(Kiirendus)võistlused vs. garantii tühistamine
Niikaua kuni ei ole andmeid kinnitatud seaduslikult ei tohiks garantii lõppeda. Kui tegu kinnise üritusega siis tõestamine veelgi raskem. Kui garantii on alusetult tühistatud läheb juba asi võla-õigus-seaduse alla.
Tuleks vaadata kas antud garantii punktid on kooskõlas Eestis kehtivate õigusaktidega, sest tühi paber ei tähenda midagi. Arvan Jupats, et lase asi üle vaadata mõnel pädeval isikul ja kui selgub vastupidine, siis pole muud kui mailiga vastavad punktid teele ja oled eeslisjärjekorras oma autoga automaatselt garantiiremondis...
Summa siiski päris tuline :angry:
Tuleks vaadata kas antud garantii punktid on kooskõlas Eestis kehtivate õigusaktidega, sest tühi paber ei tähenda midagi. Arvan Jupats, et lase asi üle vaadata mõnel pädeval isikul ja kui selgub vastupidine, siis pole muud kui mailiga vastavad punktid teele ja oled eeslisjärjekorras oma autoga automaatselt garantiiremondis...
Summa siiski päris tuline :angry:
Algselt postitas: dohman
Ainuke punkt oleks ,siis vist et autot ei ole kasutatud sihipäraselt.
Sihipärasel kasutamisel peab olema kusagil lisana lahti seletus - ilma milleta on sihipärane kasutus just selline, nagu omanik seda endale ette näeb... :facts:
üldiselt on ka kindlustuse tingimuses sees, et kui autoga osaletakse võidusõidul siis kindlustus ei kata tekitatud kahju. seal pole täpsustatud, kas kiirendus, ringrada või kross.
garantii on natuke teine asi ning see garanteerib tehase poolt toodetu töötamise mingi kindla aja jooksul. See kas võistlustel osalemine garantii lõpetab peab see olema garantii tingimustes sees (ehk täpne tekst selle 8 aastase lisagarantii tingimustes). Kui seal on see sees siis pole midagi vaielda.
ja lihtsalt infoks, siis Eestis pole ühtki autotehast, kes omaks siin oma esindust.
garantii on natuke teine asi ning see garanteerib tehase poolt toodetu töötamise mingi kindla aja jooksul. See kas võistlustel osalemine garantii lõpetab peab see olema garantii tingimustes sees (ehk täpne tekst selle 8 aastase lisagarantii tingimustes). Kui seal on see sees siis pole midagi vaielda.
ja lihtsalt infoks, siis Eestis pole ühtki autotehast, kes omaks siin oma esindust.
Chipy, vähemasti tavaliselt tähendab see 'võistluste' klausel Eesti Autospordi Liidu poolt heakskiidetud võidusõitmist (krossi, rallit, ringrada, kiirendust, jmt mida veel), mis on registreeritud EALis, ja millest võivad osa võtta vaid EALi litsentsiga (või rahvusvahelise FIA) litsensiga võistlejad.
Klubisisesed mõõduvõtmised on tegelikult eikellegimaal. Põhimõtteliselt vastutab korraldaja, ja EAL on keelanud litsentsi omavatel võistlejatel võistelda mittelitsenseeritud autospordivõistlustel.
Võistlused EALi jaoks tähendavad ajavõttu ja paremusjärjestust.. Mida VMi jaoks tähendab võistlus, tuleb vist nende juristidelt uurida...
Klubisisesed mõõduvõtmised on tegelikult eikellegimaal. Põhimõtteliselt vastutab korraldaja, ja EAL on keelanud litsentsi omavatel võistlejatel võistelda mittelitsenseeritud autospordivõistlustel.
Võistlused EALi jaoks tähendavad ajavõttu ja paremusjärjestust.. Mida VMi jaoks tähendab võistlus, tuleb vist nende juristidelt uurida...
No aga ARKist uued numbrid külge ja garantiisse siis :headbang:
Huvitav kas neil siis on kõigi eestis toimuvate sedalaadi ürituste protokollid seal olemas ja neist mingi "ban-list" tehtud või...
Huvitav kas neil siis on kõigi eestis toimuvate sedalaadi ürituste protokollid seal olemas ja neist mingi "ban-list" tehtud või...
Algselt postitas: eeroz
No aga ARKist uued numbrid külge ja garantiisse siis :headbang:
Huvitav kas neil siis on kõigi eestis toimuvate sedalaadi ürituste protokollid seal olemas ja neist mingi "ban-list" tehtud või...
Suur vend ja valvas silm luuravad iga me liigutust siin foorumis.
Siit ka soovitus selliste Saabide omanikele,kel mingisugunegi garantiivariant säilinud: Ärge promoge oma masinate tuunimist, ümberehitusi.Kui osalete mingitel üritustel masinaga,kasutage "fake" numbrimärke,nagu paar foorumlast teinud on jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ausalt öeldes täiesti arusaamatu juhtum (mitte et see ainus juhus oleks). Garantii korras vahetusel ei tohiks VM ise mitte sentigi kaotada (OK... tööajas siiski :facts: ), sest garantii tagab ju ikkagi tehas, mitte margi esindaja.
Töötan ise ettevõttes, kus samuti garantii korras üritatakse "asju" remonti tuua - ilma väliste vigastusteta ainult andku minna, sest tehas ju ka raha ei küsi. Peaasi et klient rahul oleks! (Pärast veel räägib sõpradele/tuttavatele: näe sain tasuta jne :thumb: )
Töötan ise ettevõttes, kus samuti garantii korras üritatakse "asju" remonti tuua - ilma väliste vigastusteta ainult andku minna, sest tehas ju ka raha ei küsi. Peaasi et klient rahul oleks! (Pärast veel räägib sõpradele/tuttavatele: näe sain tasuta jne :thumb: )
Samas ei aita ka minu poolt pakutud lahendused alati. Meil on töös masin,millel mootoriga juhtus sama,mis Willi autol(purunes 1sil.kolb linnaummikus,ei mingit vajutamist).Masin oli garantiilegaalne(kuni tolle hetkeni),kõik tehtud esinduses,pole kusagil "joonel käinud",pole ka foorumis "esitlenud".Peale mootori purunemist( täiesti ilmne garantiiteema) saadeti inimene lihtsalt kukele esindusest ja keelduti remontimast.
Samuti täiesti arusaamatu käitumine,kusjuures masinal olid ilmsed esinduse praagi tunnused(karterituulutuse "KIT" paigaldatud ainult silmaga nähtavas osas,vanad,külge jäetud tükid täiesti umbes,ketisats paigaldatud mittekomplektsena,ehk siis OSA DETAILE JÄETUD VAHETAMATA).
Willi mootoril oli esiduse kettidevahetuse käigus jäetud lausa pool vajalikust vahetamata.
Karterituuluse KIT`d on massiliselt valesti paigaldatud,ometigi peaks ju esindus TÄPSELT TEADMA,kuidas antud komplekti paigaldada.
Suurele ja valvsale silmale on nüüd jälle vihkamise-saagimise jaoks lisamaterjali kirjutatud.
Samuti täiesti arusaamatu käitumine,kusjuures masinal olid ilmsed esinduse praagi tunnused(karterituulutuse "KIT" paigaldatud ainult silmaga nähtavas osas,vanad,külge jäetud tükid täiesti umbes,ketisats paigaldatud mittekomplektsena,ehk siis OSA DETAILE JÄETUD VAHETAMATA).
Willi mootoril oli esiduse kettidevahetuse käigus jäetud lausa pool vajalikust vahetamata.
Karterituuluse KIT`d on massiliselt valesti paigaldatud,ometigi peaks ju esindus TÄPSELT TEADMA,kuidas antud komplekti paigaldada.
Suurele ja valvsale silmale on nüüd jälle vihkamise-saagimise jaoks lisamaterjali kirjutatud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: krss
Eelmisele: kas see ei lähe juba tarbijakaitse alla? VM nagu jätaks ühepoolselt (esinduse praaktöö tõttu) lepingu lihtsalt täitmata? Või tehakse seda vaid firma autodega, mis ei käi üksikisiku tarbijakaitseseaduse alla?
