Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Rootslaste ees müts maha on ikka tehtud põhjamaa kliimasse autod.
24 kraadi pole mingi näitaja pool pööret ja ei mingit plokisoojendust.
:beer::beer::beer::beer:
Õigus jah...mul on Ammeeriklaste massin :D
Aga ei tohi midagi siin läuksuda, et müün maha ja müün maha...:wall: Saatus nägi ja kohe sain kah.
ma küll ei saa kiidelda kui külmaga mu masin käima läheb ( hea püsivalt 19 kraadi sooja parkimiskoht maja alla ) aga mina kiidaks hoopis seda, kui ruttu Saab saavutab töötemperatuuri !! Töötan Pärnu mnt 139 hoovis ja siit majade vahelt läbi AGRi ja Järvevanale minnes on Tondi selveri juures juba töötemp käes talvel.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Seier või andur valetab! Ma olen sama hoovi peal ja sama kaudu lähen koju tavaliselt (küll keeran Pärnu mnt-le), aga no soojaks ma küll seda apraati Järve Selveri ajaks ei saa...:)ma küll ei saa kiidelda kui külmaga mu masin käima läheb ( hea püsivalt 19 kraadi sooja parkimiskoht maja alla ) aga mina kiidaks hoopis seda, kui ruttu Saab saavutab töötemperatuuri !! Töötan Pärnu mnt 139 hoovis ja siit majade vahelt läbi AGRi ja Järvevanale minnes on Tondi selveri juures juba töötemp käes talvel.
Seier või andur valetab! Ma olen sama hoovi peal ja sama kaudu lähen koju tavaliselt (küll keeran Pärnu mnt-le), aga no soojaks ma küll seda apraati Järve Selveri ajaks ei saa...:)ma küll ei saa kiidelda kui külmaga mu masin käima läheb ( hea püsivalt 19 kraadi sooja parkimiskoht maja alla ) aga mina kiidaks hoopis seda, kui ruttu Saab saavutab töötemperatuuri !! Töötan Pärnu mnt 139 hoovis ja siit majade vahelt läbi AGRi ja Järvevanale minnes on Tondi selveri juures juba töötemp käes talvel.
No täna vaatan uuesti Okei talvel ma muidugi panen paar minutit enne ära sõitu auto sooja, ei taha külma autosse istuda.
ma küll ei saa kiidelda kui külmaga mu masin käima läheb ( hea püsivalt 19 kraadi sooja parkimiskoht maja alla ) aga mina kiidaks hoopis seda, kui ruttu Saab saavutab töötemperatuuri !! Töötan Pärnu mnt 139 hoovis ja siit majade vahelt läbi AGRi ja Järvevanale minnes on Tondi selveri juures juba töötemp käes talvel.
Kusjuures läheb jah vägagi kiiresti soojaks. :head:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
hommikul näitas mul -18 ja võttis turbiini kohe järgi. Kohe näha, et põhjamaa auto.
Küll aga kimbutab ÜHEKSA-VIITE termostaadi probleem.
Trionicu juurde saan alles 18.jaanuar:(
Küll aga kimbutab ÜHEKSA-VIITE termostaadi probleem.
Trionicu juurde saan alles 18.jaanuar:(
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Hommikul siis kraade umbes -28 ja minu 9-5 endalegi üllatuseks käivitus hetke pikema käiamise peale kui tavaliselt. Üllatuseks seepärast, et aku pole just 5+ peal :)
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Ma panin eile õhtul aku veel laadima ning hommikul proovides tegi uus üheksaviis vaid ... joua-joua-joua...ja kõik.:D
Margariin karteris või akul plaadid koos. Korraliku boosteriga peaks roovima, siis saaks teada kas viga akus või muus.
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
9-5 2,3 läks -29ga käima aga seekordne käivitus ei teinud akule head. Mina pean küll õhtul igaks juhuks aku laadima panema. Esimene laadimine uuele akule kahe aasta jooksul :)
Tohib uurida, millest järeldub, et " ei tee akule head "?
Hetkel siiamaani ilusti käima läinud koguaeg, peale -15 hakkas tahtma ~1-2sec kauem võtme hoidmist."
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
9-5 2,3 läks -29ga käima aga seekordne käivitus ei teinud akule head. Mina pean küll õhtul igaks juhuks aku laadima panema. Esimene laadimine uuele akule kahe aasta jooksul :)
Tohib uurida, millest järeldub, et " ei tee akule head "?
Hetkel siiamaani ilusti käima läinud koguaeg, peale -15 hakkas tahtma ~1-2sec kauem võtme hoidmist."
Auto tegi käivitamisel viu-viu-viu-viu plärts käima, ehk nagu vool hakkab akust otsa saama, tänane külmem käivitus imes veel rohkem voolu kui tavaliselt.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Pirukas, pegoonia partnerlus. 1.4 bensss, tuttnoi aku pääl, tegi paar tiiru, siis vsjooo. Sai uuesti proovitud, pool tiiru ja lõi tagasi. Selge pilt, jooksis täis, siis ootasin veits, uuesti, ketras nobedamalt LÄKS KÄIMA, KORRA KÄIS, suri välja. Ise käia ei jõudnud. Sama rida veel üks kord, siis tallasin ise gaasi ja sellega lugu lõpeb.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
-28 kraadi hommikul (öösel vast rohkemgi) ja minu 3 masinat, 9-3 ja 9-5 2.2tdi ning Mazda disla, ükski ei käivitunud, akud peal erinevad (9-5-l korralik Varta start-stop üüber-supper aku, mis oli öö laadija järel), kuid vahet pole, lihtsalt sellise külmaga akudes õiget vurtsu pole. Isegi tavaline (trahvo baasil) käivitusabi ei aidanud ühtegi masinat (e. aku ei toetanud piisavalt). Siis tõin ca. 10 kraadises ruumis olnud klassiku pealt miski juustu (e. mitte diisel-masina aku, 3 kuud laadimata) ja Mazda sain kohe käima.
-20 kraadiga läksid kõik 3 masinat normaalselt käima (9-5 köhis pikalt, kuid see vanaduse/läbisõidu asi).
-20 kraadiga läksid kõik 3 masinat normaalselt käima (9-5 köhis pikalt, kuid see vanaduse/läbisõidu asi).
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Käivitumise muresid ei ole, aga mul on ploki ja salongisoojendus järgi ka. Aga plokisoe ei soojenda kasti ja siis on see algus üsna vaevaline, foori all seistes on vibra üsna korralik. Mootoripatjades asi ei ole, need on sel aastal vahetatud. Selle aja peale, kui tööle jõuan, on asi muidugi OK juba.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Ma panin eile õhtul aku veel laadima ning hommikul proovides tegi uus üheksaviis vaid ... joua-joua-joua...ja kõik.:D
Margariin karteris või akul plaadid koos. Korraliku boosteriga peaks roovima, siis saaks teada kas viga akus või muus.
Tundub, et akuga on pahad lood.
10tuh tagasi on õli mootoris vahetatud.
Lasime veel korraliku käivitajaga täna aga ikka ei suutnud vedu võtta. Tõmbasin siis käima masina ja ajasin sooja garagesse.
Huvitav asjaolu on veel see, et soojas auto seisnud juba paar tundi aga aku on ikka veel täitsa jääs.
Aga see, et ma eelnevalt kirjutasin, et saatusega ei tohi mängida, siis nagu ikka kombeks juba, siis sünnipäeva ligiduses ikka vahvad asjad juhtuvad.