teed korda! @ 20.05
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
leidsin turboklubi foorumist lingi sellise ürituse kohta: http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=31266
üldplaanis tegemist üritusega, kus tln autojuhid saavad kokku ja hakkavad kõik koos reede pärastlõunal liikuma linnas kiirusega 10-20 km/h. ehk siis reageerivad vastavalt linnavõimude vastusele teede halva seisukorra kohta: valige teeoludele vastav sõidukiirus!
ürituse alatoon jätab pisut halva maigu: korraldajaks on striitreisserid ja üritusest võib kujuneda hoopis mingi purjus rullnokside äktsionjooming. samas idee iseenesest on hea ja reageerimist väärt. kui ma viimasel korral tln-s käisin, ei suutnud ma tln teid ära kiruda - ehkki trt-s on ka teed sitad, ei anna neid kaugeltki tln omadega võrrelda. ma ei suuda ette kujutada, kuidas neil aastaringselt liigelda on võimalik: see on täielik auto ja enda psüühika retsimine. nii et kui kedagi kotib, siis...
üldplaanis tegemist üritusega, kus tln autojuhid saavad kokku ja hakkavad kõik koos reede pärastlõunal liikuma linnas kiirusega 10-20 km/h. ehk siis reageerivad vastavalt linnavõimude vastusele teede halva seisukorra kohta: valige teeoludele vastav sõidukiirus!
ürituse alatoon jätab pisut halva maigu: korraldajaks on striitreisserid ja üritusest võib kujuneda hoopis mingi purjus rullnokside äktsionjooming. samas idee iseenesest on hea ja reageerimist väärt. kui ma viimasel korral tln-s käisin, ei suutnud ma tln teid ära kiruda - ehkki trt-s on ka teed sitad, ei anna neid kaugeltki tln omadega võrrelda. ma ei suuda ette kujutada, kuidas neil aastaringselt liigelda on võimalik: see on täielik auto ja enda psüühika retsimine. nii et kui kedagi kotib, siis...
kes viitsis selle lingi seal läbi lugeda, see sai teada, et kutsutakse üles osalema kõiki autoklubisi ja muid autoühendusi. minu meelest igati teravmeelne üritus, äkki cyber teeks mingi gallupi, nagu meil mõned juba tehtud on, saaks ka siinsete liikmete toetuse/vastuseisu teada, et kas saabnet ka osaleks.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
eee... sul on omal ka minu meelest "New poll" nupp olemas..:) Asukoht "new topic" ja "post reply" vahel.
Aga nagu Aljoga juba mainis on idee hea, kuid teostus jätab soovida. Nõudmisedki on ka tiba imelikud. Kuigi suureses osas olen ma hinges nendega..:)
Aga nagu Aljoga juba mainis on idee hea, kuid teostus jätab soovida. Nõudmisedki on ka tiba imelikud. Kuigi suureses osas olen ma hinges nendega..:)
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
väga teemakohane uudis: http://www.postimees.ee/050505/online_uudised/164935.php
tln-s olles olen sunnitud ise ka pidevalt faehlmanni tänavat pidi sõitma ja võin kinnitada, et olukord on seal tõesti enam kui hull.
tln-s olles olen sunnitud ise ka pidevalt faehlmanni tänavat pidi sõitma ja võin kinnitada, et olukord on seal tõesti enam kui hull.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Minu igahommikune töölesõit läheb mööda Pärnu maanteed. Lõik Männiku teest kuni Järvevana sillani on ikka kohutav. Seal ei pea isegi aktsiooni korras kiirust vähendama, seal ei saa lihtsalt üle 30-40 sõita, olenevalt siis teiste juhtide olemasolust. Kui on ruumi manööverdada siis kannatab ka kiiremini. Õnneks on see jupp rekonstueeritavate objektide nimekirjas ja peaks 21. augustiks olema uuendatud.
See Järve Selveri ja neste tankla vaheline lõik männiku poolt tulles on tegelikult peaaegu täiesti kolksuvabalt läbitav - kui hoida kolmandas reas väga vasakule teeserva (juhipoolne ratas peaaegu vastu äärekivi), siis jäävad kõik augud ilusasti ratastest kõrvale. A männiku tee kruusaloopimisekampaaniast küll ma aru ei saa.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: epsum
See Järve Selveri ja neste tankla vaheline lõik männiku poolt tulles on tegelikult peaaegu täiesti kolksuvabalt läbitav - kui hoida kolmandas reas väga vasakule teeserva (juhipoolne ratas peaaegu vastu äärekivi), siis jäävad kõik augud ilusasti ratastest kõrvale. A männiku tee kruusaloopimisekampaaniast küll ma aru ei saa.
nojah .. seda servapeal sõitmise trikki valdan ma juba päris hästi..:)
Kruusaloopimise koha pealt... hea et sitta ei visatud, kasu oleks sama vähe aga haiseks pealekauba..;)
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Sõidan ise ka seda eelpoolnimetatud teelõiku igal hommikul see pidi juba eelmine aasta korda tehtama aga ROHELISTE LIIKUMINE astus vahele niiet tänage neid. Seal pidi nimelt olema miski puu mis VÄÄÄÄGA HARULDANE JA HÄVIMISOHUS PUU ja peksid detailplaneeringut niikaua, kuni see ümbertegemisele läks. ja nüüd on aastake seda jälle tehtud :wall::gun:
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Ma rääkisin detail planeeringust mitte asfaldiga katmisest aga ilma selleta et tehta midagi tänapäeval.
Algselt postitas: epsum
See Järve Selveri ja neste tankla vaheline lõik männiku poolt tulles on tegelikult peaaegu täiesti kolksuvabalt läbitav - kui hoida kolmandas reas väga vasakule teeserva (juhipoolne ratas peaaegu vastu äärekivi), siis jäävad kõik augud ilusasti ratastest kõrvale. A männiku tee kruusaloopimisekampaaniast küll ma aru ei saa.
Olen muide kah täpselt sama nipiga õppinud läbima seda lõiku :eureka: Ka minul jääb see selliseks igapäevaseks teekonnaks tööpäevadel. Aga siiski, sellest äärekivi poole hoidmisest pole kasu sest just linnapoolses otsas on ikka täielik munakivi maastik ja kiirus tuleb hoida 30-40 maksimaalselt.
Siiski on ka teada, et see lõik läheb see suvi kapitaalremonti mis on siis nõks väiksem ümberehitus kui rekonstueerimine (Vabaduse pst. on siis rekonstrueeritud tee näide). Seega peaks olema loota ikka normaalset teed sinna. Sõiduridasi pidavat ka juurde tulema kuid näiteks Selverisse sisse keeramise juurde tahetakse foor aretada :wall:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
... ja ka Viljandi maanteele keeramine läheb 2 realiseks. See selveri foor ei olegi ju tegelikult paha mõte, saavad alt autopoodide juurest tulijad paremini välja ehk keerata ja ei lennata ka täisgaasiga Selveri sissesõiduteele. Seal peab nagunii pidurdama kuna vasakult võib tulla parasjagu sats autosid.
Samas võiks see Selveri sissesõidutee olla joonitud punaste plinkivate joontega. See anarhia, mis seal valitseb, on kohutav. Paremalt servast vasakpöörded, pööratakse sealt, kus üldse ei tohiks jms... pidev kaos on seal, eriti tipptundidel.
Kuna ma juba vaikselt teemast välja libisen, siis ma räägin kohe hingelt veel ühe koha, kus on vajadusel võimalik omale teiste arvelt juhipoolse esinurga remont orgunnida. Nimelt Järvevanalt, suunaga Mustamäe poole, üleskeeramine. Seal on üleval 2 rada, millest esimene keerab Pärnu mnt. esimesse JA teise. Teine läheb Pärnu mnt. kolmandasse ratta. Ma ei jõua ära lugeda neid kordi, kus teise rea vennad julmalt Pärnu mnt. teise ritta suruvad ja sellega peaaegu mu nina kaasa võtavad (mina esimesest reast Pärnu mnt. teise tahan minna, siis ma ei pea koduni kordagi rida vahetama..:)). Kui jalg automaatselt pidurit ei rabaks ja käsi signaalil juba varem valmis poleks, siis vist oleks mu auto nina juba mitu korda paranduses käinud.
Samas võiks see Selveri sissesõidutee olla joonitud punaste plinkivate joontega. See anarhia, mis seal valitseb, on kohutav. Paremalt servast vasakpöörded, pööratakse sealt, kus üldse ei tohiks jms... pidev kaos on seal, eriti tipptundidel.
Kuna ma juba vaikselt teemast välja libisen, siis ma räägin kohe hingelt veel ühe koha, kus on vajadusel võimalik omale teiste arvelt juhipoolse esinurga remont orgunnida. Nimelt Järvevanalt, suunaga Mustamäe poole, üleskeeramine. Seal on üleval 2 rada, millest esimene keerab Pärnu mnt. esimesse JA teise. Teine läheb Pärnu mnt. kolmandasse ratta. Ma ei jõua ära lugeda neid kordi, kus teise rea vennad julmalt Pärnu mnt. teise ritta suruvad ja sellega peaaegu mu nina kaasa võtavad (mina esimesest reast Pärnu mnt. teise tahan minna, siis ma ei pea koduni kordagi rida vahetama..:)). Kui jalg automaatselt pidurit ei rabaks ja käsi signaalil juba varem valmis poleks, siis vist oleks mu auto nina juba mitu korda paranduses käinud.
Nojah, need on jällegi mulle ka tuttavad kohad :)
Mina lähen alati sealt keerama teise ritta, et maanduda Pärnu mnt. kolmandas reas sest see on jällegi mulle see rida kust ma saan reastumata koduni sõita kui just Selverisse või saastakasse/statoili/123 sisse ei sõida ;)
Selveri sissesõit on minule probleemivaba, võtan alati parema rea ja panen otse lõpuni ja keeran vastavalt vajadusele paremale või vasakule parklasse (noore tehniku poolne ots). Üldjuhul leidub ka poele lähem vaba parkimiskoht mida on mul niiviisi sõites ju oluliselt lihtsam leida :red:
Mina lähen alati sealt keerama teise ritta, et maanduda Pärnu mnt. kolmandas reas sest see on jällegi mulle see rida kust ma saan reastumata koduni sõita kui just Selverisse või saastakasse/statoili/123 sisse ei sõida ;)
Selveri sissesõit on minule probleemivaba, võtan alati parema rea ja panen otse lõpuni ja keeran vastavalt vajadusele paremale või vasakule parklasse (noore tehniku poolne ots). Üldjuhul leidub ka poele lähem vaba parkimiskoht mida on mul niiviisi sõites ju oluliselt lihtsam leida :red:
üritusest veel.. idee on tore ja kahtlemata vajalik, kuid toimepanemise aeg ja aktsiooni võimalik mõju otsustajatele on natuke kahtlased. Reede õhtune tipptund, "tavalistel inimestel" on sada asja ajada, liiklus niigi närviline ja siis see aktsioon ka veel.. Karta on, et mitteteadlikele kodanikele tekitatakse selle aktsiooniga hulgaliselt paksu verd, otsustajateni jõuab aga sellest väga vähe.
Sai isegi eile ja üleeile Tallinnas omajagu liigeldud ja pean tunnistama, et kuigi Tartu tänavad pole just parimas olukorras, on võrreldes Tallinnaga autoga neid mööda lausa lust sõita :drive:
Kui Tartu poolt tulija võib Mustamäele ja Õismäelegi nii jõuda, et päälinna teede tegelikku olukorda paljastavad vaid peamiselt aukudest koosnevad kvartalitesisesed teed, kus õueala märgid niikuinii keelavad üle 20 km/h liikumise, siis eelmainitud linnaosadest kesklinna suundudes saab juba tegelikust seisust suht reaalse pildi. Ma parem ei taha ette kujutadagi sõitu Sõpruse puiesteel pimedas ja vihmas - siis tuleks ilmselt auto hoidmise huvides tõesti liikuda umbes paari-kolmekümnese tunnikiirusega :(
Kui kusagilt lennujaama või Ülemiste keskuse juurest oleks tagatud regulaarne pea ööpäevaringne ühistranspordiga pääs kesklinna ja teistesse suurematesse asumitesse ning valvega parkla, siis ilmselt nii mõnigi kord loobuks oma masina kiusamisest nende auklike tänavatega jätaks ta sinna parklasse ja kasutas ühistransporti.
Aga praegu katsun ikkagi nende aukude vahel tüürimisega hakkama saada ja mitte põrkuda mõne tegelasega, ei tea, et suunatuled on kasutamiseks ja sõidan ka Tallinnas :drive:
Aga 20. mai ürituse puhul jääb vaid loota, et see vähemalt mõnel määral oma eesmärgi täidab - ehk teadvustub riigi ja kov-de juhtidele, et autoomanikud võivad ka vajadusel osutuda ühiskondlikuks survegrupiks. Kuigi, rahavoogude mõjutamiseks on ilmselt vaja hoopis teistsugust ja läbimõeldumat taktikat...
Kui Tartu poolt tulija võib Mustamäele ja Õismäelegi nii jõuda, et päälinna teede tegelikku olukorda paljastavad vaid peamiselt aukudest koosnevad kvartalitesisesed teed, kus õueala märgid niikuinii keelavad üle 20 km/h liikumise, siis eelmainitud linnaosadest kesklinna suundudes saab juba tegelikust seisust suht reaalse pildi. Ma parem ei taha ette kujutadagi sõitu Sõpruse puiesteel pimedas ja vihmas - siis tuleks ilmselt auto hoidmise huvides tõesti liikuda umbes paari-kolmekümnese tunnikiirusega :(
Kui kusagilt lennujaama või Ülemiste keskuse juurest oleks tagatud regulaarne pea ööpäevaringne ühistranspordiga pääs kesklinna ja teistesse suurematesse asumitesse ning valvega parkla, siis ilmselt nii mõnigi kord loobuks oma masina kiusamisest nende auklike tänavatega jätaks ta sinna parklasse ja kasutas ühistransporti.
Aga praegu katsun ikkagi nende aukude vahel tüürimisega hakkama saada ja mitte põrkuda mõne tegelasega, ei tea, et suunatuled on kasutamiseks ja sõidan ka Tallinnas :drive:
Aga 20. mai ürituse puhul jääb vaid loota, et see vähemalt mõnel määral oma eesmärgi täidab - ehk teadvustub riigi ja kov-de juhtidele, et autoomanikud võivad ka vajadusel osutuda ühiskondlikuks survegrupiks. Kuigi, rahavoogude mõjutamiseks on ilmselt vaja hoopis teistsugust ja läbimõeldumat taktikat...
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P