[OT] Samas, kas on Eestis hambutumat organisatsiooni, kui tarbijakaitse? [/OT]
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Eks kogu see foorum on VM-le mingiks pinnuks silmas. Aga ta aitab edendada Saabide müüki tootes uusi potensiaalseid huvilisi, kes natuke jämedama rahakotiga esindusse kappavad. Põhjus, miks üks endast lugupidav esindus võiks foorumisse/selle liikmetesse positiivselt suhtuda, aga mitte võimaluse korral kaikaid kodaraisse loopima.
Huvitav kas neil on tööd vähe? Kas äkki foorum õpetab vastomanikke liiga palju ise tegema selle asemel, et need mingi pirni läbipõledes kohe esindusse tormaksid? Või töömehed ei viitsi ega raatsi garantiiremondiga korralikult tegeleda, kuna see pole firmale tulutoov? Ma ei saa aru :(
Mis puutub meie olematusse tarbijakaitsesse, siis minu meelest on juba see teema ise üsna mõjuv tarbijakaitse, sest lisaks paarile VM-i töötajale loevad seda ka tuhanded teised.
Krt. tahaks kohe koka õla najal nutta kui ma sõna "garantii" kuulen...ei ole kasutanud ja püüan ka edaspidi hoiduda sellest nö. privileegist :gun:
Tige.
Huvitav kas neil on tööd vähe? Kas äkki foorum õpetab vastomanikke liiga palju ise tegema selle asemel, et need mingi pirni läbipõledes kohe esindusse tormaksid? Või töömehed ei viitsi ega raatsi garantiiremondiga korralikult tegeleda, kuna see pole firmale tulutoov? Ma ei saa aru :(
Mis puutub meie olematusse tarbijakaitsesse, siis minu meelest on juba see teema ise üsna mõjuv tarbijakaitse, sest lisaks paarile VM-i töötajale loevad seda ka tuhanded teised.
Krt. tahaks kohe koka õla najal nutta kui ma sõna "garantii" kuulen...ei ole kasutanud ja püüan ka edaspidi hoiduda sellest nö. privileegist :gun:
Tige.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: Trionic
Samas ei aita ka minu poolt pakutud lahendused alati. Meil on töös masin,millel mootoriga juhtus sama,mis Willi autol(purunes 1sil.kolb linnaummikus,ei mingit vajutamist).Masin oli garantiilegaalne(kuni tolle hetkeni),kõik tehtud esinduses,pole kusagil "joonel käinud",pole ka foorumis "esitlenud".Peale mootori purunemist( täiesti ilmne garantiiteema) saadeti inimene lihtsalt kukele esindusest ja keelduti remontimast.
Samuti täiesti arusaamatu käitumine,kusjuures masinal olid ilmsed esinduse praagi tunnused(karterituulutuse "KIT" paigaldatud ainult silmaga nähtavas osas,vanad,külge jäetud tükid täiesti umbes,ketisats paigaldatud mittekomplektsena,ehk siis OSA DETAILE JÄETUD VAHETAMATA).
Willi mootoril oli esiduse kettidevahetuse käigus jäetud lausa pool vajalikust vahetamata.
Karterituuluse KIT`d on massiliselt valesti paigaldatud,ometigi peaks ju esindus TÄPSELT TEADMA,kuidas antud komplekti paigaldada.
Suurele ja valvsale silmale on nüüd jälle vihkamise-saagimise jaoks lisamaterjali kirjutatud.
Aivar Riisalu saate produtsendid teritaksid hambaid sellise mure peale:D:D
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Kuuldavasti on Viking Motorsi auto osalenud auto orienteeriumis võistlusel(arvatavasti demoauto. Peaks vist tehasele mainima, et ka sellel autol garantii enam ei kehti. Otsin ürituse pildid ja protokolli välja, siis selgub, mis autoga täpselt tegemist oli. Hansa Liising oli üks korraldajatest kui ma ei eksi.
Algselt postitas: romza
Kui vaadata neid ametlikke eesti kiirendusvõistlusi, siis ka seal on osalenud igasugu marki praktiliselt tutikaid autosid. Nii mõnigi on olnud üle 1 miljoi kr auto. Ei tea, kas nende garantii ka siis lõppenud?
