http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=126143-www_auto24_ee.html
kaege perra, milline ilus vanem 9000. lausa lust vaadata.
kas keegi oskab öelda miks tal selline ebasümmeetriline rool on? mingi erivariant või? bodykit on ka ilus.
ilus 9000
nunii. käisin vaatamas.
avastasin sellised vead:
1. vasakpoolne poolteljeots tegi häält
2. mootorikett kolises (aga mitte nii et see kohe eemale oleks peletanud)
3. püsikiirusehidja ei töötanud
4. parempoolne esituli katki (auk sees, aga häguselt pildilt pole näha)
5. kliimapumbal polnud rihma peal (ilmselt siis ei tööta)
6. esiuksed tegilahtitegemisel kuskil hinge juures krõksu miskipärast
7. see puitdekoori moodi libamaterjal oli päikese mõjul mõnest kohast kooruma hakanud ja juhiiste polnud ka enam esimeses nooruses, aga ega autolgi 16a turjal
8. akendel polnud kojamehi :freak: , või hoopis ei tahetud et ma kojameeste korrasolekut kontrolliks ???
samas:
1. käigukast töötas korralikult
2. turbo töötas normaalselt {kahjuks ma ei oska turbo korrasolekut hinnata, aga õli kuskilt ei lekkinud, turbo oli kuiv ja tõmme üllatavalt hea [arvasin et on lahjem, sest läksin 143kw käsikastiga autost 118kw automaadiga autosse (enamik muudest autodest, millega viimasel ajal olen sõitnud on häirivalt lahjad, see oli muidugi pisut lahjem, aga ei häirinud)]}
3. sillavärk, puksid jms tundusid väga heas korras olema, ei mingeid kolinaid kolksusid ega mingeid ebameeldivaid hääli; rool oli väga täpne, ei kiskunud ja mingit ujumist ei olnud (pean oma autol sillajuppe vahetama pärast seda võrdlust:()
4. pidurid olid väga head ja kettad peaaegu ilma rantideta (nagu oleks hiljuti vahetatud vms) ning ühtlaselt pidurdanud (pean oma autol tagumised klotsid ära vahetama :()
5. kõik muud nupud ja asjad töötasid (kuigi klaase unustasin üles-alla lasta ja ei tea kas esitulekojamehed ka töötavad)
muud tähelepanekud:
1. vedrustus oli ikka üsna madal, asfaldi auto
2. vedrustus oli meeldivalt jäik, aga mitte vastikult kõva, suure hooga küll kurvi ei võtnud, aga tundus, et külgsuunas kaldub auto ka suure kiiruse juures üsna vähe, juhitavus oli väga hea, meeldis
3. varem kogemus puudus, aga tundus, et ACC 1 reageerib nuppude vajutamisele kiiremini kui ACC 2, mõtleb vähem aega kuidagi, see oli meeldiv
4. sisemüra oli suurem kui minu (uuemal) autol, mootori ketiklõbin kostis pisut ja teine faktor olid ilmselt laiemad kummid 16" ratastel, samas see eriti ei häirinud
5. miskipärast tõusis mootoritemperatuuri näidik üle keskmise, aga ventikas ees veel tööle ei hakanud :freak:? samas auto käis koha peal ja sai lühikesi otsi tehtud suht suure auruga ja liiga kõrgele ta ei tõusnud.
6. ja krt, ikka jube hea nägi välja, ma ikka jumalast armusin ära hoolimata neist vigadest
7. hinna üle annab kaubelda ja suht mitme tuhande väärtuses ;)
ülmulje on see, et süda ihkab ja õhkab :love: , aga oma on järeleproovitud ja teada ja paar lisa on rohkem (automaatkast vähem :() ja vaba raha pole ka kohe võtta ja mis peamine, kuivõrd ma pean sõitma suht palju ka kruusateedel ja maal, siis ei saa ma nii madalat autot lubada (aga ainult linnas - super!)
see sobiks aljoga 900 turbo kõrvale jube hästi seisma :head:
palun minge ostke see auto ära, et see rullnokkade küüsi ei sattuks...oeh...
