http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4532444892&category=6383
Peaks ütlema, et classic on kõva auto isegi cabriona. Vaadake seda romu. Sõitjateruum on siiski enam vähem paigas, väidetavalt keegi eriti viga ei saand.
Ohutu auto, see classic
pigem väidaks vastupidist :(
esiosa vigastuste järgi ei olnud kokkupõrge teab mis kole. aga ilma katuse ja kardaanitunnelita kabrio on justkui taskunuga kokku murtud. kindlasti polnud inseneride idee just sellisel moel löögienergiat summutada...
esiosa vigastuste järgi ei olnud kokkupõrge teab mis kole. aga ilma katuse ja kardaanitunnelita kabrio on justkui taskunuga kokku murtud. kindlasti polnud inseneride idee just sellisel moel löögienergiat summutada...
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: alfa
pigem väidaks vastupidist :(
esiosa vigastuste järgi ei olnud kokkupõrge teab mis kole. aga ilma katuse ja kardaanitunnelita kabrio on justkui taskunuga kokku murtud. kindlasti polnud inseneride idee just sellisel moel löögienergiat summutada...
alfa, hea inimene
Antud juhul ei ole Sa just õigel teel. Kui nüüd hoolega kaasa pandud pilte vaadata, näed, et auto nina sai pihta peale seda, kui ta juba vasakpoolse lävekarbiga millegi otsa oli roninud. See "millegi" võib olla näituseks maanteepiire, mille otsad teatud nurga all maasse kaevatakse. Ka vasak tagumine ratas on väga viltu all, mis toetab küljelaksu teooriat.
Ajal kui C900 cabrio oli tootmises, oli ta oma kaalukategoorias üks kõige jäigema ja turvalisema kerega kabriosid.
(teist marki kabriod, näiteks mõne tuntud saksa tootja esituses oleksid sellise laksu tagajärjel lihtsalt pooleks läinud)