Kuskil foorumis (TQHQ ilmselt) keegi tutika corvette omanik kurtis, et peale OMC-d viking tema garantii kehtetuks tunnistas.
edit: krt, ei suuda teemat leida, OMC-l ühtegi uut corvette ei osalenud ka, ju siis oli mingi muu üritus. Aga probleemseks osaks oli sidur.
Karm värk siis. Muidugi kahju, et Corvette või SAAB Aero omanikel, kes on oma kukrut pidanud kergendama rohkem saavad ainult teadmise, et nendel on karmim auto, mis kiirendab 0-100kmh; 0-200kmh paremini ja on suurem lõppkiirus. Kuid proovida seda ei tohi, sest mine tea äkki siiski auto ei pea passis toodud võimsusele vastu :wall:
romza
Väga arusaamatu sigadus VM-poolest.
Ma tean ise näided teisest esindusest, mis tegi garantiiga ise turbeeritud peale ostmist mootori suured tööd - täitsa normaalne on ju marke entusiaste toetama.
Selge aga et veel üks põhjus maha kallit vectrat ostma.
Ma tean ise näided teisest esindusest, mis tegi garantiiga ise turbeeritud peale ostmist mootori suured tööd - täitsa normaalne on ju marke entusiaste toetama.
Selge aga et veel üks põhjus maha kallit vectrat ostma.
Vaevalt, et see aitaks. Vähemalt Eesti on saabi jaoks küllaltki ebaoluline turg ning siinseid piuksatusi ei võetaks lihtsalt kuulda.
Algselt postitas: epsum
Ehm, aga kui kõik , kellele teatud firma on garantiiasjadega liiga teinud, saabi peakorterisse ühiskirja kirjutaks, äkki sellest oleks abi?
romza
Algselt postitas: romza
Vaevalt, et see aitaks. Vähemalt Eesti on saabi jaoks küllaltki ebaoluline turg ning siinseid piuksatusi ei võetaks lihtsalt kuulda.
Algselt postitas: epsum
Ehm, aga kui kõik , kellele teatud firma on garantiiasjadega liiga teinud, saabi peakorterisse ühiskirja kirjutaks, äkki sellest oleks abi?
1. Kas keegi on küsinud Vikingult välja nende ametliku "võistluse"-definitsiooni (mis loomulikult peaks kirjas olema)? Nagu juttu oli, siis on ju ka autoorienteerumised, osavussõidud, viisakas liikleja jne jne võistlused
2. Arvan, et kinnisel üritusel auto (tehaseandmetele vastavuse?) proovimise käsitlemine võistlusena on vägagi vaieldav. Seda enam, et kiirendus, kus sõidetakse ju ainult otse, ei saa minu arust kuidagi olla auto mitte sihipärane kasutamine (elektroonika on ka autodel peal igasuguste ülekoormuste vältimiseks).
3. Eesti turg võib väike olla, aga suure tõenäosusega firma peakorter klientide pöördumisi vaevalt et lihtsalt ignoreerida saab.
4. Ülal Trionicu mainitud lugu, kus mootor tänavasõidus laiali jooksis, on küll minu arust oma rumalus, et asjale ekspertiisi ei tellinud. Isegi pärast mootori lahtikatkumist oleks olnud mõtet üritada Vikingile pasunasse sõita, kui praaktööd ilmnesid.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Algselt postitas: jupats
Kuuldavasti on Viking Motorsi auto osalenud auto orienteeriumis võistlusel(arvatavasti demoauto. Peaks vist tehasele mainima, et ka sellel autol garantii enam ei kehti. Otsin ürituse pildid ja protokolli välja, siis selgub, mis autoga täpselt tegemist oli. Hansa Liising oli üks korraldajatest kui ma ei eksi.
Üritus kooraldati jah liisinguhalduritele, võibolla korrladati mitu üritust kuid Tartus toimus ka üks selline. Tartu-Ülenurme vahelisel trassil arendati kiirust ca 170km/h. Üldiselt anti Saabid kätte ja kõik paugutasid ringi, Ülenurme lennukal olevat isegi lõppkiirust proovitud. Sry aga sellist juttu kuulsin ühelt üritusel osalejelt.