Saabi foorumlaste kiirendus videod !

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#1

P Mai 01, 2005 15:00

Siia võiks siis panna kõik kiirendus videod mis on tehtud Saabistide poolt siit foorumist. Alustuseks siis paneks enda
Video siia lingina mis on tehtud 24 aprill 2005 Tartus.

http://www.hot.ee/muidumehike/

Saab siis sealt selle kätte ;)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14298
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

P Mai 01, 2005 17:04

Esimese kokkutuleku aegsed, http://www.saabnet.ee/kokkutulek/2004/video/ Siin on küll ühekaupa rajal autod aga noh...
Samas, ega meil vist eriti neid mehi pole kes streetraceritega väga tihedalt läbi käiks ja üritustel osaleks, eriti veel Saabiga
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#3

P Mai 01, 2005 19:24

mehed miks teil siis turbod on ? :cool:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14298
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

P Mai 01, 2005 21:29

Igal juhul mitte selleks, et kusagil tänavanurgal kiirendada..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

P Mai 01, 2005 23:19

to muidumehike:oled vast kuulnud ju,et paigaltstart ei ole Saabil(eriti ülelaadimise puhul)just kõige tugevam külg.Samas ei ole lendstardil,näiteks
80-130 km.h turboSaabile eriti midagi vastu panna.Turboväände vastu ei saa miski.Kui veel turbot aerosooliga turgutada,siis hakkab vast nalja saama.:evil:
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#6

E Mai 02, 2005 0:27

Seda olen tõesti kuulnud, et nullist minnes saab kõige parem pole. Aga 200 viimase meetriga peaks saab oma tugevuse korvama mille ta esimesel 60 meetril kaotab 400 m peal ? Paljud ju v6luvad ilusaid nubreid saabist välja (http://www.900turbo.com/galleri/index.htm) Ning ma ei kutsugi kedagi siin tänavanurgal kiirendama... Ikke seal kus rada selleks olemas ja tavaliiklusest eemal :drive:
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#7

E Mai 02, 2005 1:31

Kiirendamise ja joonelt panemise teema on minumeelest rohkem Streetrace rullnokkade teema, Saabi turbo on ohutux mõõdasõidux bahni peal :drive:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14298
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

E Mai 02, 2005 7:36

Miks classicuga kiirendada ei tasu? Esiteks, juba mainitud kohaltvõtumured ülelaadimisega autodel, ta lihtsalt on alguses tuim. Teiseks kipub classicu käimakott selliste trikkide peale otsad andma. Kolmandaks pole classicul käikude lülitamine alati just väga täpne. 1->2 on OK aga 2->3 KIIRELT vahetada teeb tihti muret. Loomulikult kui kogu kupatus on värskendatud ja regullitud siis on seda muret vähem. Manuaalkast on üldse kiirenduse jaoks mõttetu, käsitsi käiguvahetus on ikka palju aeglasem kui automaadil. Samas classicu automaat on nõrk, selle keerab rulli vägagi kiirelt.
Loomulikult annab seda kõike parandada, see eeldab projektautot. Oma igapäevaliikuriga ma seda eales tegema ei hakka. Selline vahel harva ämblikuvõrkude väljaköhimiseks tehtud vajutamine ilmselt ei kcalifitseeru..:)
One Mile Challenge oleks turboSaabile märksa mugavam koht..:)

just my 0.02$
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#9

E Mai 02, 2005 9:10

Algselt postitas: sigaelmar
Saabi turbo on ohutux mõõdasõidux bahni peal :drive:


njah, bahnil kahjuks ohutult m88da ei s6ida, kuna yle 180 kiirendus (v2hemalt minu saabil) on ikka v2ga nutune, ilmselt aerol on asi natuke parem, kuid sealsetele porschedele ja ferraridele (tegelikult ka k6ikv6imalikele muudele masinatele ka, kuna enamus kiirendavad korralikult kuni 250kmh-ni, loomulikult eelduseks on mootori olemasolu, mitte nagu siin eestis) j22d jalgu niiet koliseb. eestis muidugi on m88das6ite turboga m6nus teha, kuna ideaalne kiirendus on 60 kuni 180 :-)
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#10

E Mai 02, 2005 10:22

jagan Cyber`i arvamust - tavaseadistusega classiku käigukast on minu arvates kõige suurem takistus normaalseks (julgeks) kiirendamiseks. käiguvahetus on ülipikk ja ebatäpne, mis muudab veerandmiili suhtkoht mõttetuks. pealegi olen kuulnud õudusjutte klassiku 5-ste käimakottide vastupidavusest, mis tulevad mulle meelde igakord, kui vähegi julgemat väänet oma kastile annan kanda. seevastu käänulisele asfaltkattega ringrajale sobiks turbosaab ehk isegi kõige paremini :evil:

a muidumehike, pajata, mis üritus see trt-s oli, kus kiirendasid, ja kuidas sul tulemus oli?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14298
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

E Mai 02, 2005 11:48

Algselt postitas: aljoga
jseevastu käänulisele asfaltkattega ringrajale sobiks turbosaab ehk isegi kõige paremini :evil:

lähened kurvile, teed kiire heel'n'toe mahavahetuse :drive:, pöörded on piisavalt kõrged, turbo viliseb mõnusasti, kurves laksad gaasi ja ...NAKS... headaega käimakott..:) eriti hästi pidid kolmandad käigud minema...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#12

E Mai 02, 2005 15:10

nojaa, mingi fun võiks ju ikka jääda ka autoga sõitmise juures, mitte autot ainult poest õlle vedamiseks kasutada :P `tea kas see kolmas käik läheb seetõttu, et nõrga konstruiga või seetõttu, et ta kõige sagedamini (ülejäänutest) kõvemat väänet kanda saab?!
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14298
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

E Mai 02, 2005 15:15

Algselt postitas: aljoga
`tea kas see kolmas käik läheb seetõttu, et nõrga konstruiga või seetõttu, et ta kõige sagedamini (ülejäänutest) kõvemat väänet kanda saab?!

Ilmselt see viimane variant..:) kolmas satub sinna paraja kiire kurve läbimise kiiruse juurde. Vaevalt ta nüüd nõrgema konstruiga on kui teised käigud.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#14

E Mai 02, 2005 15:22

no aga kuidas teada saab, et klassikul nõrk käimakott, kui te ise pole proovind seda sodiks lasta??

teiste juttu ei tasu alati uskuda, sest kunagi ei tea, kas seal kastis ka kunagi keegi õli näiteks vahetand ja muuks otstarbeks seda kasti kasutand..
minu 3 klassiku ja yhe 99 kohta, millega sõitnud olen, ei saa kyll väita seda , et käigud sitasti sisse lähevad või ebatäpsed oleks.
korras ja määritud peab olema käigukangi all olev plastikust muna.
tavaliselt kipuvad sealt ymbert need 3 polti lahti tulema ja siis asi kisub metsapoole.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14298
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#15

E Mai 02, 2005 19:25

Ivomets, tavasõidul ei saa tõesti sellest aru, aga mine sa ringrajale aegu taga ajama, siis tuleb asi välja. Alati ei pea kõike ise järgi proovima. Vahel võib ka kuulata, mida mujal maailmas tehtud on, mida kogetud. Eks ta loomulikult seostub ka su enda öeldud lausega, " saad endale turbo aga sellega veel mured ei lõpe. siis hakkad uurima, et kuidas sellest turbost kõik välja pigistada. muret kui palju". Siis pigistatakse turbost kõik välja ja tekib järgmine pudelikael..:). Siis tuleb chillcast 4-käiguline kast, mida juba pea pommikindlaks peetakse..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#16

E Mai 02, 2005 19:59

Oli siin eespool juttu kiirendusest üle 180 km/h, et kui turbota masinal tavalisel lainelisel kõrvalteel kiirendus kui selline kuhugi ära kaob 170-180 vahel polegi mootor veel kohvi ?! No võibolla oleks veel ponnistanud aga koduuksest väga mööda ei tahtnud ka kimada (1 bussipeatusevahe) :red:
meelis
Postitusi: 102
Liitunud: N Mär 04, 2004 16:03
Asukoht:
Auto:

#17

E Mai 02, 2005 20:50

Ei oska muud öelda et kui 99 oli siis kahe aastaga kolm kasti ja 900 84 aasta "sõi" samuti 2,5 aastaga 3 kasti.Ei saand need ühtegi hullu valu aga ju nendel oli "best before"...Põhiliselt kolmas ja viies käik.
Saabs
Saabiklubi liige
Postitusi: 61
Liitunud: K Mär 16, 2005 20:52
Asukoht: Kuusalu vald
Auto:
Kontakt:

#18

E Mai 02, 2005 22:11

Olles omanud aastast 78 900- t 4 aastat ja sõitnud sellega nagu elu viimsel päeval, ei ütleks küll et käigukast nõrk on. Peale mind sõitis selle autoga ka veel minu sõber 2 aastat ja kasti töödeks olid vaid õlivahetused. Ei tea kuidas nad teil nii ilgelt lagunevad.:poke:
maxuud
Postitusi: 533
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#19

T Mai 03, 2005 0:02

Ise kasutasin ka viis aastat viiekäigulist pritsungiga classikut, läbisõitu kujunes sellle ajaga nii umbes 65-70 tuhat kilomeetrit ja kui nüüd tagant järgi mõtlen, siis mõned eelpool öeldud asjad peavad paika ka - kolmanda käigu ebatäpsem ja raskem lülitus ning sellest tulenevalt ka auto jõnksumine, samuti talvisel ajal hommikuti tagurpidi (kõva pakasega pidi vist isegi vaeva nägema) ja esimese käigu lülitus. Aga äkki on vahe ka selles kas lükkad kangi ülesse (1, 3, 5 käik) või alla poole (2, 4), mis peaks vist täpsemini õnnestuma. Mul oli see viga ka, et kangil puudus nupp, kuigi sellega ära harjusin oli kangi tunnetus ikkagi kehvem, kui nupuga. Ja selle 5 aastaga ja selle läbisõidu jooksul vahetasin ka ainult õli kastis, muud ei midagi. Samas olin juttudest aru saanud, et 5-käiguline Saab on ikka etem kui 4-käiguline, ei tea miks neid jutte siis just selliseid räägiti. Ise niisiis 5-käigulise kasti üle ei kurtnud ja pidasin seda heaks, teadmata muidugi tehnilisi iseärasusi.

Aga muidumehike, mida siis ikkagi taaralinnas korda saatsid, milliseid aegasid välja sõitsid ja kas sinust ja sinu Saabist oli vastast mõnele volkarile või millele iganes kellega seal mõõtu võtsite ? Video pealt tundub äraminek päris käbe olevat, kuidas siis viimased 200 m kulgesid ?

Dissident Aggressor.
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#20

T Mai 03, 2005 2:09

Arno: mul kiirendus muutus viletsamaks, aga vmax-ini oli veel ruumi kyll ja kyll, s.t. ilmselt kui piiraja (220kmh) maha v6tta siis l2heks veel isegi, aga lihtsalt kui liiklusvool on n2iteks 170-180kmh ja tahad k6rvaltreast m88duda ilma jalgu j22mata (sest mingid meeletu kiirusega s6itvad võivad viimases reas j2rsku ilmuda) siis oli kiirendus lahja, ilmselt aitab ainult suure kubatuuriga mootor.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14298
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#21

T Mai 03, 2005 8:00

Algselt postitas: maxuud
Samas olin juttudest aru saanud, et 5-käiguline Saab on ikka etem kui 4-käiguline, ei tea miks neid jutte siis just selliseid räägiti. Ise niisiis 5-käigulise kasti üle ei kurtnud ja pidasin seda heaks, teadmata muidugi tehnilisi iseärasusi.

Kui praktiliselt sama suure kesta sisse 4 asemel 5 käiku mahutada siis peab ju kusagilt õhemaks võtma..;). A no 5 käigulisel on ikkagi ökonoomika parem. Kulgemiseks saab pöörded madalamal hoida.
Algselt postitas: Alfonze
ilmselt aitab ainult suure kubatuuriga mootor.

Või jämedam turbo :evil:
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
vaade
Postitusi: 253
Liitunud: T Mär 02, 2004 9:29
Asukoht:
Auto:

#22

T Mai 03, 2005 12:30

Algselt postitas: ivomets
...minu 3 klassiku ja yhe 99 kohta,...


Et siis 99 pole klassik?

Sa rägid nagu minu isa juba, kui ta noorusaega meenutab ning ikka ja jälle lugu pajatab, kuidas keegi olla lugenud nende kamba tsikleid kokku: viis mootorratast ja üks iz (teised olid panooniad).

PS siin ollakse juba pikemat aega offtopic.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14298
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#23

T Mai 03, 2005 12:45

topic on ehk pooletoobine..:eureka: Samas üritatakse seletada, miks neid videosid eriti lootust pole saada..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#24

R Mai 06, 2005 13:35

No neile kes tahtsid teada mis toimus ja kuidas mul läks järgmine tekst:
Üritus oli ise enesest vahva ja 25 eegu eest said kõik rajale kes tahtsid, pärast sai võitja 50 endale (ehk siis teise sõitja raha+ enda oma :thumb: ) Aga konkreetselt kuidas mul läks. Siis 400 m joone yletamisel oli spidomeetril 120 km/h :drive: . Ise olin rahul kuigi see golf mulle ära tegi.
Rohkem ma ka ei sõitnud lihtsalt tahtsin teada palju mu suksu pärast 400 m kohapealt kiirust näitab.

P.S
Kuna rajal võttis masin hingest kinni siis sai kodus karbussi puhastatud Vana hea kalts ette meetodil ja tõmme kui selline läks tunduvalt paremaks, ning kui tartus toimub järjekordne mitte ametlik siis tahaks uuesti proovida :head:
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#25

R Mai 06, 2005 13:52

mis "metoodika " sa valisid? 1-2-3 käigud peeneks või 4. kah mängu?
Vasta