avastasin sellised vead:
1. vasakpoolne poolteljeots tegi häält
2. mootorikett kolises (aga mitte nii et see kohe eemale oleks peletanud)
3. püsikiirusehidja ei töötanud
4. parempoolne esituli katki (auk sees, aga häguselt pildilt pole näha)
5. kliimapumbal polnud rihma peal (ilmselt siis ei tööta)
6. esiuksed tegilahtitegemisel kuskil hinge juures krõksu miskipärast
7. see puitdekoori moodi libamaterjal oli päikese mõjul mõnest kohast kooruma hakanud ja juhiiste polnud ka enam esimeses nooruses, aga ega autolgi 16a turjal
8. akendel polnud kojamehi :freak: , või hoopis ei tahetud et ma kojameeste korrasolekut kontrolliks ???
samas:
1. käigukast töötas korralikult
2. turbo töötas normaalselt {kahjuks ma ei oska turbo korrasolekut hinnata, aga õli kuskilt ei lekkinud, turbo oli kuiv ja tõmme üllatavalt hea [arvasin et on lahjem, sest läksin 143kw käsikastiga autost 118kw automaadiga autosse (enamik muudest autodest, millega viimasel ajal olen sõitnud on häirivalt lahjad, see oli muidugi pisut lahjem, aga ei häirinud)]}
3. sillavärk, puksid jms tundusid väga heas korras olema, ei mingeid kolinaid kolksusid ega mingeid ebameeldivaid hääli; rool oli väga täpne, ei kiskunud ja mingit ujumist ei olnud (pean oma autol sillajuppe vahetama pärast seda võrdlust:()
4. pidurid olid väga head ja kettad peaaegu ilma rantideta (nagu oleks hiljuti vahetatud vms) ning ühtlaselt pidurdanud (pean oma autol tagumised klotsid ära vahetama :()
5. kõik muud nupud ja asjad töötasid (kuigi klaase unustasin üles-alla lasta ja ei tea kas esitulekojamehed ka töötavad)
muud tähelepanekud:
1. vedrustus oli ikka üsna madal, asfaldi auto
2. vedrustus oli meeldivalt jäik, aga mitte vastikult kõva, suure hooga küll kurvi ei võtnud, aga tundus, et külgsuunas kaldub auto ka suure kiiruse juures üsna vähe, juhitavus oli väga hea, meeldis
3. varem kogemus puudus, aga tundus, et ACC 1 reageerib nuppude vajutamisele kiiremini kui ACC 2, mõtleb vähem aega kuidagi, see oli meeldiv
4. sisemüra oli suurem kui minu (uuemal) autol, mootori ketiklõbin kostis pisut ja teine faktor olid ilmselt laiemad kummid 16" ratastel, samas see eriti ei häirinud
5. miskipärast tõusis mootoritemperatuuri näidik üle keskmise, aga ventikas ees veel tööle ei hakanud :freak:? samas auto käis koha peal ja sai lühikesi otsi tehtud suht suure auruga ja liiga kõrgele ta ei tõusnud.
6. ja krt, ikka jube hea nägi välja, ma ikka jumalast armusin ära hoolimata neist vigadest
7. hinna üle annab kaubelda ja suht mitme tuhande väärtuses ;)
ülmulje on see, et süda ihkab ja õhkab :love: , aga oma on järeleproovitud ja teada ja paar lisa on rohkem (automaatkast vähem :() ja vaba raha pole ka kohe võtta ja mis peamine, kuivõrd ma pean sõitma suht palju ka kruusateedel ja maal, siis ei saa ma nii madalat autot lubada (aga ainult linnas - super!)
see sobiks aljoga 900 turbo kõrvale jube hästi seisma :head:
palun minge ostke see auto ära, et see rullnokkade küüsi ei sattuks...oeh...
Nimevahetus vl -> Veiko
lugesin siin ja mõtlesin, et saabi community on ikka lahe - mingi huvi on ja saad normaalse nii subjektiivse kui ka objektiivse hinnagu. Peaks oma 900 ka tooma mõnele teadjale vaadata/võrrelda saaks teada, et äkki peaks midagi parem olema või just, et midagi on paremini kui teistel isenditel :)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: Chipy
lugesin siin ja mõtlesin, et saabi community on ikka lahe - mingi huvi on ja saad normaalse nii subjektiivse kui ka objektiivse hinnagu. Peaks oma 900 ka tooma mõnele teadjale vaadata/võrrelda saaks teada, et äkki peaks midagi parem olema või just, et midagi on paremini kui teistel isenditel
Kui sa varem seda teha ei viitsi siis kokkutulekul on sul see võimalus olemas..:)