SAAB i stabiilsus.
Eelmine suveperiood sai lõpetatud viimase kulumise piirini veerenud suvekummide piduliku suitsetamisega. Mina tegin Tabasalu õppesõiduplatsil 100 m musta jutti asfaldile ja poeg kordas sama. Burn Out oli stiilne ja räbaldunud Michelini papud rändasid utiliseerimisele. See aasta aga kevadel ostetud kasutatud Nokian Z papudega kummisuitsetamine ei õnnestu. Auto parem esiratas hüpleb nii , et ei ole tahtmist kaua seda vibramist taluda. Kuid lihtsalt mööda Eestimaa teid kulgedes võiks sõidumugavust nimetada heaks võrreldes paljude teiste sõidukitega millega ka aegajalt pean liikuma. Autol läbisõitu ca 150 000 km ja sellest enamus Saksamaa ja skandinaaviamaade headel teedel. Kas on nüüd veermikuga midagi juhtunud? Sõidu ajal ka rattad tunduvad balanseeringus olema ja eelmine aasta läbitud TÜ amorditest näitas vist 70% nende korrasolekuks. Ehk mõnel foorumi kasutajal kogemust mis minu SAABi vaevab.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Googlesse "wheel hop" ja siis võib uurida, mis antud asja põhjustab. Tavaliselt väsinud (või võimsusele mittevastav) sillapulgad, mida Iisak juba pakkus, aga leidsin ka, et mainiti kehvi rehve.
Amorditestidest: Ma mäletan, kuidas ma klassikuga otse töökojast tuttuute amortidega testi läksid ja onud hakkasid nina kirtsutama, sest too amorditest (mis tegelikult pole TÜ käigus nõutav, vähemalt EV-s) näitas millegipärast kah ~70-75%. Onu siiski päris veel, et kas gaasi või õliamordid ja peale teadasaamist, et gaasikad, teatas, et sel juhul valetabki see test allapoole 10-15%. Ja siis veel kogu see testimise tehnika universaalsus, mis kõigutab seda protsenti ka vastavalt automargile...
Amorditestidest: Ma mäletan, kuidas ma klassikuga otse töökojast tuttuute amortidega testi läksid ja onud hakkasid nina kirtsutama, sest too amorditest (mis tegelikult pole TÜ käigus nõutav, vähemalt EV-s) näitas millegipärast kah ~70-75%. Onu siiski päris veel, et kas gaasi või õliamordid ja peale teadasaamist, et gaasikad, teatas, et sel juhul valetabki see test allapoole 10-15%. Ja siis veel kogu see testimise tehnika universaalsus, mis kõigutab seda protsenti ka vastavalt automargile...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
segaseid selle leidub ikka ilma peal..
( ma olen ka muidu kõva mees, ainlt käed ja jalad on nõrgad!)
( ma olen ka muidu kõva mees, ainlt käed ja jalad on nõrgad!)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tänan nõuannete eest. Vaevalt nüüd Nokian Z rehvid kehvad on ja peale balanseerimist pöörlesid rattad pingis ilma võbelemata. Aga see vist tõenäolisem, et Eestimaa teedel läbitud 30000 km on minu SAAB i piisavalt väsitanud. Kuigi ta ei õõtsu märgatavalt peale kiirusepiirajatest ülesõitmist siis veidi mürarikkamaks tundub kulgemine küll olema muutunud. Aga igasugustest " Sidrunitest " " Ronuudest " " Pesukottidest" " Riisikarpidest" jne käib see auto ikkagi uhkelt üle oma mugavuselt ka siis kui kõige "värskem" pole.
Ja ega muud kui järgmisel palgapäeval tuleb mõne "tohtri" juurde SAABiga minna.
Ja ega muud kui järgmisel palgapäeval tuleb mõne "tohtri" juurde SAABiga minna.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
et miks siis nüüd tohtri juurde? Ja veel palgapäeval?
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal