Tjuunimine versus ülevaatus
Ei luba Eesti riik sul auto juures mitte midagi teha. Minu hobiauto sattus viimasel ülevaatusel eriti vihase ülevaataja kätte. Ohtlikud vead kõik ja sellised: :facts:
1) Juhtimisseadmed (rool) - MOMO Tüv sertiga rool ja sert olemas.
2) Pidurid - seisupidur hüdrauliline - KSporti kässar, serti ei ole
3) Veermik ja kere - istmed ja rihmad - Sabelt korv ja 6-punkti rihmad. Kehvtiva homologeeringuga.
4) Mootor - ülelaadeseadme lisamine ja koonus. Mootor tähisega SR20DET on tehasest juba ülelaetud, mul on lihtsalt turbo pisut suurem ja torukollektori otsas. Koonus on sama peidus kui Saab 9-5 filter ja nad leidsid ta ikka üles.
5) Mootor - heitegaasid - (originaal sumpsi panin alla, 3" solgitoru teeb koledad müra.) ECU-le on remap tehtud ja segu paika tühikäigul ei saagi uue ajuta.
6) Veermik ja Kere - amordisaatrotie kinnitused muudetud. Teisisõnu coiloverid on. direct fit, bolt-on asjad, täpselt samad kinnitused mis originaalidel ja ei tohi olla. :mad:
selle ülelaade jutuga ma saadan nad järgmine kord pikalt ja esitan juba kaebuse kui veel kuulen. Hetkel vahetasingi ära käsipiduri, istmed ja rooli. Kevadel laon asjad tagasi peale. Loodan et see kord saab coilide ja suurema turbo asja ära rääkida. CO peaks ka paika saama lähiajal.
1) Juhtimisseadmed (rool) - MOMO Tüv sertiga rool ja sert olemas.
2) Pidurid - seisupidur hüdrauliline - KSporti kässar, serti ei ole
3) Veermik ja kere - istmed ja rihmad - Sabelt korv ja 6-punkti rihmad. Kehvtiva homologeeringuga.
4) Mootor - ülelaadeseadme lisamine ja koonus. Mootor tähisega SR20DET on tehasest juba ülelaetud, mul on lihtsalt turbo pisut suurem ja torukollektori otsas. Koonus on sama peidus kui Saab 9-5 filter ja nad leidsid ta ikka üles.
5) Mootor - heitegaasid - (originaal sumpsi panin alla, 3" solgitoru teeb koledad müra.) ECU-le on remap tehtud ja segu paika tühikäigul ei saagi uue ajuta.
6) Veermik ja Kere - amordisaatrotie kinnitused muudetud. Teisisõnu coiloverid on. direct fit, bolt-on asjad, täpselt samad kinnitused mis originaalidel ja ei tohi olla. :mad:
selle ülelaade jutuga ma saadan nad järgmine kord pikalt ja esitan juba kaebuse kui veel kuulen. Hetkel vahetasingi ära käsipiduri, istmed ja rooli. Kevadel laon asjad tagasi peale. Loodan et see kord saab coilide ja suurema turbo asja ära rääkida. CO peaks ka paika saama lähiajal.
Ma kaldun arvama, et lambda andur teeb trikke või tõesti on õhufilter umbes. Soft üritab alati 14,7 segusuhet hoida e. adapteerib end lambda väärtustele tuginedes. Segunumber läheb loomulikult alla (rikkamaks) kui koormus mootorile suur.
Tuunitud softidel üldiselt ei muudeta segu madalamatel pööretel ja mootori väiksel koormusel.
Sel poleks lihtsalt mõtet.
edit: S9K, Lambda on jah õhk väljalaskes, aga kui see (hapnikusisaldus heitgaasides) on vale või andur annab ajule valeinfot, siis muudetakse kohe segu.
Tuunitud softidel üldiselt ei muudeta segu madalamatel pööretel ja mootori väiksel koormusel.
Sel poleks lihtsalt mõtet.
edit: S9K, Lambda on jah õhk väljalaskes, aga kui see (hapnikusisaldus heitgaasides) on vale või andur annab ajule valeinfot, siis muudetakse kohe segu.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: 819ATP
Ei luba Eesti riik sul auto juures mitte midagi teha. Minu hobiauto sattus viimasel ülevaatusel eriti vihase ülevaataja kätte.
kus sa Pärnus Yv-sel käisid??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: sebastian
Ma kaldun arvama, et lambda andur teeb trikke või tõesti on õhufilter umbes. Soft üritab alati 14,7 segusuhet hoida e. adapteerib end lambda väärtustele tuginedes. Segunumber läheb loomulikult alla (rikkamaks) kui koormus mootorile suur.
Tuunitud softidel üldiselt ei muudeta segu madalamatel pööretel ja mootori väiksel koormusel.
Sel poleks lihtsalt mõtet.
edit: S9K, Lambda on jah õhk väljalaskes, aga kui see (hapnikusisaldus heitgaasides) on vale või andur annab ajule valeinfot, siis muudetakse kohe segu.
CO oli paigas tühikäigul , paigast oli ära CH ja kui gaasi anti läks paigast CO ja CH paika. lambda näit oli 1.1
CO tühikäigul 0.290 CH 116, pööretel CH 88 ja CO 0.475
Lambda uus ja kat ka uus. Koonuse kohta rääkis üks teoreetik sellist juttu: "Koonusfiltrid võtavad õhukarbi ära, mis hoolitseb selle eest kah, et õhumõõdikusse jõuaks sujuv (laminaarne) õhk. Koonusega tuleb aga keeristega (turbulentne) õhk sisse, ja 1 ja sama õhu hulk võib läbida õhunõõdiku elementi mitu korda tehes segu rikkamaks."
Ma sebin WB lambda peale mingi aeg ja siis oskan sulle öelda mis see segu täpselt teeb tühikäigul. NB segukell näitab värvimuusikat ainult. Testriga mõõtes on OK segu. Selleks aga et ta sinna OK alasse viia peab mootorile lisa õhku andma mõne vaakumi läbi ja kütuserõhu 2bari peale keerama.
Algselt postitas: ivomets
Algselt postitas: 819ATP
Ei luba Eesti riik sul auto juures mitte midagi teha. Minu hobiauto sattus viimasel ülevaatusel eriti vihase ülevaataja kätte.
kus sa Pärnus Yv-sel käisid??
Koonga
Algselt postitas: 819ATP
Algselt postitas: sebastian
Ma kaldun arvama, et lambda andur teeb trikke või tõesti on õhufilter umbes. Soft üritab alati 14,7 segusuhet hoida e. adapteerib end lambda väärtustele tuginedes. Segunumber läheb loomulikult alla (rikkamaks) kui koormus mootorile suur.
Tuunitud softidel üldiselt ei muudeta segu madalamatel pööretel ja mootori väiksel koormusel.
Sel poleks lihtsalt mõtet.
edit: S9K, Lambda on jah õhk väljalaskes, aga kui see (hapnikusisaldus heitgaasides) on vale või andur annab ajule valeinfot, siis muudetakse kohe segu.
CO oli paigas tühikäigul , paigast oli ära CH ja kui gaasi anti läks paigast CO ja CH paika. lambda näit oli 1.1
CO tühikäigul 0.290 CH 116, pööretel CH 88 ja CO 0.475
Lambda uus ja kat ka uus. Koonuse kohta rääkis üks teoreetik sellist juttu: "Koonusfiltrid võtavad õhukarbi ära, mis hoolitseb selle eest kah, et õhumõõdikusse jõuaks sujuv (laminaarne) õhk. Koonusega tuleb aga keeristega (turbulentne) õhk sisse, ja 1 ja sama õhu hulk võib läbida õhunõõdiku elementi mitu korda tehes segu rikkamaks."
Ma sebin WB lambda peale mingi aeg ja siis oskan sulle öelda mis see segu täpselt teeb tühikäigul. NB segukell näitab värvimuusikat ainult. Testriga mõõtes on OK segu. Selleks aga et ta sinna OK alasse viia peab mootorile lisa õhku andma mõne vaakumi läbi ja kütuserõhu 2bari peale keerama.
Algselt postitas: ivomets
Algselt postitas: 819ATP
Ei luba Eesti riik sul auto juures mitte midagi teha. Minu hobiauto sattus viimasel ülevaatusel eriti vihase ülevaataja kätte.
kus sa Pärnus Yv-sel käisid??
Koonga
tüüpilised näidud mittetöötava katalüsaatori puhul..tekib kahtlus,et kat. on ebasobiv või lihtsalt kahtlase väärtusega
819ATP, ma tegelikult kommenteerisin martti T5 juhtimisega masinat :)
JT väljajalase koos kat'ga peaks küll normaalseid numbreid andma. Pole veel kuulnud, et kellelgi JT sportcat või racecat ülevaatust ei läbiks. Tegemist ju väga populaarse väljalaskega, kasutatavad paljud.
Sinu T7 oma õhumõõtjaga on natuke teine loom, ei ole ma süvenenud selle tööprotsessidesse.
JT väljajalase koos kat'ga peaks küll normaalseid numbreid andma. Pole veel kuulnud, et kellelgi JT sportcat või racecat ülevaatust ei läbiks. Tegemist ju väga populaarse väljalaskega, kasutatavad paljud.
Sinu T7 oma õhumõõtjaga on natuke teine loom, ei ole ma süvenenud selle tööprotsessidesse.
Ma hea meelega kirjeldaks üht keissi keskeuroopast mis juhtus ühe vähem tuttava inimesega.
- Poisike paigaldas omale uue sumpa, et oleks "Äge"
- Auto sattus õnnetusse, isegi ei olnud mitte tema enda süü
- Kindlustusfirma "Vaatleja", kes käis garaazis autot kontrollimas, et hinnata kahjusid avastas muudatuse.
- Kõik kulud (Ka õnnetuse põhjustaja omad) jäid poisikese kanda kuna auto ei vastanud Tehnilises Passis kirjeldatule ning sellele mida ta oli Kindlustanud
- Kõik on JOKK
Niiet siin eestis on meil tegelt suht lilleline elu :thumb:
:red:Sipelgaz:headbang:
- Poisike paigaldas omale uue sumpa, et oleks "Äge"
- Auto sattus õnnetusse, isegi ei olnud mitte tema enda süü
- Kindlustusfirma "Vaatleja", kes käis garaazis autot kontrollimas, et hinnata kahjusid avastas muudatuse.
- Kõik kulud (Ka õnnetuse põhjustaja omad) jäid poisikese kanda kuna auto ei vastanud Tehnilises Passis kirjeldatule ning sellele mida ta oli Kindlustanud
- Kõik on JOKK
Niiet siin eestis on meil tegelt suht lilleline elu :thumb:
:red:Sipelgaz:headbang:
Ümberehitustega on see teema, et paljud asjad tuleb ARK's registreerida. Kui jupi kohta sertifikaadid olemas, siis seal probleemi ei teki. Kuid inimesed ikka kardavad ja teevad asja "salaja". Arvatakse, et seal ARK's tuleb mingi tehnikakauge ametnik ja hakkab formaalsuste kallal irisema. Tegelikult on ARK tehnikaspetsid samasugused autofännid nagu meiegi. Ning nendega saab üsna normaalselt asjad aetud ja idee praktilist lahendust arutada ning isegi hüva nõu annavad.
Ja kui ARK paberid olemas, siis ei ole TÜV'l enam midagi "öelda".
Too Koonga TÜV oli aastaid tagasi üks normaalsemaid, ainuld seal käisingi. Kuid nüüd vist teine tegelane seal.
Ja kui ARK paberid olemas, siis ei ole TÜV'l enam midagi "öelda".
Too Koonga TÜV oli aastaid tagasi üks normaalsemaid, ainuld seal käisingi. Kuid nüüd vist teine tegelane seal.
Algselt postitas: suur
Saan aru, et 819ATP ei räägigi üldse Saabist vaid ühest teist marki projektikast.
Jah tal hoopis selline pill mis polnud mingiaeg tänavajaoks "kõlbulik" (liigselt tuunitud), kuid praeguseks ajaks vist juba pisut tagasihoidlikumas koosluses
Algselt postitas: mad1
tüüpilised näidud mittetöötava katalüsaatori puhul..tekib kahtlus,et kat. on ebasobiv või lihtsalt kahtlase väärtusega
Selge, see kat läheb kategooriasse kahtlase väärtusega. E85-ga idee poolest peaks CO, lambda ja HC näit parem olema ?
Algselt postitas: csn
Algselt postitas: suur
Saan aru, et 819ATP ei räägigi üldse Saabist vaid ühest teist marki projektikast.
Jah tal hoopis selline pill mis polnud mingiaeg tänavajaoks "kõlbulik" (liigselt tuunitud), kuid praeguseks ajaks vist juba pisut tagasihoidlikumas koosluses
tõsi ta on et ehitamise asemel olen pidanud tegema tõsise de-tune ja päris palju kalli raha eest ostetud asju maha keerama.
Algselt postitas: ivomets
Koonga ylevaatuselt läheb ka paelaotsas masin läbi ;))))
Ajad on muutunud. Tegemist oli ka äärmise ebaõnnega kui mu auto sinna sattus. Räägiti, et "kontrollid" olid majas olnud too päev.
Sõbra autol oli sportpütt ja koonus küljes. CO paigas, ei lärmanud ka absoluutselt ja korduvale saadeti.
Algselt postitas: olaviv
Ümberehitustega on see teema, et paljud asjad tuleb ARK's registreerida. Kui jupi kohta sertifikaadid olemas, siis seal probleemi ei teki. Kuid inimesed ikka kardavad ja teevad asja "salaja". Arvatakse, et seal ARK's tuleb mingi tehnikakauge ametnik ja hakkab formaalsuste kallal irisema. Tegelikult on ARK tehnikaspetsid samasugused autofännid nagu meiegi. Ning nendega saab üsna normaalselt asjad aetud ja idee praktilist lahendust arutada ning isegi hüva nõu annavad.
Ja kui ARK paberid olemas, siis ei ole TÜV'l enam midagi "öelda".
Too Koonga TÜV oli aastaid tagasi üks normaalsemaid, ainuld seal käisingi. Kuid nüüd vist teine tegelane seal.
Mul on olemas paberid rooli ja rooli vahetüki jaoks. Käisin ARK-s ka nendega kui autot käisin ümberkirjutamas 2008 Jaanuari alguses ja näitasin tehno osakonna tüübile neid. Too arvas, et milleks panna passi sellist asja kirja? Palus politseile näidata kui vaja. Too hetk jätsin asja sinna paika ja mõtlesin et mis siis ikka. Näitan seal kus vaja. Reaalselt aga ei huvita absoluutselt kedagi mis paberid mul olemas on. Pärnu ARK ei julgenud või lihtsalt ei teadnud millist otsust teha? Tallinna ARK-s oleks vast mulle täpselt ära selgitatud kuidas tegutseda edasi.
Tegelikult on päris kurvaks teinud see ülevaatuse teema. Lühidalt öeldes on seni olnud täiesti mõtetu ehitusega - autot ju legaalselt ja politseid kartmata nautida ei ole saanud. AC Mile ja OpenTrack üritused ainult tallata saanud.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
UK-s on sellistele autodele isegi spetsiaalne kindlustuse pakkuja olemas meil pole sittagi http://www.skyinsurance.co.uk/index.html
Ehk sai siit keegi hea mõtte Isiklikult oleks nõus maksma rohkem kui muidu sellise teenuse eest.
Ehk sai siit keegi hea mõtte Isiklikult oleks nõus maksma rohkem kui muidu sellise teenuse eest.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Küsimus järgmine: Kas võib ümber teha radiaatorite kinnitusi? Mul on suur probleem, uue wastegatega ei ole võimalik paigaldada Screamer Pipe-i. Radika ja WG vahe on mõned millimeetrid. Soov oleks radikaid ettepoole nihutada ja õliradikas absoluutselt mujale paigutada. Nüüd küsimus ongi see, et kui legaalne on kinnituste lõikumine. Kas see läheb Omavolilise kere lõikamise alla?:)
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Käisin just ülevaatus punktis, küsisin torukollektori kohta. Küsiti vastu, et mida see annab? Ma ütlesin, et Teoreetiliselt mitte midagi (ups I LIED). Ei öelnud, et seda teha ei tohi. Ei tulnud tal ühtegi seadust ka pähe mis keelaks. Mis nüüd minu ülevaatuse ära rikkuda võib, on see, et suurem turbo:mad: ja mis KÕIGE HULLEM, screamer pipe on ka küljes. Kuigi ma arvan, et selle likvideerin ennem ära koos wastegatega. Las siis mõtlevad mis sinna toru otsa käib.
TO 819ATP ja to SAABNINETHOUSAND
Olen alati öelnud-aus ülestunnistus suurendab karistust. Mida vähem nende tehnopunktide meestega rääkida seda parem. Minul ei ole terve 15 aasta jooksul mitte ühegi auto puhul kordagi tuntud huvi kere, mootori, väljalaske jne vastu. On vaadatud ainult pidureid, co, veermiku, tulesid ja kõik.
Ning nii mõnigi auto on olnud oi kui suures ulatuses ümber tehtud.
Mine kuhugi küla TÜ-se. Seal ei teata turbodest ega muudest mitte midagi-nad ei oska neid vaadata.
Mida vähem rääkida seda parem
Olen alati öelnud-aus ülestunnistus suurendab karistust. Mida vähem nende tehnopunktide meestega rääkida seda parem. Minul ei ole terve 15 aasta jooksul mitte ühegi auto puhul kordagi tuntud huvi kere, mootori, väljalaske jne vastu. On vaadatud ainult pidureid, co, veermiku, tulesid ja kõik.
Ning nii mõnigi auto on olnud oi kui suures ulatuses ümber tehtud.
Mine kuhugi küla TÜ-se. Seal ei teata turbodest ega muudest mitte midagi-nad ei oska neid vaadata.
Mida vähem rääkida seda parem
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: will
Olen alati öelnud-aus ülestunnistus suurendab karistust. Mida vähem nende tehnopunktide meestega rääkida seda parem.
Väga õige. Enne pole vaja midagi mainida, kui köhima hakatakse. :cool:
Ilmast ja asjast võib tehnomeestega rääkida küll :)