Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Kell vale, pilt tehtud 2.10. 2.2 diisel käivitus poolest pöördest :D
Tegelikult jätsin auto pooleks tunniks õue tiksuma, selle aja sees hakkas temp andur vigast viskama. Tegelik oli -19. Aga käivitumisega ongi, et kui käivitad peale eelnevat käivitamist vähemalt 7h jooksul, läheb kohe, aga kui 12h moodas, hakkab jube longates käima minema. Tundub, et pikapeale vajub surve pütas maha, tuleb vist pihusti seibe vahetama hakata.
Okei, selle aasta feil - aku kotis . Mingi Varta istub peal, täna peale 4 päeva seismist süüdet keerates ainult põriseb. SID tuleb ähmane kiri ja vsjoo. Mõni saablane, kes asub Tlnas Nõmme ja selle ümbruses, et laadijat laenata ?
EDIT: Aku laeb, peal siis Varta D54 aku, mille mahtuvus 65ah ja käivitusvool 650 - teab keegi öelda, mis tehase järgi on miinimumnõudeks aku osas kui masinaks 9-5 Estate Aero 2004.a 2.3T 184kw ?
EDIT: Aku laeb, peal siis Varta D54 aku, mille mahtuvus 65ah ja käivitusvool 650 - teab keegi öelda, mis tehase järgi on miinimumnõudeks aku osas kui masinaks 9-5 Estate Aero 2004.a 2.3T 184kw ?
6.01.2016 hommikul pöhja polaarjoone lähedal 33 pakasekraadi. Aeglaselt käiviti mootorit pööras kuid SAAB käivitus. Varta aku 2 a kasutuses ja tundub veel töökorras olevat. Pole aga varem kuulnud , et SAAB i mootor kähiseb metalselt. Kui muidu ülesmäge söidul 5 käiguga oli selline mönus urin suuremal koormusel siis sellises pakases hakkas midagi vihisema kui turboröhu osuti kollase piirkonna löppu jöudis. Ja kui Eestist Werneri juurest hooldusest lahkudes eelmise aasta viimasel päeval oli auto mönus ja vaikne siis 33 külmakraadi sai ka stabilisaatoripuksid jäigaks ja kolisema. Paljud autod olid aga neil päevil nii härmas , et ka lisaakud kohapeale tellitud Autoabi lt ei suutnud mootoreid elustada.