Standard või seadus

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
Morten
Postitusi: 103
Liitunud: L Apr 07, 2007 20:46
Asukoht:
Auto:

#1

E Veebr 02, 2009 18:33

Läks väikseks vaidlemiseks ükskord ,ja vaidselime selleüle ,et kas see on ainult standard või seadus ,et autodel on kiiruse piiraja 250 km/h piiratud.Tema väitis ,et see on seadus euroopas.Niipalju kui mulle on räägitud on öeldud ,et see on standard uutel autodel,ja näiteks M-i bmw-d või AMG mersudel polegi sellist asja(piirajat).Seega kas see on seadus,või standard osadel autodel ?
Kuna see asi ,ei seostu väga SAABidega siis panin selle teema siia.
Kui keegi leiab mõne seaduse kuskilt siis võib vabalt siia linki visata.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#2

E Veebr 02, 2009 18:39

Nii palju oskan öelda, et AMG mersudel kohe kindlasti on see kiiruse piiraja ;)(ainsad MB`d millel pole on SLR ja Black Series). Samuti peaks see kehtima M-seeria BMW-de kohta.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

E Veebr 02, 2009 18:39

Porschedel pole ühelgi seda piirajat minu teada.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1962
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#4

E Veebr 02, 2009 18:53

See oli algselt saksa autotootjate kokkulepe, et kiirus on piiratud 250 km/h või 155 mph. Põhiliselt rõõmustamaks Saksamaal päris suurt võimu omavaid rohelisi vastutasuks nende nõustumisele kiiruspiiranguteta autobahnidele. Siin alajaotuses Automobiles on ka sellest kirjutatud.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#5

E Veebr 02, 2009 20:34

Kas probleem ei või hoopis selles olla, et mootor ju jõuaks, aga muud sõlmed pole sellise kiiruse jaoks mõeldud? Või hinnatundliku kliendi kaitsmine, kes ostab näiteks Q kiirusindeksiga rehvid ja vajutab bahnil gaasi põhja? Kes väga tahab, saab selle piiraja ju maha võtta, kui on kohti, kus sellistel kiirustel legaalselt ja ohutult liigelda saab.

Aga kuskilt on silma jäänud, et Saksa kiirteedel pole sugugi sakslased ise kõige suuremad paugutajad;)
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#6

E Veebr 02, 2009 20:45

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Porschedel pole ühelgi seda piirajat minu teada.

Porschel on eriõigused juba iidamast-aadamast:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
binleo
Postitusi: 225
Liitunud: K Nov 15, 2006 14:53
Asukoht:
Auto:

#7

T Veebr 03, 2009 9:50

Mina jällegi mäletan kusagilt mingit seost turvavarustusega. A la kui auto tipp kiiruseks jääb üle 250, siis peavad olema täidetud mingit teatud tingimused (neli-viis punkt turvavööd ja tont teab mida veel). Vaadake nt. neid Koenigsegg, Pagani, Bugatti jne ning otsige ühiseid jooni. :)
Morten
Postitusi: 103
Liitunud: L Apr 07, 2007 20:46
Asukoht:
Auto:

#8

L Veebr 07, 2009 0:21

Ega siin enam ei oskagi arvata mis siin õige võib olla,aga võib-olla tõesti turvavarustuses asi kinni.mis oleks igati loogiline .
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#9

L Veebr 07, 2009 0:29

No ma kindlasti ei usu, et 250+ kmh sind miskit päästab. Lihtsalt need on Superautod ja neil peab lihtsalt võimaldama suuremat kiirust.
Morten
Postitusi: 103
Liitunud: L Apr 07, 2007 20:46
Asukoht:
Auto:

#10

E Veebr 09, 2009 10:12

Oleneb kus ja kuidas sa kihutad,aga eks midagi kindlasti päästab .
xz
Postitusi: 33
Liitunud: E Okt 11, 2004 16:51
Asukoht:
Auto:

#11

L Apr 04, 2009 15:43

Minuteada on see lihtsalt saksa autotootjate omavaheline kokkulepe vältimaks võidujooksu tippkiirustes (ning väga võimalik, et ka vastu tulemaks rohelistele). Turvavarustuse juttu eriti ei usu (julgen väita, et lõviosa üle 250 sõita suutvatest autodest on tavaliste kolmepunktivöödega). Bugatti ja Pagani asemel võib ka vaadata Ferrarit ja Porschet:eureka:
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#12

L Apr 04, 2009 19:34

Saab vabalt osta BMW M seeria tehasest ilma piirajata (müügil ka mitmeid vmax pille), selleks vaja maksta juurde, läbida koolitus ja kirjutada alla üks paber, et oled teadlik ja nõus riskidega. Niipalju kui mina aru olen saanud, siis see jah kokkulepe autotootjatel ja mitte ainult sakslastel praegusel ajal.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#13

P Apr 05, 2009 9:52

Algselt postitas: binleo
Mina jällegi mäletan kusagilt mingit seost turvavarustusega. A la kui auto tipp kiiruseks jääb üle 250, siis peavad olema täidetud mingit teatud tingimused (neli-viis punkt turvavööd ja tont teab mida veel). Vaadake nt. neid Koenigsegg, Pagani, Bugatti jne ning otsige ühiseid jooni. :)


Bugattil 3 punkti turvavöö...;)
Vasta