Igapäevaselt kulgen... (kiirusküsitlus)
Pets, küsitluses on midagi puudu. Kui lisad sinna veel 0...+5, siis ma vastaksin :cool:.
Trassel võibolla tõesti +10, aga see pole küll traditsiooniline, pigem möödasõitude juhuks.
Nii et sorry, ei saa hääletada.
Trassel võibolla tõesti +10, aga see pole küll traditsiooniline, pigem möödasõitude juhuks.
Nii et sorry, ei saa hääletada.
Valisin tükk aega +10 ja turbo vahel ja valisin aususe, mina olen turbo olen + 20. Samas kui olen võõras kohas pimedas olen teil ees jobutamas 20 km/h ga. vabandust
EDIT: samas loovutan peatee õigust ja jätan ka rohelisega soitmata kui pole kuhugi sõita. lasen jalakäia üle tee, kui teda näen sest tal on helkur.
Helkurit ei ole MA KINGIN SELLE TALLE:wall:
Kuigi ta viskab selle ju minema
EDIT: samas loovutan peatee õigust ja jätan ka rohelisega soitmata kui pole kuhugi sõita. lasen jalakäia üle tee, kui teda näen sest tal on helkur.
Helkurit ei ole MA KINGIN SELLE TALLE:wall:
Kuigi ta viskab selle ju minema
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Algselt postitas: Eleri
Valisin tükk aega +10 ja turbo vahel ja valisin aususe, mina olen turbo olen + 20. Samas kui olen võõras kohas pimedas olen teil ees jobutamas 20 km/h ga. vabandust
EDIT: samas loovutan peatee õigust ja jätan ka rohelisega soitmata kui pole kuhugi sõita. lasen jalakäia üle tee, kui teda näen sest tal on helkur.
Helkurit ei ole MA KINGIN SELLE TALLE:wall:
Kuigi ta viskab selle ju minema
Nüüd veel puudu saabneti helkurid, saaks reklaamida ka tulevastele saabihuvilistele.;)
Mina lisaks siia küsitlusse veel:
"samas rütmis üldise liiklusvooga":wise:
Issand,kus ma tahaks röökida selliste tegelaste peale,kes kõige tihedama liiklusega ajal kulgevad näiteks Järvevanas teises reas 67km/h ja irvitavad peeglisse. Kurat,kui sa tahad ment olla mine Paikusele kooli ja hakka siis trukkima:fight::fight::fight:
Iisak@kees veidi üle. Ärge teie nii labaselt kirjutage:red:
"samas rütmis üldise liiklusvooga":wise:
Issand,kus ma tahaks röökida selliste tegelaste peale,kes kõige tihedama liiklusega ajal kulgevad näiteks Järvevanas teises reas 67km/h ja irvitavad peeglisse. Kurat,kui sa tahad ment olla mine Paikusele kooli ja hakka siis trukkima:fight::fight::fight:
Iisak@kees veidi üle. Ärge teie nii labaselt kirjutage:red:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Ma arvan,et kes pakub +10 peale,see valetab,sest trassil alla 110km/h. ei liigu keegi,välja arvatud mõni nõukaaegne kopikas ja trobikond rekkaid! Tallinna linn on ültse oma moodi nähtus,millest mina hoian nii kaugele kui võimalik!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Selline vastus võiks jah olla, 95% ajast sõidan ka just nii, nii linnas kui maal. Samas, kui tõesti maantee peal väga kiire on (olen kuskile hilinemas), siis arvestan +10 + spidomeetri viga kuskil 5km/h Mulle ei meeldi kihutada :headbang:
Algselt postitas: Salenga
Võiks olla ka variant 0....+10, sest tavaliselt hoian seda kiirust kuskil +7 peal. Kompenseerib spidomeetri vea.
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Siin tekkis mul jälle küsimus, kuidas teha möödasõite, Saabidel see 70-... kiirendus on just kõige magusam. Olgugi, et mul autol on kiirendus üpris hea, valin ma väga hoolikalt, kus mööda sõita. Kui aga teha ohutult möödasõitu, siis tahaks võimalikult vähe aega vastassuunas olla, ei tea mis hull sealt 200-ga vastu võib tulla...
Kui sõita 90-95ga mööda eessõitvast autost mis liigub kiirusega 80km/h, läheb ikka hulk aega, kui lased temast 120-130-ga mööda, pole see ka hea, kumb siis ikkagi ohutum on?
Kui sõita 90-95ga mööda eessõitvast autost mis liigub kiirusega 80km/h, läheb ikka hulk aega, kui lased temast 120-130-ga mööda, pole see ka hea, kumb siis ikkagi ohutum on?
Minumeelest on kiire möödasõit igaljuhul ohutum.
Kas või juba selle pärast et, ei tea kus võib keegi metsa vahelt peateele välja sõita nähes et vasakult autosid ei tule aga paremale pead keerata ja vaadata ei suuda.
Samas ei oska ütelda kuidas politsei selle peale vaatab kui möödasõidu hetkel kiirus kipub lähenema 120 km/h. Kas hilisemaid seletusi ohutuma möödasõidu teemal võetakse arvesse?
Ise teen möödasõidud kiirelt (120-130 km/h) ja siis naasen endisesse rütmi (cruise controliga tavaliselt +10km/h)
Kuna mu auto rehvid on 205/55/R16 (originaalis 215/55/R16) siis tegelikkuses +7 - +8 km/h)
Kas või juba selle pärast et, ei tea kus võib keegi metsa vahelt peateele välja sõita nähes et vasakult autosid ei tule aga paremale pead keerata ja vaadata ei suuda.
Samas ei oska ütelda kuidas politsei selle peale vaatab kui möödasõidu hetkel kiirus kipub lähenema 120 km/h. Kas hilisemaid seletusi ohutuma möödasõidu teemal võetakse arvesse?
Ise teen möödasõidud kiirelt (120-130 km/h) ja siis naasen endisesse rütmi (cruise controliga tavaliselt +10km/h)
Kuna mu auto rehvid on 205/55/R16 (originaalis 215/55/R16) siis tegelikkuses +7 - +8 km/h)
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mina sain 90 alas möödasõitu tehes trahvi. Minu kiiruseks möödasõidul mõõdeti 122 km/h. Seletusse kirjutasin, et tegin möödasõitu. Ei huvitanud see kedagi. Politsei käest küsisin ka, nemad ütlesid, et oleks sa +10 - 15 km/h mööda sõitnud poleks vast torkima hakanud. Seaduse järgi võib mööda sõita teelõigul lubatud kiirusega. Ehk siis 90 alas võid sõita mööda 90-ega. Katsu sa 85 km/h sõitvast sõidukist seaduspäraselt mööda sõita. Kalendriga mõõdad aega ja palud jumalat, et jõuaks oma ritta tagasi enne kui keegi tuleb.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
...Ehk siis 90 alas võid sõita mööda 90-ega. Katsu sa 85 km/h sõitvast sõidukist seaduspäraselt mööda sõita. Kalendriga mõõdad aega ja palud jumalat, et jõuaks oma ritta tagasi enne kui keegi tuleb.
Siis tuleks eelisjärjekorras teedelt ära koristada MAZ-id ja KaMAZ-id, muidu lämbud enne manöövri lõpetamist ära.:angry:
Algselt postitas: tarmiit
Ma arvan,et kes pakub +10 peale,see valetab,sest trassil alla 110km/h. ei liigu keegi,välja arvatud mõni nõukaaegne kopikas ja trobikond rekkaid! Tallinna linn on ültse oma moodi nähtus,millest mina hoian nii kaugele kui võimalik!
Ausaltöeldes pärast mitmeid vahejuhtumeid politseiga, kulgen Tallinn-Jüri-Tallinn vahemikus küll talviti nüüd 100km/h ja möödasõitude puhul rohkem. Linnas mitte rohkem kui 70km/h.
Aga teinekord tuleb ikka autot nautida ka.. Sõltuvalt teeoludest muidugi..
Olin sama valiku ees, kus Eleri ja pidin siiski turbo valima, kuna ei nõelu ega sigatse muul moel, aga möödasõitudel on kiirus enamasti ikka rohkem kui +10 lubatust üle.
Peaks olema tõesti valik vooluga samas rütmis, liikluse muudavad närviliseks nii uimerdajad kui ka need, kellel olenemata voolu kiirusest alati natuke kiirem on.
Peaks olema tõesti valik vooluga samas rütmis, liikluse muudavad närviliseks nii uimerdajad kui ka need, kellel olenemata voolu kiirusest alati natuke kiirem on.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Puudu on valik, sõidan märkide järgi. Linnas tavaliselt üle 50 ei sõida ja maanteel pisut üle. Üldiselt pole mingit kasu sellest +10-st. Kohale eriti kiiremini ei jõua.
Samas eilse ja tänase päeva valguses peaks vist kirjutama TURBO..:D
Samas eilse ja tänase päeva valguses peaks vist kirjutama TURBO..:D
Igapäevaselt kulgen alati +10km/h
Miks?
Sellepärast, et siis on ees liikuvast rekkast (või muidu jobutajast) lihtsam mööduda.
Kusjuures maanteel kehtib reegel: kui sa esimest möödasõidu võimalust ei kasuta, võid järgmist korda kuni järgmised paarkümend kilomeetrit oodata.
Eriti ajab vihaseks see, kui sirgete peal sõidetakse lubatust kiiremini samas kui juba kerge kurvi puhul kukub kiirus 80 kanti. :wall: Ja siis peale kurvi taas gaas põhja. Pideva püsikiirusehoidja kasutajana näen sellised vennikesed juba kaugelt ära. Siit ka alati dilemma, kas sõita kiiremini kui vennikesed sirgel ja mööduda neist esimesel võimalusel ning unustada intsident pärast järgmist kurvi või jäädagi kummipaelana nende taha jõlkuma ning närve raiskama. :gun:
(tegelt pole ma mingi kihutaja, üritan vaid võimalikult stabiilset kiirust hoida )
Miks?
Sellepärast, et siis on ees liikuvast rekkast (või muidu jobutajast) lihtsam mööduda.
Kusjuures maanteel kehtib reegel: kui sa esimest möödasõidu võimalust ei kasuta, võid järgmist korda kuni järgmised paarkümend kilomeetrit oodata.
Eriti ajab vihaseks see, kui sirgete peal sõidetakse lubatust kiiremini samas kui juba kerge kurvi puhul kukub kiirus 80 kanti. :wall: Ja siis peale kurvi taas gaas põhja. Pideva püsikiirusehoidja kasutajana näen sellised vennikesed juba kaugelt ära. Siit ka alati dilemma, kas sõita kiiremini kui vennikesed sirgel ja mööduda neist esimesel võimalusel ning unustada intsident pärast järgmist kurvi või jäädagi kummipaelana nende taha jõlkuma ning närve raiskama. :gun:
(tegelt pole ma mingi kihutaja, üritan vaid võimalikult stabiilset kiirust hoida )
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
Algselt postitas: jack
Igapäevaselt kulgen alati +10km/h
Miks?
Sellepärast, et siis on ees liikuvast rekkast (või muidu jobutajast) lihtsam mööduda.
Kusjuures maanteel kehtib reegel: kui sa esimest möödasõidu võimalust ei kasuta, võid järgmist korda kuni järgmised paarkümend kilomeetrit oodata.
Eriti ajab vihaseks see, kui sirgete peal sõidetakse lubatust kiiremini samas kui juba kerge kurvi puhul kukub kiirus 80 kanti. :wall: Ja siis peale kurvi taas gaas põhja. Pideva püsikiirusehoidja kasutajana näen sellised vennikesed juba kaugelt ära. Siit ka alati dilemma, kas sõita kiiremini kui vennikesed sirgel ja mööduda neist esimesel võimalusel ning unustada intsident pärast järgmist kurvi või jäädagi kummipaelana nende taha jõlkuma ning närve raiskama. :gun:
(tegelt pole ma mingi kihutaja, üritan vaid võimalikult stabiilset kiirust hoida )
Maanteel püüan märkide järgi sõita. Täpselt märkide järgi. Max 5km/h üle ning möödasõitudel pisut rohkem. Märkide järgi sõites märkad, et rekkad ei häirigi. Kui peakski mõnele järgi jõudma, siis üks paariminutine metsapeatus ja see rekka jõuab juba kaugustesse kaduda. +10 üle sõites jõuab seevastu pidevalt kellelegi järgi ja peab hakkama tõmblema.
Ma kalkuleerin peas, kui palju ajavõitu mulle see +10 või mis iganes kiirus annab. Vahemaad reeglina sinna 50km kanti. Jõuan järelduseni, et see kiiruseületus ei anna mulle mitte mingit tulu. Sõidan kas või 80ga. Sõimake siis :drive:
Sõidan igapäevaselt maanteel ja kasutan kiirusehoidjat. Tavaliselt lubatud kiirusega vahel +5 ja pidevalt tulevad autod tagurpidi vastu :wall: Sellest tulenevatel möödasõitudel kasvab kiirus piisavalt et see omateada hoida ;)
Arvan et näiteks 80km/h sõitvast veokist ei ole kuigi turvaline mööduda 90-95 km/h liikudes. :wise:
Arvan et näiteks 80km/h sõitvast veokist ei ole kuigi turvaline mööduda 90-95 km/h liikudes. :wise:
Puuduvad valikud - valin kiiruse üldise liiklusvoo või ilma ja teeolude järgi järgi. Ei kipu olema selleks, kes troppi tekitab, kui kolonn liigub +5 - +10, aga ei hakka ka üldise -5 kuni -10 iga iga hinna eest edasi trügima.
Aga julmalt häirivad tegelased, kelle kiirus trassil lubatud 90 puhul kõigub pidevalt vahemikus 75 kuni 105 km.
Kui näen,et tagant tuleb keegi, kel miskipärast kole kiire, püüan tavaliselt mööda lasta, ka selle, kes vaid veidi kiiremini sõidab, aga tuleb ja jääb siis otse sappa istuma - eriti pimedal ajal.
Aga kui on ilus ilm ja tahan ka ümbrust jälgida, siis sõidan ka oluliselt aeglasemalt :P
Aga julmalt häirivad tegelased, kelle kiirus trassil lubatud 90 puhul kõigub pidevalt vahemikus 75 kuni 105 km.
Kui näen,et tagant tuleb keegi, kel miskipärast kole kiire, püüan tavaliselt mööda lasta, ka selle, kes vaid veidi kiiremini sõidab, aga tuleb ja jääb siis otse sappa istuma - eriti pimedal ajal.
Aga kui on ilus ilm ja tahan ka ümbrust jälgida, siis sõidan ka oluliselt aeglasemalt :P
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Eks kiirus oleneb ka teedest...
Siin on pilt keskmisest kiirusest ja max kiirusest
sellisel teel
Eestis liiklen +10-15 juures -> valitud sai ikkagi turbo:red:
Siin on pilt keskmisest kiirusest ja max kiirusest
sellisel teel
Eestis liiklen +10-15 juures -> valitud sai ikkagi turbo:red: