Piinlik lugu
Vana gängsteri Mussolini uued sekeldused , EE 07.02.08
/--
Pirita poolt sõidab kesklinna suunas punane Saab, roolis noor mees, kõrval neiu. Ühel ristmikul keerab neile kõrvalteelt ette tume Jeep Cherokee, sundides Saabi järsult pidurdama. Järgneb meie liikluses üsna levinud "kukepoks". Saabi juht uhab omakorda maasturist mööda, too vastab samaga, pidurdab ja jääb Saabi ette seisma. Maasturist väljub mees, kelle žestid on nii ühemõttelised, et noored võtavad paigalt ja põgenevad. Maastur kihutab neile järele. Metsik tagaajamine, mille vältel noored ka politseisse helistavad, lõpeb Ahtri tänava parkimismaja juures. Saab sõidab viimasele korrusele ja jääb seal tupikusse.
Lootuses, et neid enam taga ei aeta, sõidavad noored alla tagasi. Ent tõeline põrgu on alles ees. Parkimismaja alumisel korrusel jalutab neile vastu seesama mees, käes metallist haamer. Ta virutab haamri läbi juhiakna, haarab püstoli ja tulistab kaks korda. Õnneks on tegu gaasipüstoliga. Keegi kannatada ei saanud.
--/
Artikkel
/--
Pirita poolt sõidab kesklinna suunas punane Saab, roolis noor mees, kõrval neiu. Ühel ristmikul keerab neile kõrvalteelt ette tume Jeep Cherokee, sundides Saabi järsult pidurdama. Järgneb meie liikluses üsna levinud "kukepoks". Saabi juht uhab omakorda maasturist mööda, too vastab samaga, pidurdab ja jääb Saabi ette seisma. Maasturist väljub mees, kelle žestid on nii ühemõttelised, et noored võtavad paigalt ja põgenevad. Maastur kihutab neile järele. Metsik tagaajamine, mille vältel noored ka politseisse helistavad, lõpeb Ahtri tänava parkimismaja juures. Saab sõidab viimasele korrusele ja jääb seal tupikusse.
Lootuses, et neid enam taga ei aeta, sõidavad noored alla tagasi. Ent tõeline põrgu on alles ees. Parkimismaja alumisel korrusel jalutab neile vastu seesama mees, käes metallist haamer. Ta virutab haamri läbi juhiakna, haarab püstoli ja tulistab kaks korda. Õnneks on tegu gaasipüstoliga. Keegi kannatada ei saanud.
--/
Artikkel
Kui kael ei kanna pole vaja minna tagasi tegema. Kui lähed tegema /kimad ette, pidurdad/ siis vii ka asi lõpuni. Mitte aga, kui asi tuliseks läheb hakkata politseisse helistama. Vihkan selliseid tolkameid. Muidu ässad ja kõvad tagasi tegijad aga siis kui häda käes valitakse 110.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: will
Kui kael ei kanna pole vaja minna tagasi tegema. Kui lähed tegema /kimad ette, pidurdad/ siis vii ka asi lõpuni. Mitte aga, kui asi tuliseks läheb hakkata politseisse helistama. Vihkan selliseid tolkameid. Muidu ässad ja kõvad tagasi tegijad aga siis kui häda käes valitakse 110.
Teadaolevalt on 110 hädaabi nr. mis sa hädaga teed...
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: kasparius
Algselt postitas: will
Kui kael ei kanna pole vaja minna tagasi tegema. Kui lähed tegema /kimad ette, pidurdad/ siis vii ka asi lõpuni. Mitte aga, kui asi tuliseks läheb hakkata politseisse helistama. Vihkan selliseid tolkameid. Muidu ässad ja kõvad tagasi tegijad aga siis kui häda käes valitakse 110.
Teadaolevalt on 110 hädaabi nr. mis sa hädaga teed...
110 on teadaolevalt siiski politsei lühinumber, 112 aitab häda korral.
meenub, kui ükskord (siis veel autoks polnud saab) tehti paldiski mnt parempoolselt teepeenralt üliohtliku möödasõidu, lasin korra signaali, minuti pärast blokeeris ta mul tee. Välja astus ilge kapp, panin uksed lukku.. tüüp tagus paar korda ust ja murdis antenni ära ..case closed
Asja nimi on ROAD RAGE :gun:
Asja nimi on ROAD RAGE :gun:
Everyday Regular SAAB guy!
Algselt postitas: Boolic
Kuulikindlad mehed räägivad.:notworthy:
Saan aru küll mida silmas pead. helistanud kohe politseisse-ok mõistetav. Kuid kui valid samasuguse käitumise ja laskud samale tasemele siis pärast, kui alla jääd ei minda kaebama.
Ning ei mõista sellist tagasitegemist. No eksis teine /oletus/. Milleks asja veel teravamaks ajada ja hakkata midagi tõestama? Sellise teoga tekitab isik ainult ohtlikke olukordi. Mõtetu tegevus ning elude ohtuseadmine.
ega ilmaasjata ei öelda, et liiklus kultuur ei ole mitte see kui kõik liiklus huligaanid ära kaovad vaid see kui neist enam välja ei tehta. idikad ei kao kuhugi, terve mõistusega vend lihtsalt ei ärritu ja tagasitegemise asemel tõmbab tagasi. aga noh antud juhul oli 112 ainuõige lahendus, ega sinna kohe ei kõllatud muidu oleks pollarid ikka rutem kohal olnud.
Algselt postitas: will
Kui kael ei kanna pole vaja minna tagasi tegema. Kui lähed tegema /kimad ette, pidurdad/ siis vii ka asi lõpuni. Mitte aga, kui asi tuliseks läheb hakkata politseisse helistama. Vihkan selliseid tolkameid. Muidu ässad ja kõvad tagasi tegijad aga siis kui häda käes valitakse 110.
Rõõm kuulda, et on veel mehi, kes on oma põhimõtete nimel nõus surema ;)
Minul oli enda (endise) klassik aeroga paar aastat tagasi Tartus selline juhtum. Sõitsin välja Lõunaeskuse juures oleva väikse ringi pealt Riia ringi suunas.Seal on väike kiirendusrada, mida kasutasin kogu raha eest. Juba väikse ringi peal olles nägin, et mulle järgneb hele Jeep Cherokee. Suuna panin juba kiirendusrajale suubudes sisse. Jeepi mees oli otsustanud minust vist juba kiirendusrajal mööduda, sest kui mina olin teele reastunult oli ta ninaga juba minu tagarattaga kohakuti jõudnud. Siis möödus ta minust ilmselgelt kiirust ületades vastasuuna kaudu, keeras Jeepi risti teele ja hüppas välja. Lasin akna alla ja oh seda koledat sõimu:angry: Lubas hambad kurku lüüa. Ei öelnud ma ühtki sõna, aken kinni tagasi jätkus minu tee. Aga see jonnakas tüüp sõitis mulle järgi, näitas keskmist sõrme. Näitasin vastu, mis seal salata. Jäin siis uuesti seisma. Sõim jätkus. Ilma sõnagi lausumata hüppasin autost välja, pole küll vaga suur mees aga 185cm 80kg oli selle mehe jaoks piisav. Jooksis ruttu Jeepi peitu. Siis palusin mina tal akna avada. Seletasin, et nii ei ole ilus ja mis mõtet on niigi närvilises liikluses pingeid kruvida. Seepale ta mühatas ja sõitis lihtsalt minema.
Selline lugu
Selline lugu
Krt mina aru ei saa, miks ikkagi on vaja tagasi teha või just seda keskmist sõrme näidata!
Endal oli selline juhus, kus pärnu mnt-l sõitis üks S-klassi Mercedes suhteliselt julmalt ette (ka tema ise oli sellest teadlik). Üritasin talle liikluseeskirju järgides järele jõuda, et näha kes niimoodi sõita oskab. Kõrval olles paistis selle S-i roolis suht turske vend, kelle jäme kael kandis sama jämedat kuldketti.
Võtsin julguse kokku ja näitasin nii :thumb: (ise veel pehmelt naeratades), kutt oli suht hämmingus (ju ootas minult juba midagi muud) ja liigutas mõlemaid käsi vabanduseks üles-alla (umbes nii: :notworthy: ). Kohe pärast seda eespool vilgutas veel ohutulesid.
Üritan siiani sama moodi käituda... :drive: ja õnneks pole keegi kallale tulnud!
Endal oli selline juhus, kus pärnu mnt-l sõitis üks S-klassi Mercedes suhteliselt julmalt ette (ka tema ise oli sellest teadlik). Üritasin talle liikluseeskirju järgides järele jõuda, et näha kes niimoodi sõita oskab. Kõrval olles paistis selle S-i roolis suht turske vend, kelle jäme kael kandis sama jämedat kuldketti.
Võtsin julguse kokku ja näitasin nii :thumb: (ise veel pehmelt naeratades), kutt oli suht hämmingus (ju ootas minult juba midagi muud) ja liigutas mõlemaid käsi vabanduseks üles-alla (umbes nii: :notworthy: ). Kohe pärast seda eespool vilgutas veel ohutulesid.
Üritan siiani sama moodi käituda... :drive: ja õnneks pole keegi kallale tulnud!
Algselt postitas: jfs
Krt mina aru ei saa, miks ikkagi on vaja tagasi teha või just seda keskmist sõrme näidata!
mis siin aru saada, see ajab ju vihale kui keegi ette keerab või mingi lolli manöövri teeb. Kõik ei suuda rahulikuks jääda ning ärategemine tundub ainus variant ärritust näidata.
Lihtne. Keeruline on närvilises liikluses rahulikuks jääda.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Algselt postitas: olaviv
Keeruline on närvilises liikluses rahulikuks jääda.
Just, just! Seda eriti just Tallinna liikluse kohta.
Krt, kui sealt välja saad...:thumb: lausa tukk tuleb kohe peale.
Meil peaks Eestis olema selline värk, et kui töö asjus Tallinnasse peaks mujalt sõitma, siis järgmine päev peaks vaba olema, sest oled niiiii... läbi sellest nõmedast ette-taha-panekust linnaliikluses.
Aga ilusat päeva kõigile!;)
ise küll väga ei naudi eksameid, kuid lahe oleks variant, kus niiöelda loterii käigus pisteliselt valitakse juhte tegema korduseksameid. Muidugi võiks nii 1 kuuline etteteatamise aeg olla, et oma teadmisi värskendada. Ja kui kohale ei ilmu või kukud läbi, siis võetakse load ära.
Usun, et sellistele mitte suunda näitavatele, ette keeravatele jne rullnokkadele võib see olla paras katsumus :-)
Kes on viisakas ja korralik juht sellel pole midagi karta, kuid kes on ostetud lubadega või on kuidagi sahker-mahker läbi eksamilt läbi saanud nendele võib olla keeruline.
Ise just tegin mõni aasta A-kati ära ning polnudki üldse hull teha eksameid uuesti ja puhtalt sain läbi.
Usun, et sellistele mitte suunda näitavatele, ette keeravatele jne rullnokkadele võib see olla paras katsumus :-)
Kes on viisakas ja korralik juht sellel pole midagi karta, kuid kes on ostetud lubadega või on kuidagi sahker-mahker läbi eksamilt läbi saanud nendele võib olla keeruline.
Ise just tegin mõni aasta A-kati ära ning polnudki üldse hull teha eksameid uuesti ja puhtalt sain läbi.
romza
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
No näed siis Romza! Arvan, et see 1 kuuline teatamine on palju, piisab nii nädalasest. Olen 2005 a lõpus teinud liiklustestid läbi oma a-kati omandamisega ja 2006 lõpus sai d-kat ka tehtud. Nüüd täis leht ja ei saagi enam eksameid teha...ainult kui sellised testid tuleksid, mida romza välja pakub.:)
Mida rahulikumalt sõidad ise, seda vähem ärritavad teised liikluses. A kui on juba närv sees näiteks hoopis millestki muust, siis teise inimese väike viga tundub kohe nii suur asi, mille pärast tõmblema hakata.
Ületan iga päev ristmikut, millel ülepäeva sõideti mulle ette. Hirmsasti ajas närvi. Lahendus: hakkasin lihtsalt ise teisest reast sõitma. pean küll selle pärast ühe korra rohkem rida vahetama, aga enda rahu on tähtsam.
to: olaviv, no kohe hirmsasti ajab närvi onja, ja kohe peab tegema tagasi ja oma ärritust näitama, AGA kas see siis vähendab seda või muutub miski selle näitamise tõttu paremaks???? oled sa siis ise parem ??
ja siis imestatakse miks liiklus närviline on.:poke:.
proovisin just mõni päev tagasi ark i lehel eksamit. Tehtud sain 3 veaga:) millest ükski pold liiklusteemaline vaid tehniline. Eneserahulolu oli küll mõnus. Polegi rooste läinud.
Ületan iga päev ristmikut, millel ülepäeva sõideti mulle ette. Hirmsasti ajas närvi. Lahendus: hakkasin lihtsalt ise teisest reast sõitma. pean küll selle pärast ühe korra rohkem rida vahetama, aga enda rahu on tähtsam.
to: olaviv, no kohe hirmsasti ajab närvi onja, ja kohe peab tegema tagasi ja oma ärritust näitama, AGA kas see siis vähendab seda või muutub miski selle näitamise tõttu paremaks???? oled sa siis ise parem ??
ja siis imestatakse miks liiklus närviline on.:poke:.
proovisin just mõni päev tagasi ark i lehel eksamit. Tehtud sain 3 veaga:) millest ükski pold liiklusteemaline vaid tehniline. Eneserahulolu oli küll mõnus. Polegi rooste läinud.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Algselt postitas: NO FEAR
Algselt postitas: olaviv
Keeruline on närvilises liikluses rahulikuks jääda.
Just, just! Seda eriti just Tallinna liikluse kohta.
Krt, kui sealt välja saad...:thumb: lausa tukk tuleb kohe peale.
Meil peaks Eestis olema selline värk, et kui töö asjus Tallinnasse peaks mujalt sõitma, siis järgmine päev peaks vaba olema, sest oled niiiii... läbi sellest nõmedast ette-taha-panekust linnaliikluses.
Aga ilusat päeva kõigile!;)
Hmm, ma sõidan iga päev ca 40 km tallinnas, arumaeisaaa mis siin närvilist on?
Mina kui väikelinna kodanik satun aegajalt Tallinna liiklema ja pole küll aru saanud, et liiklus eriti närviline oleks. Vot kui suvel Pärnu sattuda, siis on küll närviline.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Eks see närvilisus kõik sõltub sellest kui närviliselt ise asjasse suhtud. Omalt poolt tean, et ühel endisel töökaaslasel löödi lõualuu pooleks selle eest, et ta ei näidanud ringteelt väljudes suunatuld.
Teine tuttav peksti läbi selle eest, et ei sõitnud rohelise tulega ristmikule välja ummiku ajal. Ristmik oli lihtsalt umbes ning ta üritas järgida liikluseeskirja, mis ütleb et ristmikul olevatel sõidukitel on eesõigus. Ning see ei meeldinud tema taga olevale dziibivennale. Dziibivend pandi selle eest kinni, kuna tekitas kehalisi vigastusi.
Kolmas juhtum tuleb meelde, kus ühel sõbral taoti auto puruks selle eest, et ta ei andnud mingitele purjus jalakäiatele teed. Need jalakäiad ületasid teed täiesti vale koha peal.
Kui vähe mõtelda, siis tuleb veel juhuseid meelde liiklusest.
Teine tuttav peksti läbi selle eest, et ei sõitnud rohelise tulega ristmikule välja ummiku ajal. Ristmik oli lihtsalt umbes ning ta üritas järgida liikluseeskirja, mis ütleb et ristmikul olevatel sõidukitel on eesõigus. Ning see ei meeldinud tema taga olevale dziibivennale. Dziibivend pandi selle eest kinni, kuna tekitas kehalisi vigastusi.
Kolmas juhtum tuleb meelde, kus ühel sõbral taoti auto puruks selle eest, et ta ei andnud mingitele purjus jalakäiatele teed. Need jalakäiad ületasid teed täiesti vale koha peal.
Kui vähe mõtelda, siis tuleb veel juhuseid meelde liiklusest.
romza
Algselt postitas: romza
Teine tuttav peksti läbi selle eest, et ei sõitnud rohelise tulega ristmikule välja ummiku ajal. Ristmik oli lihtsalt umbes ning ta üritas järgida liikluseeskirja, mis ütleb et ristmikul olevatel sõidukitel on eesõigus.
Liikluseeskirja on võimalik mitmeti mõista. Näiteks ütleb üks pukt nii:
§158. Sõiduteede ristumisalale ei tohi sõita, kui tekkinud ummik sunniks juhti peatuma nii, et ta takistaks teist liiklejat.
Aga teine punkt hoopis nii:
§167. Foori lubava tule süttimisel peab juht andma teed juhile, kes lõpetab ristmiku ületamist, ja veel sõiduteel olevale jalakäijale.