LINK UUDISELE
Mis järgmisena välja mõeldakse:wtf:
Kui fantaseerida siis ma olen enam kui kindel,et kui jalgrataste- mopeedidega liiklema hakata siis leiutatakse kohe ka neile mingi maks....
Igal juhul kui see plaan läbi läheb siis meie Trionicuga ostame endale veel paar 5,... L mootoriga BMW-d ja mõne Trucki
Modedest võiks keegi lingi lühemaks teha. Aitähh!
EDIT: Panin lingile nime. Suur
Saastemaks?
Kusjuures saan rääkida enda praktikast, et selline maks paljudes teistes EU riikides juba kehtestatud.
Minu 9-5 2.3t puhul, mis viskab välja 268 mg CO2'e EU direktiivi 120'e asemel ... tema puhul pidin Luksemburgis 342€ lisamaksu (lollimaksu / saastemaksu) maksma. Lisaks teemaksudele, bensiini maksudele jne jne jne
Sipelgaz:headbang:
Minu 9-5 2.3t puhul, mis viskab välja 268 mg CO2'e EU direktiivi 120'e asemel ... tema puhul pidin Luksemburgis 342€ lisamaksu (lollimaksu / saastemaksu) maksma. Lisaks teemaksudele, bensiini maksudele jne jne jne
Sipelgaz:headbang:
Värdjad.
Millist krdi ühistransporti, ajugeeniused? Tartus ei sõida varsti enam ükski buss, sest meie LV mõttehiiglased oskasid ainukese busse omava firmaga tülli minna. Bussigraafikutest ei räägi ma üldse.
Ma kahtlen sügavalt ka väikese auto suuremas keskkonnasõbralikkuses. Näiteks peale väiksemat kõksu pole tihtipeale enam midagi taastada või on taastamiskulud üüratud.
Väike=odav=ohtlik.
Kui diislile veel rõõmsasti akstsiisi otsa keevitatakse, siis pole bensumootori töömahul enam mingit tähtsust. Kõik sõidavad Hummeriga.
Halloo - Eesti on Euroopaga võrreldes ka asustamata kõrb. Erinevalt Euroopa suurlinnadest pole kuskil metsavahel lihtsalt praktiline loksuda 1.6 l Kia Ceediga või sõita turvaliselt meie vähestel kergliiklusteedel (Tln-Trt, Tln-Prn jne), kus 70-ga igujatest ja muudest teel parkijatest möödumiseks peab olema veidi teravam kiirendus kuna tee projekteerija on olnud pime ratastooliinvaliid. 90-110 kmh liikudes on suuremad mootorid tihtipeale sama ökonoomsed kui väiksemad eriti kui auto ka mingit kasulikku koormat veab. Kas Itaalia maksumäär 2.0+ autodele on mõnel autotootjal takistanud seal müümast kalleid ja võimsaid masinaid? Ferrari, anyone?
Rahandusministeeriumi kinnitusel oleks võimaliku saastemaksu kohaldamise otseseks eesmärgiks inimeste suunamine keskkonnasõbralikemate ja väiksemate autode kasutamisele või loobuma üldse autost ning kasutama ühistransporti.
Millist krdi ühistransporti, ajugeeniused? Tartus ei sõida varsti enam ükski buss, sest meie LV mõttehiiglased oskasid ainukese busse omava firmaga tülli minna. Bussigraafikutest ei räägi ma üldse.
Ma kahtlen sügavalt ka väikese auto suuremas keskkonnasõbralikkuses. Näiteks peale väiksemat kõksu pole tihtipeale enam midagi taastada või on taastamiskulud üüratud.
Väike=odav=ohtlik.
Kui diislile veel rõõmsasti akstsiisi otsa keevitatakse, siis pole bensumootori töömahul enam mingit tähtsust. Kõik sõidavad Hummeriga.
„Üle 2-liitrise töömahuga autosid oli 2006. aasta detsembri seisuga ARK andmetel Eestis 24% kõikidest registreeritud sõidukitest. Enamikes Euroopa Liidu liikmesriikides on see protsent 9-12. Sealjuures näitab rahandusministeeriumi hinnangul uute autode müügistatistika, et populaarsed on erinevate mudelite võimsamate mootoritega ja hea varustustasemega variandid, samuti luksusautod ja maasturid,“ ütles rahandusministeeriumi maksupoliitikaosakonna peaspetsialist Meelis Laub.
