minu lollustejada algas õieti küll juba 1977 aastal, mil esmaselt pea välja pistsin. ma olevat alustanud sõnadega:" How do you do, Gentlemen - where is the nearest Ashtrey?"
hiljem kunagi 11-12-13-aastasena nägin Vaba-Tähe ristil Toomas Lunge 96 seismas kui Linda poodi jätat läksin ostma, tal oli see ehtne rõve põrandapruun, ja metallpeeglitega veel, sealt sai alguse minu jaoks saabikuningas kah
muidugi vahepeal on ikka sekka rumalustele tehtud ka mõni mõistlik tegu, viimaseid plaanin hakata teha yha tihemini
Sain hakkama SUURE lollusega! Aga sina?
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Sai tanklast tosooli asemel oksooli ostetud ja sisse valatud :headbang:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See on tase tankla poolt ... et üldse seal sellist kraami müüdi..:)
Ise küll sellega hakkama ei saanud, töökaaslane soetas tööautole möödaminnes Nestest aknapesuvedelikku ja selle ka suurema kärata sisse kallas. Hilisemal aknapesul ilmnes, et aknale moodustus imelik kleepuv kiht ja kojamehed ei tahtnud seda kuidagi maha lükata. Lähemal vaatlusel selgus kurb tõsiasi, kiire liigutusega sai rabatud jahutusvedeliku kanku..:) Vähehaaval seda aknapesuvedelikuga lahjendades pesti see kõik sealt läbi..:) Õnneks oli seal ka suht pisike paak.
Ise küll sellega hakkama ei saanud, töökaaslane soetas tööautole möödaminnes Nestest aknapesuvedelikku ja selle ka suurema kärata sisse kallas. Hilisemal aknapesul ilmnes, et aknale moodustus imelik kleepuv kiht ja kojamehed ei tahtnud seda kuidagi maha lükata. Lähemal vaatlusel selgus kurb tõsiasi, kiire liigutusega sai rabatud jahutusvedeliku kanku..:) Vähehaaval seda aknapesuvedelikuga lahjendades pesti see kõik sealt läbi..:) Õnneks oli seal ka suht pisike paak.
Mina sain sellise lollusega hakkama et classicu külmkäivitusandur vms oli untsus natuke ja kui esimesel käivitusel kohe gaasi ei andnud siis enam see masin käima ei läinud.
Mõtlesin et mis siis ikka .. panin nööri külge ja tõmbama.
kui olin mingi paarsada meetrit tarinud siis käis järsku jube mütakas.
Kiikasin siis põhja alla ja näe imet...tagumine pütt oli täiesti kadunud... mingi lahti rullitud plekk oli selle asemel.
Sellest siis moraal ... kui kohe ei käivitu siis otsi viga kõigepealt ülesse ennem tirimist :P
Mõtlesin et mis siis ikka .. panin nööri külge ja tõmbama.
kui olin mingi paarsada meetrit tarinud siis käis järsku jube mütakas.
Kiikasin siis põhja alla ja näe imet...tagumine pütt oli täiesti kadunud... mingi lahti rullitud plekk oli selle asemel.
Sellest siis moraal ... kui kohe ei käivitu siis otsi viga kõigepealt ülesse ennem tirimist :P
Sarjast "ära seda oma kodus (autos) järgi proovi teha" võiks siia lisada:
900 classikul (pritsungiga) olin juba vahetanud palju juppe ja järg jõudis otsapidi kütusefiltrini, võib-olla oskamatusest aga võib-olla liigsest jõu kasutamisest oskasin katki keerata filtrisse paagist pealetuleva (kõrgsurve)vooliku otsiku, selline nagu sõrmus ja koonustega otsik küljes. Jama muidugi suur, et kes otsiku ära parandaks ja kas üldse võimalik seda teha, kuna materjal olevat midagi muud kui lihtsalt teras millest see tehtud oli, vist mingi sulam. Vikingust öeldi, et eraldi otsikut tellida ei saa; kui siis terve kütuse voolik mis paagist tuleb kuni filtrini välja koos otsikuga, rahas tähendanuks see a 1200-1300 eeki, lisaks hilisemat hullult jamamist voolikut läbi kere aukude ja vaiba aluste toomist. Aga töökaaslased oskasid soovitada kohalikke vana-kooli lukkseppasid silikaadi kaubahoovis kes ka kirbule rauad pidavat alla panema, saigi mindud sinna manu ja päeva pärast oli uus koonustega otsik vana sõrmuse külge joodetud, kulu a 125,- eeku ja sain ka vooliku suure vaevaga ühendatud kuigi selle pikkus kippus juba vajaka jääma (ots oli rabe ja praguline ja pidin jupi maha lõikama, varuga seda voolikut seal kere õõnsustes ka ei olnud, lisaks veel väga jäik, meelitamist oli tublisti).
moraal: :freak: Vahest ei tasu liiga agar ja ennatlik olla, ei oleks mootoriga ilmselt hullemat juhtunud ka vana filtriga aga see asi sai selgeks peale selle läbi tegemist omal nahal.
9000 -ga selline lugu: Pakasega kesklukk ei toiminud ja kiskusin tagumise ukse nupu jõuga üles ja siis vajutasin pärast jõuga alla tagasi, see viimane mõttetu liigutus maksis mulle 700,- remondiraha ukse sisemiste hoobade ja mehanismide remondi näol. Olnuksin kannatlikum, ajanud salongi soojaks oleks ka kesklukk ilmselt tööle hakanud ja probleem olnud olematta. Aga ei, peab ju ise, ikka ise proovima ja siis alles veenduma.
moraal: :freak: Ära rabista ! Võta pits ja pea aru, vanasõnad ei ole ka taevast võetud, vaid eluline seletus neile on tihti olemas.
Eks väiksemat sorti puusse panemisi on veel olnud aga peensusteni ei mäleta.
Või nagu tööõpetuse õpetaja koolis ikka ütles: "Ega enne ikka mõistus pähe ei tule, kui pane pea kruustangide vahele ja peksa haamriga niikaua vastu pead kuni ükskord mõistus pähe tuleb".
Sellisest tarkuse omandamise viisist olen siiamaani suutnud hoiduda.
Delivering The Goods.
900 classikul (pritsungiga) olin juba vahetanud palju juppe ja järg jõudis otsapidi kütusefiltrini, võib-olla oskamatusest aga võib-olla liigsest jõu kasutamisest oskasin katki keerata filtrisse paagist pealetuleva (kõrgsurve)vooliku otsiku, selline nagu sõrmus ja koonustega otsik küljes. Jama muidugi suur, et kes otsiku ära parandaks ja kas üldse võimalik seda teha, kuna materjal olevat midagi muud kui lihtsalt teras millest see tehtud oli, vist mingi sulam. Vikingust öeldi, et eraldi otsikut tellida ei saa; kui siis terve kütuse voolik mis paagist tuleb kuni filtrini välja koos otsikuga, rahas tähendanuks see a 1200-1300 eeki, lisaks hilisemat hullult jamamist voolikut läbi kere aukude ja vaiba aluste toomist. Aga töökaaslased oskasid soovitada kohalikke vana-kooli lukkseppasid silikaadi kaubahoovis kes ka kirbule rauad pidavat alla panema, saigi mindud sinna manu ja päeva pärast oli uus koonustega otsik vana sõrmuse külge joodetud, kulu a 125,- eeku ja sain ka vooliku suure vaevaga ühendatud kuigi selle pikkus kippus juba vajaka jääma (ots oli rabe ja praguline ja pidin jupi maha lõikama, varuga seda voolikut seal kere õõnsustes ka ei olnud, lisaks veel väga jäik, meelitamist oli tublisti).
moraal: :freak: Vahest ei tasu liiga agar ja ennatlik olla, ei oleks mootoriga ilmselt hullemat juhtunud ka vana filtriga aga see asi sai selgeks peale selle läbi tegemist omal nahal.
9000 -ga selline lugu: Pakasega kesklukk ei toiminud ja kiskusin tagumise ukse nupu jõuga üles ja siis vajutasin pärast jõuga alla tagasi, see viimane mõttetu liigutus maksis mulle 700,- remondiraha ukse sisemiste hoobade ja mehanismide remondi näol. Olnuksin kannatlikum, ajanud salongi soojaks oleks ka kesklukk ilmselt tööle hakanud ja probleem olnud olematta. Aga ei, peab ju ise, ikka ise proovima ja siis alles veenduma.
moraal: :freak: Ära rabista ! Võta pits ja pea aru, vanasõnad ei ole ka taevast võetud, vaid eluline seletus neile on tihti olemas.
Eks väiksemat sorti puusse panemisi on veel olnud aga peensusteni ei mäleta.
Või nagu tööõpetuse õpetaja koolis ikka ütles: "Ega enne ikka mõistus pähe ei tule, kui pane pea kruustangide vahele ja peksa haamriga niikaua vastu pead kuni ükskord mõistus pähe tuleb".
Sellisest tarkuse omandamise viisist olen siiamaani suutnud hoiduda.
Delivering The Goods.
Mina olen ühel oma kunagisel ysiysil peale mootorikap`i,kus ühtegi vedelikku
autos sees ei olnud-valanud hulga vedelikke jälle sisse,ainult tsipa nihu läks.
Paisupaaki valasin 4 liitrit täissünti ja mootorisse 8 liitrit sinist tosooli.Käigukasti
jätsin kuivaks ja aku ühendasin vastupidi juhtmete külge.Nalja sai palju.
Kõik see toimus peale 48 tunnist töömaratoni ilma pausideta.:fight:
autos sees ei olnud-valanud hulga vedelikke jälle sisse,ainult tsipa nihu läks.
Paisupaaki valasin 4 liitrit täissünti ja mootorisse 8 liitrit sinist tosooli.Käigukasti
jätsin kuivaks ja aku ühendasin vastupidi juhtmete külge.Nalja sai palju.
Kõik see toimus peale 48 tunnist töömaratoni ilma pausideta.:fight:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Tädipoeg kunagi rattamutrid koonus väljapoole kinni keeranud
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Ma ei tea kui tõsilugu see on aga kunagi töökaaslane rääkis et automajandisse tulnud praktikant. Pandi teine kohe Traktori mootorit kokku panema poiss tulnud targa näoga küsima et kui kõvasti plokikaane poldid kinni keerata. Mehed selle peale vastanud et niikaua keera kuni kergeks läheb ja siis pool pööret tagasi. Poiss 5m toruga väänanud aga hakkama saanud pärast ülemus kõigil üle küüru tahtis anda :D:head::head:
Alati tuleb keerata reetliku krõpsuni ja siis pool pööret tagasi ning siis saab hea:thumb:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989