitu, mille saavutamisel spido plokk kinni kiilus ja vahetada tuli. Varustust, tootmisega seotud infot, VIN koodi jms sellist sai vaadata peakompuutri menüüst.
4. Nii ta on ja Saksamaa on selles mõttes kehva koht kust autot tuua. Eriti popimad linnad. Ise auto saksast tuues läheks näiteks Hannoveri, ostaks kohaliku kuulutustelehe ja toimetaks siis autoplatse poole silmaga vältides edasi - võimalus koostada korralikke autosid sisaldav valim on suurem kui mobile.de-s ainult ekspordiks mõeldud kuulutuste vahel surfates.
5. Njah, me elame julmas maailmas.
Algselt postitas: iisak
Et asi lõpuni selge oleks.
Bmw-l tähendab see numbrijada auto indentifitseerimiskoodi/HW/SW koodi/tootmiskuupäeva. Saab nähtavaks teha kellade testi tehes varjatud menüüst:facts:
Aga aitab Bmw OT-st,siin on Saabifoorum:wise:
Õige, peace, Saabidest.