Halloo - Eesti on Euroopaga võrreldes ka asustamata kõrb. Erinevalt Euroopa suurlinnadest pole kuskil metsavahel lihtsalt praktiline loksuda 1.6 l Kia Ceediga või sõita turvaliselt meie vähestel kergliiklusteedel (Tln-Trt, Tln-Prn jne), kus 70-ga igujatest ja muudest teel parkijatest möödumiseks peab olema veidi teravam kiirendus kuna tee projekteerija on olnud pime ratastooliinvaliid. 90-110 kmh liikudes on suuremad mootorid tihtipeale sama ökonoomsed kui väiksemad eriti kui auto ka mingit kasulikku koormat veab. Kas Itaalia maksumäär 2.0+ autodele on mõnel autotootjal takistanud seal müümast kalleid ja võimsaid masinaid? Ferrari, anyone?
"Üle 2-liitrise töömahuga autosid oli 2006. aasta detsembri seisuga ARK andmetel Eestis 24% kõikidest registreeritud sõidukitest"
See polegi ju teab mis niiväga suur protsent minuarvates
See polegi ju teab mis niiväga suur protsent minuarvates
Algselt postitas: eeroz
"Üle 2-liitrise töömahuga autosid oli 2006. aasta detsembri seisuga ARK andmetel Eestis 24% kõikidest registreeritud sõidukitest"
See polegi ju teab mis niiväga suur protsent minuarvates
Oot, ma siin hakkasin mõtlema, kas sõnastus on õige? Eeldan, et auto all mõeldakse siin alla 3,5t kaaluvaid isendeid?
Usun, et see % on nõnda väike ka tänu meile pärandatud nõuka aegsetest masinatest, mis enamus üle 2.0L ei küündinudki. Kütusekulu ning saastamise kohapealt on muidugi lood veelgi keerulisemad.
Iga ratas veab and then some!
No mingaeg ju siin tehti suurpuhastust kus jäädavalt kadunud vene sõidukid kõrvaldati. Pigem lööb protsendi alla uute väikeautode müük a'la toyota corolla, honda civic ja igasugu korea autod millele üle 2liitrist mootorit ei pakutagi.
Algselt postitas: eeroz
No mingaeg ju siin tehti suurpuhastust kus jäädavalt kadunud vene sõidukid kõrvaldati. Pigem lööb protsendi alla uute väikeautode müük a'la toyota corolla, honda civic ja igasugu korea autod millele üle 2liitrist mootorit ei pakutagi.
Siin on statistika LIIKLUSREGISTRIS ENIM ARVEL OLEVAD SÕIDUAUTOD ( M1 ja M1G kategooria) MARGI JÄRGI
seisuga 01.12.2007.a. allikas: ARK
Volkswagen - 64536
Ford - 57962
Opel - 46813
Audi - 45674
BMW - 31793
Toyota - 28244
Vaz - 25141
Kohe näha, mis on rahva autod. Samas ei defineeri ARK'i lehekülg terminit "auto". Elagu ajakrjanikud
Iga ratas veab and then some!
/.../Saastemaksu kehtestamise aluseks võiks ministeeriumi peaspetsialisti sõnul võtta võimsuse, mootorimahtu, kaalu, sõiduki maksumuse, CO2 eritamise või kütuse tarbimise/.../
Sõiduki maksumuse?
Krt, teed on täis selliseid tossavaid rämakaid, mis pole ilmselt kunagi ülevaatuspunktis käinudki... ja võtame aluseks auto hinna
Politseil on aega mõõta veokite raskust, võtku mõõtku sõidukeid, mis silmähtavalt musta tagant välja lasevad. Kui turvavöö on lahti, siis selle eest võib karistada, aga silmnähtava õhusaastamise eest mitte.
Mõne isendi sumpsist tuleb ikka sellist õnnetust välja (saab noaga lõigata), et liiklusummikus selle taga seistes oleks gaasimaski vaja.
Sul on õigus, Iisak, kui jalgrataste- mopeedidega liiklema hakates leiutatakse kohe ka neile mingi maks....
Näiteks hingamismaks.
Sõiduki maksumuse?
Krt, teed on täis selliseid tossavaid rämakaid, mis pole ilmselt kunagi ülevaatuspunktis käinudki... ja võtame aluseks auto hinna
Politseil on aega mõõta veokite raskust, võtku mõõtku sõidukeid, mis silmähtavalt musta tagant välja lasevad. Kui turvavöö on lahti, siis selle eest võib karistada, aga silmnähtava õhusaastamise eest mitte.
Mõne isendi sumpsist tuleb ikka sellist õnnetust välja (saab noaga lõigata), et liiklusummikus selle taga seistes oleks gaasimaski vaja.
Sul on õigus, Iisak, kui jalgrataste- mopeedidega liiklema hakates leiutatakse kohe ka neile mingi maks....
Näiteks hingamismaks.
Kas tõesti midagi siis rahva häälega ei saa ära teha
Mind hakkavad järjest rohkem need "peaspetsialistid" ärritama,kes kas igavusest,lollusest vms. üha uusi ja uusi "EL ettekirjutustele vastavaid ukaase" välja mõtlevad....
Jumala eest-ma hakkan varsti mingit autoomanike protestimarssi või midagi organiseerima. Pargime ühel päeval kõik oma autod ümber ministeeriumide ja Toompea. Linnas pole nii palju teisaldusautosid ja parklakohti,et neid siis minema vedada:facts: KURAT,KAUA VÕIB IDIOOTSUSTEGA TEGELEDA
Kui mul nüüd KriPo õhtul ukse taga on siis tulge mind ikka vaatama ja tooge värskeid lehti:head::head:
Mind hakkavad järjest rohkem need "peaspetsialistid" ärritama,kes kas igavusest,lollusest vms. üha uusi ja uusi "EL ettekirjutustele vastavaid ukaase" välja mõtlevad....
Jumala eest-ma hakkan varsti mingit autoomanike protestimarssi või midagi organiseerima. Pargime ühel päeval kõik oma autod ümber ministeeriumide ja Toompea. Linnas pole nii palju teisaldusautosid ja parklakohti,et neid siis minema vedada:facts: KURAT,KAUA VÕIB IDIOOTSUSTEGA TEGELEDA
Kui mul nüüd KriPo õhtul ukse taga on siis tulge mind ikka vaatama ja tooge värskeid lehti:head::head:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Minu arust juba maksustatakse sedalaadi ju auto omamist. Mida suurem mootor seda suurem on ka kilovattide (mitte 100% paikapidav suhe) arv ja seda suurem on liikluskindlustusmaks. Kahte nahka ühest seljast nagu ikka ei saa. Või tõesti lüüakse laiali kW ja kubatuur ning peagi tehakse kolmas maks mis on siis mootori ehituse põhine et V mootori omanikud maksavad rohkem
ei üllatu..tulumaksu vähendamisega ning min palgatõusu peab ju miski kompenseerima...mis ikka muu kui maksud ja maksud..selline orjanduslik kord( erinevad riigikorrad on ju farss) on olnud ja jääb igas riigis sajandeid:notworthy:
mingil ajahetkel nimetati makse kümniseks..nüüd siis erinevaid makse hulga rohkem..
tea kaugel seegi aeg,kui tuleb sünnimaks..st üleüldse õigus elamiseks:headbang:
mingil ajahetkel nimetati makse kümniseks..nüüd siis erinevaid makse hulga rohkem..
tea kaugel seegi aeg,kui tuleb sünnimaks..st üleüldse õigus elamiseks:headbang:
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Kui selline asi käiku läheb siis võtan oma Hõbenoolel, AMG`l ja ülejäänud autodel katid ära. Saastan lõbuga.
Kõige pealt tuleks riigikoguliikmed trammiga sõitma panna, siis alles mingeid makse looma. Toon maalt UAZ`i ära ja hakkan sellega ringi rallima.
Vihaseks ajavad sellised asja.
Kõige pealt tuleks riigikoguliikmed trammiga sõitma panna, siis alles mingeid makse looma. Toon maalt UAZ`i ära ja hakkan sellega ringi rallima.
Vihaseks ajavad sellised asja.
Lastetusmaks oli nõukaajalAlgselt postitas: mad1
tea kaugel seegi aeg,kui tuleb sünnimaks..
Igasuguseid lollusi saab veel välja mõelda:
teeme telekamaksu, bränditoodete omamise maksu, hommikuse kodust väljumise maksu,
poes korvi kasutamise maksu, maksustame eesti loto võidud + maksude maksustamise maks jne...
Loomulikult on olemas piirid ja topeltmaksustamist ei tule, aga mõni loll ukaas ajab kurjaks.
Algselt postitas: caarel
Minu arust juba maksustatakse sedalaadi ju auto omamist. Mida suurem mootor seda suurem on ka kilovattide (mitte 100% paikapidav suhe) arv ja seda suurem on liikluskindlustusmaks.
Oluline on mainida, et liikluskindlustus on küll kohustuslik, kuid seda raha ei maksa sa riigile. Aga jah, kommunism tuleb vaikselt tagasi. Rohkema CO2 tekitamiseks peab rohkem kütust põletama ja seega aktsiisi maksavad selliste autode omanikud nagunii rohkem. Saastamise teist külge muidugi ei vaadata... 10a vana SAAB on veel päris kobe, aga 10a vana daewoo tico leiab oma lõpu kuusakoskis;)
Algselt postitas: Rästas
Loomulikult on olemas piirid ja topeltmaksustamist ei tule, aga mõni loll ukaas ajab kurjaks.
Topeltmaksustamise vältimiseks ongi need peaspetsialistid, kes suudavad luua sätte, mis tõestab et tegemist ei ole topeltmaksustamisega:D
ja maksame niikuinii.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Äkki sa siis selgitaks natuke oma arvamust ja avardaks mu silmaringi:wtf:Algselt postitas: fofa
Ma ei julge siin teemas eriti suud lahti teha, kuna toetan sellist maksu kahe käega, juhul kui see läbimõeldult rakendada.
Hämmastavalt väikse silmaringi ja väikse analüüsivõimega üllatavad siin teemas kahjuks mõned kodanikud
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: fofa
Ma ei julge siin teemas eriti suud lahti teha, kuna toetan sellist maksu kahe käega, juhul kui see läbimõeldult rakendada.
Hämmastavalt väikse silmaringi ja väikse analüüsivõimega üllatavad siin teemas kahjuks mõned kodanikud
Aga ole hea ja analüüsi, miks see maks kasulik on? Tuttav tuli eile Belgiast ja tegi mitmes bensukas fotosid ning tõi ka viitungid kaasa. Näiteks 98 maksis seal 15.80!
EV ei osata 90% asju läbimõeldult rakendada.
Mingeid makse peaks autodele rakendama, sest Eesti riik investeerib mõtetult enda raskelt teenitud raha võõraste riikide tööstustesse. Ma arvan et see saastemaks pole see kõige õigem variant kuid midagi seoses KW-dega peaks tegema. Nt on kilowatile kindlaks määratud hind ja kui sa oled tubli kodanik ning ostad väikse 60 kw auto siis saad mingi protsendi soodustust. Kui aga võitled süsteemi vastu ja ostad 150kw auto siis tõuseb ka su kw hind mingi protsendi võrra.
Minu meelest on Eestis üle 140kw omamine täielik raiskamine, kui just pole aktiivne motosportlane. Hetkel aeroga sõites ei ole lihtsalt kuhugi seda jõudu panna. Pole juba ammu saanud pöördeid 6000 juurde kuna esimesega lööks lihtsalt tühja või cutoff ja teisega on number teisel näidikul üle normaalsuse piiri.
PS. Eestlased võiks lõpuks aru saada, et auto millega sõidad ei näita seda, mis mees tegelikult oled. Auto on lihtsalt vahend jõuda punktist A punkti B.
Minu meelest on Eestis üle 140kw omamine täielik raiskamine, kui just pole aktiivne motosportlane. Hetkel aeroga sõites ei ole lihtsalt kuhugi seda jõudu panna. Pole juba ammu saanud pöördeid 6000 juurde kuna esimesega lööks lihtsalt tühja või cutoff ja teisega on number teisel näidikul üle normaalsuse piiri.
PS. Eestlased võiks lõpuks aru saada, et auto millega sõidad ei näita seda, mis mees tegelikult oled. Auto on lihtsalt vahend jõuda punktist A punkti B.