Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#26

L Jaan 23, 2010 19:37

-18 Tallinna kesklinn, auto seisnud 7 päeva ja naduge punnis vastu aga läks tööle.
www.tmuuga.eu
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#27

L Jaan 23, 2010 19:51

Auto järgi -29 ja käivitus, külmaga veab starter aint naljakalt ringi:)
ebe
Postitusi: 53
Liitunud: E Jaan 18, 2010 22:00
Asukoht:
Auto:

#28

L Jaan 23, 2010 20:21

Nats aega tagasi sai poes käidud ja -31 C näitas kraadiklaas ja auto käivitus normaalselt.Kuigi ta seisab suht hõreda kuuri all.Ja on 9-5 bensukas.
Drazic
Saabiklubi liige
Postitusi: 264
Liitunud: N Sept 13, 2007 10:13
Asukoht: Saaremaa / Tartu
Auto: Saab 9-5 Griffin, Saab 9-5 Aero,

#29

L Jaan 23, 2010 20:43

-29 ....käivitus poolest põõrdest. Üldse kuidagi jube hästi läheb kogu aeg käima :)
"Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how much of the wall you take with you."
Alari_H
Postitusi: 3
Liitunud: P Sept 20, 2009 11:02
Asukoht:
Auto:

#30

L Jaan 23, 2010 22:17

tallinn -18kraadi, 2.3 bensukas 9-5 ..käivitub väga ilusti (bosch s6 aku peal kui ma ei eksi)
kroom
Postitusi: 319
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast

#31

P Jaan 24, 2010 0:54

Pole senimaani -19...-22 kraadiga veel jalameheks jäänud (Tartus), samas paar korda on olnud nii, et esimese võtmepöörde peale teeb sellist imelikku häält ja starter justkui mootorit järgi ei võta; teise korraga võtab mootori ka järgi ja läheb tööle nagu tavaliselt (võibolla on poole sekundi jagu pikem see käivitamine).
Aku on võrdlemisi uus kah - paar kuud üle aasta, aga sõidud on suuremalt jaolt linnas nii et laetuse tase võib varsti probleemiks saada, kui pikemat otsa ette ei võta.
Muuseas, nullisin mõned päevad tagasi kütusekulu näidiku ja keskmine kulu on ikka mehine - 19,5 l/100 km - aga see on põhimõtteliselt ka vaid külmkäivituste ja 4-8 km linnasiseste sõidukestega.
kroom
Postitusi: 319
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast

#32

P Jaan 24, 2010 7:12

-25 ja käima ta läks, kuigi jälle oli esimese katsega vaid starteri kõrinat kuulda ja teise korraga alles võttis mootori ka taha.
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#33

P Jaan 24, 2010 7:23

-31 tegi ringi ära ja käib.:thumb:
KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#34

P Jaan 24, 2010 8:44

Kas kellegil on üldse 9-5 bensiin mis käima praegu ei lähe? :D Mõtlen ikka neid masinaid mis muidu ka sõidus on olnud.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#35

P Jaan 24, 2010 11:10

NG-l -27 ja pole probleemi - paari pöördega veab kütuse üles ja siis käib, aga algul hirmus vastumeelselt - soojendes nurrub nagu peab.
tarmiit
Saabiklubi liige
Postitusi: 392
Liitunud: K Juul 28, 2004 23:45
Asukoht:
Auto:

#36

P Jaan 24, 2010 12:29

Käivitamisega pole õnneks probleeme olnud! Nutt tuleb küll kurku,millist piina peab mootor tundma,kui kraadid õues suuremad kui -15.
Sõitma peab ja sellest käivitamisest pääsu pole( kurat miks mul ei ole sellel saabil plokisoojendust),aga kindel see,et eks see külm laastavalt mõjub!
Õnneks vahetasin enne suuri külmi õli ära,abiks seegi!!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#37

P Jaan 24, 2010 12:41

Algselt postitas: tarmiit
Käivitamisega pole õnneks probleeme olnud! Nutt tuleb küll kurku,millist piina peab mootor tundma,kui kraadid õues suuremad kui -15.
Sõitma peab ja sellest käivitamisest pääsu pole( kurat miks mul ei ole sellel saabil plokisoojendust),aga kindel see,et eks see külm laastavalt mõjub!
Õnneks vahetasin enne suuri külmi õli ära,abiks seegi!!


DEFA oleks ju abiks:thumb:

EDIT: Lasin paigaldada Calix el. soojendi tookord.
Eelmisele diislile lasin paigaldada,tol läks spiraal lõdviku vahele,Saabidel vist ikka plokki...
Tegelikult see eelsoojendus säästab mootorit ikka palju,sest just see külma mootori soojakssaamine on mootorile suurim kulumise(ebapiisav määrimine jne) aeg.
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#38

P Jaan 24, 2010 13:16

klassik 900S, Tallinnas akna taga -14 ja ei käivitunudki.
Aku ilmselt ka lõppemas, aga karbussiga 99 oleks läinud-olen kindel:wall:
T...
Postitusi: 16
Liitunud: E Apr 20, 2009 0:41
Asukoht:
Auto: SAAB 9-5

#39

P Jaan 24, 2010 15:09

Näidiku järgi hommikul kell 8.30 -29 ja diisel käivitus. Täna polnud võimalust
vooluvõrgus soojas hoida.:thumb:
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 849
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#40

P Jaan 24, 2010 16:39

Taas Viljandi lähedal, -31 ja mu diisel käivitus väga vaevaliselt. Lisaks seekord ei toiminud ühegi ukse kesklukk, vaid pagasi luugi oma.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#41

P Jaan 24, 2010 17:38

Täna -22, TiD läks käima suhteliselt lihtsalt, enne oli ahi pool tundi sees.

Eile oli -20, ahi miskipärast ei käivitunud (?!), auto õnnestus siiski tööle vägistada - mitme katse ja suure suitsupilvega.

Keskmine kulu püsib kenasti alla 10 L/100 km.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#42

P Jaan 24, 2010 17:42

sõber-mees helistas, kes mult ostis 2004 aasta tdi ja tänas, et hea auto pidi olema, et läks käima suure külmaga!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#43

P Jaan 24, 2010 17:48

Täna Tallinnas (LASNA) umbes kell 12 oli -19 kraadi. Käivitus küll , aga hakkasid põlema igasugused ohutusmärgid , SID oli ka uimane, väga aeglaselt näitas mulle raadio ,ja välistemp. ja DTE,kuid mõni 5 sekundi pärast kõik kaotas ära ja hakkas ilusti toimima.
Homme on 80 000 hooldus Troostis.
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#44

P Jaan 24, 2010 22:36

-18, diisel. läks käima, tegi lolli häält ja jäi seisma.. aku tühjaks käiatud, krokodega käima. vast õlivahetus päästab.
owl
Captain Slow
Postitusi: 251
Liitunud: N Sept 18, 2008 13:05
Asukoht:
Auto:

#45

P Jaan 24, 2010 23:32

-18 õhtul, pea kaks päeva seisnud ka. Hetkeks tegi häält, nagu oleks aku tühi. Siis läks. Peab vist uue aku hankima. See teadmata vanuses ka juba.

Huvitavam on hoopis, et poes on aknaklaasi pesuvedelik -21 ja väljas mõnelpool -31. Ise valasin igaks juhuks kontsentraati juurde.
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#46

P Jaan 24, 2010 23:35

Algselt postitas: owl
Huvitavam on hoopis, et poes on aknaklaasi pesuvedelik -21 ja väljas mõnelpool -31. Ise valasin igaks juhuks kontsentraati juurde.


Ma loll tegin talve tulekuga kontsentraadist vale segu. Pärast kui valatud sisse sai mõtlesin, et ca -30'ni on rahulik, kuna paak oli täis ei saanud peale ka valada. Nüüd muidugi hea meel. :P
Iga ratas veab and then some!
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#47

E Jaan 25, 2010 10:15

Algselt postitas: owl
Huvitavam on hoopis, et poes on aknaklaasi pesuvedelik -21 ja väljas mõnelpool -31. Ise valasin igaks juhuks kontsentraati juurde.


See läheb sültjaks, aga päris ära ikka ei külmu, seega mina selle pärast väga ei muretseks. Kui väljas on -31, siis s*tta ju ei lenda ja pole vajadust klaasipesuvedelikku kasutada.

Teemasse ka - oma Griffini SID-l olen sel talvel kõige madalat temperatuuri -20 näinud, käima läks nagu tavaliselt:)
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#48

E Jaan 25, 2010 10:26

Vahepeal siin oli -25 ja siis ei paar sekundit käiamist imes aku tühjaks. Ei läinud käima (hea, et mul akulaadija on). Stardiabi pani mootori kohe tööle.

Samas -15 ei tekita üldse probleeme. Aku on suht väsinud.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#49

K Jaan 27, 2010 8:07

-25 akna taga ja läks käima samamoodi nagu ikka ainult starter käib aeglasemalt. Aku on vilets, olen teda sel talvel pidanud paar korda tuppa laadima tooma. Mootor ulgus kah haledalt vöi siis genekas vöi veepump tegi sellist tite nutu häält.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#50

K Jaan 27, 2010 8:15

-23 kraadi ja diisel 9-3 käivitus 2..3 sekundiga! :thumb:

aga kuidas see kõik alguse sai, sellest diislin teemas
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta